quote:Je hele verhaal hier en ook met dat smsje maakt het allemaal niet heel erg duidelijkOp vrijdag 22 oktober 2010 11:50 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik wist al waar ik aan toe was, heb haar ten slotte een half jaar niet gezien. Ik andere vriendin gehad, zij andere vriend gehad. Case closed. Maar het was wel degelijk een avond met het idee van haar kant om te kijken of het niet toch zó leuk is om het te proberen.
Als een soort voetbalwedstrijd verliezen met 1-0. Klaar, douchen en wat anders doen. En dat de scheidsrechter zegt, hey - kom eens terug, je mag nog een vrije trap nemen. Wedstrijd is toch niet helemaal beslist. En dan niet scoren. Zoiets. Verzin maar een vergelijking.

quote:Zo te zien ben ik ook weg gepromoveerdOp donderdag 21 oktober 2010 11:34 schreef Civilian het volgende:
Noh, ik ben niet eens ervaringsdeskundige meer?

quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:01 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Zo te zien ben ik ook weg gepromoveerd

quote:De ervaringsdeskundige lijst stond bol met mensen die niet meer kwamen. Dus ik heb hem een keer opgeschoond en wat user images bij elkaar geschraapt uit een vorig topic. Daar hebben jullie niet gepost, dus zet jezelf er maar weer bij als je dat graag wil.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:01 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]

quote:Klopt, heb een paar deeltjes gemistOp vrijdag 22 oktober 2010 13:11 schreef Neelix het volgende:
[..]
De ervaringsdeskundige lijst stond bol met mensen die niet meer kwamen. Dus ik heb hem een keer opgeschoond en wat user images bij elkaar geschraapt uit een vorig topic. Daar hebben jullie niet gepost, dus zet jezelf er maar weer bij als je dat graag wil.

quote:Update update update!!Op vrijdag 22 oktober 2010 13:16 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Klopt, heb een paar deeltjes gemist

quote:Zeker de hort op geweest met Natalie78 (die is ook al een paar delen verdwenen...)Op vrijdag 22 oktober 2010 13:16 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Klopt, heb een paar deeltjes gemist

quote:Die is verhuisd naar [Singles]Op vrijdag 22 oktober 2010 13:49 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Zeker de hort op geweest met Natalie78 (die is ook al een paar delen verdwenen...)

quote:Ow! Dat had ze wel even mogen melden dan

quote:Wie ? Ehmm nee, niet eens.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:49 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Zeker de hort op geweest met Natalie78 (die is ook al een paar delen verdwenen...)

quote:hoi !Op vrijdag 22 oktober 2010 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig voor hier verhuizen mensen ook andersom

quote:Ik word dus ten huwelijk gevraagd door 'Racella'. Wel een lekker ding. Helaas kan ik niet reageren.hahahaha wat een geweldig verhaal!!!!!!
Trouwen?!want als ik het zo lees zou het een gemiste kans zijn als ik het je niet zou vragen!

quote:je kan altojd een interesse ding sturen en hopen dat ze dat opmerkt als smeekbede om haar msn te krijgenOp vrijdag 22 oktober 2010 16:03 schreef Silenus het volgende:
Wat raar, ik ben al weken niet meer op RP geweest en krijg ineens twee berichtjes.
[..]
Ik word dus ten huwelijk gevraagd door 'Racella'. Wel een lekker ding. Helaas kan ik niet reageren.

quote:Zet op je profiel een reactie aan haar.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:03 schreef Silenus het volgende:
Wat raar, ik ben al weken niet meer op RP geweest en krijg ineens twee berichtjes.
[..]
Ik word dus ten huwelijk gevraagd door 'Racella'. Wel een lekker ding. Helaas kan ik niet reageren.

quote:Inderdaad. Nu maar hopen dat het niet zo'n gans is zoals een half jaar geleden die op elk interesseberichtje een vrolijk verhaal terugstuurde. Zonder email of wat-dan-ook.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
je kan altojd een interesse ding sturen en hopen dat ze dat opmerkt als smeekbede om haar msn te krijgen

quote:En ikOp vrijdag 22 oktober 2010 13:01 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]

quote:Ik had nog een paiq speeddate met ene mevrouw R. Woont ook in Amsterdam, maar heeft als "do" staan "Utrecht" vanwege Silenus. Een kleine wereld - of eigenlijk een kleine Paiq.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu maar hopen dat het niet zo'n gans is zoals een half jaar geleden die op elk interesseberichtje een vrolijk verhaal terugstuurde. Zonder email of wat-dan-ook.(En nee, niet zo'n scam-mailtje
)

quote:en anders heb je nog altijd het geluk om mij te moen ontoeten vanavondOp vrijdag 22 oktober 2010 16:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu maar hopen dat het niet zo'n gans is zoals een half jaar geleden die op elk interesseberichtje een vrolijk verhaal terugstuurde. Zonder email of wat-dan-ook.(En nee, niet zo'n scam-mailtje
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |