waar niet.quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel toe aan een stuk vlees zeker?
je loopt achterquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij neukt je scharrels zonder fysiek contact?
alles kan andersquote:
Och jee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik moest hem gisteren missen en morgen ook. Bovendien ben ik ook nog ziekjes dus ik neem het ervan vanavond!
Jij was een van die 2quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je loopt achter
hij is GEEN maagd meer
heeft inmiddels al 2 vrouwen laten genieten en een daarvan met zn piemel
Nouuuuuuuu. Vooruit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik moest hem gisteren missen en morgen ook. Bovendien ben ik ook nog ziekjes dus ik neem het ervan vanavond!
quote:
Ik doe met je mee. Ik kreeg vandaag een handgeschreven brief.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:24 schreef littledrummergirl het volgende:
* littledrummergirl is in n zoetsappige romantische bui![]()
[ ]
Als je geen serieus antwoord geeft, dan hou ik op met vragen stellen. Ruzie maken doe je maar met je vriendje, heb ik even geen zin in.quote:
Zo'n GroenLinkse lul zeker?quote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Och jee.
Sorry, maar daar kan ik geen medelijden mee hebben
Daar kom ik dan later wel achterquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kluizenaar. Na ons zal de wereld nooit meer hetzelfde zijn
Hier playing Our Farewell van Within Temptationquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:24 schreef littledrummergirl het volgende:
* littledrummergirl is in n zoetsappige romantische bui![]()
[ ]
Ik vraag me nu sterk af of jij wel goed genoeg bent voor kloon.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
Daar kom ik dan later wel achterHeb ik iets om naar uit te kijken
sja.. Je weet maar nooit of mijn kloon mijn kookkunsten ofzo overleeftquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
Daar kom ik dan later wel achterHeb ik iets om naar uit te kijken
Andersom wel?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe kom je daar nu weer bij?
RZ mot mij niet hoor
surequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe kom je daar nu weer bij?
RZ mot mij niet hoor
Ach jawel. Ik ben wel wat gewend. Slechter dan 2,5 week Soedanese ranzigheid kan het niet zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja.. Je weet maar nooit of mijn kloon mijn kookkunsten ofzo overleeft
Dat vraag ik mij zelfs afquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vraag me nu sterk af of jij wel goed genoeg bent voor kloon.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |