RZ Saggo? Welnee manquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Was een fokster toch?
En ja, iedereen is blij voor hem... als ie nou ook nog eens minder sjacherijnig ging doen...
Nee hoor, dat ging na het lachen vrolijk verder.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, maar ik kan me voorstellen dat die aanloop daar naartoe dan ook stuk is..
Oh,? Is dat zo?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Was een fokster toch?
En ja, iedereen is blij voor hem... als ie nou ook nog eens minder sjacherijnig ging doen...
RZ is grappig en gezellig en stoer en lief!quote:
Dus.. Ik kan hieruit opmaken dat 't nu wel goed is gegaan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor, dat ging na het lachen vrolijk verder.
Junkie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zullen dan zeker 3 matrassen geweest zijn, RZ´s omvang kennende.
Precies!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
RZ is grappig en gezellig en stoer en lief!
Zo.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
RZ is grappig en gezellig en stoer en lief!
Zo.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus.. Ik kan hieruit opmaken dat 't nu wel goed is gegaan?
Tsss, voor dames rijd je wel het hele land afquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Precies!
Tis dat ie zo ver weg woont, maar anders zou ik best een biertje met m gaan drinken!
Houd op over bier. Mijn kater is net over.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Precies!
Tis dat ie zo ver weg woont, maar anders zou ik best een biertje met m gaan drinken!
Ja?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Dude, je hebt geneukt met een zatte kop?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Houd op over bier. Mijn kater is net over.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja?![]()
Goed man! Top!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja?![]()
Goed man! Top!Ja, ho even. Het wordt geen relatie hoor, hooguit een scharrel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat had ik begrepenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, laat ik het zo zeggen: ik mag geen priester meer worden in de RK-kerk.
Dat valt echt mee, verste is A'foort geweestquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsss, voor dames rijd je wel het hele land af
En niet klaargekomenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dude, je hebt geneukt met een zatte kop?
Nee, eerst geneukt en daarna naar het feest hier in het dorp.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dude, je hebt geneukt met een zatte kop?
Nou, dan zit je toch zo in Zuidlaren?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat valt echt mee, verste is A'foort geweest
En misschien wil ik die niet beantwoorden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, dat had ik begrepen
Maar in het vorige topic staan wat vragen... En dat je ook mag PM'en.
Dus schiet eens op
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En misschien wil ik die niet beantwoorden.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]Oud genoeg, jonger dan jij, ouder dan YukiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en geen maagd, trouwens..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
kloonquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:32 schreef El_Matador het volgende:
Yuki, je bent 1,5 week te laat. Toen brak ik mijn tent af:
[ afbeelding ]
Into the Wild
quote:
Oh, dus je hebt nog even tot je 34equote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oud genoeg, jonger dan jij, ouder dan Yuki
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:32 schreef El_Matador het volgende:
Yuki, je bent 1,5 week te laat. Toen brak ik mijn tent af:
[ afbeelding ]
Into the Wild
Kloon! Alles goed?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kloon! Alles goed?
Mijn ma heeft slokdarmkanker.
OeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
heb nu alleen echt moeite met mn oogjes open houdenquote:
[..]
Kloon! Alles goed?
Dude, wtf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag best 26 zeggen hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oud genoeg, jonger dan jij, ouder dan Yuki
Oh, en geen maagd, trouwens..
Dat is dan nog anderhalf uur, schat.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou, dan zit je toch zo in Zuidlaren?
Eifel, nachtje wildkamperen met knuffelmeisje. Wat was dat ongelooflijk vet! Zo helder dat we de Melkweg zagen, eigen vuurtje, kaasje erbij, heerlijk in de vrije natuur. Redelijk koud, maar te doen. En de nacht erna een luxe hotel in een vulkaan.quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt nog even tot je 34e
Ivm je edit is deze post nutteloos geworden
Mijn hemel, je brengt me op een geweldig idee!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eifel, nachtje wildkamperen met knuffelmeisje. Wat was dat ongelooflijk vet! Zo helder dat we de Melkweg zagen, eigen vuurtje, kaasje erbij, heerlijk in de vrije natuur. Redelijk koud, maar te doen. En de nacht erna een luxe hotel in een vulkaan.
Hij is beroepschauffeurquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is dan nog anderhalf uur, schat.
Sja, lang verhaal. Niet zo boeiend, eerlijk gezegd. En heb het liever over positieve dingen.quote:
Ow, het lijkt wel Zweden of zo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eifel, nachtje wildkamperen met knuffelmeisje. Wat was dat ongelooflijk vet! Zo helder dat we de Melkweg zagen, eigen vuurtje, kaasje erbij, heerlijk in de vrije natuur. Redelijk koud, maar te doen. En de nacht erna een luxe hotel in een vulkaan.
Ik kan niet zoveel, maar creativiteit genoeg.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn hemel, je brengt me op een geweldig idee!
[..]
Kloon! Alles goed?
Hey kloon.. Wel okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aiii.. Behandelbaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Hele mooie dingen in de planning staan, ja.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, lang verhaal. Niet zo boeiend, eerlijk gezegd. En heb het liever over positieve dingen.![]()
Jou bijvoorbeeld. Na je kutdag komen er zeker mooiere dagen, niet?
Ik ook.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij is beroepschauffeur
Moet ie geen moeite mee hebben hoor
Wil je me dat hotel in die vulkaan even pm'en?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel, maar creativiteit genoeg.
Mooi! Ik wil nog een keer terug naar dezelfde plek met mijn Duitse maat en dan met zijn Nikon foto's van sterren maken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ow, het lijkt wel Zweden of zo.![]()
Dat is mooi inderdaad. Ik heb zaterdagnacht ook nog naar de sterren gekeken op het donkere veld hier.
A'foort is te doen zonder crashen, Zuidlaren wordt toch een ander verhaal..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook.
En dan nog: Zuidlaren is twee keer zo ver als Amersfoort voor hem.
Niet klaarkomen als je seks hebt met een vrouw, naar sterretjes kijken op een donker veld. Wil je iets mededelen RZ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:37 schreef RealZeus het volgende:
Dat is mooi inderdaad. Ik heb zaterdagnacht ook nog naar de sterren gekeken op het donkere veld hier.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hey kloon.. Wel oke
Aiii.. Behandelbaar?Donderdag scans. Dus nog geen idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb al jaren geleden afscheid genomen, heb ik het gevoel. En je kent mijn relatie met hen en vooral mijn ma.![]()
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Dat wil ik!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Wil je me dat hotel in die vulkaan even pm'en?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet klaarkomen als je seks hebt met een vrouw, naar sterretjes kijken op een donker veld. Wil je iets mededelen RZ?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet klaarkomen als je seks hebt met een vrouw, naar sterretjes kijken op een donker veld. Wil je iets mededelen RZ?
hmmquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Donderdag scans. Dus nog geen idee.
Ik heb al jaren geleden afscheid genomen, heb ik het gevoel. En je kent mijn relatie met hen en vooral mijn ma.![]()
Liefquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmmlaat maar weten
En als ik iets voor je kan doen (kaas smokkel ofzo)
Ja, dat weet ik, maar toch een dikke knuffel
[..]
Kloon! Alles goed?
Ik ken niet het hele verhaal,maar het blijft je moeder (zei de wijze oude manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) Sterkte
What is understood,need not be discussed...
Mooi man! Heb je morgenavond tijd trouwens?quote:
Mietje, ik rijd ook rustig vanuit die buurt terug hoor. Na een concert in Ahoy! knal ik ook gewoon naar huis.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
A'foort is te doen zonder crashen, Zuidlaren wordt toch een ander verhaal..
Sja, ergens wel. Maar idd, het hele verhaal ken je gelukkig niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:46 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik ken niet het hele verhaal,maar het blijft je moeder (zei de wijze oude man) Sterkte
Nee sorry. Ik wil wel homo worden maar ik heb die gevoelens niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zorg altijd wel voor een slaapplek eigenlijk. Vooral als ik wat op heb.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mietje, ik rijd ook rustig vanuit die buurt terug hoor. Na een concert in Ahoy! knal ik ook gewoon naar huis.
Maar je bent nu eindelijk man? Mooi zo. Komt er nog een vervolgbeurt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik wil wel homo worden maar ik heb die gevoelens niet.
Ja, maar dan ben je met een reden deze kant op gekomen, die zwaarder telt dan alleen een bezoekje aan iemand..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mietje, ik rijd ook rustig vanuit die buurt terug hoor. Na een concert in Ahoy! knal ik ook gewoon naar huis.
Ik ben meestal de bob en daar heb ik ook geen problemen mee. Zonder iets op vermaak ik me ook prima.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zorg altijd wel voor een slaapplek eigenlijk. Vooral als ik wat op heb.
Als ie 68 isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar je bent nu eindelijk man? Mooi zo. Komt er nog een vervolgbeurt?
Geen idee, ik zie het vanzelf. Heb zaterdag iig een date met een ander meisje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar je bent nu eindelijk man? Mooi zo. Komt er nog een vervolgbeurt?
ik ben benieuwd of t op mn schijfje pastquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lief![]()
Morgen komen we ff langs. Neem mijn hernieuwde filmcollectie (250 nieuwe films) mee![]()
Welke shop in Nijmegen is de beste? Wil morgen wat haze kopen. We gaan shoppen in Nmgn.
Nee hoor, ook als ik gewoon op visite zou gaan rijd ik 's avonds terug.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je met een reden deze kant op gekomen, die zwaarder telt dan alleen een bezoekje aan iemand..
Ik heb een mapje kaasfilms (45 met en 36 zonder subs)...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben benieuwd of t op mn schijfje past
Ja. Ik zeg Kronkel. Zit in de Vlaamse gas.. Met die smiley met zonnebril (www.kronkel.nl) daar kan je trouwens ook heerlijk eten en ze hebbem geniale shakes(de bananacookieshake, mangocrumbleshake en strawberrycakeshake.. Zijn duur maar wel het lekkerste en je wilt nooit meer anders
)
Hoelaat kwamen jullie ongeveer? Dan weet ik wanneer ik de grootste zooi gedaan moet hebben
En moet ik pizza halen of eten jullie in de stad?
Een DVD?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:52 schreef Duimelot het volgende:
films op tv zijn kut![]()
wat zal ik dan es gaan kijken?
ieand suggesties ik kan NIET downloaden
online malcolm in the middle kijken?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:52 schreef Duimelot het volgende:
Had je nou maar mijn films overgenomen! Had mijn schijf bij me.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:52 schreef Duimelot het volgende:
Oeh oeh, waar kan je die vinden?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
online malcolm in the middle kijken?
oja, geen pizzafanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb een mapje kaasfilms (45 met en 36 zonder subs)...![]()
Ah mooi, die zoek ik dan ff op. Goed plan van die shakes ook, als break tijdens het shoppen.
Uur of 18:00-19:00 dan? Pizza is goed voor jou en knuffelmeisje, als je iets anders kan halen voor mij, zeer graag...
Dat mag altijd hoor douche-eendje met bad!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:54 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi. Ik kom jullie weer lastigvallen
google is your best friendquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oeh oeh, waar kan je die vinden?
Ik zoek die aflevering waarin Reese en Malcolm van elkaar denken dat ze homo zijn..
Die aflevering is EPIC!!
Ah, fijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat mag altijd hoor douche-eendje met bad!
Gebakken tonijnbiefstuk op een bedje van groene asperges.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oja, geen pizzafan
Wat lust je?
ja, ik weet ook niet alles uit mn hoofd. En ik had toen de perfecte site met alle afleveringen maar toen crashte mn klaptopquote:
Torrentsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ik weet ook niet alles uit mn hoofd. En ik had toen de perfecte site met alle afleveringen maar toen crashte mn klaptop
nee inderdaad heb ik nu niets aanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Had je nou maar mijn films overgenomen! Had mijn schijf bij me.
Kan wel wat langsbrengen donderdag? Maar daar heb je nu niks aan.
ik kan natuurlijk ook kokenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gebakken tonijnbiefstuk op een bedje van groene asperges.
Gepocheerde eend met krielaardappeltjes en een truffelmousse.
Bospaddestoelenratatouille met krokodillenfilet en licht gekruide couscous.
Verder eigenlijk niks.
ja, maar bij pa en ma had ik kut interwebzquote:
Harde schijf kopen, backupje maken, opnieuw installeren (heb je je Windows versie nog?) en dan met een schone lei verder...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee inderdaad heb ik nu niets aan
en heel lief maar ik zal eerst mijn pc eens opnieuw moeten instaleren vrees ik.....
moet ik al weken/ maanden en zo geen zin in
toch bedankt!
Hoi.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:54 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi. Ik kom jullie weer lastigvallen
HapHap.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan natuurlijk ook koken
Ajam smoor?
Da's minder idd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar bij pa en ma had ik kut interwebz
kan dat online dan zomaar ergens?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
online malcolm in the middle kijken?
ja heb ik, maar ik ben te lui om m te vullenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
HapHap.![]()
Frituur heb je? Vind ik ook prima. En anders 2 loempia's met een cup-a-soupje. Of gewoon alleen kaas.
DVD nummer 20 van rij 2....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kan dat online dan zomaar ergens?
bedoel ik ken wel uitzending gemist enzo maar daar komen geen series toch?
en iemand zei dvd, ja maar welke!?!?
waar heb ik nu zin in
RZ lekker aan het zuipen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoi.![]()
![]()
Had jij je hier al voor gesteld?
Nee,heb al een afspraak staanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi man! Heb je morgenavond tijd trouwens?
Goedenavond allemaal!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kan dat online dan zomaar ergens?
bedoel ik ken wel uitzending gemist enzo maar daar komen geen series toch?
en iemand zei dvd, ja maar welke!?!?
waar heb ik nu zin in
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, hou op. Ik ben de kater net kwijt, was om 7 uur thuis vanmorgen.
Werkse J-Kquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
En we gaan weer aan het werk, tot vannacht!
Nataliequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:02 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Goedenavond allemaal!
Duim leuke avatar! Maar toch...Die ene...
Duim wisseld haar avater sneller dan haar ondergoedquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:02 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Goedenavond allemaal!
Oeh jammer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:01 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nee,heb al een afspraak staanJij hebt vakantie als ik het goed begrijp?
Ja, maar dat was al voor het feesten.quote:
quote:
partypooperquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:01 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nee,heb al een afspraak staanJij hebt vakantie als ik het goed begrijp?
he jijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:02 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Goedenavond allemaal!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben serieus gaan kijken en heb m dus zaterdag gezien hahaha
Alieeeeee lieve lieverdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:02 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Goedenavond allemaal!
En hoe was het met die poes?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, maar dat was al voor het feesten.
En ik ben vannacht nog op de bek gepakt door iemand uit jouw doelgroep. Een wanhopig mokkel van 41.
Tering,en ik dacht dat mijn zomervakantie v 4 weken lang wasquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oeh jammer.
Ja, heerlijk. En dan 2 weekjes Mexico en eind november India en dan hebben we het weer gehad. Dan 5 weken vakantie.
Idd.quote:
ik zou m aan zn haren trekken als ik jou wasquote:
Nou, ik had liever 3 weken in de zomer gehad dan verplicht 5 weken straks. Maar als het goed is wel een leuk tripje naar een nieuw land. Stockholm es ontdekken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:05 schreef YipYip het volgende:
[..]
Tering,en ik dacht dat mijn zomervakantie v 4 weken lang wasBaas,bovenbaas dus
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe was het met die poes?
NiceHeb je haar nummer?
Nee, maar ook tot op heden niet meer gesignaleerdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:05 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hallo lushious! Muis al gevangen?
Pauldude gaat het nog wel voelen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou m aan zn haren trekken als ik jou was
Misschien moet je hem een link naar je foto's gevenquote:
Zweden is mooi.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou, ik had liever 3 weken in de zomer gehad dan verplicht 5 weken straks. Maar als het goed is wel een leuk tripje naar een nieuw land. Stockholm es ontdekken.
Waarom dacht je dat zeus alquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je hem een link naar je foto's geven
Dus je gaat wel achter haar aanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ja. En nee, dat ga jij niet krijgen.
A hidden Mickey.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee, maar ook tot op heden niet meer gesignaleerd
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:06 schreef L-E het volgende:
Biw. Had even Vriendje aan de lijn. Opgehangen omdat hij voetbal wilde kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
En terecht!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:06 schreef L-E het volgende:
Biw. Had even Vriendje aan de lijn. Opgehangen omdat hij voetbal wilde kijken.
Die heb ik al gezien vandaar dequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je hem een link naar je foto's geven
Ik dacht dat hij dat deed bij alles met een poesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat zeus aldeed?
Top! Maar wel duur.quote:
waarom was paul ook weer. Ik ben het kwijtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pauldude gaat het nog wel voelen.![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij dat deed bij alles met een poes
Maar je kan wel alles willenquote:
*knipt neusharen weg*quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou m aan zn haren trekken als ik jou was
Eens. Je moet respect hebben voor elkaars tv smaak (tot in zekere mate en niet elke dag zoals GTST)quote:
Van zijn fobo lijkt hij sprekend op Paul Kalkbrennerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waarom was paul ook weer. Ik ben het kwijt
Knus! Dekentje en alles.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:09 schreef Yuki het volgende:
Iemand een kacheltje over?
Damn, koud hier
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Nee. Ajax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pauldude gaat het nog wel voelen.![]()
dat had prima gekundquote:
Lush date! En wat gingen we nou nog meer doen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
![]()
Zeg lieverd, wanneer gaan wij nou eens uhm, "daten".
Ik ben een kachel... denk ik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:09 schreef Yuki het volgende:
Iemand een kacheltje over?
Damn, koud hier
Jodenclub.quote:
Respect hebben voor elkaars tv-smaak? Doe eens niet zo serieus..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Eens. Je moet respect hebben voor elkaars tv smaak (tot in zekere mate en niet elke dag zoals GTST)
Dromenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar je kan wel alles willen![]()
Dromen
mag ik ze epileren?quote:
Ik vond het wel mee vallen. En dat is niet duur, met de auto ben ik veel meer kwijt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Top! Maar wel duur.
Maar vliegen voor 10 euro p.p. heen en weer, dat kunnen we niet laten schieten.
De harde kern is present, zoveel is duidelijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat had prima gekund
Zomaar de gezelligheid der Kloons overslaan
Lushen, vegadineren en foto's maken?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:11 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Lush date! En wat gingen we nou nog meer doen?
ben benieuwdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Van zijn fobo lijkt hij sprekend op Paul Kalkbrenner![]()
Neem morgen Berlin Calling voor je mee. Echt een samenkijkfilm.Wel heftig soms, maar strakke muziek en gewoon echt een topfilm
De benzine naar het vliegveld is net zo duur.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vond het wel mee vallen. En dat is niet duur, met de auto ben ik veel meer kwijt.
Jawelquote:
sja.. Maar .. Partypoopertquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De harde kern is present, zoveel is duidelijk.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Lushen, vegadineren en foto's maken?
Vega??quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Lushen, vegadineren en foto's maken?
Ik post vanaf mijn mobiel. Heb niet uitgebreid de beschikking tot smilies.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Respect hebben voor elkaars tv-smaak? Doe eens niet zo serieus..
Hij's niet modern hippie genoeg.quote:
Weeze dacht ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:13 schreef L-E het volgende:
E_M, hoe en waar kun jij zo goedkoop vliegen?
Men neme een wapen mee...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:13 schreef L-E het volgende:
E_M, hoe en waar kun jij zo goedkoop vliegen?
Dus een jood is een clownquote:
SPOILERT!quote:
Wat doe je vrouwelijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik post vanaf mijn mobiel. Heb niet uitgebreid de beschikking tot smilies.
En chagrijnig zijn doe je maar tegen je vriendje.... vanaf 22:45 natuurlijk.
Wat een antisemitisme Tijn!quote:
Echt, Tijn, jouw gedachtengang is af en toe ook niet te volgen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jawelen anders zou je haar nummer ook niet willen hebben
Gelukkig.quote:
Bij Ajax wel ja.... ze laten zich constant vallen... doen clowns ook toch?quote:
Jep. Ik eet vlees tot ik erbij neerval. Minstens 300 gram per dag.quote:
blijkbaar niet.. Hij weet niet wat hij gaat missenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij's niet modern hippie genoeg.
Dankjewelquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gelukkig.
Eend is trouwens verdomd lekker.
Je laat toch niet de enige vrouw die zich heeft laten strikken lopen? Dat zou dom zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Echt, Tijn, jouw gedachtengang is af en toe ook niet te volgen.
Dus omdat ik het nummer van een scharrel van mij niet aan jou geef zit ik achter haar aan?
Hoor je ons daarover? Zo van.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jep. Ik eet vlees tot ik erbij neerval. Minstens 300 gram per dag.![]()
Cirque du Soleil!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bij Ajax wel ja.... ze laten zich constant vallen... doen clowns ook toch?
/carequote:
Zelfs stekelenburg maakt tegenwoordig schwalbe's, toen zette ik het uitquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bij Ajax wel ja.... ze laten zich constant vallen... doen clowns ook toch?
Je hapt in ieder geval lekker.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:16 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hoor je ons daarover? Zo van.
Vlees.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee! Als jij vlees wil eten go your gang!![]()
Nee een intense haat jegens Ajakkesquote:
Dat kan ik zelf ook nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Echt, Tijn, jouw gedachtengang is af en toe ook niet te volgen.
Dus omdat ik het nummer van een scharrel van mij niet aan jou geef zit ik achter haar aan?
Ik ben nou eenmaal eigenwijsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat had prima gekund
Zomaar de gezelligheid der Kloons overslaan
Er is maar 1 club. Zelfs meer dan een club.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zelfs stekelenburg maakt tegenwoordig schwalbe's, toen zette ik het uit
zeg. Dat is algemeen bekend. Maar welke maatschappij zoekt ze verder maar uit. Net als wie ze daarvoor een blowjob moet gevenquote:
je weet dat ik niet geduldig benquote:
Ik was fan in 1995/96 met Litmanenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee een intense haat jegens Ajakkes![]()
FeyenoordFeyenoord
![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zeg. Dat is algemeen bekend. Maar welke maatschappij zoekt ze verder maar uit. Net als wie ze daarvoor een blowjob moet geven
Vur welleke club bende gai, vur welleke club bende gaiquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er is maar 1 club. Zelfs meer dan een club.
Dat niet zozeer. Het houdt min of meer regelmatige seks in.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het woord scharrel impliceert wel fysiek contact, RZ.
Zoenenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
kluizenaar. Na ons zal de wereld nooit meer hetzelfde zijnquote:
De enige?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Je laat toch niet de enige vrouw die zich heeft laten strikken lopen? Dat zou dom zijn.
Dat is jou wel toevertrouwd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vur welleke club bende gai, vur welleke club bende gai
Turlijk vur Helmond Sport
Ik ben ook nog steeds verbaasd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Dat kan ik zelf ook niet![]()
Maar ik ben gewoon jaloers dat jij wel scoort en ik niet
Jij doet chago omdat vriendje voetbal wil kijken ipv urenlang aan de lijn hangen.quote:
Sowieso het team van toen der tijd was geweldigquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik was fan in 1995/96 met Litmanen![]()
Maar het blijft de naam die blijft kleven. De club zelf is weinig aan.
Dat was er ook, Krea.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
wowquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kluizenaar. Na ons zal de wereld nooit meer hetzelfde zijn
Rub it in.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik lig bij vriendje in bed in zijn studio
Soms is het niet andersquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je weet dat ik niet geduldig ben
Jij quote altijd selectief zonder de rest te lezen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij neukt je scharrels zonder fysiek contact?
Dat zal de toekomst uitwijzen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat niet zozeer. Het houdt min of meer regelmatige seks in.
Waar precies doe ik chago?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij doet chago omdat vriendje voetbal wil kijken ipv urenlang aan de lijn hangen.
Ik lig bij vriendje in bed in zijn studio
Wel toe aan een stuk vlees zeker?quote:
Het is je gegundquote:
KLOON!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je weet dat ik niet geduldig ben
Gij Don Juan!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De enige?Dit is nummer twee al hoor. En zaterdag ga ik met nog een ander meisje daten.
Ik moest hem gisteren missen en morgen ook. Bovendien ben ik ook nog ziekjes dus ik neem het ervan vanavond!quote:
duitsland en beuningen zijn er ook nog niet overheenquote:
waar niet.quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel toe aan een stuk vlees zeker?
je loopt achterquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij neukt je scharrels zonder fysiek contact?
alles kan andersquote:
Och jee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik moest hem gisteren missen en morgen ook. Bovendien ben ik ook nog ziekjes dus ik neem het ervan vanavond!
Jij was een van die 2quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je loopt achter
hij is GEEN maagd meer
heeft inmiddels al 2 vrouwen laten genieten en een daarvan met zn piemel
Nouuuuuuuu. Vooruit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik moest hem gisteren missen en morgen ook. Bovendien ben ik ook nog ziekjes dus ik neem het ervan vanavond!
quote:
Ik doe met je mee. Ik kreeg vandaag een handgeschreven brief.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:24 schreef littledrummergirl het volgende:
* littledrummergirl is in n zoetsappige romantische bui![]()
[ ]
Als je geen serieus antwoord geeft, dan hou ik op met vragen stellen. Ruzie maken doe je maar met je vriendje, heb ik even geen zin in.quote:
Zo'n GroenLinkse lul zeker?quote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Och jee.
Sorry, maar daar kan ik geen medelijden mee hebben
Daar kom ik dan later wel achterquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kluizenaar. Na ons zal de wereld nooit meer hetzelfde zijn
Hier playing Our Farewell van Within Temptationquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:24 schreef littledrummergirl het volgende:
* littledrummergirl is in n zoetsappige romantische bui![]()
[ ]
Ik vraag me nu sterk af of jij wel goed genoeg bent voor kloon.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
Daar kom ik dan later wel achterHeb ik iets om naar uit te kijken
sja.. Je weet maar nooit of mijn kloon mijn kookkunsten ofzo overleeftquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
Daar kom ik dan later wel achterHeb ik iets om naar uit te kijken
Andersom wel?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe kom je daar nu weer bij?
RZ mot mij niet hoor
surequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
RZ mot mij niet hoor
Ach jawel. Ik ben wel wat gewend. Slechter dan 2,5 week Soedanese ranzigheid kan het niet zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja.. Je weet maar nooit of mijn kloon mijn kookkunsten ofzo overleeft
Dat vraag ik mij zelfs afquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vraag me nu sterk af of jij wel goed genoeg bent voor kloon.![]()
sja, zo ben ik.. Altijd even onbedoeld behulpzaamquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Precies...je reikt mij het perfecte antwoord aan
Quagmire?quote:
ga je me dan even bruut nemen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Andersom wel?![]()
Ik denk dat ik donderdag toch even langsrijd.![]()
Hoi Slangquote:
Zal toch welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja.. Je weet maar nooit of mijn kloon mijn kookkunsten ofzo overleeft
kaas?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ach jawel. Ik ben wel wat gewend. Slechter dan 2,5 week Soedanese ranzigheid kan het niet zijn.![]()
Heb trouwens vandaag ook "gekookt" voor knuffelmeisje (die doodmoe naast me ligt te knorren). Ovenschoteltje met een der jouw favoriete groentes.
Tijn leest graag wat hij wil lezen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
RZ mot mij niet hoor
Pauldude dus goed. En verder ook relaxed denk ik zo. Dus heb er alle vertrouwen in. Maar we moeten wel snel es meeten. Wanneer kan je?quote:
Knuffelmeisje slaapt, dus JA!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga je me dan even bruut nemen?
yes plies?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja, zo ben ik.. Altijd even onbedoeld behulpzaam
ik mis weer iets hier? Tis ook zo moeilijk te volgen vanaf mijn koninklijke verhogingquote:
Dan geef ik je een knuffel gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:28 schreef Myraela het volgende:
Ik wil een knuffel. Gewoon omdat het kan.
Wat voor slang heb/ben je eigenlijk?quote:
quote:
Je bent scherp kloon. Al kaas op?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik mis weer iets hier? Tis ook zo moeilijk te volgen vanaf mijn koninklijke verhoging
ik denk nooit na. Ik was impulsiefquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:29 schreef YipYip het volgende:
[..]ik had al het idee dat je er net ff te kort over na gedacht had
Je ontkent iig nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tijn leest graag wat hij wil lezen.
Rode rattenslang. brbquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan geef ik je een knuffel gewoon omdat het kan![]()
[..]
Wat voor slang heb/ben je eigenlijk?
* Spezza19 geeft ook een knuffelquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:28 schreef Myraela het volgende:
Ik wil een knuffel. Gewoon omdat het kan.
ik heb al bijna twee weken geen kaas opquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent scherp kloon. Al kaas op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |