abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87865718
Is dit weer het nanothermiet verhaal, waar ze de eigenschappen van de schilfers vergeleken met enkele soorten verf, besluiten dat het geen verf is; DAN PAS de schilfers analyseren en zeggen: als iemand erop wijst dat er verf met precies de gevonden samenstelling bestaat dan willen wij dat niet aanvaarden tenzij die persoon alle testen herhaalt die wij uitgevoerd hebben.

Staat hier voor m'n huis een lichtgrijs aluminiumkleurige lantaarnpaal, waar de toplaag weggesleten is komt een roodbruine kleur tevoorschijn... Ze zullen toch geen Al bevattende verf op een ijzeroxide bevattende primer gesmeerd hebben? Ooh my God, nanothermiet voor m'n huis!!!
pi_87866442
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het zal allemaal best. Maar dat is niet op de WTC torens van toepassing.
Ik mis het 0,2micron verpulvering in het verhaal.
nee, de wetten van de mechanica hebben inderdaad geen betrekking op het WTC..... |:(
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:53:25 #153
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87866627
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:22 schreef meth1745 het volgende:
Is dit weer het nanothermiet verhaal, waar ze de eigenschappen van de schilfers vergeleken met enkele soorten verf, besluiten dat het geen verf is; DAN PAS de schilfers analyseren en zeggen: als iemand erop wijst dat er verf met precies de gevonden samenstelling bestaat dan willen wij dat niet aanvaarden tenzij die persoon alle testen herhaalt die wij uitgevoerd hebben.

Staat hier voor m'n huis een lichtgrijs aluminiumkleurige lantaarnpaal, waar de toplaag weggesleten is komt een roodbruine kleur tevoorschijn... Ze zullen toch geen Al bevattende verf op een ijzeroxide bevattende primer gesmeerd hebben? Ooh my God, nanothermiet voor m'n huis!!!
Uiteraard. Ze zijn vergeleken met niet nader gedefineerde 'verfschilfers'. Daar leek het niet op, dus het was geen verf. Riiiight....
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:09:41 #154
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87867074
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:26 schreef _VoiD_ het volgende:

[..]

Wel eens van het fenomeen knik gehoord? De binnenvloeren geven steun aan de buitenwand. Kniklengte is één verdiepingshoogte (ruwweg gezien). Als de vloeren nu door de brand zwaar verzwakken (waren maar dunne staalprofielen) dan bezwijken ze. De vloer valt naar beneden op de vloer eronder, deze bezwijkt ook, etc.
De buitenkolommen hebben dan geen steun meer van de vloeren, dus de kniklengte wordt 2, 3 of zelfs 4 keer zo groot. De kracht die een kolom kan hebben staat in kwadratische verhouding tot de kniklengte. Dus als de kniklengte 2 keer zo groot is wordt de kracht die deze kolom kan hebben voordat deze knikt 4 keer zo klein.
Yep, de vloeren stelden niet veel voor, die waren maar circa 10cm dun/dik.

Mooie 3D animatie;

Het blijft mij nog steeds een raadsel waar al dat ijzer is gebleven :? ik kon het niet terug vinden in dat hoopje....toen de rook/stof was opgetrokken |:(
Stel je eigen eens voor.........
6500meter 137cm x 56cm en 12.5cm dik
6500meter 111cm x 48cm en ? cm dik (7.5? :9 )
6500meter 91cm x 40cm en 5cm dik.
Omtrek gebouw circa 250 meter bij 415 meter hoog aan ijzeren panelen, dat zijn bijna 12 voetbalvelden
met de afmeting 120 x 75 meter.
Dan nog alle binten en schoren die de boel bij elkaar houden......'k-i-l-o-m-e-t-e-r-s'!
Dit alles moet je je eens voorstellen op een hoop en dat maal 2 torens........... :|W
En dan vergelijken met wat foto's, hoe ken da noe :? :? :?
WATCH FOR PATTERNS. WATCH FOR PATTERNS THAT REPEAT!
pi_87867797
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:53 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Uiteraard. Ze zijn vergeleken met niet nader gedefineerde 'verfschilfers'. Daar leek het niet op, dus het was geen verf. Riiiight....
Ja, heb (één van de) vorige topic(s) teruggevonden:

Deense wetenschapper ondekt Nano thermite in WTC-stof

Ik heb niets toe te voegen aan de wijze woorden van wijlen GdB :P
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:03:07 #156
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_87868411
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 15:09 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

Yep, de vloeren stelden niet veel voor, die waren maar circa 10cm dun/dik.

Mooie 3D animatie;

Het blijft mij nog steeds een raadsel waar al dat ijzer is gebleven :? ik kon het niet terug vinden in dat hoopje....toen de rook/stof was opgetrokken |:(
Stel je eigen eens voor.........
6500meter 137cm x 56cm en 12.5cm dik
6500meter 111cm x 48cm en ? cm dik (7.5? :9 )
6500meter 91cm x 40cm en 5cm dik.
Omtrek gebouw circa 250 meter bij 415 meter hoog aan ijzeren panelen, dat zijn bijna 12 voetbalvelden
met de afmeting 120 x 75 meter.
Dan nog alle binten en schoren die de boel bij elkaar houden......'k-i-l-o-m-e-t-e-r-s'!
Dit alles moet je je eens voorstellen op een hoop en dat maal 2 torens........... :|W
hoopje ??

http://www.noaanews.noaa.gov/wtc/images/wtc-photo.jpg
:')

quote:
niet zo veel op van die conspiracy sites neuzen naar foto's, daar komen ze altijd met vage pics van maanden na de opruiming :')
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:23:59 #157
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87869067
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 15:38 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Ja, heb (één van de) vorige topic(s) teruggevonden:

Deense wetenschapper ondekt Nano thermite in WTC-stof

Ik heb niets toe te voegen aan de wijze woorden van wijlen GdB :P
Deense wetenschapper ondekt Nano thermite in WTC-stof _O_

Die post en die erna zeggen het wel ja. Klaar, topic kan op slot etc.
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:41:27 #158
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87869666
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 16:03 schreef Elusive het volgende:

hoopje ??
:Y ......waar is de rest :?
  Redactie Frontpage zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:54:38 #159
145738 superworm
is erbij
pi_87870042
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 16:41 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

:Y ......waar is de rest :?
Het keldercomplex, dat ook grotendeels instortte, was 10 verdiepingen diep.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:40:50 #160
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87871694
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 16:54 schreef superworm het volgende:

[..]

Het keldercomplex, dat ook grotendeels instortte, was 10 verdiepingen diep.

10?? :+
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:57:48 #161
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_87872239
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 17:40 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

10?? :+
ja. nou 6 dan, boeien ? wat probeer je aan te tonen? dat de torens niet zijn ingestort? :')
volgens mij miskijk je een beetje naar die pic hierboven, zoom eens in op deze high res foto, kijk eens hoe klein zo'n kraan of autotje is vergelijken met al dat puin :o
ik heb zo'n vermoeden dat beide WTC's daaro liggen :o
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:12:52 #162
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87874355
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 17:57 schreef Elusive het volgende:

nou 6 dan, boeien
4 verdiepingen is toch gauw een meter of 15! O-)
quote:
dat de torens niet zijn ingestort?
:Y
quote:
volgens mij miskijk je een beetje naar die pic hierboven,
Nope.....'k heb in de bouw gewerkt, met stalen constructies, je hebt gewoon geen voorstelling
hoeveel er in dat gebouw zat aan materiaal.
Kijk alleen al eens is naar dat ene paneel, wat in WTC 7 is ingeslagen....daar zat ruim 100.000 vierkante
meter van in.....'per gebouw'.
quote:
ik heb zo'n vermoeden dat beide WTC's daaro liggen
Da's waar _O_
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:45:28 #163
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87875230
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:12 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

4 verdiepingen is toch gauw een meter of 15! O-)
[..]

:Y
[..]

Nope.....'k heb in de bouw gewerkt, met stalen constructies, je hebt gewoon geen voorstelling
hoeveel er in dat gebouw zat aan materiaal.
Kijk alleen al eens is naar dat ene paneel, wat in WTC 7 is ingeslagen....daar zat ruim 100.000 vierkante
meter van in.....'per gebouw'.
[..]

Da's waar _O_

:)
Onikaan ni ov dovah
pi_87878745
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:45 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2010 21:54:49 ]
  zondag 24 oktober 2010 @ 03:14:37 #165
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_87886397
maar DarthHouse , waar doel je nou op dan ? dat er staal mysterieus is verdwenen ofzo? hebben ze blokken staal uit het WTC gezaagd en deze stiekum in de laadbak van een busje weggereden? misschien is het daarom ingestort! :')
  zondag 24 oktober 2010 @ 08:08:10 #166
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_87887788
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 03:14 schreef Elusive het volgende:
maar DarthHouse , waar doel je nou op dan ? dat er staal mysterieus is verdwenen ofzo? hebben ze blokken staal uit het WTC gezaagd en deze stiekum in de laadbak van een busje weggereden? misschien is het daarom ingestort! :')
Demolition Inc. ... de balken waren zo kapot gemaakt door de CD, dat ze alle nagenoeg netjes op de trailer konden van de aannemer . De chauffeurs hadden strikte routes. Wie afweek of te veel pauze nam wordt afgemaakt. Het staal werd linea recta verpatst aan India en China. Niks geen onderzoek.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_87890495
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 08:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Demolition Inc. ... de balken waren zo kapot gemaakt door de CD, dat ze alle nagenoeg netjes op de trailer konden van de aannemer . De chauffeurs hadden strikte routes. Wie afweek of te veel pauze nam wordt afgemaakt. Het staal werd linea recta verpatst aan India en China. Niks geen onderzoek.
Heb je enig bewijs voor het intimideren of vermoorden van chauffeurs, of verzin je dat weer omdat het je uit komt?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  zondag 24 oktober 2010 @ 11:49:58 #168
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_87890637
Lambiekje, fact-free since donderdag 3 april 2003 @ 22:37.
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:04:32 #169
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_87891015
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 10:51 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Of er nou 70 verdiepingen op 30 knallen, of 60 op 40, volgens mij is in beide gevallen de vrij komende kinetische energie zo overdadig veel dat de vernieling onderaan hetzelfde is qua grootte van de puindeeltjes. Natuur/bouwkundigen kunnen het je beter voorrekenen, maar dat rapport geloof je volgens mij niet?

En WTC7, net als de 2 torens, stortte recht op in elkaar, omdat de constructie verzwakt was, de impact van een vliegtuig was gemodelleerd voor de twin towers, en daar waren ze dus ook tegen bestand. (ze zijn niet door de klap omgevallen of ingestort) Grootste gemene deler voor alle 3 is de interne branden die gewoed hebben, en waarvan aangetoond is dat ze heet genoeg waren om stalen bouwdelen te verzwakken. ;)
Volgens controlled demolition stort een gebouw niet recht en volledig in mekaar, als de onderkant niet verzwakt wordt.Waarom verzwakken ze anders het fundament van een gebouw vóórdat van boven naar benden de verdiepingen worden opgeblazen tijdens een controlled demolition ? Hoe de neuk kan de onderkant van de twin-towers dan verzwakt zijn als bovenin de twin-towers vliegtuigen een gat boorden?

[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 24-10-2010 12:12:01 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:08:02 #170
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_87891110
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 11:45 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Heb je enig bewijs voor het intimideren of vermoorden van chauffeurs, of verzin je dat weer omdat het je uit komt?
Elke truck werd in de gaten gehouden via GPS overzien door FBI. Alsof ze bang waren dat er mensen zijn die verpulverd oud pijn en stalen balken wilden jatten :+

En voor moorden uitgevoerd door een overheid is natuurlijk nooit bewijs. Niet direkt uiteraard.

Maar de van van de torens is technisch. Die hele politiek om 9/11 heen is voor mij meer dan voldoende bewijs dat 9/11 een inside job is geweest.

[ Bericht 11% gewijzigd door Schenkstroop op 24-10-2010 12:14:44 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:42:27 #171
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_87892166
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 12:08 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Elke truck werd in de gaten gehouden via GPS overzien door FBI. Alsof ze bang waren dat er mensen zijn die verpulverd oud pijn en stalen balken wilden jatten :+
Daar waren ze idd bevreesd voor, zeker omdat het ook gebeurde:
quote:
In late September of 2001, only weeks after the World Trade Center disaster, officials uncovered a criminal scheme to divert sheet metal beams from the Ground Zero rubble to Long Island and New Jersey. In late October, some 250 tons of scrap metal were found at unofficial dump sites in both those areas.

On November 26, the city initiated use of an in-vehicle GPS tracking system to monitor locations of trucks hired to haul the debris to Fresh Kills, the official dump site on Staten Island.
http://securitysolutions.com/ar/security_gps_job_massive/
Uit hetzelfde artikel, speciaal voor Lambiekje die van mening is dat de CD-mannetjes zo klantvriendelijk waren dat ze de balken op maat hebben opgeblazen zodat ze direct op diepladers geladen konden worden:
quote:
All outbound trucks needed to be washed, wetted, and covered to prevent dust from flying into surrounding neighborhoods. Steel beams from the WTC's twin towers had to be sliced into manageable pieces. With plenty of heavy equipment and overtime, the costs of the recovery operation became extremely high; Shalmon says.
quote:
En voor moorden uitgevoerd door een overheid is natuurlijk nooit bewijs. Niet direkt uiteraard.
Dat is anders niet wat ik de hele tijd in de 9/11 topics lees.
quote:
Maar de van van de torens is technisch. Die hele politiek om 9/11 heen is voor mij meer dan voldoende bewijs dat 9/11 een inside job is geweest.
Dan heb je toch een andere maatstaf voor bewijs dan ik daar ik van mening ben dat de politiek omtrent 9/11 juist aantoont dat het géén inside job is.
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:21:07 #172
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_87893563
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 12:42 schreef Terecht het volgende:

Dat is anders niet wat ik de hele tijd in de 9/11 topics lees.
Verdenkingen zijn natuurlijk nooit bewijs genoeg in een rechtszaal. Maar alles, van impact in the twin-towers tot de handelen en politiek erna. Zoveel toeval en rarigeheden van begin tot eind. Dat kan geen toeval meer zijn.

Tuurlijk mis je hard bewijs. Of verdenkingen/sporen worden gewoonweg genegeerd en niets mee gedaan. Zoals het geval is met Col. Anthony Schafer. Sporen over pre-knowledge en CIA dat samenwerkt met Al Qaeda tot en met 9/11, zou meer opeveren als er wat mee werd gedaan. Als dat werd uitgediept. In plaats daarvan werd hij ondergeschoven. En naar het land der çonspiracies impostorous!' verwezen. Dat is de backup techniek van mensen zoals jij toch? Conspiracies! -> ONZ!

quote:
Dan heb je toch een andere maatstaf voor bewijs dan ik daar ik van mening ben dat de politiek omtrent 9/11 juist aantoont dat het géén inside job is.
"De politiek toont aan" :') Jij vertrouwt de politiek?

[ Bericht 17% gewijzigd door Schenkstroop op 24-10-2010 13:26:45 ]
pi_87893866
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 12:42 schreef Terecht het volgende:

:')

Diezelfde politiek die keer op keer false flag operaties gebruikten om hun doelen te bereiken.
Je lijkt wel zon mafkees van de Pinkstergemeente met hun blinde geloof.

Clinton:"I did not have sexual relation with that woman"

[ Bericht 29% gewijzigd door Wijze_appel op 24-10-2010 13:33:07 ]
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:56:06 #174
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_87894868
of deze dat uiteenlegt hoe Obama op dit moment liegt en draait. En deze zelfde politiek en gelieg wordt wereldwijd gehanteerd. Ook hier in Nederland.. 'Terecht' vertrouwt de politiek omg.

pi_87895289
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 13:56 schreef Schenkstroop het volgende:
of deze dat uiteenlegt hoe Obama op dit moment liegt en draait. En deze zelfde politiek en gelieg wordt wereldwijd gehanteerd. Ook hier in Nederland.. 'Terecht' vertrouwt de politiek omg.

Veel erger is:

- Pigs Bay
- de aardbeving van San Francisco 1906, die ze verkochten als "grote brand" waarbij mensen die de stad ontvluchten en de waarheid wilden vertellen, werden neergeschoten.
- Watergate
- En dat de USA zijn krijgsgevangen liet verrekken in Japan (WWII) in ruil voor medische resultaten (die Jappen waren net zo erg als de nazi's)

Om maar een paar zaken te noemen.
Politiek heeft lak aan mensen, ook eigen burgers, als hun agenda verwezenlijkt moet worden. En daar is de USA erg goed in omdat sinds heugenis de Amerikaanse politiek voornamelijk bestaat uit vriendjespolitiek in het bedrijfsleven. Money. Lots of it.

Op zich ook wel begrijpelijk. Ik ben zon hufter die wel inziet dat sommige zaken nodig zijn. Maar nu opeens doen alsof die Amerikaanse politiek een moraal heeft, met Rumsfeld en Chenye notabene, is van de pot gerukt.

Vandaar dat ik Terecht aan de Pinkstergemeente koppel. Zij oogkleppen lijken erg op die van die extreme christenen.
pi_87895621
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 14:06 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Veel erger is:

- Pigs Bay
- de aardbeving van San Francisco 1906, die ze verkochten als "grote brand" waarbij mensen die de stad ontvluchten en de waarheid wilden vertellen, werden neergeschoten.
- Watergate
- En dat de USA zijn krijgsgevangen liet verrekken in Japan (WWII) in ruil voor medische resultaten (die Jappen waren net zo erg als de nazi's)

Om maar een paar zaken te noemen.
Politiek heeft lak aan mensen, ook eigen burgers, als hun agenda verwezenlijkt moet worden. En daar is de USA erg goed in omdat sinds heugenis de Amerikaanse politiek voornamelijk bestaat uit vriendjespolitiek in het bedrijfsleven. Money. Lots of it.

Op zich ook wel begrijpelijk. Ik ben zon hufter die wel inziet dat sommige zaken nodig zijn. Maar nu opeens doen alsof die Amerikaanse politiek een moraal heeft, met Rumsfeld en Chenye notabene, is van de pot gerukt.

Vandaar dat ik Terecht aan de Pinkstergemeente koppel. Zij oogkleppen lijken erg op die van die extreme christenen.
_O-

Eigenlijk heb je gewoon een punt. ^O^
  zondag 24 oktober 2010 @ 14:18:18 #177
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_87895746
hoe gaan jullie vriendinnen/vrienden in het echte leven (mochten die er zijn) en eventueel familie om met jullie geloof in de "truth" ? lichten jullie ze ook altijd in over de laatste conspiracy hypes en wat vinden ze er van ?
of is het iets wat alleen tussen jou en de computer blijft ?

als moeders straks onderaan de trap staat en je naar beneden schreeuwt voor het avond eten, word er dan gepraat over nukes in het WTC en holografische vliegtuigen ?

dit is echt voer voor psychologen
pi_87895871
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 14:18 schreef Elusive het volgende:
hoe gaan jullie vrienden in het echte leven (mochten die er zijn) en eventueel familie om met jullie geloof in de "truth" ? lichten jullie ze ook altijd in over de laatste conspiracy hypes en wat vinden ze er van ?
Vrienden? :{w

Ik kom mijn bunker niet uit man. Veel te link op straat met al die straling en chemtrailing.
pi_87896075
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 14:18 schreef Elusive het volgende:
hoe gaan jullie vriendinnen/vrienden in het echte leven (mochten die er zijn) en eventueel familie om met jullie geloof in de "truth" ? lichten jullie ze ook altijd in over de laatste conspiracy hypes en wat vinden ze er van ?

als moeders straks onderaan de trap staat en je naar beneden schreeuwt voor het avond eten, word er dan gepraat over nukes in het WTC en holografische vliegtuigen ?
Weet je... door neerbuigend te doen is het niet vastgesteld dat je intelligenter bent dan een ander.
Dat jij meent van wel is al een contradictio in terminus.
  zondag 24 oktober 2010 @ 15:17:56 #180
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87898018
Blijven we lief voor elkaar O+
The truth was in here.
  zondag 24 oktober 2010 @ 15:32:01 #181
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_87898453
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 14:18 schreef Elusive het volgende:

dit is echt voer voor psychologen
Ik denk dat jij voor bent voor psychologen omdat je zo in zulke stereotypen denkt. En dan jezelf heel nuchter en geweldig vinden zeker :')
pi_87898752
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 12:00 schreef Elusive het volgende:
als ik me even in jou rare gedachtes kronkel heh, kan je me dan de volgende vragen beantwoorden?

-waarom hebben ze WTC7 dan niet gelijkertijd met WTC1 en 2 laten in storten? :')
-waarom vloog er geen "CGI plane" in WTC7 om het "geloofwaardiger" te maken
-waarom zijn de filmpjes van het instorten van WTC7 niet gedelete
-waarom leven alle ooggetuigen nog ? ;(
-waarom zijn er geen explosieven zichtbaar of HOORBAAR rondom de collapse ?
-wat is het praktisch nut om WTC7 te laten doen instorten ?
zo kan ik nog wel doorgaan :P
Even los van wat er "daadwerkelijk" is gebeurd: niet alle ooggetuigen hebben het overleefd en in WTC7 zat (volgens mij) van akkes van de FBI of CIA. Heel veel geheime documenten werden daar ook bewaard. WTC7 was heel belangrijk.
  zondag 24 oktober 2010 @ 15:45:45 #183
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_87898891
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 13:21 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Verdenkingen zijn natuurlijk nooit bewijs genoeg in een rechtszaal. Maar alles, van impact in the twin-towers tot de handelen en politiek erna. Zoveel toeval en rarigeheden van begin tot eind. Dat kan geen toeval meer zijn.

Tuurlijk mis je hard bewijs. Of verdenkingen/sporen worden gewoonweg genegeerd en niets mee gedaan. Zoals het geval is met Col. Anthony Schafer. Sporen over pre-knowledge en CIA dat samenwerkt met Al Qaeda tot en met 9/11, zou meer opeveren als er wat mee werd gedaan. Als dat werd uitgediept. In plaats daarvan werd hij ondergeschoven. En naar het land der çonspiracies impostorous!' verwezen. Dat is de backup techniek van mensen zoals jij toch? Conspiracies! -> ONZ!

[..]

"De politiek toont aan" :') Jij vertrouwt de politiek?
In de zin dat jij ook de politiek vertrouwt dat je er haar motieven uit af kunt leiden - de politiek bewijst nl volgens jou dat 9/11 een inside job is nietwaar? Dat jij en anderen er van maken dat ik blind vertrouwen heb in de politiek is veelzeggend voor jullie beperkte denkkader.

- Als 9/11 een inside job zou zijn dan hadden ze wel een link met Saddam gefabriceerd. De Bush administration heeft nl jarenlang tevergeefs verwoede pogingen gedaan Saddam aan de aanslagen te linken, mocht het werkelijk een inside job zijn geweest dan hadden ze die link wel in het complot ingepast.

- Als 9/11 een inside job zou zijn dan hadden ze de motieven voor de aanslagen die het Witte Huis en bin Laden gaven wel overeen laten komen. Het Witte Huis beweerde dat de aanslagen waren gepleegd vanwege de vrijheden waar de VS voor staat terwijl bin Laden een heel ander verhaal afstak, nl over de sancties tegen Irak, militaire aanwezigheid in het Arabische Schiereiland en de onvoorwaardelijke steun aan Israel.

- Als 9/11 een inside job zou zijn dan hadden de cover-ups die door truthers aangezien worden als aanwijzingen dan wel bewijzen voor een inside job helemaal niet hoeven plaatsvinden. Als de complotteurs werkelijk in staat waren de dingen te doen die truthers aan hen toeschrijven als ware het James Bond schurken, dan zouden ze wel met een superieurder plan op de proppen zijn gekomen. De echte kwade genius weet namelijk wel beter dan zich te gedragen als een James Bond schurk, hij zal ervoor zorgen dat zijn plot helemaal geen cover-up nodig heeft door simpelweg een beter, simpeler plan te bedenken.

Hier maak ik uit op dat de politiek zeer opportuun te werk gaat, wat op zich geen verrassing mag heten.
  zondag 24 oktober 2010 @ 15:56:37 #184
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_87899376
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 15:45 schreef Terecht het volgende:

[..]

In de zin dat jij ook de politiek vertrouwt dat je er haar motieven uit af kunt leiden - de politiek bewijst nl volgens jou dat 9/11 een inside job is nietwaar? Dat jij en anderen er van maken dat ik blind vertrouwen heb in de politiek is veelzeggend voor jullie beperkte denkkader.

Het waren niet mijn woorden he. Jij zei: de politiek toont juist aan dat 9/11 geen inside job was.
wat moet ik daar anders uit afleiden dan?
  zondag 24 oktober 2010 @ 16:02:45 #185
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_87899662
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 15:56 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Het waren niet mijn woorden he. Jij zei: de politiek toont juist aan dat 9/11 geen inside job was.
wat moet ik daar anders uit afleiden dan?
De punten die ik in mijn vorige reactie heb geschreven. Als de vermeende complotteurs zo competent waren een inside job succesvol te kunnen uitoefenen dan hadden ze veel beter werk afgeleverd dan de truthers hen krediet voor geven.
  zondag 24 oktober 2010 @ 16:22:16 #186
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_87900825
quote:
- Als 9/11 een inside job zou zijn dan hadden ze de motieven voor de aanslagen die het Witte Huis en bin Laden gaven wel overeen laten komen. Het Witte Huis beweerde dat de aanslagen waren gepleegd vanwege de vrijheden waar de VS voor staat terwijl bin Laden een heel ander verhaal afstak, nl over de sancties tegen Irak, militaire aanwezigheid in het Arabische Schiereiland en de onvoorwaardelijke steun aan Israel.
heh.. Bin laden moest de opositie spelen in de poppenkast. moeten beide partijen overeenstemming hebben waarom ze tegenover mekaar staan dan? Juist niet!
En naar mijn mening diende 9/11 een veel breder doel. zie maar, terreur is het nieuwe communisme waar iedereen zo bang voor moet zijn.

quote:
- Als 9/11 een inside job zou zijn dan hadden ze wel een link met Saddam gefabriceerd. De Bush administration heeft nl jarenlang tevergeefs verwoede pogingen gedaan Saddam aan de aanslagen te linken, mocht het werkelijk een inside job zijn geweest dan hadden ze die link wel in het complot ingepast.
Ze wilden Sadam er ook bijlappen maar dat mislukte, ik zie het als een backfie. Als je ook kijkt naar de constante stroom beschuldigingen naar Iran toe over kern-wapens, dan zie je dat er toch een zwak zit in hun handelen. ze gaan niet altijd even goed en perfect te werk. god zij dank.

quote:
- Als 9/11 een inside job zou zijn dan hadden de cover-ups die door truthers aangezien worden als aanwijzingen dan wel bewijzen voor een inside job helemaal niet hoeven plaatsvinden. Als de complotteurs werkelijk in staat waren de dingen te doen die truthers aan hen toeschrijven als ware het James Bond schurken, dan zouden ze wel met een superieurder plan op de proppen zijn gekomen. De echte kwade genius weet namelijk wel beter dan zich te gedragen als een James Bond schurk, hij zal ervoor zorgen dat zijn plot helemaal geen cover-up nodig heeft door simpelweg een beter, simpeler plan te bedenken.
'Truthers' zoals jij ze noemt zeggen nergens dat die schurken perfect zijn he of zoals james bond. Het zijn juist die onvolkomendheden in hun hele opzet dat het allemaal verdacht maakt.

quote:
Hier maak ik uit op dat de politiek zeer opportuun te werk gaat, wat op zich geen verrassing mag heten.
je draait het om. volgens mij is het namelijk vzo dat het altijd al de opzet was geweest om moslims te gaan demoniseren en "terrorisme" als de nieuwe communisme te hypen. enkelt om de angst met voordelen uiteraard.

[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 24-10-2010 16:27:50 ]
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:39:48 #187
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_87910421
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 16:22 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

heh.. Bin laden moest de opositie spelen in de poppenkast. moeten beide partijen overeenstemming hebben waarom ze tegenover mekaar staan dan? Juist niet!
En naar mijn mening diende 9/11 een veel breder doel. zie maar, terreur is het nieuwe communisme waar iedereen zo bang voor moet zijn.
Dus liet men bin Laden toe deze pijnpunten aan te snijden en daar is hij zo succesvol in geweest dat door zijn toedoen de VS genoodzaakt zag afstand te doen van haar basissen in Saoedie-Arabie. Juist.

Als bin Laden een handpop van de CIA is waarom zou hij daags na de aanslagen betrokkenheid hebben ontkend? Als bin Laden inmiddels al jaren dood is waarom komt niemand van zijn voormalige vertrouwelingen naar buiten met dat nieuws, en slaat er de VS mee om de oren? Als de Amerikaanse overheid bin Laden voor schuldig houdt waarom is de FBI volgens truthers dan kennelijk helemaal niet overtuigd van zijn schuld? Bin Laden als onderdeel van het complot zien roept veel meer vragen en tegenstrijdigheden op dan het oplost.
quote:
[..]

Ze wilden Sadam er ook bijlappen maar dat mislukte, ik zie het als een backfie. Als je ook kijkt naar de constante stroom beschuldigingen naar Iran toe over kern-wapens, dan zie je dat er toch een zwak zit in hun handelen. ze gaan niet altijd even goed en perfect te werk. god zij dank.
Dit is veel te simplistisch gesteld, een weinig toereikend en m.i nogal gemakzuchtig excuus. Je zei zelf al dat PNAC aanhangers goed vertegenwoordigd waren in het Witte Huis en het is geen geheim dat hun doelstelling regime change in Irak was. Waarom hebben ze dan geen belastende link met Saddam gefabriceerd? Het is niet omdat ze er niet aan gedacht hebben, men was vlak nadat men in het pluche gezeteld was al begonnen met het treffen van voorbereidingen om de oorlog in Irak te rechtvaardigen. Het is niet omdat ze dachten dat het er te dik bovenop zou liggen, aangezien ze zelf overal waar mogelijk een link met Saddam hebben geimpliceerd.
quote:
[..]

'Truthers' zoals jij ze noemt zeggen nergens dat die schurken perfect zijn he of zoals james bond. Het zijn juist die onvolkomendheden in hun hele opzet dat het allemaal verdacht maakt.
De schurk die de truthers portretteren heeft anders verdacht veel weg van de schurken waar James Bond het tegen moet opnemen. Zij gedragen zich nl ook als volslagen idioten, die, ondanks de macht en de middelen die zij tot hun beschikking hebben, altijd veel te ingewikkelde plannetjes bedenken die zo vol met gaten zitten dat ze James Bond iedere keer weer in staat stellen de wereld van de ondergang te behoeden, alsof het een soort verborgen verlangen van die schurken is.

Het is niet waarschijnlijk dat een echte kwade genius zich zal gedragen als een karikatuur uit een film, het is zelfs onlogisch. De schurken uit James Bond delven nl uiteindelijk altijd het onderspit, dat wil de echte kwade genius natuurlijk zien te voorkomen. Dit kan eenvoudig verholpen worden door een veel geslepener en eenvoudiger complot te bedenken, wat niet zo moeilijk is als je naar de oliedomme scenario's kijkt die truthers voorstellen. Een prachtvoorbeeld hiervan is de zgn nanothermietpaper die een volslagen krankzinnige sloopmethode opvoert.
quote:
[..]

je draait het om. volgens mij is het namelijk vzo dat het altijd al de opzet was geweest om moslims te gaan demoniseren en "terrorisme" als de nieuwe communisme te hypen. enkelt om de angst met voordelen uiteraard.
Dat gebeurde ook pas nadat al-Qaida haar eerste aanslagen al had gepleegd. Ik denk dat ik de zaken niet zozeer omdraai als wel dat jij een doelredenering toepast.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:52:09 #188
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_87911095
Het ironische is dat juist degenen die de Amerikaanse overheid ervan verdenken de aanslagen van 9/11 te hebben geregisseerd een buitengewoon groot vertrouwen in de overheid hebben. Wás er maar een overheid die zo bekwaam is en dat ten goede zou aanwenden. Jammer genoeg schijn je zulke genialiteit enkel voor het kwade te kunnen aanroepen.
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:02:54 #189
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_87911792
Het frappante van dergelijke discussies is dat iemand als Terecht nergens betoogt dat de Amerikaanse overheid wars is van immoreel gedrag.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_87912488
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 11:36 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Dat je dit gelooft.
In heel de geschiedenis heeft dit nog nooit voor gedaan terwijl het toen in gebouwen voorkwamen die technisch slechter waren dat die hele WTC groep omdat die uit eerdere tijden stamden.
Je kan een hoop gillen, maar je weet wel dat gebouwen die vroeger werden gebouwd een stuk steviger waren?
Tegenwoordig worden ze zo licht mogelijk gemaakt, zo min mogelijk materiaal. Zo goedkoop mogelijk. Alles wordt berekend om aan een bouwbesluit te voldoen, en vaak niet meer (of de amerikaanse equivalent).

Daarnaast vind ik denken dat het een inside job is nog mogelijk, maar holografische vliegtuigen, verdwenen staal en iedereen omleggen die anders denkt? :').

1) Mensen denken altijd anders. Bij alles zijn er wel conspiraties. Dus die omleggen valt nog meer op dan ze laten blaten.
2) Leugens zijn het best wanneer ze op waarheid gebaseerd zijn. Hoe moeilijker het word, hoe groter de kans dat iemand zijn mond voorbij lult.

Dus _als_ het al een inside job is. Waarom dan holografische vliegtuigen etc. ipv gewoon een vliegtuig te kapen en dat het gebouw in te rammen?
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_87918760
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 08:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Al het potentiële bewijsmateriaal verpatsen aan het buitenland. Goede strategie voor een cover-up! ^O^
  maandag 25 oktober 2010 @ 02:14:37 #192
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_87925012
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 15:45 schreef Terecht het volgende:

[..]

Of "ze" denken nog een stap verder dan jij,
en hebben de door jou genoemde "tegenstrijdigheden" en "brevetten van onvermogen" express
aangebracht om "kritische denkers" zoals jijzelf mee te krijgen.

In het schaakspel kan men soms slimheid voor domheid aanzien...
niets is wat het lijkt..

Daarnaast werd er wellicht tevens een langere-termijn-doel gediend, nl:
het ten gronde richten van (het aanzien van) de USA. incl. de dollar.

Sowieso kun je er van m.i. uitgaan dat een operatie van dergelijke orde altijd
merdere doelen tegelijk dient...

Er zijn op 911 Meesters actief geweest...
Meesters in regie
Meesters in magie
Meesters in psygologie
Meesters in geo-politiek

een paar suicidale moslim terroristen met box-cutters...? my ass
Huig
pi_87925087
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 02:14 schreef Orwell het volgende:

[..]

en hebben de door jou genoemde "tegenstrijdigheden" en "brevetten van onvermogen" express

niets is wat het lijkt..

Meesters in regie
Meesters in magie
Meesters in psygologie
Meesters in geo-politiek

Amen!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  maandag 25 oktober 2010 @ 05:12:01 #194
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_87925692
quote:
4.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:52 schreef Terecht het volgende:
Het ironische is dat juist degenen die de Amerikaanse overheid ervan verdenken de aanslagen van 9/11 te hebben geregisseerd een buitengewoon groot vertrouwen in de overheid hebben. Wás er maar een overheid die zo bekwaam is en dat ten goede zou aanwenden. Jammer genoeg schijn je zulke genialiteit enkel voor het kwade te kunnen aanroepen.
Ik niet hoor. Ik denk dat "truthers" juist aan de bel zullen trekken als een overheid naar hun insziens buitensporig gedrag vertoont. En geen net voorbeeldfunctie volgens de maatschappelijke moraal naleeft. Maar wel belasting wilt trekken.

quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:39 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dus liet men bin Laden toe deze pijnpunten aan te snijden en daar is hij zo succesvol in geweest dat door zijn toedoen de VS genoodzaakt zag afstand te doen van haar basissen in Saoedie-Arabie. Juist.

Als bin Laden een handpop van de CIA is waarom zou hij daags na de aanslagen betrokkenheid hebben ontkend? Als bin Laden inmiddels al jaren dood is waarom komt niemand van zijn voormalige vertrouwelingen naar buiten met dat nieuws, en slaat er de VS mee om de oren? Als de Amerikaanse overheid bin Laden voor schuldig houdt waarom is de FBI volgens truthers dan kennelijk helemaal niet overtuigd van zijn schuld? Bin Laden als onderdeel van het complot zien roept veel meer vragen en tegenstrijdigheden op dan het oplost.
[..]

Dit is veel te simplistisch gesteld, een weinig toereikend en m.i nogal gemakzuchtig excuus. Je zei zelf al dat PNAC aanhangers goed vertegenwoordigd waren in het Witte Huis en het is geen geheim dat hun doelstelling regime change in Irak was. Waarom hebben ze dan geen belastende link met Saddam gefabriceerd? Het is niet omdat ze er niet aan gedacht hebben, men was vlak nadat men in het pluche gezeteld was al begonnen met het treffen van voorbereidingen om de oorlog in Irak te rechtvaardigen. Het is niet omdat ze dachten dat het er te dik bovenop zou liggen, aangezien ze zelf overal waar mogelijk een link met Saddam hebben geimpliceerd.
[..]

De schurk die de truthers portretteren heeft anders verdacht veel weg van de schurken waar James Bond het tegen moet opnemen. Zij gedragen zich nl ook als volslagen idioten, die, ondanks de macht en de middelen die zij tot hun beschikking hebben, altijd veel te ingewikkelde plannetjes bedenken die zo vol met gaten zitten dat ze James Bond iedere keer weer in staat stellen de wereld van de ondergang te behoeden, alsof het een soort verborgen verlangen van die schurken is.

Het is niet waarschijnlijk dat een echte kwade genius zich zal gedragen als een karikatuur uit een film, het is zelfs onlogisch. De schurken uit James Bond delven nl uiteindelijk altijd het onderspit, dat wil de echte kwade genius natuurlijk zien te voorkomen. Dit kan eenvoudig verholpen worden door een veel geslepener en eenvoudiger complot te bedenken, wat niet zo moeilijk is als je naar de oliedomme scenario's kijkt die truthers voorstellen. Een prachtvoorbeeld hiervan is de zgn nanothermietpaper die een volslagen krankzinnige sloopmethode opvoert.
[..]

Dat gebeurde ook pas nadat al-Qaida haar eerste aanslagen al had gepleegd. Ik denk dat ik de zaken niet zozeer omdraai als wel dat jij een doelredenering toepast.
-Ik dacht dat bepaalde moslim landen graag Bin laden zouden opsporen/uitleveren an de USA. Dus is het beste als je vasthoudt aan onschuld. Mosilm landen vermoorden je zeker want die kennen het complot niet. En de USA beschuldigt omdat zij een excuus nodig hadden. Trouwens zou US middels een vermeende grotten-video niet hebben beweerd dat Bin laden had bekend?

Ik houd me gewoon vast aan het simpele idee dat een voortvluchtige bin laden het meest gunstig is voor de VS en hun "global war on terrorism". Zodat de vrees onder burgers blijft bestaan. Net zoiets als het communisme en de global warming.

-zal ik youtube filmpjes posten van die karikatuur-figuur bush? wil je zeggen dat gekken (overigens een hele rijke gek nu, belastinggeld via een omweg in zijn zakken voor de maak van wapens via zijn bedrijf voor zijn oorlog zelfs notabene, hoezo belangenverstrengeling) niet openlijk hun ding doen?

verder: PNAC en 'the need for a catalizing event a la pearl harbor' en 9/11.. toeval?

[ Bericht 1% gewijzigd door Schenkstroop op 25-10-2010 05:20:44 ]
  maandag 25 oktober 2010 @ 10:21:34 #195
235357 TitusPullo
pi_87928254
quote:
Trouwens zou US middels een vermeende grotten-video niet hebben beweerd dat Bin laden had bekend?
Hoe zit dat eigenlijk met die andere mensen die in die filmpjes voorkomen?

quote:
Ik houd me gewoon vast aan het simpele idee dat een voortvluchtige bin laden het meest gunstig is voor de VS en hun "global war on terrorism". Zodat de vrees onder burgers blijft bestaan. Net zoiets als het communisme en de global warming.
Laat ik nou altijd gedacht hebben dat het Politburo in Moskou gevestigd was en vanuit die stad opdracht gaf tot, bij voorbeeld, het onderdrukken van de Praagse hervormingen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  maandag 25 oktober 2010 @ 10:35:22 #196
235357 TitusPullo
pi_87928591
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 02:14 schreef Orwell het volgende:

[..]

niets is wat het lijkt..

Meesters in regie
Meesters in magie
Meesters in psygologie
Meesters in geo-politiek

Kan PNAC een steen maken die zo zwaar is dat PNAC hem niet kan optillen?
  maandag 25 oktober 2010 @ 14:14:21 #197
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_87935574
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 02:14 schreef Orwell het volgende:

[..]

niets is wat het lijkt..

Meesters in regie
Meesters in magie
Meesters in psygologie
Meesters in geo-politiek

Dit heeft als consequentie dat de kwade genius nog kundiger moet zijn dan hij al was verondersteld te zijn.
Dit heeft ook al consequentie dat de kwade genius fundamenteel niet kenbaar is omdat je een tautologie introduceert, en dat heeft als consequentie dat jouw voorstelling van de kwade genius de slechtst mogelijke voorstelling is.
Je redenering levert kortom geen oplossing voor het probleem maar bevestigt deze juist, het bijt zichzelf in de staart.
  maandag 25 oktober 2010 @ 14:31:05 #198
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_87936144
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 05:12 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik niet hoor. Ik denk dat "truthers" juist aan de bel zullen trekken als een overheid naar hun insziens buitensporig gedrag vertoont. En geen net voorbeeldfunctie volgens de maatschappelijke moraal naleeft. Maar wel belasting wilt trekken.
Je snapt het niet. Ik heb het niet over vertrouwen als in 'het goede doen' maar over vertrouwen als in 'kundig'. Er op vertrouwen dat de overheid altijd het goede zal doen is dwaas, er in vertrouwen dat de overheid zo kundig is als truthers haar toedichten is zo mogelijk nog dwazer.
quote:
[..]

-Ik dacht dat bepaalde moslim landen graag Bin laden zouden opsporen/uitleveren an de USA. Dus is het beste als je vasthoudt aan onschuld. Mosilm landen vermoorden je zeker want die kennen het complot niet. En de USA beschuldigt omdat zij een excuus nodig hadden. Trouwens zou US middels een vermeende grotten-video niet hebben beweerd dat Bin laden had bekend?

Maar is daarmee ook gezegd dat de hele wereld er bij gebaat is dat het 'spook' bin Laden in stand wordt gehouden? Dat lijkt me allerminst het geval, er zijn m.i. een hoop landen en volkeren die er bij gebaat zijn als bin Laden ontmaskerd wordt als instrument/handpop van de Amerikaanse overheid. En als dat zo zou zijn, dat bin Laden een handpop van de CIA is, waarom heeft de CIA bin Laden dan niet geinstrueerd direct de verantwoordelijkheid voor de aanslagen op te eisen? Daar heb je nog steeds geen antwoord op gegeven.
quote:
-zal ik youtube filmpjes posten van die karikatuur-figuur bush? wil je zeggen dat gekken (overigens een hele rijke gek nu, belastinggeld via een omweg in zijn zakken voor de maak van wapens via zijn bedrijf voor zijn oorlog zelfs notabene, hoezo belangenverstrengeling) niet openlijk hun ding doen?
Volgens de truthers zelf doen de gekken die zij verdenken van 9/11 hun ding helemaal niet openlijk aangezien zij volgens hen massaal bewijsmateriaal hebben verdoezeld, de media op grote schaal hebben gemanipuleerd en onderzoeken hebben gedwarsboomd om hun stoute plannetjes maar geheim te kunnen houden. Dit is onlogisch. Immers, als ze in staat waren zo'n omvangrijke en geraffineerde cover-up te regisseren dan hadden ze in de eerste plaats al die moeite niet hoeven doen en het risico niet hoeven lopen door simpelweg een doortrapter plan te bedenken. Een plan waarbij ook Saddam of Irak betrokken is bijvoorbeeld, op die opmerking heb je nl helemaal niet geantwoord.
quote:
verder: PNAC en 'the need for a catalizing event a la pearl harbor' en 9/11.. toeval?
PNAC heeft helemaal nooit geschreven dat ze behoefte hadden aan nieuwe Pearl Harbor. Dat jij die wens er in meent te lezen is begrijpelijk maar zij noemden in de basis gewoon een historisch feit op. Stel het was wel een wens, waarom zou je zo'n 'red flag' willen achterlaten?
pi_87942500
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:52 schreef Terecht het volgende:
Leuk. Je zit vol aannames en hekelt mensen met aannames.
Krijg het idee dat je superioriteitsgevoel groter is dan je ego. Het zit je rationele denkvermogen wel wat in de weg.
pi_87945619
quote:

[..]

De politiek uit zich niet ZO expliciet over 09/11. Zeker in Nederland niet.

quote:
Deze conclusie is te intelligent.

Maar de werkelijke reden is interne sabotage tussen de Illuminati onderling.

Welke Saddam ? Saddam had erg veel dubbelgangers.

quote:
Het werkelijke motief voor 09/11 was een staatsgreep binnen de Illuminati zelf. En die is mislukt.
Daarom zijn er achteraf zoveel onsamenhangende inconsistenties.
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:31:49 #201
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_87955218
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 14:31 schreef Terecht het volgende:

[..]

Je snapt het niet. Ik heb het niet over vertrouwen als in 'het goede doen' maar over vertrouwen als in 'kundig'. Er op vertrouwen dat de overheid altijd het goede zal doen is dwaas, er in vertrouwen dat de overheid zo kundig is als truthers haar toedichten is zo mogelijk nog dwazer.
Ah op die manier. Neem als voorbeeld de hervormde zorgstelsel hier in Nederland. De poltiek bracht het als "om de stijgende kosten te drukken was dit nodig". dus.. het zou een sociaal en algemeen goed dienen. Dat moesten de burgers geloven. Is dat nu ook echt het geval? Velen geloven nogsteeds van wel.

Maar ik zag gelijk dat het kartelvorming was. verzekerings-corporaties die per wet, met behulp van politici en overheid, de burger als melkkoe gebruiken en juist alle concurentie minimaliseren onderling. Niks vrije markt, Dit is een gereguleerde markt. Niks concurentie. En nu zie je de prijzen alleen maar stijgen. Dat basis-bedrag/pakket geeft het al weg. Kwa prijs verschillen ze helemaal niet.

En ondertussen gooit zelfs de politiek het op marktwerking, das onzin, er is geen marktwerking. Dus de overheid is naar mijn mening wel zo doortrapt. Het gaat niet altijd perfect maar ze zijn wel doortrapt. Mischien nieteens expres/bewust.

quote:
Maar is daarmee ook gezegd dat de hele wereld er bij gebaat is dat het 'spook' bin Laden in stand wordt gehouden? Dat lijkt me allerminst het geval, er zijn m.i. een hoop landen en volkeren die er bij gebaat zijn als bin Laden ontmaskerd wordt als instrument/handpop van de Amerikaanse overheid. En als dat zo zou zijn, dat bin Laden een handpop van de CIA is, waarom heeft de CIA bin Laden dan niet geinstrueerd direct de verantwoordelijkheid voor de aanslagen op te eisen? Daar heb je nog steeds geen antwoord op gegeven.
Jawel daar heb ik wel antwoord op gegeven. En burgers zijn er niet gebaat bij, eilten wel. Ik moet eerlijk zijn dat ik niet weet wie die eliten precies zijn, Maar de oorlogs-industrie is er bij gebaat, de banken zijn er bij gebaat, De fed is heel erg gebaat bij economische crisis (rente, her-financieren van schuld, meer schuld, afhankelijkheid, meer rente).

Gezien de aanname van het bestaan van een One World Govt dat landen moeten samenwerken. Degene die NWO als doel hebben zijn niet gebaat bij het ontmaskeren van Bin Laden. Zij zijn gebaat bij het instandhouden van angst. Allerlei angsten, voor terreur angst voor virussen, computer virussen, alles. Je ziet dat landen op intl niveau sterk samenwerken (mexicaanse griep bijv.). Mischien in de toekomst als OBL niet meer nodig is. En ik denk dat dat ook zou kunnen, OBL is niet het enige dat angst kan inboezemen. Maar nu, de laatste 10 jaar gedijt de NWO heel erg bij angst.

Alles wijst op 1world govt, Obama's handelen, de wereldwijde aanslagen, co-operatie met "het bestrijden van" .. onnatuurlijk ontstane situaties. Ik denk dat deze One World facistsiche overheid haar handelen basseert op vrees. Zij creeren zelf de angsten en dan staan ze klaar met een "oplossing". Alle aspecten dat een mensenleven raakt van economie tot gezondheid wordt nu zwaar onder vuur gezet. En dan komt de overheid met "een oplossing". Het is geen gek idee als je mensen eronder wilt houden. Zo heb je controle. Doortrapt. Machiavelli enzo.

[ Bericht 8% gewijzigd door Schenkstroop op 25-10-2010 22:10:45 ]
pi_87957810
Ik gooi ze ook maar ff hier neer, gezien het hier over "het puin" gaat :P

FEMA foto's van Ground Zero...(afgezien van de teksten natuurlijk :+ )

Kom toch op mensen, die achtergronden zien er toch gewoon fake uit? :{

maandag 25 oktober 2010 @ 22:59:50 #203
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87959721
Wat vind je er dan zo fake aan? Ik ben bang dat ik het niet zie.
Onikaan ni ov dovah
pi_87959960
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:59 schreef ATuin-hek het volgende:
Het is net wat iemand er in wil zien idd. Wat zeker ook niet meehelpt bij deze foto's zijn de 'grappige' teksten die erbij gezet zijn en of je niet weet of die site waar ze staan niet zelf die foto's bewerkt heeft.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  maandag 25 oktober 2010 @ 23:04:30 #205
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_87959970
Ik ook eigenlijk ook niet :@
pi_87959976
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:59 schreef ATuin-hek het volgende:
De achtergronden zijn andere foto's waar de voorgrond als layer overheen ligt.

Zie de achtergrond én voorgrond op deze foto bijvoorbeeld... Mooi he ;)

Of deze... de outlines van de linker man op de voorgrond.. en ook gewoon weer die achtergrond. Zie ook de stapel puin als achtergrond bij de groep brandweermannen...

Valt je ook niet op dat sommigen hun masker op hebben en anderen er doodleuk zonder staan.. _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2010 23:09:49 ]
pi_87960299
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 23:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

Valt je ook niet op dat sommigen hun masker op hebben en anderen er doodleuk zonder staan.. _O-
Dat zegt niks... die ene die in beweging is op die tweede foto, komt misschien wel van rechts uit een gedeelte met veel stof ofzo... Maar dat zal jij wel een te makkelijke verklaring vinden.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_87960303
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 23:04 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Het is net wat iemand er in wil zien idd. Wat zeker ook niet meehelpt bij deze foto's zijn de 'grappige' teksten die erbij gezet zijn en of je niet weet of die site waar ze staan niet zelf die foto's bewerkt heeft.
Die foto's komen van FEMA. ;)

quote:
Op maandag 25 oktober 2010 23:10 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Dat zegt niks... die ene die in beweging is op die tweede foto, komt misschien wel van rechts uit een gedeelte met veel stof ofzo... Maar dat zal jij wel een te makkelijke verklaring vinden.
Veel te makkelijk idd, want het is imho overduidelijk te zien dat dit 100% fake is. :P

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2010 23:13:44 ]
pi_87960993
Voorbeeldje van iemand die deze man op foto 1 even in 2 minuten werk verplaatst heeft om te laten zien hoe simpel het is om dergelijke foto's te manipuleren:

2 minuten later, na wat geklooi met de path tool incl. background synthesis. Verder met Gimp de "affected areas" bewerkt. Rood voor bron en groen voor doel.

Origineel uit de Kurt Sonnenfeld collage

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2010 23:26:52 ]
pi_87961720
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 23:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De foto's wel, die teksten vast niet...

quote:
[..]

Veel te makkelijk idd, want het is imho overduidelijk te zien dat dit 100% fake is. :P
Jij wil dat het fake is... ;)
pi_87961804
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 23:41 schreef bas-beest het volgende:

[..]

De foto's wel, die teksten vast niet...
Dat had ik er al bij gezegd ;)

quote:
Jij wil dat het fake is... ;)
Jij wilt het niet :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2010 23:44:15 ]
pi_87962110

Perspectief zeker? :+

FEMA photo fucked the world O-)

Bron: Andrea Booher/FEMA News Photo

www.flickr.com/photos/32610356@N02

En dan hier nog een zip-file die zowel de FEMA news foto's als de foto's van Kurt Sonnenfeld bevat:

http://files.abovetopsecret.com/images/WTC-Photos.zip

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2010 00:30:27 ]
pi_87964804
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Voorbeeldje van iemand die deze man op foto 1 even in 2 minuten werk verplaatst heeft om te laten zien hoe simpel het is om dergelijke foto's te manipuleren:

[ afbeelding ]

2 minuten later, na wat geklooi met de path tool incl. background synthesis. Verder met Gimp de "affected areas" bewerkt. Rood voor bron en groen voor doel.

[ afbeelding ]

Origineel uit de Kurt Sonnenfeld collage
Die vent rijdt op rolschaatsen joh. Doet FEMA en de brandweer wel vaker. :+
pi_87965466
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 01:00 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Die vent rijdt op rolschaatsen joh. Doet FEMA en de brandweer wel vaker. :+
Even serieus please .. o|O

Wat denk je van de foto's die hier door mij zijn gepost?
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 07:49:59 #215
52357 Lambiekje
pi_87967299
quote:

[..]

Dat hadden ze .. OBL heeft ons aangevallen en dus gaan we Irak binnenvallen want die heeft WMDs.
Dat er vervolgens 900+ leugens verkondigd zijn doet daar niet aan af. Dat was hun motivatie.

quote:
Dat bleek pas achteraf. Ons is verteld dat het ging omdat zij niet tegen het het 'vrije' westen konden verkroppen.

quote:

Nee. Zij voelen zich zo boven ons gesteld dat ze een regel hebben dat het zo in to the face is. Ze moeten volgens hun eigen regels het zo open en duidelijk verkondigen dat ze iets gaan doen. Maar de intellectuele westerling is zo walgelijk naief en overheidsgezind dat deze groepen lafaards de open-secret niet zien en willen zien.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 07:59:52 #216
52357 Lambiekje
pi_87967354
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:39 schreef Terecht het volgende:

[..]

[..]
Osama is al 30 keer dood gerapporteerd in allerlei kranten. Maar keer op keer komt het ohzo betrouwbare Pentagon van nee meneer leeft nog. Ze willen gewoon ondanks wat het 'Sinterklaas' verhaal vast houden.
Je denkt toch niet echt dat ie Pakistan zit?!

quote:
Dit is veel te simplistisch gesteld, een weinig toereikend en m.i nogal gemakzuchtig excuus. Je zei zelf al dat PNAC aanhangers goed vertegenwoordigd waren in het Witte Huis en het is geen geheim dat hun doelstelling regime change in Irak was. Waarom hebben ze dan geen belastende link met Saddam gefabriceerd?
dat hebben ze wel. Alleen was dat die doorzichtige photoshop-wmds.

quote:
Het is niet omdat ze er niet aan gedacht hebben, men was vlak nadat men in het pluche gezeteld was al begonnen met het treffen van voorbereidingen om de oorlog in Irak te rechtvaardigen. Het is niet omdat ze dachten dat het er te dik bovenop zou liggen, aangezien ze zelf overal waar mogelijk een link met Saddam hebben geimpliceerd.
[..]

[..]
De officiele slootmethode opvoering is krankzinnig. He wat nog krankzinniger is is dat lui zoals jij daar in trapt. Dat kan ik echt niet bij ...

quote:
Maar wie stuurt Al-Qaeda aan?? Het een een CIA-opgericht theekransje.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:02:14 #217
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87967377
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 01:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Even serieus please .. o|O

Wat denk je van de foto's die hier door mij zijn gepost?
Ze zien er gephotoshopped uit, los van de teksten :)
The truth was in here.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:07:26 #218
52357 Lambiekje
pi_87967424
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:13 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Je kan een hoop gillen, maar je weet wel dat gebouwen die vroeger werden gebouwd een stuk steviger waren?
Tegenwoordig worden ze zo licht mogelijk gemaakt, zo min mogelijk materiaal. Zo goedkoop mogelijk. Alles wordt berekend om aan een bouwbesluit te voldoen, en vaak niet meer (of de amerikaanse equivalent).

Daarnaast vind ik denken dat het een inside job is nog mogelijk, maar holografische vliegtuigen, verdwenen staal en iedereen omleggen die anders denkt? :').
A holografisch projectie bestaat. Staal is voór dat er een onderzoek gestart is verpatst.
En ja wie anders denkt wordt omgelegd.

Zelf (micro)biologen worden omgelegd omdat ze anders denken over de mexgriep.

quote:
1) Mensen denken altijd anders. Bij alles zijn er wel conspiraties. Dus die omleggen valt nog meer op dan ze laten blaten.
2) Leugens zijn het best wanneer ze op waarheid gebaseerd zijn. Hoe moeilijker het word, hoe groter de kans dat iemand zijn mond voorbij lult.
The bigger the lie the more they will believe it.

quote:
Dus _als_ het al een inside job is. Waarom dan holografische vliegtuigen etc. ipv gewoon een vliegtuig te kapen en dat het gebouw in te rammen?
De kans dat bijvoorbeeld een windvlaag het vliegtuig uit koers brengt was te groot. WTC1+2 moest hoe dan ook kapot. a) Vanwege een Patriot Act, dat al opgesteld was, maar moest nog een rede hebben om geratificeerd te worden. b) asbest/galvanisch corrosie onderhoudsbeurt beide torens.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:16:40 #219
52357 Lambiekje
pi_87967498
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:31 schreef Terecht het volgende:

[..]

[..]

[..]
Meen je dat echt van OBL?! _O-

Dan mag jij ons uitgaan leggen waarom ze hem NIET kunnen vinden maar wel keer op keer een reactienieuwsbericht weten te publiceren dat hij WEL leeft als een Franse krant, een egyptische krant een Pakistaanse krant rapporteert dat de nierdialyse-patiënt is overleden.

quote:
Volgens de truthers zelf doen de gekken die zij verdenken van 9/11 hun ding helemaal niet openlijk aangezien zij volgens hen massaal bewijsmateriaal hebben verdoezeld, de media op grote schaal hebben gemanipuleerd en onderzoeken hebben gedwarsboomd om hun stoute plannetjes maar geheim te kunnen houden. Dit is onlogisch. Immers, als ze in staat waren zo'n omvangrijke en geraffineerde cover-up te regisseren dan hadden ze in de eerste plaats al die moeite niet hoeven doen en het risico niet hoeven lopen door simpelweg een doortrapter plan te bedenken. Een plan waarbij ook Saddam of Irak betrokken is bijvoorbeeld, op die opmerking heb je nl helemaal niet geantwoord.
[..]

PNAC heeft helemaal nooit geschreven dat ze behoefte hadden aan nieuwe Pearl Harbor. Dat jij die wens er in meent te lezen is begrijpelijk maar zij noemden in de basis gewoon een historisch feit op. Stel het was wel een wens, waarom zou je zo'n 'red flag' willen achterlaten?
tjezus. Meen je het echt. ... zelfs WIKI heeft het over en New Pearl Harbor.
En google vult het zelfs aan voor je als je PNAC in typt.
je bent echt lachwekkend.!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:25:12 #220
52357 Lambiekje
pi_87967563
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 23:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De achtergronden zijn andere foto's waar de voorgrond als layer overheen ligt.

Zie de achtergrond én voorgrond op deze foto bijvoorbeeld... Mooi he ;)

[ afbeelding ]

Of deze... de outlines van de linker man op de voorgrond.. en ook gewoon weer die achtergrond. Zie ook de stapel puin als achtergrond bij de groep brandweermannen...

[ afbeelding ]

Voor- en achtergrond is scherp. Wat voor lenzen gebruiken ze.
pi_87967626
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 23:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En dan hier nog een zip-file die zowel de FEMA news foto's als de foto's van Kurt Sonnenfeld bevat:

Wat is nou het probleem, 2 foto's die op verschillende tijden en vanuit verschillende plekken genomen zijn, verschillen? :?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_87967687
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 08:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Voor- en achtergrond is scherp. Wat voor lenzen gebruiken ze.
Een spiegelreflex, met een goede lens? Ik zou toch eens langs de pearle gaan als jij die achtergrond van de 2e foto scherp noemt. :|W
  † In Memoriam † dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:05:23 #223
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_87968002
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 23:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Deze twee foto's bewijzen één ding: van perpectief snap jij de ballen. In de tijd dat de man in de beige tuinbroek zich omdraaide is de fotograaf een paar stappen naar rechts gelopen en voila, alles valt op z'n plek.

Of die "let's call a spade a spade serie": in de tijd dat de stoom verschijnt loopt man met schop vier meter, neemt de schop in z'n andere hand en is een andere man op de eerste plek komen te staan. Heb jij enig idee hoe lang er tussen zat? Kan je daarom hard maken dat die stoom niet in die tijd heeft kunnen ontsnappen?

Wat betreft die andere foto's, die lijken me bewerkt qua verzadiging en helderheid maar ik kan er, ondanks de suggestieve teksten, niets in ontdekken wat niet kan.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_87968679
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 09:05 schreef Barbaaf het volgende:

Deze twee foto's bewijzen één ding: van perpectief snap jij de ballen. In de tijd dat de man in de beige tuinbroek zich omdraaide is de fotograaf een paar stappen naar rechts gelopen en voila, alles valt op z'n plek.
Dus als jij uiterst links voor je iets in beeld hebt (de C) en je doet een paar stappen naar rechts, dan staat de C ineens uiterst rechts van je? Daarnaast is D dan amper gedraaid? Knap hoor.

quote:
Of die "let's call a spade a spade serie": in de tijd dat de stoom verschijnt loopt man met schop vier meter, neemt de schop in z'n andere hand en is een andere man op de eerste plek komen te staan. Heb jij enig idee hoe lang er tussen zat? Kan je daarom hard maken dat die stoom niet in die tijd heeft kunnen ontsnappen?
Nee, dat heb ik niet maar de setting er omheen is nogal van heroic Hollywood niveau, vindt je niet?

quote:
Wat betreft die andere foto's, die lijken me bewerkt qua verzadiging en helderheid maar ik kan er, ondanks de suggestieve teksten, niets in ontdekken wat niet kan.
Kijk eens goed naar de "lunar spade".

Buiten dat... waarom zou een FEMA in godsnaam foto's moeten bewerken om ze er spectaculairder uit te moeten laten zien? Dat is niet haar taak namelijk...

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2010 09:52:32 ]
pi_87969388
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 09:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dus als jij uiterst links voor je iets in beeld hebt (de C) en je doet een paar stappen naar rechts, dan staat de C ineens uiterst rechts van je? Daarnaast is D dan amper gedraaid? Knap hoor.
[..]

Nee, dat heb ik niet maar de setting er omheen is nogal van heroic Hollywood niveau, vindt je niet?
[..]

Kijk eens goed naar de "lunar spade".

Buiten dat... waarom zou een FEMA in godsnaam foto's moeten bewerken om ze er spectaculairder uit te moeten laten zien? Dat is niet haar taak namelijk...
Maar waarom? Waarom zouden ze het op die manier in scene zetten? Hologrammen, gephotoshopte fotos, etc etc.

Is het dan niet makkelijker om "gewoon" een vliegtuig te kapen en dat het gebouw in te slaan.

Die conspiracies nemen vaak de moeilijkste weg 8)7 Het slaat nergens op. Allemaal decors die gemaakt moeten worden, dingen die geshopped moeten worden. Dat kost zo belachelijk veel man dat het nooit geheim kan blijven.

Terwijl twee mensen een toren in te laten vliegen relatief weinig moeite kost.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_87970630
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 10:21 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Maar waarom? Waarom zouden ze het op die manier in scene zetten? Hologrammen, gephotoshopte fotos, etc etc.

Is het dan niet makkelijker om "gewoon" een vliegtuig te kapen en dat het gebouw in te slaan.

Die conspiracies nemen vaak de moeilijkste weg 8)7 Het slaat nergens op. Allemaal decors die gemaakt moeten worden, dingen die geshopped moeten worden. Dat kost zo belachelijk veel man dat het nooit geheim kan blijven.

Terwijl twee mensen een toren in te laten vliegen relatief weinig moeite kost.
Vind jij maar eens twee mensen die bereid zijn om zichzelf op te offeren en om een paar duizend onschuldige slachtoffers te maken. Zorg jij maar dat deze 2 martelaars door de diverse security punten worden gesluisd zonder gesnapt te worden. Zorg jij maar dat deze 2 mensen de macht over het toestel weten over te nemen en dat nog eens op het correcte punt zodat ze niet al ver voorbij de torens zijn en weer terug moeten. Zorg jij maar dat defensie een oogje toeknijpt en de toestellen even net niet opmerkt en last but not least, zorg er maar voor dat ze geskilled en kalm genoeg zijn om die Boeings de torens in te vliegen.

Daarentegen is het makkelijker om een team CGI experts aan het werk te zetten die de illusie weten te creëren dat er vliegtuigen de torens in zijn gevlogen. De torens stonden al grotendeels leeg en waren al flink verwaarloosd, volgens Eric Darton schrijver van "Divided we stand" (1999) , dus het is in die zin mogelijk dat er amper slachtoffers te betreuren zijn. Wellicht kun je zorgen dat de bovenste verdiepingen (daar waar je de bommen af laat gaan) leeg zijn zodat er helemaal niemand het loodje legt. Als je nadat de eerste bom af is gegaan zorgt dat iedereen in de omgeving tot op veilige afstand van de torens wordt geëvacueerd, dan hou je alles onder controle zonder slachtoffers. Het moreel bezwaar voor mensen die mee moeten werken zal meteen een stukje kleiner zijn, dan dat er duizenden vrouwen, kinderen en mannen de dood zullen vinden.

Creëer wat fictieve identiteiten om de slachtoffers te kunnen faken en je bent er al. De overheid heeft alle middelen om zoiets te kunnen doen. Zorg er ook nog voor dat The plane story in leven blijft door wat fictieve ooggetuigen te laten roepen dat ze "A large commercial airliner" hebben gezien en zorg dat je rondom enkele slachtoffers enkele "familieleden" hebt die het land doorreizen om het verhaal op melodramatische wijze in stand te houden.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 11:56:43 #227
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_88017060
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 21:31 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Jawel daar heb ik wel antwoord op gegeven.
Nee, want als OBL onder controle van de CIA zou hebben gestaan dan had de CIA hem gewoon kunnen verbergen voor mogelijke vijanden die hem zouden willen doden, berechten of uitleveren.
quote:
En burgers zijn er niet gebaat bij, eilten wel. Ik moet eerlijk zijn dat ik niet weet wie die eliten precies zijn, Maar de oorlogs-industrie is er bij gebaat, de banken zijn er bij gebaat, De fed is heel erg gebaat bij economische crisis (rente, her-financieren van schuld, meer schuld, afhankelijkheid, meer rente).

Gezien de aanname van het bestaan van een One World Govt dat landen moeten samenwerken. Degene die NWO als doel hebben zijn niet gebaat bij het ontmaskeren van Bin Laden. Zij zijn gebaat bij het instandhouden van angst. Allerlei angsten, voor terreur angst voor virussen, computer virussen, alles. Je ziet dat landen op intl niveau sterk samenwerken (mexicaanse griep bijv.). Mischien in de toekomst als OBL niet meer nodig is. En ik denk dat dat ook zou kunnen, OBL is niet het enige dat angst kan inboezemen. Maar nu, de laatste 10 jaar gedijt de NWO heel erg bij angst.

Alles wijst op 1world govt, Obama's handelen, de wereldwijde aanslagen, co-operatie met "het bestrijden van" .. onnatuurlijk ontstane situaties. Ik denk dat deze One World facistsiche overheid haar handelen basseert op vrees. Zij creeren zelf de angsten en dan staan ze klaar met een "oplossing". Alle aspecten dat een mensenleven raakt van economie tot gezondheid wordt nu zwaar onder vuur gezet. En dan komt de overheid met "een oplossing". Het is geen gek idee als je mensen eronder wilt houden. Zo heb je controle. Doortrapt. Machiavelli enzo.
Dit vereist in de eerste plaats al een zodanige controle dat je je kunt afvragen wat de winst van al deze samenzweringen nu eigenlijk is. Als 'ze' de wereldpolitiek en -economie nu al domineren wat is er dan nog te bereiken?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 12:01:13 #228
52357 Lambiekje
pi_88017236
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 11:56 schreef Terecht het volgende:

[..]

Nee, want als OBL onder controle van de CIA zou hebben gestaan dan had de CIA hem gewoon kunnen verbergen voor mogelijke vijanden die hem zouden willen doden, berechten of uitleveren.
[..]

Dit vereist in de eerste plaats al een zodanige controle dat je je kunt afvragen wat de winst van al deze samenzweringen nu eigenlijk is. Als 'ze' de wereldpolitiek en -economie nu al domineren wat is er dan nog te bereiken?
Wat dacht je van het Hoax Alien Invasion. De schijnvijand gaat buitenaards worden.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 12:04:12 #229
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_88017347
Wacht, wat?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 12:17:05 #230
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88017829
Van nano-thermite naar neppe aliens die een invasie plannen? :? Whuh?
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 27 oktober 2010 @ 13:14:07 #231
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_88019627
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 11:56 schreef Terecht het volgende:

[..]

wie zegt dat ze dat niet hebben gedaan?

quote:
Ik merk dat ze bv. toewerken naar een echte cashless society. Maw. De NWO heeft nog veel op haar agenda staan en ze zijn nog lang niet klaar. Ze hebben heus nog veel te doen.

Cashless betekent volgens mij ook geen bankruns meer > wat betekent vrijwel absolute controle. Als men zich niet gedraagt naar NWO-believen kunnen ze personen selectief uitsluiten van meedoen met de maatschappij.

Want geen giraal geld voorhanden en je pinpas op slot, dus geen mogelijkheden, geen eten, geen vervoer, niks.

[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 27-10-2010 13:21:38 ]
  woensdag 27 oktober 2010 @ 13:53:39 #232
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_88021040
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 13:14 schreef Schenkstroop het volgende:

Want geen giraal geld voorhanden en je pinpas op slot, dus geen mogelijkheden, geen eten, geen vervoer, niks.
Yep!.....Dan is iemand met heel veel geld ineens gelijkwaardig aan 'Jan met de pet' _O-

Maar het belangrijkste is!.......Diegene kan met zijn geld niets meer op poten zetten om de NWO een halt
toe te roepen! *) / ;(
  woensdag 27 oktober 2010 @ 13:57:23 #233
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_88021167
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 13:14 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

wie zegt dat ze dat niet hebben gedaan?
Dan was er toch ook helemaal geen aanleiding voor bin Laden om aanvankelijk zijn schuld te ontkennen? Dat slaat helemaal nergens op als je denkt dat hij een CIA-verlengstuk is.
quote:
[..]

Ik merk dat ze bv. toewerken naar een echte cashless society. Maw. De NWO heeft nog veel op haar agenda staan en ze zijn nog lang niet klaar. Ze hebben heus nog veel te doen.

Cashless betekent volgens mij ook geen bankruns meer > wat betekent vrijwel absolute controle. Als men zich niet gedraagt naar NWO-believen kunnen ze personen selectief uitsluiten van meedoen met de maatschappij.

Ook zonder contant geld kan er een run op de bank ontstaan.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 15:23:07 #234
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_88024380
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 oktober 2010 10:30 schreef _VoiD_ het volgende:

[..]

Omdat dat rapport zeer duidelijk en verhelderend is? Heb je het NIST rapport eigenlijk wel gelezen? Of anderre officiele rapporten omtrent de WTC instorting? Vanuit mijn vakgebied (bouwkundig ingenieur, afstuderend momenteel op voortschrjidende instorting) heb ik die rapporten dus wel gelezen. En ook de vele verslagen van mensen die het er niet mee eens zijn en het proberen te ontkrachten. Zoek maar eens op Bazant crush down crush up (officieel verslag) en dan de tegenspraak van een of andere heiwa (vooral actief op verschillende internetfora). Is gewoon te bespottelijk voor woorden waar die kerel mee aankomt.
In welk opzicht vind jij dat rapport verhelderend?

Dat rapport over de twin-towers is namelijk niet meer dan een aanname he. Een mogelijke scenario van hoe the twin-towers in mekaar zijn gezakt en waardoor. Onderbouwd met wetenschappelijke theorieën. Dus niet persé wat er werkelijk is gebeurd.

Explosieven heeft NIST buitengesloten als medemogelijke factor/oorzaak van de ineenstorting van elk van de gebouwen. Niet verwonderlijk, want explosieven zou namelijk impliceren dat er voorbedachte rade in het spel is.

Inside job dus

[ Bericht 24% gewijzigd door Schenkstroop op 27-10-2010 15:40:12 ]
  woensdag 27 oktober 2010 @ 16:02:28 #235
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_88025955
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 13:57 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dan was er toch ook helemaal geen aanleiding voor bin Laden om aanvankelijk zijn schuld te ontkennen? Dat slaat helemaal nergens op als je denkt dat hij een CIA-verlengstuk is.
Gut de tering...

Meneer Terecht,

had het werkelijk wat uitgemaakt als meneer OBL had bekend of ontkend verantwoordelijk te zijn geweest voor de aanslagen op 9/11 ?

Heeft de Bush regering 9/11 niet gebruikt om de oorlog te beginnen met Irak ?

Heeft de Bush-regering achteraf gezien niet overduidelijk gelogen om tot oorlog overtegaan tegen Irak ?

Hoeveel mensen hebben ze in deze oorlog dus letterlijk opgeofferd (onthoud, die oorlog was gebasseerd op leugens!) ?

Als deze neocons zo makkelijk mensen vergooien als vebruiksvoorwerpen, waarom zouden de burgerslachtoffers op 9.11 dan anders zijn geweest voor hen?

quote:
Ook zonder contant geld kan er een run op de bank ontstaan.
-die weet ik niet precies. je inkomen/tegoed is toch al wat men noemt 'legal tender'. het zijn waardepunten niet meer. geaccepteerd door iedereen en dat maakt het wat waard. straks zijn het zelfs allemaal virtuele waardepunten. habbo-points, airmiles, WoW-money. Als banken de toegang tot internet-bankieren stoppen, wat kan je dan nog?

Ik zie de dag al komen dat de regering WoW-geld gaat legaliseren als 'echt geld'. Zodat ze daar belasting op kunnen heffen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Schenkstroop op 27-10-2010 16:14:49 ]
pi_88028308
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 16:02 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Gut de tering...

Meneer Terecht,

had het werkelijk wat uitgemaakt als meneer OBL had bekend of ontkend verantwoordelijk te zijn geweest voor de aanslagen op 9/11 ?

Heeft de Bush-regering achteraf gezien niet overduidelijk gelogen om tot oorlog overtegaan tegen Irak ?

Hoeveel mensen hebben ze in deze oorlog dus letterlijk opgeofferd (onthoud, die oorlog was gebasseerd op leugens!) ?

Als deze neocons zo makkelijk mensen vergooien als vebruiksvoorwerpen, waarom zouden de burgerslachtoffers op 9.11 dan anders zijn geweest voor hen?
[..]

-die weet ik niet precies. je inkomen/tegoed is toch al wat men noemt 'legal tender'. het zijn waardepunten niet meer. geaccepteerd door iedereen en dat maakt het wat waard. straks zijn het zelfs allemaal virtuele waardepunten. habbo-points, airmiles, WoW-money. Als banken de toegang tot internet-bankieren stoppen, wat kan je dan nog?

Ik zie de dag al komen dat de regering WoW-geld gaat legaliseren als 'echt geld'. Zodat ze daar belasting op kunnen heffen.
Dat laatste zou prachtig zijn. Dan is in één keer een hobby een beroep geworden :')
  woensdag 27 oktober 2010 @ 17:13:51 #237
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_88028997
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 16:02 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Gut de tering...

Meneer Terecht,

Je gaat niet in op het dilemma. De logische consequentie ervan is er nl eentje die je niet bevalt, nl dat bin Laden helemaal geen handpop van de CIA is en dat het dus ook wel eens zo zou kunnen zijn dat de aanslagen door hem en zijn handlangers zijn gepleegd. Je geeft hier min of meer ook toe dat de verklaring dat het Witte Huis op gewiekste wijze gebruikt heeft gemaakt van 9/11 een veel adequatere is dan de verklaring dat ze het zelf allemaal hebben opgezet.
quote:
[..]

Als, als, als. }:| Áls ze dat zouden doen dan zorg je er beter voor dat je iets stoffelijks in huis hebt dat als ruilmiddel kan dienen; goud, zilver, de vingerhoeden van je oma of wat dan ook.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 17:40:44 #238
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_88030171
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:23 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

In welk opzicht vind jij dat rapport verhelderend?

Dat rapport over de twin-towers is namelijk niet meer dan een aanname he. Een mogelijke scenario van hoe the twin-towers in mekaar zijn gezakt en waardoor. Onderbouwd met wetenschappelijke theorieën en bewijsmateriaal. Dus niet persé wat er werkelijk is gebeurd.
Vet van mij. Meer hoeven ze dan ook niet te doen.
quote:
Explosieven heeft NIST buitengesloten als medemogelijke factor/oorzaak van de ineenstorting van elk van de gebouwen. Niet verwonderlijk, want explosieven zou namelijk impliceren dat er voorbedachte rade in het spel is.

Inside job dus
Terecht: Schenkstroop, weten je vrienden dat je zittend plast?
Schenkstroop: hoe kom je daar bij, flagrante leugens!
Terecht: je ontkent het dus zal je wel wat te verbergen hebben!
  woensdag 27 oktober 2010 @ 17:58:04 #239
52357 Lambiekje
pi_88030899
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 17:13 schreef Terecht het volgende:

[..]

Je gaat niet in op het dilemma. De logische consequentie ervan is er nl eentje die je niet bevalt, nl dat bin Laden helemaal geen handpop van de CIA is en dat het dus ook wel eens zo zou kunnen zijn dat de aanslagen door hem en zijn handlangers zijn gepleegd. Je geeft hier min of meer ook toe dat de verklaring dat het Witte Huis op gewiekste wijze gebruikt heeft gemaakt van 9/11 een veel adequatere is dan de verklaring dat ze het zelf allemaal hebben opgezet.
QUE!?!

quote:
[..]

Als, als, als. }:| Áls ze dat zouden doen dan zorg je er beter voor dat je iets stoffelijks in huis hebt dat als ruilmiddel kan dienen; goud, zilver, de vingerhoeden van je oma of wat dan ook.
Lindendollar dat kon je toch omwisselen voor echt geld.

Wat is nu wezenlijk het verschil. Tussen Wow-geld en Giraal-geld?!! Beide zijn het een paar bytes in een database.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 21:56:02 #240
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_88042463
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

QUE!?!
Hmm?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 21:58:25 #241
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88042593
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 21:56 schreef Terecht het volgende:

[..]

Hmm?
Hij snapt het vast niet.
Onikaan ni ov dovah
pi_88060448
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 11:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Vind jij maar eens twee mensen die bereid zijn om zichzelf op te offeren en om een paar duizend onschuldige slachtoffers te maken. Zorg jij maar dat deze 2 martelaars door de diverse security punten worden gesluisd zonder gesnapt te worden. Zorg jij maar dat deze 2 mensen de macht over het toestel weten over te nemen en dat nog eens op het correcte punt zodat ze niet al ver voorbij de torens zijn en weer terug moeten. Zorg jij maar dat defensie een oogje toeknijpt en de toestellen even net niet opmerkt en last but not least, zorg er maar voor dat ze geskilled en kalm genoeg zijn om die Boeings de torens in te vliegen.

Daarentegen is het makkelijker om een team CGI experts aan het werk te zetten die de illusie weten te creëren dat er vliegtuigen de torens in zijn gevlogen. De torens stonden al grotendeels leeg en waren al flink verwaarloosd, volgens Eric Darton schrijver van "Divided we stand" (1999) , dus het is in die zin mogelijk dat er amper slachtoffers te betreuren zijn. Wellicht kun je zorgen dat de bovenste verdiepingen (daar waar je de bommen af laat gaan) leeg zijn zodat er helemaal niemand het loodje legt. Als je nadat de eerste bom af is gegaan zorgt dat iedereen in de omgeving tot op veilige afstand van de torens wordt geëvacueerd, dan hou je alles onder controle zonder slachtoffers. Het moreel bezwaar voor mensen die mee moeten werken zal meteen een stukje kleiner zijn, dan dat er duizenden vrouwen, kinderen en mannen de dood zullen vinden.

Creëer wat fictieve identiteiten om de slachtoffers te kunnen faken en je bent er al. De overheid heeft alle middelen om zoiets te kunnen doen. Zorg er ook nog voor dat The plane story in leven blijft door wat fictieve ooggetuigen te laten roepen dat ze "A large commercial airliner" hebben gezien en zorg dat je rondom enkele slachtoffers enkele "familieleden" hebt die het land doorreizen om het verhaal op melodramatische wijze in stand te houden.
Maar kijk dan, allemaal fake ooggetuiges, CGI dingen. Dan is het veel makkelijker om in een tijd waar vliegtuigbeveiliging een stuk meer meeviel, twee gasten die sterven niet zo'n ramp vinden een vliegtuig te laten kapen.

Zo bijzonder is het niet, het zal niet het eerste gekaapte vliegtuig geweest zijn. En het enige wat je nodig hebt zijn een aantal mensen die genoeg vertrouwen in hun (islam)geloof hebben. Die kan je met wat praatjes en voorbereiding echt wel op zo'n missie sturen.

Nadeel: Je hebt een aantal doden, maar de overheid die zo is als jij denkt heeft daar vast geen problemen mee.

Voordeel: Geen CGI teams, decors. Nep ooggetuiges, mensen die je later weer moet omleggen uit angst dat ze gaan praten.

Nee in plaats daarvan gewoon een echt vliegtuig, met echte slachtoffers. Leugens van zulke schaal werken gewoon het best als ze dicht bij de waarheid liggen.

En een paar mensen hun familie een goed leven beloven als ze dat doen, heeft in bepaalde landen een hoge waarde.

quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 08:07 schreef Lambiekje het volgende:
De kans dat bijvoorbeeld een windvlaag het vliegtuig uit koers brengt was te groot. WTC1+2 moest hoe dan ook kapot. a) Vanwege een Patriot Act, dat al opgesteld was, maar moest nog een rede hebben om geratificeerd te worden. b) asbest/galvanisch corrosie onderhoudsbeurt beide torens.
Ja en dan windvlaag. Dan stort het vliegtuig midden in manhatten neer. Helemaal top om je doel te bereiken. Een vliegtuig is simpelweg de simpelste oplossing.

Honderden (zo niet duizenden) decor-bouwes, CGI-experts, ooggetuiges, nep slachtoffers, nep families die op tvs huilen zijn veel moeilijker in bedwang te houden.

Nog steeds snap ik niet waarom je dan niet een aantal gasten een goeie vliegopleiding geeft, en ze een vliegtuig laat kapen om die in het gebouw te rammen. Het aantal mensen wat je moet manipuleren of controleren is gelijk op twee handen te tellen. Vooral omdat de daders ook nog omkomen.

Maar als het waar is wat jullie zeggen hoeven we niet bang te zijn, want dan hebben we echt een zwaar incompetente overheid. :')
  donderdag 28 oktober 2010 @ 12:33:08 #243
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_88061737
Dat is ook zoiets frappants: degenen die doorgaans het hardste hameren op de wandaden van het Amerikaanse regime zijn dikwijls ook degenen die het zo onvoorstelbaar lijken te vinden dat er een aantal mensen opstaan die daar zo genoeg van hebben dat ze besluiten een aanval te plegen op dat land.
pi_88062195
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 12:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat dacht je van het Hoax Alien Invasion. De schijnvijand gaat buitenaards worden.
Jij moet nú je war of the worlds DVD inleveren. }:|
pi_88063648
quote:
3s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 12:33 schreef Terecht het volgende:
Dat is ook zoiets frappants: degenen die doorgaans het hardste hameren op de wandaden van het Amerikaanse regime zijn dikwijls ook degenen die het zo onvoorstelbaar lijken te vinden dat er een aantal mensen opstaan die daar zo genoeg van hebben dat ze besluiten een aanval te plegen op dat land.
Wut?
Zit je nu zelf complotten te bedenken?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:43:48 #246
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_88064536
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:20 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Wut?
Zit je nu zelf complotten te bedenken?
Malle definitie van een complot hou je erop na. Je doet wel héél hard je best he? Dit is al je derde niemendalletje op rij:
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 16:53 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Leuk. Je zit vol aannames en hekelt mensen met aannames.
Krijg het idee dat je superioriteitsgevoel groter is dan je ego. Het zit je rationele denkvermogen wel wat in de weg.
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 12:50 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Kan.
Maar dat is het niet.
[..]

Geen licht.
Een triangeljosti voor je tomeloze inzet!

132073.jpg
pi_88071741
quote:
10s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:43 schreef Terecht het volgende:

[..]

Malle definitie van een complot hou je erop na. Je doet wel héél hard je best he? Dit is al je derde niemendalletje op rij:
[..]

[..]

Een triangeljosti voor je tomeloze inzet!

[ afbeelding ]
Zo kennen we je weer. :')
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:22:44 #248
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_88506573

Commentaar van de makers van South Park over hun 9/11-episode.
pi_88507767
quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2010 16:49 schreef Swetsenegger het volgende:
waarom staat het dan niet op de site van de universiteit van kopenhagen?
scherp Swets! Ik denk misschien omdat ze er toch niet 100% zeker van zijn?
Hoe dan ook,als dit serieus is,dan wordt natuurlijk andermaal eea bewezen nl,dat als een regering een president(Kennedy) weet te vermoorden,ze dan ook niet terugdeinst om burgers op te offeren voor een oorlog in het midden-oosten(Irak) :{
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_88517490
Cker triest deze klote regering (met bush op kop) :r :r
Het is een complot en de mensen die dieper durven te denken die begrijpen dat wel. Ik ga vanavond ook eens op onderzoek uit want dit is echt cker interessant hoor!
pi_88622941
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 23:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik zie blogspot, imageshack en septclues als bronnen...
Linkje naar FEMA/overheidssite of nieuwssite (cnn, nbc, reuters, ..) met deze foto's?
  vrijdag 12 november 2010 @ 07:45:31 #252
52357 Lambiekje
pi_88623462
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 05:06 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Ik zie blogspot, imageshack en septclues als bronnen...
Linkje naar FEMA/overheidssite of nieuwssite (cnn, nbc, reuters, ..) met deze foto's?
quote:
“Police State,” the latest episode in former Gov. Jesse Ventura’s hit TV program, is perhaps the first time in broadcast & cable history that a fair presentation of the real and confirmed emergency centers put in place across the nation has been seen on television. Fox News’ Glenn Beck and Popular Mechanics’ James Meigs attempted to debunk the issue by circumventing the real evidence, but never before has a TV program dealt with H.R. 645, the National Emergency Centers Authorization Act, or gone to the admitted facilities set up to hold American citizens.
bron
mmm

Wat een briljant antwoord geeft een van de senatoren... Het is voor de kinderen. Hoe absurd wil je het hebben....

[ Bericht 7% gewijzigd door Lambiekje op 12-11-2010 07:52:15 ]
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:19:09 #253
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_88628210
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 07:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

mmm

Wat een briljant antwoord geeft een van de senatoren... Het is voor de kinderen. Hoe absurd wil je het hebben....
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:30:16 #254
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88628561
Wat valt er eigenlijk nog te bespreken over dit onderwerp?
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:36:05 #255
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88628746
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:30 schreef ATuin-hek het volgende:
Niet veel denk ik, laat hem gemoedelijk afronden naar de 300 posts ;)
The truth was in here.
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:43:58 #256
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_88629050
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:30 schreef ATuin-hek het volgende:
Niets. Nou ja, behalve dan hoe het komt dat dit rammelende vodje geen aanleiding lijkt te vormen voor de huis 9/11-truthers hun ideeen omtrent 9/11 te herwaarderen. Als zelfs de meest vooraanstaande figuren in de 9/11-truth beweging niet beter kunnen dan dit werkstukje -het is immers de enige paper die zij gepubliceerd hebben gekregen en dan ook nog eens op zeer dubieuze wijze en in een obscuur, omstreden journal- zou het dan niet eens tijd worden om op een ander paard te wedden? Het is als een wielerwedstrijd proberen te winnen met een driewieler terwijl de rest van de concurrentie met carbon racefietsen aan de start verschijnt.
  vrijdag 12 november 2010 @ 18:42:19 #257
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_88643050
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 14:31 schreef Terecht het volgende:
PNAC heeft helemaal nooit geschreven dat ze behoefte hadden aan nieuwe Pearl Harbor. Dat jij die wens er in meent te lezen is begrijpelijk maar zij noemden in de basis gewoon een historisch feit op.
Uhm...
quote:
Further, the process of transformation,even if it brings revolutionary change, is likely to be a long one, absent some catastrophic and catalyzing event – like a new Pearl Harbor.
http://www.newamericancentury.org/RebuildingAmericasDefenses.pdf
:{
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_88655322
feiten spreken voor zich

laat je niets wijsmaken door wie dan ook die hier post

80% is fucking desinformant j00 .
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:26:30 #259
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_88661698
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:42 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Uhm...
[..]

:{
Je kunt er op twee manieren tegenaan kijken: je kunt het zien als een inschatting dat een schokkende gebeurtenis als een tweede 'Pearl Harbor' een hervorming/herwaardering van de Amerikaanse strijdkrachten zal bevorderen, wat volgens mij op zich helemaal niet gek gedacht is; je kunt het ook lezen als een impliciete wens dat een nieuwe Pearl Harbor een anders langdurige zaak zal kunnen vlottrekken.

Het eerste lijkt me een gerechtvaardigde beoordeling als je naar de geschiedenis kijkt, het tweede lijkt op het eerste gezicht een redelijke interpretatie maar ik vraag mij dan af: waarom zou je zulke explosieve voornemens publiekelijk bekend maken en hoe onderscheid je dan 'authentieke' nieuwe Pearl Harbors van gemanipuleerde?
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:28:07 #260
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_88661729
quote:
4s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:11 schreef Salvad0R het volgende:
feiten spreken voor zich

zaterdag 13 november 2010 @ 02:05:50 #261
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_88662470
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:26 schreef Terecht het volgende:
Je kunt er op twee manieren tegenaan kijken: je kunt het zien als een inschatting dat een schokkende gebeurtenis als een tweede 'Pearl Harbor' een hervorming/herwaardering van de Amerikaanse strijdkrachten zal bevorderen, wat volgens mij op zich helemaal niet gek gedacht is; je kunt het ook lezen als een impliciete wens dat een nieuwe Pearl Harbor een anders langdurige zaak zal kunnen vlottrekken.
Ik denk vrij simpel... "de wens is de vader van de gedachte"
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:22:44 #262
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_88662694
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:05 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Ik denk vrij simpel... "de wens is de vader van de gedachte"
Dat slaat ook terug op jezelf natuurlijk, hé.
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:24:59 #263
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_88662722

Evacuaties oefenen en een "powerdown" een paar dagen ervoor?
Ik blijf het vreemd vinden, en ben tot nu dus nog overtuigd dat het een "inside" job is.
Rayen 2½ jaar!
  zaterdag 13 november 2010 @ 11:15:39 #264
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88665591
quote:
4s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:11 schreef Salvad0R het volgende:
feiten spreken voor zich

De feiten zijn dat ze flinke fouten hebben zitten in hun methode.
Onikaan ni ov dovah
pi_88665813
Ik denk dat het allemaal een schaduw operatie geweest is. Bekijk deze link nou maar eens:

http://www.rumormillnews.com/cgi-bin/archive.cgi?read=16388

Hieruit blijkt dat de amerikaanse overheid samen met de reptilians deze puinhoop samen gecreeerd hebben... Dit is toch te ziek voor woorden?? :r :r

Wie weet wat voor een soort rampen deze onmensen nog meer op ons los zullen laten.. Ik zeg dat we een front moeten vormen!
  zaterdag 13 november 2010 @ 11:56:54 #266
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_88666534
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 11:27 schreef Flammie het volgende:
Ik denk dat het allemaal een schaduw operatie geweest is. Bekijk deze link nou maar eens:

http://www.rumormillnews.com/cgi-bin/archive.cgi?read=16388

Hieruit blijkt dat de amerikaanse overheid samen met de reptilians deze puinhoop samen gecreeerd hebben... Dit is toch te ziek voor woorden?? :r :r

Wie weet wat voor een soort rampen deze onmensen nog meer op ons los zullen laten.. Ik zeg dat we een front moeten vormen!
Een front tegen ondermaatse trollen als jij? Je toneelstukje raakt sleets nl.
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:09:15 #267
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_88673113
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:22 schreef Terecht het volgende:
Dat slaat ook terug op jezelf natuurlijk, hé.
Nou nee, ik opteer liever voor een wereld in pais&vree dan de NWO
pi_88674289
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:26 schreef Terecht het volgende:

[..]

Het eerste lijkt me een gerechtvaardigde beoordeling als je naar de geschiedenis kijkt, het tweede lijkt op het eerste gezicht een redelijke interpretatie maar ik vraag mij dan af: waarom zou je zulke explosieve voornemens publiekelijk bekend maken en hoe onderscheid je dan 'authentieke' nieuwe Pearl Harbors van gemanipuleerde?
Exactement, hoe onderscheid je dat.
  zaterdag 13 november 2010 @ 17:29:08 #269
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_88675117
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:09 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Nou nee, ik opteer liever voor een wereld in pais&vree dan de NWO
Jawel, want je verondersteld nl het bestaan van de NWO en dat beeld wordt telkenmale bevestigd door vermeende broodkruimels zoals die passage in het RAD-rapport. Daarom ook de vraag hoe jij de sporen van de NWO van dwaalsporen onderscheidt. Stel nu dat 9/11 geen inside job was, hoe zou jij dat bepalen?
  zaterdag 13 november 2010 @ 18:11:40 #270
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_88676314
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:29 schreef Terecht het volgende:
Jawel, want je verondersteld nl het bestaan van de NWO en dat beeld wordt telkenmale bevestigd door vermeende broodkruimels zoals die passage in het RAD-rapport. Daarom ook de vraag hoe jij de sporen van de NWO van dwaalsporen onderscheidt. Stel nu dat 9/11 geen inside job was, hoe zou jij dat bepalen?
LOL ik denk dat de waarheid betreffende 9/11 in het midden ligt, ik ben een stuk genuanceerder daarin dan de diehard believers hier en ik geloof wel degelijk dat die torens geraakt zijn door vliegtuigen, maar heb genoeg vragen bij de pro&epiloog van die dag, nevertheless geloof ik zeker in het industrieel militair complex en de macht die zij ge&misbruiken om hun wil door te drukken, of dat weer aangestuurd wordt door machtige families en nog hogerop kan ik niet met zekerheid zeggen maar ook absoluut niet uitsluiten.
En gezien het feit dat PNAC vrijwel uitsluitend bestond uit haviken die al sinds de jaren 60 in en rond het Witte Huis cirkelen al dan niet in meer of minder machtige posities en daarin zoals elke politicus natuurlijk het liefst hun eigen agenda willen uitvoeren. PNAC en de bush administration zijn close verweven qua leden en dat elementen vanuit dat document terug te vinden zijn in het gevoerde beleid verbaast me niks.
Als er dan ergens wordt gesteld dat bepaalde factoren dat plan fast forward kunnen helpen en niet veel later gebeurt er werkelijk een event wat vergelijkbaar met PH is dan is het niet verwonderlijk dat er naar dat document verwezen wordt, sterker nog het zou naief zijn om dat te ontzien.
  zondag 14 november 2010 @ 01:25:25 #271
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_88689523
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:11 schreef YuckFou het volgende:

[..]

LOL ik denk dat de waarheid betreffende 9/11 in het midden ligt, ik ben een stuk genuanceerder daarin dan de diehard believers hier en ik geloof wel degelijk dat die torens geraakt zijn door vliegtuigen, maar heb genoeg vragen bij de pro&epiloog van die dag, nevertheless geloof ik zeker in het industrieel militair complex en de macht die zij ge&misbruiken om hun wil door te drukken, of dat weer aangestuurd wordt door machtige families en nog hogerop kan ik niet met zekerheid zeggen maar ook absoluut niet uitsluiten.
En gezien het feit dat PNAC vrijwel uitsluitend bestond uit haviken die al sinds de jaren 60 in en rond het Witte Huis cirkelen al dan niet in meer of minder machtige posities en daarin zoals elke politicus natuurlijk het liefst hun eigen agenda willen uitvoeren. PNAC en de bush administration zijn close verweven qua leden en dat elementen vanuit dat document terug te vinden zijn in het gevoerde beleid verbaast me niks.
Als er dan ergens wordt gesteld dat bepaalde factoren dat plan fast forward kunnen helpen en niet veel later gebeurt er werkelijk een event wat vergelijkbaar met PH is dan is het niet verwonderlijk dat er naar dat document verwezen wordt, sterker nog het zou naief zijn om dat te ontzien.
Het probleem is echter dat dit argument geen onderscheidend vermogen heeft, en daarom onzinnig is. Of de haviken achter PNAC nu zelf een nieuwe Pearl Harbor op touw hebben gezet of dat ze dit overkomen is, jij zal met dit argument nooit de twee van elkaar kunnen onderscheiden.
  zondag 14 november 2010 @ 13:17:14 #272
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_88696722
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 01:25 schreef Terecht het volgende:
Het probleem is echter dat dit argument geen onderscheidend vermogen heeft, en daarom onzinnig is. Of de haviken achter PNAC nu zelf een nieuwe Pearl Harbor op touw hebben gezet of dat ze dit overkomen is, jij zal met dit argument nooit de twee van elkaar kunnen onderscheiden.
Nee prima, je hebt gelijk, evengoed kan je van de andere kant af ook niet zeggen of ze met dit document als leidraad 9/11, the patriot act en the war on terror hebben uitgezet.
  maandag 15 november 2010 @ 00:45:02 #273
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_88725022
quote:
14s.gif Op zondag 14 november 2010 13:17 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Nee prima, je hebt gelijk, evengoed kan je van de andere kant af ook niet zeggen of ze met dit document als leidraad 9/11, the patriot act en the war on terror hebben uitgezet.
Of ze de aanleiding (9/11) zelf hebben uitgevoerd dan wel oogluikend hebben toegestaan is idd niet te zeggen adhv het roemruchte PNAC-document maar over de gevolgen die 9/11 heeft gehad en die ook opgetekend waren door het PNAC kun je imo wel een verband zien.
  maandag 15 november 2010 @ 15:08:12 #275
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_88739244
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 10:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
We zullen zien of ie ook zo mooi instort.

[ afbeelding ]

http://www.shanghaidaily.com/gallery/photo.asp?article_id=454628#
Geen www. gedaan....geen google gedaan.......gokje!?...hij blijft staan! ;)
  maandag 15 november 2010 @ 22:10:32 #276
52357 Lambiekje
pi_88759088
WTC-instorting wordt alleen maar ongeloofwaardiger en ongeloofwaardiger.
En dergelijk gebouw had al na een klein uurtje moeten instorten.
  maandag 15 november 2010 @ 23:19:16 #277
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_88762807
quote:
10s.gif Op maandag 15 november 2010 22:10 schreef Lambiekje het volgende:
WTC-instorting wordt alleen maar ongeloofwaardiger en ongeloofwaardiger.
En dergelijk gebouw had al na een klein uurtje moeten instorten.
Lambiekje, zolderkamerdeskundige en tevens leunstoeldeskundoloog tot uw dienst!
  dinsdag 16 november 2010 @ 08:04:49 #278
52357 Lambiekje
pi_88767973
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 23:19 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ga jij nu maar je schoen zetten.
  dinsdag 16 november 2010 @ 09:51:40 #279
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_88769706
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 08:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ga jij nu maar je schoen zetten.
Mijn verlanglijstje wordt gedomineerd door de wens net zo'n deskundoloog te worden als jij, zodat ik het genoegen zal hebben te ervaren hoe het is om in jouw vaarwater rond te dobberen. Ik stel me alvast rivieren van toverdrank voor die eeuwige wijsheid geven, zeeën van goddelijke inspiratie om nog meer complotjes te ontwaren en zo meer, paradijselijk.
  dinsdag 16 november 2010 @ 09:52:05 #280
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88769714
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 23:19 schreef Terecht het volgende:

[..]

Met vertrouwt gereedschap zoals de natte vinger?
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 16 november 2010 @ 09:54:18 #281
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_88769761
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 09:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Met vertrouwt gereedschap zoals de natte vinger?
Het timmermansoog van iemand met twee linkerhanden!
  dinsdag 16 november 2010 @ 10:54:08 #282
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88771033
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 november 2010 09:54 schreef Terecht het volgende:

[..]

Het timmermansoog van iemand met twee linkerhanden!
:D
En vergeet vooral het stukje wetenschap in zijn geheel afkraken, maar sommige papers/wetenschappers dan weer wel geloven als het goed uitkomt. Ook een belangrijk onderdeel.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 16 november 2010 @ 11:33:13 #283
52357 Lambiekje
pi_88772268
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 10:54 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

:D
En vergeet vooral het stukje wetenschap in zijn geheel afkraken, maar sommige papers/wetenschappers dan weer wel geloven als het goed uitkomt. Ook een belangrijk onderdeel.
Je snapt echt niet wat mijn punt is omtrent wetenschap.
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:09:16 #284
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_88773393
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 10:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
We zullen zien of ie ook zo mooi instort.

[ afbeelding ]

http://www.shanghaidaily.com/gallery/photo.asp?article_id=454628#

Wat ik al zei.......het Shanghai mini WTC staat nog :s) *O*
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:10:18 #285
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88773423
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je snapt echt niet wat mijn punt is omtrent wetenschap.
Ik snap dat je niet consequent bent ja :)
Onikaan ni ov dovah
pi_88775799
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:09 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wat ik al zei.......het Shanghai mini WTC staat nog :s) *O*
Zo te zien heeft het wel een paar uurtjes gefikt.
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:30:19 #287
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_88778575
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zo te zien heeft het wel een paar uurtjes gefikt.
Ik zal 'm even bunkeren, waarschijnlijk is tie blijven staan.....door de steiger er om heen _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')