Mietje, ik rijd ook rustig vanuit die buurt terug hoor. Na een concert in Ahoy! knal ik ook gewoon naar huis.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
A'foort is te doen zonder crashen, Zuidlaren wordt toch een ander verhaal..
Sja, ergens wel. Maar idd, het hele verhaal ken je gelukkig niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:46 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik ken niet het hele verhaal,maar het blijft je moeder (zei de wijze oude man) Sterkte
Nee sorry. Ik wil wel homo worden maar ik heb die gevoelens niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet klaarkomen als je seks hebt met een vrouw, naar sterretjes kijken op een donker veld. Wil je iets mededelen RZ?
Ik zorg altijd wel voor een slaapplek eigenlijk. Vooral als ik wat op heb.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mietje, ik rijd ook rustig vanuit die buurt terug hoor. Na een concert in Ahoy! knal ik ook gewoon naar huis.
Maar je bent nu eindelijk man? Mooi zo. Komt er nog een vervolgbeurt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik wil wel homo worden maar ik heb die gevoelens niet.
Ja, maar dan ben je met een reden deze kant op gekomen, die zwaarder telt dan alleen een bezoekje aan iemand..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mietje, ik rijd ook rustig vanuit die buurt terug hoor. Na een concert in Ahoy! knal ik ook gewoon naar huis.
Ik ben meestal de bob en daar heb ik ook geen problemen mee. Zonder iets op vermaak ik me ook prima.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zorg altijd wel voor een slaapplek eigenlijk. Vooral als ik wat op heb.
Als ie 68 isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar je bent nu eindelijk man? Mooi zo. Komt er nog een vervolgbeurt?
Geen idee, ik zie het vanzelf. Heb zaterdag iig een date met een ander meisje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar je bent nu eindelijk man? Mooi zo. Komt er nog een vervolgbeurt?
ik ben benieuwd of t op mn schijfje pastquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lief![]()
Morgen komen we ff langs. Neem mijn hernieuwde filmcollectie (250 nieuwe films) mee![]()
Welke shop in Nijmegen is de beste? Wil morgen wat haze kopen. We gaan shoppen in Nmgn.
Nee hoor, ook als ik gewoon op visite zou gaan rijd ik 's avonds terug.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je met een reden deze kant op gekomen, die zwaarder telt dan alleen een bezoekje aan iemand..
Ik heb een mapje kaasfilms (45 met en 36 zonder subs)...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben benieuwd of t op mn schijfje past
Ja. Ik zeg Kronkel. Zit in de Vlaamse gas.. Met die smiley met zonnebril (www.kronkel.nl) daar kan je trouwens ook heerlijk eten en ze hebbem geniale shakes(de bananacookieshake, mangocrumbleshake en strawberrycakeshake.. Zijn duur maar wel het lekkerste en je wilt nooit meer anders
)
Hoelaat kwamen jullie ongeveer? Dan weet ik wanneer ik de grootste zooi gedaan moet hebben
En moet ik pizza halen of eten jullie in de stad?
Een DVD?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:52 schreef Duimelot het volgende:
films op tv zijn kut![]()
wat zal ik dan es gaan kijken?
ieand suggesties ik kan NIET downloaden
online malcolm in the middle kijken?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:52 schreef Duimelot het volgende:
Had je nou maar mijn films overgenomen! Had mijn schijf bij me.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:52 schreef Duimelot het volgende:
Oeh oeh, waar kan je die vinden?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
online malcolm in the middle kijken?
oja, geen pizzafanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb een mapje kaasfilms (45 met en 36 zonder subs)...![]()
Ah mooi, die zoek ik dan ff op. Goed plan van die shakes ook, als break tijdens het shoppen.
Uur of 18:00-19:00 dan? Pizza is goed voor jou en knuffelmeisje, als je iets anders kan halen voor mij, zeer graag...
Dat mag altijd hoor douche-eendje met bad!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:54 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi. Ik kom jullie weer lastigvallen
google is your best friendquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oeh oeh, waar kan je die vinden?
Ik zoek die aflevering waarin Reese en Malcolm van elkaar denken dat ze homo zijn..
Die aflevering is EPIC!!
Ah, fijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat mag altijd hoor douche-eendje met bad!
Gebakken tonijnbiefstuk op een bedje van groene asperges.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oja, geen pizzafan
Wat lust je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |