SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:13 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind meets wel gezellig, al zie ik wel vaak dat ik met maar 2 of 3 mensen een klik heb van een totale groep van 20 man. Maar ach, boeie, heb er ook goede vriendschappen aan over gehoudenja true. die spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat eerste trouwens ook wel, al heb ik niet zo heel veel met meeten und so.
quote:Dan heb jij andere dates dan ikOp donderdag 21 oktober 2010 15:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is niet alleen op een forum, dat is ook op datingsites. Ik bedoel, jij bent ook 'intiem' met vrouwen die je nog nooit hebt gezien. In het echt noem je iemand na 2 korte gesprekjes ook niet 'schatje' en zeg je dat je haar mist.
Je matcht uiteindelijk op gezamenlijke interesses, en dan vooral met mensen waarvan je het vermoeden hebt dat je ongeveer op één lijn zit. Daar wil je mee afspreken. En niet om meteen allemaal relaties te krijgen, maar gewoon om eens gezellig te kletsen en een biertje te drinken. En dat is eigenlijk veel leuker dan het tegenover-elkaar-zitten-in-een-kroegje-en-vertellen-wat-voor-werk-je-ouders-doen, of weet ik veel wat voor kutonderwerpen er altijd langskomen op een date.
Ik vind meets wel gezellig, al zie ik wel vaak dat ik met maar 2 of 3 mensen een klik heb van een totale groep van 20 man. Maar ach, boeie, heb er ook goede vriendschappen aan over gehoudenZijn dat echte vriendschappen of zijn dat gewoon kennissen die je hier als vriend beschouwd en af en toe is ziet. Kennen ze ook andere vrienden van je, nodig je ze ook uit op verjaardagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UITGESCHREVEN
quote:Zijn echte vriendenOp donderdag 21 oktober 2010 15:15 schreef picardmike het volgende:
Zijn dat echte vriendschappen of zijn dat gewoon kennissen die je hier als vriend beschouwd en af en toe is ziet. Kennen ze ook andere vrienden van je, nodig je ze ook uit op verjaardagen?
quote:Hehe tnxOp donderdag 21 oktober 2010 15:15 schreef dawg het volgende:
ja true. die spoiler.![]()
quote:En ik ben niet onbekend?Op donderdag 21 oktober 2010 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Q's matras ligt wel lekkerDus zal hem wel even pmen/smsen of wat dan ook
Ik slaap liever niet bij onbekende mannen
quote:ik heb langer een relatie gehad met een fokker dan met iemand van een datingsiteOp donderdag 21 oktober 2010 15:11 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou er is 1 groot verschil als je iemand op een datingsite ontmoet waar het een langere tijd mee klikt ben je weg. Op een forum blijf je hangen. Maar als ik hier om mij heen kijk wie heeft er nu al echt geklikt hier?
quote:De mooiste vijf minuten van je leven hè?Op donderdag 21 oktober 2010 14:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb Q 1x 5 minuten gezien ofzo
quote:Ik ben op het forum tegenwoordig niet veel anders meer dan in het echt - alleen ben ik in het echt een tikkeltje minder fel en ook aardiger denk ikOp donderdag 21 oktober 2010 15:15 schreef dawg het volgende:
[..]
ja true. die spoiler.![]()
quote:de laatste meet was die in het vondelpark toen, met 5-en ofzo, was jij ook bij. grote meet die in den haag, bij parkpop. heb er niet zoveel mee, al was het wel leuk hoor, daar niet van.Op donderdag 21 oktober 2010 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe tnx
Ach zo af en toe vind ik het wel leuk. Maar ik ga ze echt niet allemaal af
quote:Goh, weer nxt5spamOp donderdag 21 oktober 2010 15:16 schreef sophietjezonderrietje het volgende:
Zag 'm niet in het lijstje staan, maar ik heb nu al een paar keer leuk chat-contact via nxt5. Het stomme is alleen dat we een paar honderd kilometer van elkaar wonen. Maar goed, wat is afstand nog tegenwoordig. Het leuke is dat dat nxt5 nog maar net begonnen is, of zo. Ik heb in elk geval niet het gevoel dat ik veel concurrentie heb, want ik krijg soms wel drie of vier uitnodigingen om te chatten per dag. Waar ik nu natuurlijk helemaal niets mee doe
Ik vind meets wel gezellig, al zie ik wel vaak dat ik met maar 2 of 3 mensen een klik heb van een totale groep van 20 man. Maar ach, boeie, heb er ook goede vriendschappen aan over gehoudenje kan gewoonweg niet 20 man allemaal veel aandacht gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
logisch ook
maar je kan wel naar een meet gaan voor enkele personen en dan opeens de hele tijd met een 'wildvreemde' staan kletsen die je op t forum niet was opgevallen
dat is zo leuk aan meets!
en spoiler moet aangepast, leuker dan zoals je voorheen op t forum was, nu komt wel aardig overeen toch!?
quote:Ik zie het nut daarvan niet echt eigenlijk. Heb al genoeg contacten hier in buurt van mensen die je gewoon ontmoet bij activiteiten. Moet ik ook nog contact onderhouden met iemand uit sint juttemus. Kijk het verschil met datingsites is dat ik iemand zoek die ik op ten duur in mijn kenniskring kan opnemen en vica versa op fok blijft dit je kring 9 van de 10 gevallen.Op donderdag 21 oktober 2010 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn echte vrienden
Ze komen elk jaar op m'n verjaardag en ook daarbuiten (wonen ver weg, dus zie ze niet super regelmatig) maar spreken elkaar dagelijks tot maandelijks (afhankelijk van contact) . Spreek ze op het forum eig nooit meer.
quote:Mijn laatste meet was vorige weekOp donderdag 21 oktober 2010 15:21 schreef dawg het volgende:
de laatste meet was die in het vondelpark toen, met 5-en ofzo, was jij ook bij. grote meet die in den haag, bij parkpop. heb er niet zoveel mee, al was het wel leuk hoor, daar niet van.
quote:Hahaha, zo mooi om te zien hoe Mike's theorietjes hier altijd in no time ondergraven wordenOp donderdag 21 oktober 2010 15:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb langer een relatie gehad met een fokker dan met iemand van een datingsite
quote:ja, lang geleden.Op donderdag 21 oktober 2010 15:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn laatste meet was vorige week
Ach je vond er niks aanWow parkpop ja, owja daar was jij ook bij he
Alweer tijdje terug.
quote:Ik vind datingsites veels te geforceerd. Dus dat werkt niet voor mij. Dan heb ik liever het ongedwonge van fok en gewoon gezellig ouwehoeren en dan kan diegene ook opgenomen worden in je vriendenkringOp donderdag 21 oktober 2010 15:22 schreef picardmike het volgende:
Ik zie het nut daarvan niet echt eigenlijk. Heb al genoeg contacten hier in buurt van mensen die je gewoon ontmoet bij activiteiten. Moet ik ook nog contact onderhouden met iemand uit sint juttemus. Kijk het verschil met datingsites is dat ik iemand zoek die ik op ten duur in mijn kenniskring kan opnemen en vica versa op fok blijft dit je kring 9 van de 10 gevallen.
quote:Ik wil 20 man niet eens aandacht geven. Je weet bij sommigen gewoon gelijk dat het niet klikt, op naar de volgendeOp donderdag 21 oktober 2010 15:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je kan gewoonweg niet 20 man allemaal veel aandacht geven
logisch ook
maar je kan wel naar een meet gaan voor enkele personen en dan opeens de hele tijd met een 'wildvreemde' staan kletsen die je op t forum niet was opgevallen
dat is zo leuk aan meets!
en spoiler moet aangepast, leuker dan zoals je voorheen op t forum was, nu komt wel aardig overeen toch!?
quote:zoals de waard is.....Op donderdag 21 oktober 2010 15:25 schreef Lamon. het volgende:
Daten met FOK!kers lijkt me toch geen succes, voor je het weet gaan ze je hele postgeschiedenis na pluizen.
Maar iedereen het zijne of hare..
quote:ik ging altijd gewoon op het gras liggen (of ergens staan/zitten) en dan kwam er vanzelf iemand ouwehoeren. of om je nek gevlogen ineens. enzo.Op donderdag 21 oktober 2010 15:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wil 20 man niet eens aandacht geven. Je weet bij sommigen gewoon gelijk dat het niet klikt, op naar de volgende![]()
Ja klopt, wel meer.. Maar nog altijd komt het niet helemaal in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |