quote:Geen problemen meeOp donderdag 21 oktober 2010 21:58 schreef Silenus het volgende:
Dan haal jij al m'n drankjes, ook goed.
quote:Wees maar niet bang, ik zal aan je schouder hangen als een aanhankelijk dronken meisjeOp donderdag 21 oktober 2010 22:01 schreef Q. het volgende:
Hey, niet de M-V verhouding morgen teveel verstoren jullie hè?
quote:dat was mijn rolOp donderdag 21 oktober 2010 22:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, ik zal aan je schouder hangen als een aanhankelijk dronken meisje
quote:Hé, kunnen jullie niet even samen een kamer nemen !Op donderdag 21 oktober 2010 22:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ook goed, voor mij win win cue en Q dicht bij me
quote:Volgens mij is die MV verhouding nog steeds best primaOp donderdag 21 oktober 2010 22:01 schreef Q. het volgende:
Hey, niet de M-V verhouding morgen teveel verstoren jullie hè?
quote:Jij komt ook?Op donderdag 21 oktober 2010 22:12 schreef Neelix het volgende:
[..]
Volgens mij is die MV verhouding nog steeds best primaEn ik blijf waarschijnlijk niet heel lang, dus geen enkel probleem
quote:Ik heb wel een groot bed.Op donderdag 21 oktober 2010 22:10 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Hé, kunnen jullie niet even samen een kamer nemen !
quote:Dan misschien tot morgenOp donderdag 21 oktober 2010 22:16 schreef Neelix het volgende:
[..]
Misschien...Ik moet nog even kijken of ik het allemaal kan regelen, maar ik doe mijn best!
quote:Eb en vloed hebben we niet zoveel last van hoor in UtrechtOp donderdag 21 oktober 2010 22:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb zwart op wit staan dat ik de ebste slaapplaats ging krijgen he
niet vergeten
quote:vast meer dan waar ik vandaan komOp donderdag 21 oktober 2010 22:28 schreef Neelix het volgende:
[..]
Eb en vloed hebben we niet zoveel last van hoor in Utrecht
quote:Dan zou ik maar niet teveel hier blijven stekenOp donderdag 21 oktober 2010 22:54 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb echt moeite met 2 dates tegelijk te praten, was ik maar een echte player..
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:45 schreef Cue_ het volgende:
OT: Ik hoop morgen wel ergens een date te scoren.. als dat niet lukt.. dan ben ik mislukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:57 schreef Duimelot het volgende:
weet je wat
ik ga een voor jou scoren en jij voor mij
maar wil je een date of wil je gewoon morgen iemand minimaal zoenen?ik wil echt een date scoren.. een leuke jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Wat heeft een sc op FOK! te maken met mijn dagelijkse bezigheden?Op donderdag 21 oktober 2010 22:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zou ik maar niet teveel hier blijven steken
quote:2 dates tegelijk te praten.. of doe je dat niet nu online?Op donderdag 21 oktober 2010 22:58 schreef Lamon. het volgende:
Wat heeft een sc op FOK! te maken met mijn dagelijkse bezigheden?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik wil echt een date scoren.. een leuke jongenik een leuke manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gok toch dat jij eerder zal slagen dan ik....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |