Mijn hemel, je brengt me op een geweldig idee!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eifel, nachtje wildkamperen met knuffelmeisje. Wat was dat ongelooflijk vet! Zo helder dat we de Melkweg zagen, eigen vuurtje, kaasje erbij, heerlijk in de vrije natuur. Redelijk koud, maar te doen. En de nacht erna een luxe hotel in een vulkaan.
Hij is beroepschauffeurquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is dan nog anderhalf uur, schat.
Sja, lang verhaal. Niet zo boeiend, eerlijk gezegd. En heb het liever over positieve dingen.quote:
Ow, het lijkt wel Zweden of zo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eifel, nachtje wildkamperen met knuffelmeisje. Wat was dat ongelooflijk vet! Zo helder dat we de Melkweg zagen, eigen vuurtje, kaasje erbij, heerlijk in de vrije natuur. Redelijk koud, maar te doen. En de nacht erna een luxe hotel in een vulkaan.
Ik kan niet zoveel, maar creativiteit genoeg.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn hemel, je brengt me op een geweldig idee!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kloon! Alles goed?
Mijn ma heeft slokdarmkanker.
Hey kloon.. Wel okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aiii.. Behandelbaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Hele mooie dingen in de planning staan, ja.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, lang verhaal. Niet zo boeiend, eerlijk gezegd. En heb het liever over positieve dingen.![]()
Jou bijvoorbeeld. Na je kutdag komen er zeker mooiere dagen, niet?
Ik ook.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij is beroepschauffeur
Moet ie geen moeite mee hebben hoor
Wil je me dat hotel in die vulkaan even pm'en?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel, maar creativiteit genoeg.
Mooi! Ik wil nog een keer terug naar dezelfde plek met mijn Duitse maat en dan met zijn Nikon foto's van sterren maken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ow, het lijkt wel Zweden of zo.![]()
Dat is mooi inderdaad. Ik heb zaterdagnacht ook nog naar de sterren gekeken op het donkere veld hier.
A'foort is te doen zonder crashen, Zuidlaren wordt toch een ander verhaal..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook.
En dan nog: Zuidlaren is twee keer zo ver als Amersfoort voor hem.
Niet klaarkomen als je seks hebt met een vrouw, naar sterretjes kijken op een donker veld. Wil je iets mededelen RZ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:37 schreef RealZeus het volgende:
Dat is mooi inderdaad. Ik heb zaterdagnacht ook nog naar de sterren gekeken op het donkere veld hier.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hey kloon.. Wel oke
Aiii.. Behandelbaar?Donderdag scans. Dus nog geen idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb al jaren geleden afscheid genomen, heb ik het gevoel. En je kent mijn relatie met hen en vooral mijn ma.![]()
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Dat wil ik!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Wil je me dat hotel in die vulkaan even pm'en?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet klaarkomen als je seks hebt met een vrouw, naar sterretjes kijken op een donker veld. Wil je iets mededelen RZ?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet klaarkomen als je seks hebt met een vrouw, naar sterretjes kijken op een donker veld. Wil je iets mededelen RZ?
hmmquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Donderdag scans. Dus nog geen idee.
Ik heb al jaren geleden afscheid genomen, heb ik het gevoel. En je kent mijn relatie met hen en vooral mijn ma.![]()
Liefquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmmlaat maar weten
En als ik iets voor je kan doen (kaas smokkel ofzo)
Ja, dat weet ik, maar toch een dikke knuffel
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kloon! Alles goed?
Mijn ma heeft slokdarmkanker.
Ik ken niet het hele verhaal,maar het blijft je moeder (zei de wijze oude manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) Sterkte
What is understood,need not be discussed...
Mooi man! Heb je morgenavond tijd trouwens?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |