ja, ik weet ook niet alles uit mn hoofd. En ik had toen de perfecte site met alle afleveringen maar toen crashte mn klaptopquote:
Torrentsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ik weet ook niet alles uit mn hoofd. En ik had toen de perfecte site met alle afleveringen maar toen crashte mn klaptop
nee inderdaad heb ik nu niets aanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Had je nou maar mijn films overgenomen! Had mijn schijf bij me.
Kan wel wat langsbrengen donderdag? Maar daar heb je nu niks aan.
ik kan natuurlijk ook kokenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gebakken tonijnbiefstuk op een bedje van groene asperges.
Gepocheerde eend met krielaardappeltjes en een truffelmousse.
Bospaddestoelenratatouille met krokodillenfilet en licht gekruide couscous.
Verder eigenlijk niks.
ja, maar bij pa en ma had ik kut interwebzquote:
Harde schijf kopen, backupje maken, opnieuw installeren (heb je je Windows versie nog?) en dan met een schone lei verder...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee inderdaad heb ik nu niets aan
en heel lief maar ik zal eerst mijn pc eens opnieuw moeten instaleren vrees ik.....
moet ik al weken/ maanden en zo geen zin in
toch bedankt!
Hoi.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:54 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi. Ik kom jullie weer lastigvallen
HapHap.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan natuurlijk ook koken
Ajam smoor?
Da's minder idd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar bij pa en ma had ik kut interwebz
kan dat online dan zomaar ergens?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
online malcolm in the middle kijken?
ja heb ik, maar ik ben te lui om m te vullenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
HapHap.![]()
Frituur heb je? Vind ik ook prima. En anders 2 loempia's met een cup-a-soupje. Of gewoon alleen kaas.
DVD nummer 20 van rij 2....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kan dat online dan zomaar ergens?
bedoel ik ken wel uitzending gemist enzo maar daar komen geen series toch?
en iemand zei dvd, ja maar welke!?!?
waar heb ik nu zin in
RZ lekker aan het zuipen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoi.![]()
![]()
Had jij je hier al voor gesteld?
Nee,heb al een afspraak staanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi man! Heb je morgenavond tijd trouwens?
Goedenavond allemaal!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kan dat online dan zomaar ergens?
bedoel ik ken wel uitzending gemist enzo maar daar komen geen series toch?
en iemand zei dvd, ja maar welke!?!?
waar heb ik nu zin in
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, hou op. Ik ben de kater net kwijt, was om 7 uur thuis vanmorgen.
Werkse J-Kquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
En we gaan weer aan het werk, tot vannacht!
Nataliequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:02 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Goedenavond allemaal!
Duim leuke avatar! Maar toch...Die ene...
Duim wisseld haar avater sneller dan haar ondergoedquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:02 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Goedenavond allemaal!
Duim leuke avatar! Maar toch...Die ene...
Oeh jammer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:01 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nee,heb al een afspraak staanJij hebt vakantie als ik het goed begrijp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |