Waarom dacht je dat zeus alquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je hem een link naar je foto's geven
Dus je gaat wel achter haar aanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ja. En nee, dat ga jij niet krijgen.
A hidden Mickey.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee, maar ook tot op heden niet meer gesignaleerd
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:06 schreef L-E het volgende:
Biw. Had even Vriendje aan de lijn. Opgehangen omdat hij voetbal wilde kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
En terecht!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:06 schreef L-E het volgende:
Biw. Had even Vriendje aan de lijn. Opgehangen omdat hij voetbal wilde kijken.
Die heb ik al gezien vandaar dequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je hem een link naar je foto's geven
Ik dacht dat hij dat deed bij alles met een poesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat zeus aldeed?
Top! Maar wel duur.quote:
waarom was paul ook weer. Ik ben het kwijtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pauldude gaat het nog wel voelen.![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij dat deed bij alles met een poes
Maar je kan wel alles willenquote:
*knipt neusharen weg*quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou m aan zn haren trekken als ik jou was
Eens. Je moet respect hebben voor elkaars tv smaak (tot in zekere mate en niet elke dag zoals GTST)quote:
Van zijn fobo lijkt hij sprekend op Paul Kalkbrennerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waarom was paul ook weer. Ik ben het kwijt
Knus! Dekentje en alles.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:09 schreef Yuki het volgende:
Iemand een kacheltje over?
Damn, koud hier
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Nee. Ajax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pauldude gaat het nog wel voelen.![]()
dat had prima gekundquote:
Lush date! En wat gingen we nou nog meer doen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
![]()
Zeg lieverd, wanneer gaan wij nou eens uhm, "daten".
Ik ben een kachel... denk ik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:09 schreef Yuki het volgende:
Iemand een kacheltje over?
Damn, koud hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |