SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 12 oktober door Neelix
Deze OP kan je hier vinden.Sarcasme. Herken het.
quote:Noem je me nou een tokkieOp donderdag 21 oktober 2010 11:15 schreef macondo het volgende:
Je kan veel zeggen van Spirit, maar zelfspot heeft ze wel
quote:Ik heb geen dateverhalenOp donderdag 21 oktober 2010 11:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heuj, ik heb jouw dateverhalen gemist de laatste tijd. Doe es updaten?
quote:Van het weekend?Op donderdag 21 oktober 2010 11:47 schreef Spirit82 het volgende:
Wanneer gaan we samen mannen hosselen dan?
quote:Ik ga zaterdag al naar de escape met mn nichtje (Amsterdam dance event). Nooit geweest nog, hopelijk is het publiek niet rond de 18
quote:Ik hoop het ook voor je!Op donderdag 21 oktober 2010 11:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag al naar de escape met mn nichtje (Amsterdam dance event). Nooit geweest nog, hopelijk is het publiek niet rond de 18Waar woon jij ook alweer?
quote:Haha, lekker end weg!! Ik woon in Zaandam, pal naast Amsterdam. Daar is het wel tof, maar dan moet je wel blijven slapen, want er gaan volgens mij geen nachttreinen naar EnschedeOp donderdag 21 oktober 2010 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je!
Ik woon in Enschede, aanbod is hier matig. En jij? Of gewoon totaal ergens anders gaan
quote:komt door de magic mickey muts gok ikOp donderdag 21 oktober 2010 11:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ben jij echt 34? Dat had ik jou zo ontzettend niet gegeven
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha, lekker end weg!! Ik woon in Zaandam, pal naast Amsterdam. Daar is het wel tof, maar dan moet je wel blijven slapen, want er gaan volgens mij geen nachttreinen naar EnschedeTotaal ergens anders is wat mij betreft ook prima
Maar voordat we dit hele topic volspammen, stuur ik je mn msn wel even
quote:Moet je hier maar vaker posten over je datingssiteavonturenOp donderdag 21 oktober 2010 11:34 schreef Civilian het volgende:
Noh, ik ben niet eens ervaringsdeskundige meer?
quote:Wat is er vrijdag in Utrecht?Op donderdag 21 oktober 2010 12:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kom vrijdag ook gezellig naar utrecht (en cue dus meteen meenemen!)
quote:Zo had ik laatst dus een AngelsboyOp donderdag 21 oktober 2010 13:17 schreef picardmike het volgende:
Klopt wel idd beter geen tokkienaam. Heette hiervoor bomchickawhawha en poweflower maar die namen sloegen minder aan dan mijn normale naam, vind ik wel vreemd eigenlijk.
quote:ik zou met engel en nog enkele voor mij onbekende meiden gaan dansen.
quote:ik vind je nu echt een nerdnaam hebben en ik weet niet goed waaromOp donderdag 21 oktober 2010 13:17 schreef picardmike het volgende:
Klopt wel idd beter geen tokkienaam. Heette hiervoor bomchickawhawha en poweflower maar die namen sloegen minder aan dan mijn normale naam, vind ik wel vreemd eigenlijk.
quote:Aaah oke. Wat oude bekenden met wat onbekenden dus.Op donderdag 21 oktober 2010 13:27 schreef Duimelot het volgende:
ik zou met engel en nog enkele voor mij onbekende meiden gaan dansen.
zaterdag had ik met Q afgesproken
nu bleek het uitverkocht te zijn en gingen die meiden voor een filmavond en daar ga ik mijn kidloze weekend niet aan pofferen natuurlijk
Snuit melde toen dat op een andere plek in utrecht ook wat leuks te dansen was waarop Q liet vallen dat hij later op de avond daar wel tijd voor had.
Toen heb ik Q. dus gesmeekt of hij met me mee wilde of ik met hem dat is niet geheel duidelijk meerEn of ik dan meteen bij hem kon blijven slapen want dat is wel zo handig
Spuit11 HW leek het ook wel wat en die wil dus ook komen en toen kreeg engel ook weer de kriebels en die is nu die andere meiden aan t ompraten zodat ze ook gaan!
om een lang errug niet spannend verhaal kort te maken
vrijdag avond dansen in de helling in utrecht (90s alternative)
quote:Ik woon letterlijk op kruipafstand (100 meterOp donderdag 21 oktober 2010 13:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aaah oke. Wat oude bekenden met wat onbekenden dus.
Vind het opzich wel oke plan, maar heb wel een slaapplek nodig dan.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik woon letterlijk op kruipafstand (100 meter) van de Tivoli de Helling. *winkwink*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:sja euh ik kan natuurlijk niet zeggen blijf slapen waar ik slaapOp donderdag 21 oktober 2010 13:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aaah oke. Wat oude bekenden met wat onbekenden dus.
Vind het opzich wel oke plan, maar heb wel een slaapplek nodig dan.
quote:Q's matras ligt wel lekkerOp donderdag 21 oktober 2010 13:45 schreef Duimelot het volgende:
sja euh ik kan natuurlijk niet zeggen blijf slapen waar ik slaap
maar je zou zelf even kunnen polsen natuurlijk![]()
(of silenus zn aanbieding aannemen)
quote:Hij zet wel lekkere koffie hoor ´s ochtendsOp donderdag 21 oktober 2010 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Q's matras ligt wel lekkerDus zal hem wel even pmen/smsen of wat dan ook
Ik slaap liever niet bij onbekende mannen
quote:Haha, ja wie weet, maar ik had net besloten om mn date van afgelopen vrijdag te vragen wat ie ging doen morgen. Als die niet kan, denk ik er eens goed over na. Ik ben gek genoeg om idd gewoon te komen, maar dan moet Q wel heel veel slaapplek hebben...Op donderdag 21 oktober 2010 12:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kom vrijdag ook gezellig naar utrecht (en cue dus meteen meenemen!)
quote:Wie Silenus?Op donderdag 21 oktober 2010 13:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij zet wel lekkere koffie hoor ´s ochtends
quote:Wat hij heeft en wat hij wil zijn natuurlijk twee verschillende dingenOp donderdag 21 oktober 2010 13:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha, ja wie weet, maar ik had net besloten om mn date van afgelopen vrijdag te vragen wat ie ging doen morgen. Als die niet kan, denk ik er eens goed over na. Ik ben gek genoeg om idd gewoon te komen, maar dan moet Q wel heel veel slaapplek hebben...
quote:Suggereer jij nou dat Q geen huis vol vrouwen wil??Op donderdag 21 oktober 2010 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat hij heeft en wat hij wil zijn natuurlijk twee verschillende dingen
quote:ik ook niet, stel ze zijn lekker enzoOp donderdag 21 oktober 2010 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:57 schreef Spirit82 het volgende:
En je hebt hem trouwens al een keer gezien
quote:Daar heb je een goed puntOp donderdag 21 oktober 2010 13:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Suggereer jij nou dat Q geen huis vol vrouwen wil??
quote:ze suggereerd dat Q misschien maar 1 vrouw in huis wilOp donderdag 21 oktober 2010 13:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Suggereer jij nou dat Q geen huis vol vrouwen wil??
quote:Maar maar.. dan mag ik er niet slapenOp donderdag 21 oktober 2010 13:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze suggereerd dat Q misschien maar 1 vrouw in huis wil
quote:ik denk dat Q toch voor t huis vol gaat hoorOp donderdag 21 oktober 2010 13:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar maar.. dan mag ik er niet slapen
quote:Cue was er ook bij toen jij even hoi kwam zeggen tijdens die meet, that's all I saidOp donderdag 21 oktober 2010 14:00 schreef Silenus het volgende:
Dingetje heeft totaal niet in de gaten dat er nu via pm over hem geroddeld wordt hoor.
quote:Hahaha, zover kennen wij allemaal Q wel een beetjeOp donderdag 21 oktober 2010 14:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik denk dat Q toch voor t huis vol gaat hoorwas niet serieus.
quote:ik ken Q in dat opzicht helemaal niet jullie hebben overduidelijk veel meer Q. ervaring dan ikOp donderdag 21 oktober 2010 14:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hahaha, zover kennen wij allemaal Q wel een beetje
quote:ik vroeg het gewoon hierOp donderdag 21 oktober 2010 14:00 schreef Silenus het volgende:
Dingetje heeft totaal niet in de gaten dat er nu via pm over hem geroddeld wordt hoor.
quote:Weet ik, ik heb haar ook wel gezien.Op donderdag 21 oktober 2010 14:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Cue was er ook bij toen jij even hoi kwam zeggen tijdens die meet, that's all I said
quote:Ik heb Q 1x 5 minuten gezien ofzoOp donderdag 21 oktober 2010 14:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ken Q in dat opzicht helemaal niet jullie hebben overduidelijk veel meer Q. ervaring dan ik![]()
anders gaan jullie allemaal bij Q. en ga ik wel bij euh Dingetje
quote:En je biedt nog steeds een slaapplek aan?Op donderdag 21 oktober 2010 14:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb haar ook wel gezien.
quote:Ja... jou welOp donderdag 21 oktober 2010 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En je biedt nog steeds een slaapplek aan?
quote:zou iedere man doen anders zijn ze homoOp donderdag 21 oktober 2010 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En je biedt nog steeds een slaapplek aan?
quote:Ja ik ook op een singles meet, we hebben toen alleen hallo gezegd verder nietsOp donderdag 21 oktober 2010 14:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb Q 1x 5 minuten gezien ofzo
quote:Ja dat klopt ik wou eigenlijk niet op dit forum zitten en had dus een profiel aangemaakt om effe te kijken. Maar ik kan mijn naam niet meer veranderen en een nieuw account aanmaken vind ik ook overbodig. Ik zoek hier ook niks meer dan een discussie, ga hier niet op zitten voor vrieden of vriendinnen. Maar ja forums zijn verslavend he!Op donderdag 21 oktober 2010 13:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind je nu echt een nerdnaam hebben en ik weet niet goed waarom
is duimelot niet te tokkie?
quote:je kan er anders erg leuke meets uit slepen als je niet al te bekrompen denkt IEK FOK!ers....Op donderdag 21 oktober 2010 14:12 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja dat klopt ik wou eigenlijk niet op dit forum zitten en had dus een profiel aangemaakt om effe te kijken. Maar ik kan mijn naam niet meer veranderen en een nieuw account aanmaken vind ik ook overbodig. Ik zoek hier ook niks meer dan een discussie, ga hier niet op zitten voor vrieden of vriendinnen. Maar ja forums zijn verslavend he!
quote:Jullie hadden het hier toch over Q? Ik ookOp donderdag 21 oktober 2010 14:13 schreef Duimelot het volgende:
die 5 min ging over silenus niet over Q?
quote:je hebt Q maar 5 min gezien?Op donderdag 21 oktober 2010 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jullie hadden het hier toch over Q? Ik ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt Q maar 5 min gezien?Daarom heb ik ook de meeste Q ervaring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meerdere keren gesproken en idd blijven slapen![]()
quote:Tja ik snap de meerwaarde daar niet echt van waarom zou ik een meet regelen met een fokker? Er komt hier toch merendeel apart volk vind ik. En een paar zeer wanhopige figuren die een heel leven in fok hebben. Sowieso heb ik er geen trek in op een half forum te vertellen hoe ik een fokker ontmoet heb.Op donderdag 21 oktober 2010 14:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je kan er anders erg leuke meets uit slepen als je niet al te bekrompen denkt IEK FOK!ers....
quote:Duim doelt ook meer op meets waar grotere groepen fokkers komen. Zodat er altijd wel 1/2/3/4/5 of meer interessante personen tussen zittenOp donderdag 21 oktober 2010 14:19 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tja ik snap de meerwaarde daar niet echt van waarom zou ik een meet regelen met een fokker? Er komt hier toch merendeel apart volk vind ik. En een paar zeer wanhopige figuren die een heel leven in fok hebben. Sowieso heb ik er geen trek in op een half forum te vertellen hoe ik een fokker ontmoet heb.
quote:tja met die bekrompen kromme instelling snap ik eigenlijk niet eens wat je uberhaupt op fok! doet?Op donderdag 21 oktober 2010 14:19 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tja ik snap de meerwaarde daar niet echt van waarom zou ik een meet regelen met een fokker? Er komt hier toch merendeel apart volk vind ik. En een paar zeer wanhopige figuren die een heel leven in fok hebben. Sowieso heb ik er geen trek in op een half forum te vertellen hoe ik een fokker ontmoet heb.
quote:Een andere reden dus meer voor de discussie en niet perse voor het uitbreiden van mijn kennissenkring. Dan was ik wel naar de buurtsoos gegaan hier. Maarja andere dingen zijn misschien wel leuk om te doen, fokkers ergens toevallig tegenkomen ofzo. Maar ik ga echt niet speciaal naar een fokmeet voor zoiets. Zo denk ik er over.Op donderdag 21 oktober 2010 14:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tja met die bekrompen kromme instelling snap ik eigenlijk niet eens wat je uberhaupt op fok! doet?
Niet dat je nu moet meeten maar de manier hoe je hier over fokkers praat.... Als ik er zo over dacht dan had ik nadat ik het account aangemaakt had en gekeken had meteen de site geblokkeerd en was niet meer teruggekomen....
quote:wat is dan de lol van discussieren met apart volk?Op donderdag 21 oktober 2010 14:24 schreef picardmike het volgende:
[..]
Een andere reden dus meer voor de discussie en niet perse voor het uitbreiden van mijn kennissenkring. Dan was ik wel naar de buurtsoos gegaan hier. Maarja andere dingen zijn misschien wel leuk om te doen, fokkers ergens toevallig tegenkomen ofzo. Maar ik ga echt niet speciaal naar een fokmeet voor zoiets. Zo denk ik er over.
quote:Hoe weet je eigenlijk dat hier 'apart volk' zit Mike? Heb je ooit een Fokker in het wild gespot? Dat er soms apart volk zit ben ik met je eens, alleen ben uitgerekend jij daar wel het exponent van.Op donderdag 21 oktober 2010 14:19 schreef picardmike het volgende:
[..]
quote:Nou Silenus in real-life telt er wel wat meer dan je mening. De mening die ik hier verkondig kan mensen in mijn omgeving geen reet roesten hoor, ze zeggen toch wel ja of nee. Maar het gaat niet om de mening dat ik mensen hier apart vind. Er komen hier gewoon mensen met een bepaalde sociale instelling die mij niet echt 100% ligt. En dat bedoel ik niet persoonlijk hoor, zou het wel leuk vinden fokkers ergens tegen te komen. Maar ik zie het nut er niet van in een beetje populair te gaan doen voor iets wat voor mij een discussieforum is. Temeer omdat mensen op forums toch al meer durven te zeggen en zich 9 van de 10 keer populairder voordoen dan ze zijn. Op datingsites ligt het toch iets anders vindt ik, dan gaat het om een 1 op 1 ontmoeting die helemaal nieuw is.Op donderdag 21 oktober 2010 14:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hoe weet je eigenlijk dat hier 'apart volk' zit Mike? Heb je ooit een Fokker in het wild gespot? Dat er soms apart volk zit ben ik met je eens, alleen ben uitgerekend jij daar wel het exponent van.![]()
(Oh ik lach om mezelf
)
Fok is natuurlijk totaal niet anders dan een datingsite. Sterker nog, FOK is veel meer een virtuele kroeg. Er zitten hier tweehonderdduuzend man, de één vind je een flapdrol, 90% is uberhaupt helemaal niks voor je, er zitten een paar leuke mensen bij met wie je het wel kunt vinden, en wie weet loopt hier iemand rond die helemaal te gek is. Weten wij veel. Wat dat betreft is een datingsite veel meer een paardenmarkt, waar je elkaar keurt op foto's/eigenschappen/verkooppraatjes. Op FOK is alles gewoon een beetje vrijblijvend ouwehoeren met elkaar, zo kun je uiteindelijk aan iemands postgedrag ook aflezen of diegene een leuke gozer is of een creep.
Fok, relatieplanet, paiq, uiteindelijk zitten we allemaal lekker suf tegen een scherm aan te giechelen. Zodra je elkaar in reallife ziet telt het allemaal pas écht.
quote:die sociale instelling is in de meeste gevallen ook vooral forum gerichtOp donderdag 21 oktober 2010 14:46 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou Silenus in real-life telt er wel wat meer dan je mening. De mening die ik hier verkondig kan mensen in mijn omgeving geen reet roesten hoor, ze zeggen toch wel ja of nee. Maar het gaat niet om de mening dat ik mensen hier apart vind. Er komen hier gewoon mensen met een bepaalde sociale instelling die mij niet echt 100% ligt. En dat bedoel ik niet persoonlijk hoor, zou het wel leuk vinden fokkers ergens tegen te komen. Maar ik zie het nut er niet van in een beetje populair te gaan doen voor iets wat voor mij een discussieforum is. Temeer omdat mensen op forums toch al meer durven te zeggen en zich 9 van de 10 keer populairder voordoen dan ze zijn. Op datingsites ligt het toch iets anders vindt ik, dan gaat het om een 1 op 1 ontmoeting die helemaal nieuw is.
quote:Er zijn natuurlijk altijd Fokkers die wel op één lijn liggen met jou toch? Ik beschouw mezelf toch iemand die qua sociale instelling 100% samengaat met jou, PicardMike. Stiekem denk ik wel eens, als ik een tweelingbroer blijk te hebben op Fok dan ben jij het. We denken over meer dan 99% van de zaken immers precies 100% hetzelfde, niet waar? Dan denk ik bij mezelf, hij schrijft het precies op zoals ik het ook zou doen. Als in echte soulmates. Nouja, je begrijpt mijn punt.Op donderdag 21 oktober 2010 14:46 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou Silenus in real-life telt er wel wat meer dan je mening. De mening die ik hier verkondig kan mensen in mijn omgeving geen reet roesten hoor, ze zeggen toch wel ja of nee. Maar het gaat niet om de mening dat ik mensen hier apart vind. Er komen hier gewoon mensen met een bepaalde sociale instelling die mij niet echt 100% ligt. En dat bedoel ik niet persoonlijk hoor, zou het wel leuk vinden fokkers ergens tegen te komen. Maar ik zie het nut er niet van in een beetje populair te gaan doen voor iets wat voor mij een discussieforum is. Temeer omdat mensen op forums toch al meer durven te zeggen en zich 9 van de 10 keer populairder voordoen dan ze zijn. Op datingsites ligt het toch iets anders vindt ik, dan gaat het om een 1 op 1 ontmoeting die helemaal nieuw is.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:54 schreef macondo het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk altijd Fokkers die wel op één lijn liggen met jou toch? Ik beschouw mezelf toch iemand die qua sociale instelling 100% samengaat met jou, PicardMike. Stiekem denk ik wel eens, als ik een tweelingbroer blijk te hebben op Fok dan ben jij het. We denken over meer dan 99% van de zaken immers precies 100% hetzelfde, niet waar? Dan denk ik bij mezelf, hij schrijft het precies op zoals ik het ook zou doen. Als in echte soulmates. Nouja, je begrijpt mijn punt.
quote:Dat kan maar ik ben als persoon meer gericht op houding en niet op ijdel gepraat. Kan het totaal met iemand oneens zijn maar toch een heel gezellig iemand vinden. Ik heb niet perse medestanders nodig voor mijn mening. Dus ik kan hier simpelweg niet zien of iemand me echt ligt en qua persoonlijkheid ben ik niet echt nieuwsgierig om precies hetzelfde tegen te komen.Op donderdag 21 oktober 2010 14:54 schreef macondo het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk altijd Fokkers die wel op één lijn liggen met jou toch? Ik beschouw mezelf toch iemand die qua sociale instelling 100% samengaat met jou, PicardMike. Stiekem denk ik wel eens, als ik een tweelingbroer blijk te hebben op Fok dan ben jij het. We denken over meer dan 99% van de zaken immers precies 100% hetzelfde, niet waar? Dan denk ik bij mezelf, hij schrijft het precies op zoals ik het ook zou doen. Als in echte soulmates. Nouja, je begrijpt mijn punt.
quote:Je zal best een leuk mens zijn maar overdrijf je niet, je bent gewoon een persoon. En dat nou via fok te doen heb ik gewoon geen behoefte aan.Op donderdag 21 oktober 2010 15:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
met zulke posts ga ik die jongen nooit overtuigen dat fokkers best leuke mensen zijn en zo
quote:Dat is niet alleen op een forum, dat is ook op datingsites. Ik bedoel, jij bent ook 'intiem' met vrouwen die je nog nooit hebt gezien. In het echt noem je iemand na 2 korte gesprekjes ook niet 'schatje' en zeg je dat je haar mist.Op donderdag 21 oktober 2010 14:46 schreef picardmike het volgende:
Temeer omdat mensen op forums toch al meer durven te zeggen en zich 9 van de 10 keer populairder voordoen dan ze zijn. Op datingsites ligt het toch iets anders vindt ik, dan gaat het om een 1 op 1 ontmoeting die helemaal nieuw is.
quote:ja kijk daar zit dan het verschil, het meisje bij ons achter de kassa gaat tegenwoordig met mij mee joggen een paar keer per weekOp donderdag 21 oktober 2010 15:02 schreef picardmike het volgende:
[..]
Je zal best een leuk mens zijn maar overdrijf je niet, je bent gewoon een persoon. En dat nou via fok te doen heb ik gewoon geen behoefte aan.
De man achter de kassa in de buurtsuper hier vind ik ook een fijne vent om is mee te praten, maar ik nodig hem nog niet thuis uit.
quote:Nou er is 1 groot verschil als je iemand op een datingsite ontmoet waar het een langere tijd mee klikt ben je weg. Op een forum blijf je hangen. Maar als ik hier om mij heen kijk wie heeft er nu al echt geklikt hier?Op donderdag 21 oktober 2010 15:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is niet alleen op een forum, dat is ook op datingsites. Ik bedoel, jij bent ook 'intiem' met vrouwen die je nog nooit hebt gezien. In het echt noem je iemand na 2 korte gesprekjes ook niet 'schatje' en zeg je dat je haar mist.
Je matcht uiteindelijk op gezamenlijke interesses, en dan vooral met mensen waarvan je het vermoeden hebt dat je ongeveer op één lijn zit. Daar wil je mee afspreken. En niet om meteen allemaal relaties te krijgen, maar gewoon om eens gezellig te kletsen en een biertje te drinken. En dat is eigenlijk veel leuker dan het tegenover-elkaar-zitten-in-een-kroegje-en-vertellen-wat-voor-werk-je-ouders-doen, of weet ik veel wat voor kutonderwerpen er altijd langskomen op een date.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:13 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind meets wel gezellig, al zie ik wel vaak dat ik met maar 2 of 3 mensen een klik heb van een totale groep van 20 man. Maar ach, boeie, heb er ook goede vriendschappen aan over gehoudenja true. die spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat eerste trouwens ook wel, al heb ik niet zo heel veel met meeten und so.
quote:Dan heb jij andere dates dan ikOp donderdag 21 oktober 2010 15:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is niet alleen op een forum, dat is ook op datingsites. Ik bedoel, jij bent ook 'intiem' met vrouwen die je nog nooit hebt gezien. In het echt noem je iemand na 2 korte gesprekjes ook niet 'schatje' en zeg je dat je haar mist.
Je matcht uiteindelijk op gezamenlijke interesses, en dan vooral met mensen waarvan je het vermoeden hebt dat je ongeveer op één lijn zit. Daar wil je mee afspreken. En niet om meteen allemaal relaties te krijgen, maar gewoon om eens gezellig te kletsen en een biertje te drinken. En dat is eigenlijk veel leuker dan het tegenover-elkaar-zitten-in-een-kroegje-en-vertellen-wat-voor-werk-je-ouders-doen, of weet ik veel wat voor kutonderwerpen er altijd langskomen op een date.
Ik vind meets wel gezellig, al zie ik wel vaak dat ik met maar 2 of 3 mensen een klik heb van een totale groep van 20 man. Maar ach, boeie, heb er ook goede vriendschappen aan over gehoudenZijn dat echte vriendschappen of zijn dat gewoon kennissen die je hier als vriend beschouwd en af en toe is ziet. Kennen ze ook andere vrienden van je, nodig je ze ook uit op verjaardagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UITGESCHREVEN
quote:Zijn echte vriendenOp donderdag 21 oktober 2010 15:15 schreef picardmike het volgende:
Zijn dat echte vriendschappen of zijn dat gewoon kennissen die je hier als vriend beschouwd en af en toe is ziet. Kennen ze ook andere vrienden van je, nodig je ze ook uit op verjaardagen?
quote:Hehe tnxOp donderdag 21 oktober 2010 15:15 schreef dawg het volgende:
ja true. die spoiler.![]()
quote:En ik ben niet onbekend?Op donderdag 21 oktober 2010 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:ik heb langer een relatie gehad met een fokker dan met iemand van een datingsiteOp donderdag 21 oktober 2010 15:11 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou er is 1 groot verschil als je iemand op een datingsite ontmoet waar het een langere tijd mee klikt ben je weg. Op een forum blijf je hangen. Maar als ik hier om mij heen kijk wie heeft er nu al echt geklikt hier?
quote:De mooiste vijf minuten van je leven hè?Op donderdag 21 oktober 2010 14:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb Q 1x 5 minuten gezien ofzo
quote:Ik ben op het forum tegenwoordig niet veel anders meer dan in het echt - alleen ben ik in het echt een tikkeltje minder fel en ook aardiger denk ikOp donderdag 21 oktober 2010 15:15 schreef dawg het volgende:
[..]
ja true. die spoiler.![]()
quote:de laatste meet was die in het vondelpark toen, met 5-en ofzo, was jij ook bij. grote meet die in den haag, bij parkpop. heb er niet zoveel mee, al was het wel leuk hoor, daar niet van.Op donderdag 21 oktober 2010 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe tnx
Ach zo af en toe vind ik het wel leuk. Maar ik ga ze echt niet allemaal af
quote:Goh, weer nxt5spamOp donderdag 21 oktober 2010 15:16 schreef sophietjezonderrietje het volgende:
Zag 'm niet in het lijstje staan, maar ik heb nu al een paar keer leuk chat-contact via nxt5. Het stomme is alleen dat we een paar honderd kilometer van elkaar wonen. Maar goed, wat is afstand nog tegenwoordig. Het leuke is dat dat nxt5 nog maar net begonnen is, of zo. Ik heb in elk geval niet het gevoel dat ik veel concurrentie heb, want ik krijg soms wel drie of vier uitnodigingen om te chatten per dag. Waar ik nu natuurlijk helemaal niets mee doe
Ik vind meets wel gezellig, al zie ik wel vaak dat ik met maar 2 of 3 mensen een klik heb van een totale groep van 20 man. Maar ach, boeie, heb er ook goede vriendschappen aan over gehoudenje kan gewoonweg niet 20 man allemaal veel aandacht gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
logisch ook
maar je kan wel naar een meet gaan voor enkele personen en dan opeens de hele tijd met een 'wildvreemde' staan kletsen die je op t forum niet was opgevallen
dat is zo leuk aan meets!
en spoiler moet aangepast, leuker dan zoals je voorheen op t forum was, nu komt wel aardig overeen toch!?
quote:Ik zie het nut daarvan niet echt eigenlijk. Heb al genoeg contacten hier in buurt van mensen die je gewoon ontmoet bij activiteiten. Moet ik ook nog contact onderhouden met iemand uit sint juttemus. Kijk het verschil met datingsites is dat ik iemand zoek die ik op ten duur in mijn kenniskring kan opnemen en vica versa op fok blijft dit je kring 9 van de 10 gevallen.Op donderdag 21 oktober 2010 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn echte vrienden
Ze komen elk jaar op m'n verjaardag en ook daarbuiten (wonen ver weg, dus zie ze niet super regelmatig) maar spreken elkaar dagelijks tot maandelijks (afhankelijk van contact) . Spreek ze op het forum eig nooit meer.
quote:Mijn laatste meet was vorige weekOp donderdag 21 oktober 2010 15:21 schreef dawg het volgende:
de laatste meet was die in het vondelpark toen, met 5-en ofzo, was jij ook bij. grote meet die in den haag, bij parkpop. heb er niet zoveel mee, al was het wel leuk hoor, daar niet van.
quote:Hahaha, zo mooi om te zien hoe Mike's theorietjes hier altijd in no time ondergraven wordenOp donderdag 21 oktober 2010 15:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb langer een relatie gehad met een fokker dan met iemand van een datingsite
quote:ja, lang geleden.Op donderdag 21 oktober 2010 15:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn laatste meet was vorige week
Ach je vond er niks aanWow parkpop ja, owja daar was jij ook bij he
Alweer tijdje terug.
quote:Ik vind datingsites veels te geforceerd. Dus dat werkt niet voor mij. Dan heb ik liever het ongedwonge van fok en gewoon gezellig ouwehoeren en dan kan diegene ook opgenomen worden in je vriendenkringOp donderdag 21 oktober 2010 15:22 schreef picardmike het volgende:
Ik zie het nut daarvan niet echt eigenlijk. Heb al genoeg contacten hier in buurt van mensen die je gewoon ontmoet bij activiteiten. Moet ik ook nog contact onderhouden met iemand uit sint juttemus. Kijk het verschil met datingsites is dat ik iemand zoek die ik op ten duur in mijn kenniskring kan opnemen en vica versa op fok blijft dit je kring 9 van de 10 gevallen.
quote:Ik wil 20 man niet eens aandacht geven. Je weet bij sommigen gewoon gelijk dat het niet klikt, op naar de volgendeOp donderdag 21 oktober 2010 15:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je kan gewoonweg niet 20 man allemaal veel aandacht geven
logisch ook
maar je kan wel naar een meet gaan voor enkele personen en dan opeens de hele tijd met een 'wildvreemde' staan kletsen die je op t forum niet was opgevallen
dat is zo leuk aan meets!
en spoiler moet aangepast, leuker dan zoals je voorheen op t forum was, nu komt wel aardig overeen toch!?
quote:zoals de waard is.....Op donderdag 21 oktober 2010 15:25 schreef Lamon. het volgende:
Daten met FOK!kers lijkt me toch geen succes, voor je het weet gaan ze je hele postgeschiedenis na pluizen.
Maar iedereen het zijne of hare..
quote:ik ging altijd gewoon op het gras liggen (of ergens staan/zitten) en dan kwam er vanzelf iemand ouwehoeren. of om je nek gevlogen ineens. enzo.Op donderdag 21 oktober 2010 15:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wil 20 man niet eens aandacht geven. Je weet bij sommigen gewoon gelijk dat het niet klikt, op naar de volgende![]()
Ja klopt, wel meer.. Maar nog altijd komt het niet helemaal in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |