quote:nee, de wetten van de mechanica hebben inderdaad geen betrekking op het WTC.....Op zaterdag 23 oktober 2010 14:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het zal allemaal best. Maar dat is niet op de WTC torens van toepassing.
Ik mis het 0,2micron verpulvering in het verhaal.
quote:Uiteraard. Ze zijn vergeleken met niet nader gedefineerde 'verfschilfers'. Daar leek het niet op, dus het was geen verf. Riiiight....Op zaterdag 23 oktober 2010 14:22 schreef meth1745 het volgende:
Is dit weer het nanothermiet verhaal, waar ze de eigenschappen van de schilfers vergeleken met enkele soorten verf, besluiten dat het geen verf is; DAN PAS de schilfers analyseren en zeggen: als iemand erop wijst dat er verf met precies de gevonden samenstelling bestaat dan willen wij dat niet aanvaarden tenzij die persoon alle testen herhaalt die wij uitgevoerd hebben.
Staat hier voor m'n huis een lichtgrijs aluminiumkleurige lantaarnpaal, waar de toplaag weggesleten is komt een roodbruine kleur tevoorschijn... Ze zullen toch geen Al bevattende verf op een ijzeroxide bevattende primer gesmeerd hebben? Ooh my God, nanothermiet voor m'n huis!!!
quote:Yep, de vloeren stelden niet veel voor, die waren maar circa 10cm dun/dik.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:26 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
Wel eens van het fenomeen knik gehoord? De binnenvloeren geven steun aan de buitenwand. Kniklengte is één verdiepingshoogte (ruwweg gezien). Als de vloeren nu door de brand zwaar verzwakken (waren maar dunne staalprofielen) dan bezwijken ze. De vloer valt naar beneden op de vloer eronder, deze bezwijkt ook, etc.
De buitenkolommen hebben dan geen steun meer van de vloeren, dus de kniklengte wordt 2, 3 of zelfs 4 keer zo groot. De kracht die een kolom kan hebben staat in kwadratische verhouding tot de kniklengte. Dus als de kniklengte 2 keer zo groot is wordt de kracht die deze kolom kan hebben voordat deze knikt 4 keer zo klein.
quote:Ja, heb (één van de) vorige topic(s) teruggevonden:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Uiteraard. Ze zijn vergeleken met niet nader gedefineerde 'verfschilfers'. Daar leek het niet op, dus het was geen verf. Riiiight....
quote:hoopje ??Op zaterdag 23 oktober 2010 15:09 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Yep, de vloeren stelden niet veel voor, die waren maar circa 10cm dun/dik.
Mooie 3D animatie;
Het blijft mij nog steeds een raadsel waar al dat ijzer is geblevenik kon het niet terug vinden in dat hoopje....toen de rook/stof was opgetrokken
Stel je eigen eens voor.........
6500meter 137cm x 56cm en 12.5cm dik
6500meter 111cm x 48cm en ? cm dik (7.5?)
6500meter 91cm x 40cm en 5cm dik.
Omtrek gebouw circa 250 meter bij 415 meter hoog aan ijzeren panelen, dat zijn bijna 12 voetbalvelden
met de afmeting 120 x 75 meter.
Dan nog alle binten en schoren die de boel bij elkaar houden......'k-i-l-o-m-e-t-e-r-s'!
Dit alles moet je je eens voorstellen op een hoop en dat maal 2 torens...........![]()
En dan vergelijken met wat foto's, hoe ken da noe![]()
![]()
quote:niet zo veel op van die conspiracy sites neuzen naar foto's, daar komen ze altijd met vage pics van maanden na de opruimingEn dan vergelijken met wat foto's, hoe ken da noe![]()
![]()
quote:Deense wetenschapper ondekt Nano thermite in WTC-stofOp zaterdag 23 oktober 2010 15:38 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Ja, heb (één van de) vorige topic(s) teruggevonden:
Deense wetenschapper ondekt Nano thermite in WTC-stof
Ik heb niets toe te voegen aan de wijze woorden van wijlen GdB
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:54 schreef superworm het volgende:
[..]
Het keldercomplex, dat ook grotendeels instortte, was 10 verdiepingen diep.
quote:ja. nou 6 dan, boeien ? wat probeer je aan te tonen? dat de torens niet zijn ingestort?
quote:4 verdiepingen is toch gauw een meter of 15!
quote:dat de torens niet zijn ingestort?
quote:Nope.....'k heb in de bouw gewerkt, met stalen constructies, je hebt gewoon geen voorstellingvolgens mij miskijk je een beetje naar die pic hierboven,
quote:Da's waarik heb zo'n vermoeden dat beide WTC's daaro liggen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 19:12 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
4 verdiepingen is toch gauw een meter of 15!![]()
[..]
![]()
[..]
Nope.....'k heb in de bouw gewerkt, met stalen constructies, je hebt gewoon geen voorstelling
hoeveel er in dat gebouw zat aan materiaal.
Kijk alleen al eens is naar dat ene paneel, wat in WTC 7 is ingeslagen....daar zat ruim 100.000 vierkante
meter van in.....'per gebouw'.
[..]
Da's waar
quote:Demolition Inc. ... de balken waren zo kapot gemaakt door de CD, dat ze alle nagenoeg netjes op de trailer konden van de aannemer . De chauffeurs hadden strikte routes. Wie afweek of te veel pauze nam wordt afgemaakt. Het staal werd linea recta verpatst aan India en China. Niks geen onderzoek.Op zondag 24 oktober 2010 03:14 schreef Elusive het volgende:
maar DarthHouse , waar doel je nou op dan ? dat er staal mysterieus is verdwenen ofzo? hebben ze blokken staal uit het WTC gezaagd en deze stiekum in de laadbak van een busje weggereden? misschien is het daarom ingestort!![]()
quote:Heb je enig bewijs voor het intimideren of vermoorden van chauffeurs, of verzin je dat weer omdat het je uit komt?Op zondag 24 oktober 2010 08:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Demolition Inc. ... de balken waren zo kapot gemaakt door de CD, dat ze alle nagenoeg netjes op de trailer konden van de aannemer . De chauffeurs hadden strikte routes. Wie afweek of te veel pauze nam wordt afgemaakt. Het staal werd linea recta verpatst aan India en China. Niks geen onderzoek.
quote:Volgens controlled demolition stort een gebouw niet recht en volledig in mekaar, als de onderkant niet verzwakt wordt.Waarom verzwakken ze anders het fundament van een gebouw vóórdat van boven naar benden de verdiepingen worden opgeblazen tijdens een controlled demolition ? Hoe de neuk kan de onderkant van de twin-towers dan verzwakt zijn als bovenin de twin-towers vliegtuigen een gat boorden?Op zaterdag 23 oktober 2010 10:51 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Of er nou 70 verdiepingen op 30 knallen, of 60 op 40, volgens mij is in beide gevallen de vrij komende kinetische energie zo overdadig veel dat de vernieling onderaan hetzelfde is qua grootte van de puindeeltjes. Natuur/bouwkundigen kunnen het je beter voorrekenen, maar dat rapport geloof je volgens mij niet?
En WTC7, net als de 2 torens, stortte recht op in elkaar, omdat de constructie verzwakt was, de impact van een vliegtuig was gemodelleerd voor de twin towers, en daar waren ze dus ook tegen bestand. (ze zijn niet door de klap omgevallen of ingestort) Grootste gemene deler voor alle 3 is de interne branden die gewoed hebben, en waarvan aangetoond is dat ze heet genoeg waren om stalen bouwdelen te verzwakken.
quote:Elke truck werd in de gaten gehouden via GPS overzien door FBI. Alsof ze bang waren dat er mensen zijn die verpulverd oud pijn en stalen balken wilden jattenOp zondag 24 oktober 2010 11:45 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Heb je enig bewijs voor het intimideren of vermoorden van chauffeurs, of verzin je dat weer omdat het je uit komt?
quote:Daar waren ze idd bevreesd voor, zeker omdat het ook gebeurde:Op zondag 24 oktober 2010 12:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Elke truck werd in de gaten gehouden via GPS overzien door FBI. Alsof ze bang waren dat er mensen zijn die verpulverd oud pijn en stalen balken wilden jatten![]()
quote:Uit hetzelfde artikel, speciaal voor Lambiekje die van mening is dat de CD-mannetjes zo klantvriendelijk waren dat ze de balken op maat hebben opgeblazen zodat ze direct op diepladers geladen konden worden:In late September of 2001, only weeks after the World Trade Center disaster, officials uncovered a criminal scheme to divert sheet metal beams from the Ground Zero rubble to Long Island and New Jersey. In late October, some 250 tons of scrap metal were found at unofficial dump sites in both those areas.
On November 26, the city initiated use of an in-vehicle GPS tracking system to monitor locations of trucks hired to haul the debris to Fresh Kills, the official dump site on Staten Island.
http://securitysolutions.com/ar/security_gps_job_massive/
quote:All outbound trucks needed to be washed, wetted, and covered to prevent dust from flying into surrounding neighborhoods. Steel beams from the WTC's twin towers had to be sliced into manageable pieces. With plenty of heavy equipment and overtime, the costs of the recovery operation became extremely high; Shalmon says.
quote:Dat is anders niet wat ik de hele tijd in de 9/11 topics lees.En voor moorden uitgevoerd door een overheid is natuurlijk nooit bewijs. Niet direkt uiteraard.
quote:Dan heb je toch een andere maatstaf voor bewijs dan ik daar ik van mening ben dat de politiek omtrent 9/11 juist aantoont dat het géén inside job is.Maar de van van de torens is technisch. Die hele politiek om 9/11 heen is voor mij meer dan voldoende bewijs dat 9/11 een inside job is geweest.
quote:Verdenkingen zijn natuurlijk nooit bewijs genoeg in een rechtszaal. Maar alles, van impact in the twin-towers tot de handelen en politiek erna. Zoveel toeval en rarigeheden van begin tot eind. Dat kan geen toeval meer zijn.Op zondag 24 oktober 2010 12:42 schreef Terecht het volgende:
Dat is anders niet wat ik de hele tijd in de 9/11 topics lees.
quote:"De politiek toont aan"Dan heb je toch een andere maatstaf voor bewijs dan ik daar ik van mening ben dat de politiek omtrent 9/11 juist aantoont dat het géén inside job is.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 12:42 schreef Terecht het volgende:
Dan heb je toch een andere maatstaf voor bewijs dan ik daar ik van mening ben dat de politiek omtrent 9/11 juist aantoont dat het géén inside job is.
quote:Veel erger is:Op zondag 24 oktober 2010 13:56 schreef Schenkstroop het volgende:
of deze dat uiteenlegt hoe Obama op dit moment liegt en draait. En deze zelfde politiek en gelieg wordt wereldwijd gehanteerd. Ook hier in Nederland.. 'Terecht' vertrouwt de politiek omg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |