quote:Ja, als je het zo stelt... Maar mijn rekeningnummer weten ze niet en als e-mailadres heb ik een hotmailadres opgegeven. Ja, ja, zo'n doortrapte internetgebruiker ben ik wel ... En over mijn bestaan wil ik nog eens een filosofische boom opzetten. Alles stroomt, Heraclitus zei het al.Op donderdag 21 oktober 2010 15:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Los daarvan is Nxt5 natuurlijk een grote zwendel. Je gegevens worden doorverkocht, ze blijven maar geld van je rekening afschrijven zonder toestemming en er zijn 0,0 echte vrouwen. Nee, Sophie - ik zou daar weg gaan als ik jou was.

quote:zoals het geld naar binnen stroomt met die zwendel bedoel je?Op donderdag 21 oktober 2010 16:07 schreef sophietjezonderrietje het volgende:
[..]
Ja, als je het zo stelt... Maar mijn rekeningnummer weten ze niet en als e-mailadres heb ik een hotmailadres opgegeven. Ja, ja, zo'n doortrapte internetgebruiker ben ik wel ... En over mijn bestaan wil ik nog eens een filosofische boom opzetten. Alles stroomt, Heraclitus zei het al.

quote:Ik weet niet voor wie precies je nou nog dit toneelstukje opvoert, maar voor ons hoeft het niet. Je bent al ontmaskerd hoor.Op donderdag 21 oktober 2010 16:07 schreef sophietjezonderrietje het volgende:
[..]
Ja, als je het zo stelt... Maar mijn rekeningnummer weten ze niet en als e-mailadres heb ik een hotmailadres opgegeven. Ja, ja, zo'n doortrapte internetgebruiker ben ik wel ... En over mijn bestaan wil ik nog eens een filosofische boom opzetten. Alles stroomt, Heraclitus zei het al.

quote:Ik vraag me af wie hier nou eigenlijk wordt ontmaskerd. Ja, ik ken de mensen van Nxt5 - is daar wat mis mee? Het zijn geen zwendelaars, dat kan iedereen die de site bezoekt (voorwaarden, Kvk-inschrijving enz.) zelf nagaan. Het is trouwens nogal een beschuldiging, een bedrijf of een persoon zomaar uit het niets zwendel in de schoenen schuiven.Op donderdag 21 oktober 2010 16:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik weet niet voor wie precies je nou nog dit toneelstukje opvoert, maar voor ons hoeft het niet. Je bent al ontmaskerd hoor.

quote:Dat kan, de jaren tikken door echter...Op donderdag 21 oktober 2010 11:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ben jij echt 34? Dat had ik jou zo ontzettend niet gegeven

quote:Het is wel grappig dat iedereen hier die iets over die website komt spuien, de makers beweert te kennen. Doe je even de groeten aan je vriendjes?Op donderdag 21 oktober 2010 18:45 schreef sophietjezonderrietje het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie hier nou eigenlijk wordt ontmaskerd. Ja, ik ken de mensen van Nxt5 - is daar wat mis mee? Het zijn geen zwendelaars, dat kan iedereen die de site bezoekt (voorwaarden, Kvk-inschrijving enz.) zelf nagaan. Het is trouwens nogal een beschuldiging, een bedrijf of een persoon zomaar uit het niets zwendel in de schoenen schuiven.
Sophietje, ga jij nou maar lekker je rietjes zoeken op die website van je. Dahag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:45 schreef Fokpost het volgende:
Gister raadde iemand via fok nxt5.nl aan, maar ik kan dat topic niet meer vinden. Dus kan ik niet bedanken of weet niet hoe dat moet.
hoe moet dat?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:14 schreef Fokpost het volgende:
@Neelix
Betrapt, ik ben overigens niet ivo'tje, maar ik heb me gister aangemeld, nadat ik via google op fok terecht gekomen ben. Ik zag dat er hier over nxt5 gesproken werd en vond dat erg leuk. Ik ken namelijk de maker, een oud-collega van mij.

quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het is wel grappig dat iedereen hier die iets over die website komt spuien, de makers beweert te kennen. Doe je even de groeten aan je vriendjes?Succes bij het paiqen. Iedereen het allerbeste toegewenst. Vaarwel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sophietje, ga jij nou maar lekker je rietjes zoeken op die website van je. Dahag!
Ik ga vanavond maar weer eens een avondje paiqen. Eens zien of er nog wat leuke battledates kunnen ontstaan![]()
Niemand steekt ooit tweemaal dezelfde Autobahn over.

quote:VaarwelOp donderdag 21 oktober 2010 19:11 schreef sophietjezonderrietje het volgende:
[..]
Succes bij het paiqen. Iedereen het allerbeste toegewenst. Vaarwel.

quote:Misschien moet je je daar even aan gaan melden.Op donderdag 21 oktober 2010 19:49 schreef Duimelot het volgende:
kut, nu is 'ze' weg en is me die vreemde naam nog niet uitgelegd

quote:ik ben nogal gekOp donderdag 21 oktober 2010 19:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien moet je je daar even aan gaan melden.

quote:De tamtam doet zn werk goed.Op donderdag 21 oktober 2010 19:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh en ik heb gehoord dat je voor ons gaat koken!?!?![]()

quote:zij dronk ranja met een rietje, mijn sophietje was ooit een hit van Johnny Lion. ik den kdat zij sophiertje heet en dat haar rietjes op zijn? of ze houdt niet van zuigen en drinkt haar ranja rechtstreeks uit het glas of de fles.Op donderdag 21 oktober 2010 19:49 schreef Duimelot het volgende:
kut, nu is 'ze' weg en is me die vreemde naam nog niet uitgelegd

quote:is 1 date niet genoeg?Op donderdag 21 oktober 2010 19:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zij dronk ranja met een rietje, mijn sophietje was ooit een hit van Johnny Lion. ik den kdat zij sophiertje heet en dat haar rietjes op zijn? of ze houdt niet van zuigen en drinkt haar ranja rechtstreeks uit het glas of de fles.
goedenavond btw! ik heb zo een date met 4 dames tegelijk!

quote:ik ga oh oh cherso kijken

quote:dankje voor je inbrengOp donderdag 21 oktober 2010 20:02 schreef Pan.da het volgende:
Nou, heb mijn datingsite profielen maar weer verwijderd. Ik vind het echt twee keer niksMaar mooi voor de mensen die er 'baat' bij hebben.

quote:Verrassing.Op donderdag 21 oktober 2010 19:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
er is me alleen niet verteld wat we gaan eten![]()
en moet ik nog iets meenemen?

quote:Maar natuurlijk. Ik voel me er erg ongemakkelijk bijOp donderdag 21 oktober 2010 20:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dankje voor je inbreng
mss wil je ook nog vertellen WAARM het voor jou twee keer niks is? (waarom niet 3x nix of 7x?)

quote:Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik ben wel content. Nog minder concurrentie, terwijl veel leuke dames het tegenwoordig niet meer in de kroeg zoeken.Op donderdag 21 oktober 2010 20:19 schreef Pan.da het volgende:
Nu ook op je teentjes getrapt of ben je content met mijn antwoord?

quote:Ach ja, 'kroeg' noemde ik als voorbeeldOp donderdag 21 oktober 2010 20:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik ben wel content. Nog minder concurrentie, terwijl veel leuke dames het tegenwoordig niet meer in de kroeg zoeken.

quote:Och werkt, het is een toevoeging, en aangezien mijn vrienden niet op zoek zijn, heb ik in de kroeg niet veel meer te zoeken dan een biertje.Op donderdag 21 oktober 2010 20:27 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Ach ja, 'kroeg' noemde ik als voorbeeldMaar goed dat je er content mee bent! Dat zeg ik, als het voor jou werkt, dan is het alleen maar mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |