sja, zo ben ik.. Altijd even onbedoeld behulpzaamquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Precies...je reikt mij het perfecte antwoord aan
Quagmire?quote:
ga je me dan even bruut nemen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Andersom wel?![]()
Ik denk dat ik donderdag toch even langsrijd.![]()
Hoi Slangquote:
Zal toch welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja.. Je weet maar nooit of mijn kloon mijn kookkunsten ofzo overleeft
kaas?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ach jawel. Ik ben wel wat gewend. Slechter dan 2,5 week Soedanese ranzigheid kan het niet zijn.![]()
Heb trouwens vandaag ook "gekookt" voor knuffelmeisje (die doodmoe naast me ligt te knorren). Ovenschoteltje met een der jouw favoriete groentes.
Tijn leest graag wat hij wil lezen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe kom je daar nu weer bij?
RZ mot mij niet hoor
Pauldude dus goed. En verder ook relaxed denk ik zo. Dus heb er alle vertrouwen in. Maar we moeten wel snel es meeten. Wanneer kan je?quote:
Knuffelmeisje slaapt, dus JA!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga je me dan even bruut nemen?
yes plies?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja, zo ben ik.. Altijd even onbedoeld behulpzaam
ik mis weer iets hier? Tis ook zo moeilijk te volgen vanaf mijn koninklijke verhogingquote:
Dan geef ik je een knuffel gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:28 schreef Myraela het volgende:
Ik wil een knuffel. Gewoon omdat het kan.
Wat voor slang heb/ben je eigenlijk?quote:
quote:
Je bent scherp kloon. Al kaas op?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik mis weer iets hier? Tis ook zo moeilijk te volgen vanaf mijn koninklijke verhoging
ik denk nooit na. Ik was impulsiefquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:29 schreef YipYip het volgende:
[..]ik had al het idee dat je er net ff te kort over na gedacht had
Je ontkent iig nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tijn leest graag wat hij wil lezen.
Rode rattenslang. brbquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan geef ik je een knuffel gewoon omdat het kan![]()
[..]
Wat voor slang heb/ben je eigenlijk?
* Spezza19 geeft ook een knuffelquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:28 schreef Myraela het volgende:
Ik wil een knuffel. Gewoon omdat het kan.
ik heb al bijna twee weken geen kaas opquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent scherp kloon. Al kaas op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |