Vur welleke club bende gai, vur welleke club bende gaiquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er is maar 1 club. Zelfs meer dan een club.
Dat niet zozeer. Het houdt min of meer regelmatige seks in.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het woord scharrel impliceert wel fysiek contact, RZ.
Zoenenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
kluizenaar. Na ons zal de wereld nooit meer hetzelfde zijnquote:
De enige?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Je laat toch niet de enige vrouw die zich heeft laten strikken lopen? Dat zou dom zijn.
Dat is jou wel toevertrouwd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vur welleke club bende gai, vur welleke club bende gai
Turlijk vur Helmond Sport
Ik ben ook nog steeds verbaasd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Dat kan ik zelf ook niet![]()
Maar ik ben gewoon jaloers dat jij wel scoort en ik niet
Jij doet chago omdat vriendje voetbal wil kijken ipv urenlang aan de lijn hangen.quote:
Sowieso het team van toen der tijd was geweldigquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik was fan in 1995/96 met Litmanen![]()
Maar het blijft de naam die blijft kleven. De club zelf is weinig aan.
Dat was er ook, Krea.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
wowquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kluizenaar. Na ons zal de wereld nooit meer hetzelfde zijn
Rub it in.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik lig bij vriendje in bed in zijn studio
Soms is het niet andersquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je weet dat ik niet geduldig ben
Jij quote altijd selectief zonder de rest te lezen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij neukt je scharrels zonder fysiek contact?
Dat zal de toekomst uitwijzen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat niet zozeer. Het houdt min of meer regelmatige seks in.
Waar precies doe ik chago?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij doet chago omdat vriendje voetbal wil kijken ipv urenlang aan de lijn hangen.
Ik lig bij vriendje in bed in zijn studio
Wel toe aan een stuk vlees zeker?quote:
Het is je gegundquote:
KLOON!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je weet dat ik niet geduldig ben
Gij Don Juan!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De enige?Dit is nummer twee al hoor. En zaterdag ga ik met nog een ander meisje daten.
Ik moest hem gisteren missen en morgen ook. Bovendien ben ik ook nog ziekjes dus ik neem het ervan vanavond!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |