Ja, maar dat was al voor het feesten.quote:
quote:
partypooperquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:01 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nee,heb al een afspraak staanJij hebt vakantie als ik het goed begrijp?
he jijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:02 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Goedenavond allemaal!
Duim leuke avatar! Maar toch...Die ene...
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben serieus gaan kijken en heb m dus zaterdag gezien hahaha
Alieeeeee lieve lieverdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:02 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Goedenavond allemaal!
Duim leuke avatar! Maar toch...Die ene...
En hoe was het met die poes?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, maar dat was al voor het feesten.
En ik ben vannacht nog op de bek gepakt door iemand uit jouw doelgroep. Een wanhopig mokkel van 41.
Tering,en ik dacht dat mijn zomervakantie v 4 weken lang wasquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oeh jammer.
Ja, heerlijk. En dan 2 weekjes Mexico en eind november India en dan hebben we het weer gehad. Dan 5 weken vakantie.
Idd.quote:
ik zou m aan zn haren trekken als ik jou wasquote:
Nou, ik had liever 3 weken in de zomer gehad dan verplicht 5 weken straks. Maar als het goed is wel een leuk tripje naar een nieuw land. Stockholm es ontdekken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:05 schreef YipYip het volgende:
[..]
Tering,en ik dacht dat mijn zomervakantie v 4 weken lang wasBaas,bovenbaas dus
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe was het met die poes?
NiceHeb je haar nummer?
Nee, maar ook tot op heden niet meer gesignaleerdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:05 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hallo lushious! Muis al gevangen?
Pauldude gaat het nog wel voelen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou m aan zn haren trekken als ik jou was
Misschien moet je hem een link naar je foto's gevenquote:
Zweden is mooi.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou, ik had liever 3 weken in de zomer gehad dan verplicht 5 weken straks. Maar als het goed is wel een leuk tripje naar een nieuw land. Stockholm es ontdekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |