Jodenclub.quote:
Respect hebben voor elkaars tv-smaak? Doe eens niet zo serieus..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Eens. Je moet respect hebben voor elkaars tv smaak (tot in zekere mate en niet elke dag zoals GTST)
Dromenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar je kan wel alles willen![]()
Dromen
mag ik ze epileren?quote:
Ik vond het wel mee vallen. En dat is niet duur, met de auto ben ik veel meer kwijt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Top! Maar wel duur.
Maar vliegen voor 10 euro p.p. heen en weer, dat kunnen we niet laten schieten.
De harde kern is present, zoveel is duidelijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat had prima gekund
Zomaar de gezelligheid der Kloons overslaan
Lushen, vegadineren en foto's maken?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:11 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Lush date! En wat gingen we nou nog meer doen?
ben benieuwdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Van zijn fobo lijkt hij sprekend op Paul Kalkbrenner![]()
Neem morgen Berlin Calling voor je mee. Echt een samenkijkfilm.Wel heftig soms, maar strakke muziek en gewoon echt een topfilm
De benzine naar het vliegveld is net zo duur.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vond het wel mee vallen. En dat is niet duur, met de auto ben ik veel meer kwijt.
Jawelquote:
sja.. Maar .. Partypoopertquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De harde kern is present, zoveel is duidelijk.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Lushen, vegadineren en foto's maken?
Vega??quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Lushen, vegadineren en foto's maken?
Ik post vanaf mijn mobiel. Heb niet uitgebreid de beschikking tot smilies.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Respect hebben voor elkaars tv-smaak? Doe eens niet zo serieus..
Hij's niet modern hippie genoeg.quote:
Weeze dacht ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:13 schreef L-E het volgende:
E_M, hoe en waar kun jij zo goedkoop vliegen?
Men neme een wapen mee...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:13 schreef L-E het volgende:
E_M, hoe en waar kun jij zo goedkoop vliegen?
Dus een jood is een clownquote:
SPOILERT!quote:
Wat doe je vrouwelijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik post vanaf mijn mobiel. Heb niet uitgebreid de beschikking tot smilies.
En chagrijnig zijn doe je maar tegen je vriendje.... vanaf 22:45 natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |