RZ Saggo? Welnee manquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Was een fokster toch?
En ja, iedereen is blij voor hem... als ie nou ook nog eens minder sjacherijnig ging doen...
Nee hoor, dat ging na het lachen vrolijk verder.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, maar ik kan me voorstellen dat die aanloop daar naartoe dan ook stuk is..
Oh,? Is dat zo?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Was een fokster toch?
En ja, iedereen is blij voor hem... als ie nou ook nog eens minder sjacherijnig ging doen...
RZ is grappig en gezellig en stoer en lief!quote:
Dus.. Ik kan hieruit opmaken dat 't nu wel goed is gegaan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor, dat ging na het lachen vrolijk verder.
Junkie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zullen dan zeker 3 matrassen geweest zijn, RZ´s omvang kennende.
Precies!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
RZ is grappig en gezellig en stoer en lief!
Zo.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
RZ is grappig en gezellig en stoer en lief!
Zo.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus.. Ik kan hieruit opmaken dat 't nu wel goed is gegaan?
Tsss, voor dames rijd je wel het hele land afquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Precies!
Tis dat ie zo ver weg woont, maar anders zou ik best een biertje met m gaan drinken!
Houd op over bier. Mijn kater is net over.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Precies!
Tis dat ie zo ver weg woont, maar anders zou ik best een biertje met m gaan drinken!
Ja?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Dude, je hebt geneukt met een zatte kop?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Houd op over bier. Mijn kater is net over.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja?![]()
Goed man! Top!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja?![]()
Goed man! Top!Ja, ho even. Het wordt geen relatie hoor, hooguit een scharrel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat had ik begrepenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, laat ik het zo zeggen: ik mag geen priester meer worden in de RK-kerk.
Dat valt echt mee, verste is A'foort geweestquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsss, voor dames rijd je wel het hele land af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |