quote:mee eens, moets aan onze eerste meet denkenOp donderdag 21 oktober 2010 15:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wil 20 man niet eens aandacht geven. Je weet bij sommigen gewoon gelijk dat het niet klikt, op naar de volgende![]()
Ja klopt, wel meer.. Maar nog altijd komt het niet helemaal in de buurt
quote:Precies. En voor je het weet komt er zo'n foto waarop je zit te poepen boven water. Leg dát maar eens uit aan je date !Op donderdag 21 oktober 2010 15:25 schreef Lamon. het volgende:
Daten met FOK!kers lijkt me toch geen succes, voor je het weet gaan ze je hele postgeschiedenis na pluizen.
Maar iedereen het zijne of hare..
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:29 schreef macondo het volgende:
[..]
Precies. En voor je het weet komt er zo'n foto waarop je zit te poepen boven water. Leg dát maar eens uit aan je date !
quote:Blabla...Op donderdag 21 oktober 2010 15:29 schreef macondo het volgende:
[..]
Precies. En voor je het weet komt er zo'n foto waarop je zit te poepen boven water. Leg dát maar eens uit aan je date !
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mee eens, moets aan onze eerste meet denken![]()
duidelijk wie wij geen aand8 wilde geven gheghe
quote:jij weet meer dan ik?Op donderdag 21 oktober 2010 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat je binnenkort weer op een meet beland
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je voelde je vast genegeerd.. sorry![]()
quote:In de openingspost van dit topic stond dat er ook ruimte is voor "anderssoortige ervaringen". Dat heb ik opgevat als een uitnodiging om over dating sites te schrijven die niet in die post worden opgesomd. Nxt5 is naar mijn smaak een verrijking van het internet dating circus, al was maar als clownsact.
quote:enterOp donderdag 21 oktober 2010 15:41 schreef sophietjezonderrietje het volgende:
[..]
In de openingspost van dit topic stond dat er ook ruimte is voor "anderssoortige ervaringen". Dat heb ik opgevat als een uitnodiging om over dating sites te schrijven die niet in die post worden opgesomd. Nxt5 is naar mijn smaak een verrijking van het internet dating circus, al was maar als clownsact.En ja, ik ben subjectief.
quote:Logisch, meneer de webmaster van Nxt5.Op donderdag 21 oktober 2010 15:41 schreef sophietjezonderrietje het volgende:
En ja, ik ben subjectief.
quote:Aantal posts: 2Op donderdag 21 oktober 2010 15:41 schreef sophietjezonderrietje het volgende:
[..]
In de openingspost van dit topic stond dat er ook ruimte is voor "anderssoortige ervaringen". Dat heb ik opgevat als een uitnodiging om over dating sites te schrijven die niet in die post worden opgesomd. Nxt5 is naar mijn smaak een verrijking van het internet dating circus, al was maar als clownsact.En ja, ik ben subjectief.
quote:Die 2 posts doen het hem.Op donderdag 21 oktober 2010 15:47 schreef Viking84 het volgende:
Hij / zij heeft wel veel werk gemaakt van het profiel: ondertitel, signature. Alleen het plaatje mist nog. Ik had zelf niet door dat het spam was.
quote:Dan moet je de moeite nemen om op de postgeschiedenis van de user in kwestie te klikken en dat doe ik niet als ik geen argwaan heb
quote:Los daarvan is Nxt5 natuurlijk een grote zwendel. Je gegevens worden doorverkocht, ze blijven maar geld van je rekening afschrijven zonder toestemming en er zijn 0,0 echte vrouwen. Nee, Sophie - ik zou daar weg gaan als ik jou was.
quote:ik had er nooit van gehoordOp donderdag 21 oktober 2010 15:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Los daarvan is Nxt5 natuurlijk een grote zwendel. Je gegevens worden doorverkocht, ze blijven maar geld van je rekening afschrijven zonder toestemming en er zijn 0,0 echte vrouwen. Nee, Sophie - ik zou daar weg gaan als ik jou was.
quote:Sophietjezonderrietje is sowieso niet zo goed in spammen. Als ik kijk op de facebookpagina van Nxt5 zijn er maar liefst vier mensen die dat leuk vinden. De enige met een comment (Het is spannend en tegelijk heel relaxed. Als je geselecteerd bent, wil je natuurlijk meteen weten door wie, maar dat kom je pas te weten als je elkaar beide leuk vindt. Het fijne is dat jezelf ook anoniem blijft totdat de ander jou ook leuk vindt.Op donderdag 21 oktober 2010 16:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had er nooit van gehoord
maar alleen de naam al....
next five.....
zo van ik heb er 5 gehad... volgende 5....!?!?!?
quote:Neuh, ik ook niet. Maar google binnenkort wel met de termen nxt5, zwendel, oplichterij, adresgegevens enz..Op donderdag 21 oktober 2010 16:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had er nooit van gehoord
maar alleen de naam al....
next five.....
zo van ik heb er 5 gehad... volgende 5....!?!?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |