Wat een antisemitisme Tijn!quote:
Echt, Tijn, jouw gedachtengang is af en toe ook niet te volgen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jawelen anders zou je haar nummer ook niet willen hebben
Gelukkig.quote:
Bij Ajax wel ja.... ze laten zich constant vallen... doen clowns ook toch?quote:
Jep. Ik eet vlees tot ik erbij neerval. Minstens 300 gram per dag.quote:
blijkbaar niet.. Hij weet niet wat hij gaat missenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij's niet modern hippie genoeg.
Dankjewelquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gelukkig.
Eend is trouwens verdomd lekker.
Je laat toch niet de enige vrouw die zich heeft laten strikken lopen? Dat zou dom zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Echt, Tijn, jouw gedachtengang is af en toe ook niet te volgen.
Dus omdat ik het nummer van een scharrel van mij niet aan jou geef zit ik achter haar aan?
Hoor je ons daarover? Zo van.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jep. Ik eet vlees tot ik erbij neerval. Minstens 300 gram per dag.![]()
Cirque du Soleil!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bij Ajax wel ja.... ze laten zich constant vallen... doen clowns ook toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
/carequote:
Zelfs stekelenburg maakt tegenwoordig schwalbe's, toen zette ik het uitquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bij Ajax wel ja.... ze laten zich constant vallen... doen clowns ook toch?
Je hapt in ieder geval lekker.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:16 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hoor je ons daarover? Zo van.
Vlees.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee! Als jij vlees wil eten go your gang!![]()
Nee een intense haat jegens Ajakkesquote:
Dat kan ik zelf ook nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Echt, Tijn, jouw gedachtengang is af en toe ook niet te volgen.
Dus omdat ik het nummer van een scharrel van mij niet aan jou geef zit ik achter haar aan?
Ik ben nou eenmaal eigenwijsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat had prima gekund
Zomaar de gezelligheid der Kloons overslaan
Er is maar 1 club. Zelfs meer dan een club.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zelfs stekelenburg maakt tegenwoordig schwalbe's, toen zette ik het uit
zeg. Dat is algemeen bekend. Maar welke maatschappij zoekt ze verder maar uit. Net als wie ze daarvoor een blowjob moet gevenquote:
je weet dat ik niet geduldig benquote:
Ik was fan in 1995/96 met Litmanenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee een intense haat jegens Ajakkes![]()
FeyenoordFeyenoord
![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zeg. Dat is algemeen bekend. Maar welke maatschappij zoekt ze verder maar uit. Net als wie ze daarvoor een blowjob moet geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |