quote:Vier dus totaal.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
allebei, je moet er 3 hebben toch? of jezelf meegerekend?
quote:Kan je hem stalken.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar wat moet ik er nu mee, je hebt alles toch al met Q geregeld
quote:Dat werkt trager. En het is een goede reden om eens mensen er uit te mikken die je toch nooit meer spreekt.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben zo slim geweest om ditmaal direct nieuwe nummers op sim te zetten ipv in mn telefoon
dus als eindelijk es mn nieuwe telefoon er is heb ik daar geen werk aan
quote:ik heb nu al een dagtaak aan het stalken van mensen, kan er eigenlijk geen meer bij op het moment
quote:
quote:dat doe ik snachts in bed wel eens als ik me verveelOp vrijdag 22 oktober 2010 11:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat werkt trager. En het is een goede reden om eens mensen er uit te mikken die je toch nooit meer spreekt.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 08:58 schreef Duimelot het volgende:
wel gezellig geweest?
en zondeop naar de volgende
![]()
![]()
quote:Het zou anders zijn geweest als het "gewoon" gezellig was (filmpje, biertje, grappen maken en naar huis). Maar door *kuch* omstandigheden liep het gesprek allemaal wat anders en werd de relatie-kaart gespeeld, en wel heel erg open. Wat ze van mij vond, met welk idee we beiden naar de film gingen (was ook van haar kant een oprechte date).Op vrijdag 22 oktober 2010 10:51 schreef kieskleurig het volgende:
Jammer, zeker als je er sip van wordt.
Wel 1 van de redenen waarom ik zelf eigenlijk zelden afspreek met mensen waar ik ooit een zwak voor heb gehad.
Komt goed, volgende keer beter![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overal verstand van.
quote:Vergeet dan niet te douchenOp vrijdag 22 oktober 2010 11:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
ik vind het wel onwerkelijk een beetje dat ik jullie straks weer echt ga zien
zit hier nu nog stinkend en wel in mn huiskloffie
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:36 schreef macondo het volgende:
[..]
[..]
Het zou anders zijn geweest als het "gewoon" gezellig was (filmpje, biertje, grappen maken en naar huis). Maar door *kuch* omstandigheden liep het gesprek allemaal wat anders en werd de relatie-kaart gespeeld, en wel heel erg open. Wat ze van mij vond, met welk idee we beiden naar de film gingen (was ook van haar kant een oprechte date).Maar uiteindelijk wel een goed gevoel nu? Dat er veel gesproken is erover.. of had je liever gewoon zo'n bier/film avondje gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:36 schreef macondo het volgende:
[..]
[..]
Het zou anders zijn geweest als het "gewoon" gezellig was (filmpje, biertje, grappen maken en naar huis). Maar door *kuch* omstandigheden liep het gesprek allemaal wat anders en werd de relatie-kaart gespeeld, en wel heel erg open. Wat ze van mij vond, met welk idee we beiden naar de film gingen (was ook van haar kant een oprechte date).je weet nu waar je aan toe bent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor een vrouw betekenen die woorden: hij is alles wat ik zoek maar het gevoel ontbreekt en k muts wil het ook VOELEN.
het gaat nooit werken... srry![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vergeet dan niet te douchen
en idd.. lang geleden voor ons. Q niet, maar wel leuk![]()
quote:Oooh, dat verklaart een boel.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat doe ik snachts in bed wel eens als ik me verveel
moet het alleen eens anders gaan indelen
alle fokkers staan nu ook erin als: fok, nick, echte naam
alleen gaat dat met smsen wel eens fout en dan komen smsjes bij de verkeerde mensen![]()
![]()
quote:was niet aan jou lieverd
quote:Geen idee eigenlijk, maar heb wel een paar topics gemist.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:36 schreef Viking84 het volgende:
Waar is de dame achter dit usericon gebleven? [ afbeelding ]
Karina oid?
quote:Nee, ik zie gewoon namen. Dus ik herken jouw probleem niet. Wel heb ik veel mensen wier naam met dezelfde drie letters beginnen in m'n foon staan, dus dat is nog wel eens even oplettenOp vrijdag 22 oktober 2010 11:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was niet aan jou lieverd
maar is dat bij elke telefoon dat als je een naam selecteerd voor een sms je dan alleen het telefoon nummer ziet en pas als je verzonden hebt zie je: verzonden aan: naam
dan is het nl te laat en heb je echt zo'n:KUHUT hart staat even stil gevoel.....
quote:Ik ken opvallend veel vrouwens wiens naam met 'Mar' begint, met veel daarvan heb ik ook wel gedate ooit.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik zie gewoon namen. Dus ik herken jouw probleem niet. Wel heb ik veel mensen wier naam met dezelfde drie beginletters beginnen in m'n foon staan, dus dat is nog wel eens even opletten.
quote:ik zie wel namen bij t selecteren, maar touchscreen en dan komt t voor dat ik de naam eronder of boven aanklikOp vrijdag 22 oktober 2010 11:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik zie gewoon namen. Dus ik herken jouw probleem niet. Wel heb ik veel mensen wier naam met dezelfde drie letters beginnen in m'n foon staan, dus dat is nog wel eens even opletten.
quote:Precies die drie beginletters bedoelde ik!Op vrijdag 22 oktober 2010 11:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ken opvallend veel vrouwens wiens naam met 'Mar' begint, met veel daarvan heb ik ook wel gedate ooit.Dat kan erg gevaarlijk zijn.
quote:ook veel mannen namen als ik t zo bedenkOp vrijdag 22 oktober 2010 11:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ken opvallend veel vrouwens wiens naam met 'Mar' begint, met veel daarvan heb ik ook wel gedate ooit.Dat kan erg gevaarlijk zijn.
quote:Ik wist al waar ik aan toe was, heb haar ten slotte een half jaar niet gezien. Ik andere vriendin gehad, zij andere vriend gehad. Case closed. Maar het was wel degelijk een avond met het idee van haar kant om te kijken of het niet toch zó leuk is om het te proberen.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je weet nu waar je aan toe bent!
voor een vrouw betekenen die woorden: hij is alles wat ik zoek maar het gevoel ontbreekt en k muts wil het ook VOELEN.
het gaat nooit werken... srry
quote:okee maar ik dacht dat je toch nog iets van hoop had misschien?Op vrijdag 22 oktober 2010 11:50 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik wist al waar ik aan toe was, heb haar ten slotte een half jaar niet gezien. Ik andere vriendin gehad, zij andere vriend gehad. Case closed. Maar het was wel degelijk een avond met het idee van haar kant om te kijken of het niet toch zó leuk is om het te proberen.
Als een soort voetbalwedstrijd verliezen met 1-0. Klaar, douchen en wat anders doen. En dat de scheidsrechter zegt, hey - kom eens terug, je mag nog een vrije trap nemen. Wedstrijd is toch niet helemaal beslist. En dan niet scoren. Zoiets. Verzin maar een vergelijking.
quote:Ik ook!!Op vrijdag 22 oktober 2010 11:21 schreef Cue_ het volgende:krijg net een pm van iemand of ik ook met vrouwen date
quote:ik heb uit verveling gereageerdOp vrijdag 22 oktober 2010 12:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ook!!
--edit-- ooh, iedere vrouw dus zo ongeveerEn ik voelde me net speciaal
![]()
quote:He verdorie, ben ik weer niet speciaal genoegOp vrijdag 22 oktober 2010 12:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ook!!
--edit-- ooh, iedere vrouw dus zo ongeveerEn ik voelde me net speciaal
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |