Lambiekje, zolderkamerdeskundige en tevens leunstoeldeskundoloog tot uw dienst!quote:Op maandag 15 november 2010 22:10 schreef Lambiekje het volgende:
WTC-instorting wordt alleen maar ongeloofwaardiger en ongeloofwaardiger.
En dergelijk gebouw had al na een klein uurtje moeten instorten.
Ga jij nu maar je schoen zetten.quote:Op maandag 15 november 2010 23:19 schreef Terecht het volgende:
[..]
Lambiekje, zolderkamerdeskundige en tevens leunstoeldeskundoloog tot uw dienst!
Mijn verlanglijstje wordt gedomineerd door de wens net zo'n deskundoloog te worden als jij, zodat ik het genoegen zal hebben te ervaren hoe het is om in jouw vaarwater rond te dobberen. Ik stel me alvast rivieren van toverdrank voor die eeuwige wijsheid geven, zeeën van goddelijke inspiratie om nog meer complotjes te ontwaren en zo meer, paradijselijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ga jij nu maar je schoen zetten.
Met vertrouwt gereedschap zoals de natte vinger?quote:Op maandag 15 november 2010 23:19 schreef Terecht het volgende:
[..]
Lambiekje, zolderkamerdeskundige en tevens leunstoeldeskundoloog tot uw dienst!
Het timmermansoog van iemand met twee linkerhanden!quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Met vertrouwt gereedschap zoals de natte vinger?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:54 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het timmermansoog van iemand met twee linkerhanden!
Je snapt echt niet wat mijn punt is omtrent wetenschap.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En vergeet vooral het stukje wetenschap in zijn geheel afkraken, maar sommige papers/wetenschappers dan weer wel geloven als het goed uitkomt. Ook een belangrijk onderdeel.
quote:Op maandag 15 november 2010 10:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
We zullen zien of ie ook zo mooi instort.
[ afbeelding ]
http://www.shanghaidaily.com/gallery/photo.asp?article_id=454628#
Ik snap dat je niet consequent bent jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je snapt echt niet wat mijn punt is omtrent wetenschap.
Zo te zien heeft het wel een paar uurtjes gefikt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:09 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat ik al zei.......het Shanghai mini WTC staat nog![]()
Ik zal 'm even bunkeren, waarschijnlijk is tie blijven staan.....door de steiger er om heenquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zo te zien heeft het wel een paar uurtjes gefikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |