quote:Ik heb ze tegelijk welterusten gewenst.Op donderdag 21 oktober 2010 22:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
2 dates tegelijk te praten.. of doe je dat niet nu online?
quote:Ik een jongen/man/kerel .. alle drie de categorienOp donderdag 21 oktober 2010 23:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik een leuke man
gok toch dat jij eerder zal slagen dan ik....
quote:De oudere meisjes (hoe oud eig) zijn de relaties misschien even zat.. geen idee. VAn allerlei redenen voor te verzinnen natuurlijkOp donderdag 21 oktober 2010 23:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb ze tegelijk welterusten gewenst.
1 voor zondag, en 1 voor dinsdag...ik word het chatten echt zat na een tijdje, ik heb dan zoiets van moet je echt alles weten voordat we afspreken?
Nu wil de ene volgens mij weer alleen maar seks, maar de jongste is wel in voor wat meer inhoudelijks geloof ik...
Wel grappig dat juist de oudere meisjes voor seks gaan, ik zou het omgekeerd verwachten...
quote:neuken?Op donderdag 21 oktober 2010 23:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb ze tegelijk welterusten gewenst.
1 voor zondag, en 1 voor dinsdag...ik word het chatten echt zat na een tijdje, ik heb dan zoiets van moet je echt alles weten voordat we afspreken?
Nu wil de ene volgens mij weer alleen maar seks, maar de jongste is wel in voor wat meer inhoudelijks geloof ik...
Wel grappig dat juist de oudere meisjes voor seks gaan, ik zou het omgekeerd verwachten...
quote:een kerelOp donderdag 21 oktober 2010 23:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik een jongen/man/kerel .. alle drie de categorien
We zullen het wel zien morgen
quote:Na 20 pagina's heb je de kennismaking toch wel duidelijk?Op donderdag 21 oktober 2010 23:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neuken?
maar je wil niet veel chatten maar vind het wel fijn als iemand wa inhoudelijker is ipv alleen sex wilt
dit is ietwat tegenstrijdig
oh en ik zeg meestal: dat kunnen we ook tijdens de date wel bepraten anders hebben we dan niets meer te vertellen. Dan hoef je verder niet veel meer te tikken
(al ga ik meestal over in telefoongesprekken)
quote:tja, ik was er niet....ik moest zonodig een volslagen debiel sportfantasycomedy uit Hong Kong bekijken. dat doe ik niet nog een keerOp donderdag 21 oktober 2010 23:20 schreef douche-eendje het volgende:
Nou, dat was mijn avondje paiqen... Wat een saaie battledates/speeddates waren het weer. Morgen weer een kans
quote:wel gezellig geweest?Op vrijdag 22 oktober 2010 00:18 schreef macondo het volgende:
Avondje gehad met mijn allereerste Paiq date, van begin dit jaar. Toen een klein maandje wat mee gehad. Ze is zó leuk - word er zelfs een beetje sip van. Waarom dan afspreken? Nou ja, ergens zijn de gevoelens aan beide kanten nog niet helemaal weg. Maar wel ver genoeg weg dat er niets gaat gebeuren.
quote:ligt er aan hoe groot de letters zijnOp donderdag 21 oktober 2010 23:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Na 20 pagina's heb je de kennismaking toch wel duidelijk?
Ook ik heb dat tegen beiden gezegd trouwens, en blijf nu gewoon even van Paiq af tot de daadwerkelijke dates, 29 en 24, en de 29-jarige heeft het telkens over seks en de 24 jarige is juist inhoudelijk veel geinteresseerder...
It's a funny world...
quote:Ik ben er niet. Zoals verwacht toch de tweede date geplandOp donderdag 21 oktober 2010 23:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik een jongen/man/kerel .. alle drie de categorien
We zullen het wel zien morgen
quote:Dat is wel jammerOp vrijdag 22 oktober 2010 09:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben er niet. Zoals verwacht toch de tweede date gepland
quote:Zonde!Op vrijdag 22 oktober 2010 09:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben er niet. Zoals verwacht toch de tweede date gepland
quote:Klinkt ook al echt erg foutOp donderdag 21 oktober 2010 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, ik was er niet....ik moest zonodig een volslagen debiel sportfantasycomedy uit Hong Kong bekijken. dat doe ik niet nog een keer
quote:Jammer, zeker als je er sip van wordt.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:18 schreef macondo het volgende:
Avondje gehad met mijn allereerste Paiq date, van begin dit jaar. Toen een klein maandje wat mee gehad. Ze is zó leuk - word er zelfs een beetje sip van. Waarom dan afspreken? Nou ja, ergens zijn de gevoelens aan beide kanten nog niet helemaal weg. Maar wel ver genoeg weg dat er niets gaat gebeuren.
quote:ik had me niet echt geod ingelezen vantevoren......zelfs moviemeter.nl kent de film nog niet en dat is pas de 2e keer in de jaren dat ik die site gebruikt.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:51 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Klinkt ook al echt erg fout![]()
[..]
quote:nja, als er een gangbang is moet ik daar natuurlijk bij zijn....hoewel dat voor de mannen misschien wat te confronterend is.....Op vrijdag 22 oktober 2010 10:55 schreef douche-eendje het volgende:
3rdRock, ik wil het niet weten wat er vanavond allemaal gaat gebeuren
quote:Jij zou toch alleen gaan filmen?Op vrijdag 22 oktober 2010 10:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, als er een gangbang is moet ik daar natuurlijk bij zijn....hoewel dat voor de mannen misschien wat te confronterend is.....
quote:het 1 sluit het ander niet uitOp vrijdag 22 oktober 2010 10:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jij zou toch alleen gaan filmen?
quote:Er is hopelijk geen gangbangOp vrijdag 22 oktober 2010 10:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, als er een gangbang is moet ik daar natuurlijk bij zijn....hoewel dat voor de mannen misschien wat te confronterend is.....
quote:ik meen er dan ook geen zak van. vanavond is 3FM-avond en dat prefereer ik boven een door mij gefilmde gangbang!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |