abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87865718
Is dit weer het nanothermiet verhaal, waar ze de eigenschappen van de schilfers vergeleken met enkele soorten verf, besluiten dat het geen verf is; DAN PAS de schilfers analyseren en zeggen: als iemand erop wijst dat er verf met precies de gevonden samenstelling bestaat dan willen wij dat niet aanvaarden tenzij die persoon alle testen herhaalt die wij uitgevoerd hebben.

Staat hier voor m'n huis een lichtgrijs aluminiumkleurige lantaarnpaal, waar de toplaag weggesleten is komt een roodbruine kleur tevoorschijn... Ze zullen toch geen Al bevattende verf op een ijzeroxide bevattende primer gesmeerd hebben? Ooh my God, nanothermiet voor m'n huis!!!
pi_87866442
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het zal allemaal best. Maar dat is niet op de WTC torens van toepassing.
Ik mis het 0,2micron verpulvering in het verhaal.
nee, de wetten van de mechanica hebben inderdaad geen betrekking op het WTC..... |:(
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:53:25 #153
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87866627
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:22 schreef meth1745 het volgende:
Is dit weer het nanothermiet verhaal, waar ze de eigenschappen van de schilfers vergeleken met enkele soorten verf, besluiten dat het geen verf is; DAN PAS de schilfers analyseren en zeggen: als iemand erop wijst dat er verf met precies de gevonden samenstelling bestaat dan willen wij dat niet aanvaarden tenzij die persoon alle testen herhaalt die wij uitgevoerd hebben.

Staat hier voor m'n huis een lichtgrijs aluminiumkleurige lantaarnpaal, waar de toplaag weggesleten is komt een roodbruine kleur tevoorschijn... Ze zullen toch geen Al bevattende verf op een ijzeroxide bevattende primer gesmeerd hebben? Ooh my God, nanothermiet voor m'n huis!!!
Uiteraard. Ze zijn vergeleken met niet nader gedefineerde 'verfschilfers'. Daar leek het niet op, dus het was geen verf. Riiiight....
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:09:41 #154
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87867074
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:26 schreef _VoiD_ het volgende:

[..]

Wel eens van het fenomeen knik gehoord? De binnenvloeren geven steun aan de buitenwand. Kniklengte is één verdiepingshoogte (ruwweg gezien). Als de vloeren nu door de brand zwaar verzwakken (waren maar dunne staalprofielen) dan bezwijken ze. De vloer valt naar beneden op de vloer eronder, deze bezwijkt ook, etc.
De buitenkolommen hebben dan geen steun meer van de vloeren, dus de kniklengte wordt 2, 3 of zelfs 4 keer zo groot. De kracht die een kolom kan hebben staat in kwadratische verhouding tot de kniklengte. Dus als de kniklengte 2 keer zo groot is wordt de kracht die deze kolom kan hebben voordat deze knikt 4 keer zo klein.
Yep, de vloeren stelden niet veel voor, die waren maar circa 10cm dun/dik.

Mooie 3D animatie;

Het blijft mij nog steeds een raadsel waar al dat ijzer is gebleven :? ik kon het niet terug vinden in dat hoopje....toen de rook/stof was opgetrokken |:(
Stel je eigen eens voor.........
6500meter 137cm x 56cm en 12.5cm dik
6500meter 111cm x 48cm en ? cm dik (7.5? :9 )
6500meter 91cm x 40cm en 5cm dik.
Omtrek gebouw circa 250 meter bij 415 meter hoog aan ijzeren panelen, dat zijn bijna 12 voetbalvelden
met de afmeting 120 x 75 meter.
Dan nog alle binten en schoren die de boel bij elkaar houden......'k-i-l-o-m-e-t-e-r-s'!
Dit alles moet je je eens voorstellen op een hoop en dat maal 2 torens........... :|W
En dan vergelijken met wat foto's, hoe ken da noe :? :? :?
WATCH FOR PATTERNS. WATCH FOR PATTERNS THAT REPEAT!
pi_87867797
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:53 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Uiteraard. Ze zijn vergeleken met niet nader gedefineerde 'verfschilfers'. Daar leek het niet op, dus het was geen verf. Riiiight....
Ja, heb (één van de) vorige topic(s) teruggevonden:

Deense wetenschapper ondekt Nano thermite in WTC-stof

Ik heb niets toe te voegen aan de wijze woorden van wijlen GdB :P
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:03:07 #156
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_87868411
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 15:09 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

Yep, de vloeren stelden niet veel voor, die waren maar circa 10cm dun/dik.

Mooie 3D animatie;

Het blijft mij nog steeds een raadsel waar al dat ijzer is gebleven :? ik kon het niet terug vinden in dat hoopje....toen de rook/stof was opgetrokken |:(
Stel je eigen eens voor.........
6500meter 137cm x 56cm en 12.5cm dik
6500meter 111cm x 48cm en ? cm dik (7.5? :9 )
6500meter 91cm x 40cm en 5cm dik.
Omtrek gebouw circa 250 meter bij 415 meter hoog aan ijzeren panelen, dat zijn bijna 12 voetbalvelden
met de afmeting 120 x 75 meter.
Dan nog alle binten en schoren die de boel bij elkaar houden......'k-i-l-o-m-e-t-e-r-s'!
Dit alles moet je je eens voorstellen op een hoop en dat maal 2 torens........... :|W
hoopje ??

http://www.noaanews.noaa.gov/wtc/images/wtc-photo.jpg
:')

quote:
niet zo veel op van die conspiracy sites neuzen naar foto's, daar komen ze altijd met vage pics van maanden na de opruiming :')
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:23:59 #157
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87869067
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 15:38 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Ja, heb (één van de) vorige topic(s) teruggevonden:

Deense wetenschapper ondekt Nano thermite in WTC-stof

Ik heb niets toe te voegen aan de wijze woorden van wijlen GdB :P
Deense wetenschapper ondekt Nano thermite in WTC-stof _O_

Die post en die erna zeggen het wel ja. Klaar, topic kan op slot etc.
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:41:27 #158
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87869666
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 16:03 schreef Elusive het volgende:

hoopje ??
:Y ......waar is de rest :?
  Redactie Frontpage zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:54:38 #159
145738 superworm
is erbij
pi_87870042
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 16:41 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

:Y ......waar is de rest :?
Het keldercomplex, dat ook grotendeels instortte, was 10 verdiepingen diep.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:40:50 #160
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87871694
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 16:54 schreef superworm het volgende:

[..]

Het keldercomplex, dat ook grotendeels instortte, was 10 verdiepingen diep.

10?? :+
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:57:48 #161
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_87872239
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 17:40 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

10?? :+
ja. nou 6 dan, boeien ? wat probeer je aan te tonen? dat de torens niet zijn ingestort? :')
volgens mij miskijk je een beetje naar die pic hierboven, zoom eens in op deze high res foto, kijk eens hoe klein zo'n kraan of autotje is vergelijken met al dat puin :o
ik heb zo'n vermoeden dat beide WTC's daaro liggen :o
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:12:52 #162
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87874355
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 17:57 schreef Elusive het volgende:

nou 6 dan, boeien
4 verdiepingen is toch gauw een meter of 15! O-)
quote:
dat de torens niet zijn ingestort?
:Y
quote:
volgens mij miskijk je een beetje naar die pic hierboven,
Nope.....'k heb in de bouw gewerkt, met stalen constructies, je hebt gewoon geen voorstelling
hoeveel er in dat gebouw zat aan materiaal.
Kijk alleen al eens is naar dat ene paneel, wat in WTC 7 is ingeslagen....daar zat ruim 100.000 vierkante
meter van in.....'per gebouw'.
quote:
ik heb zo'n vermoeden dat beide WTC's daaro liggen
Da's waar _O_
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:45:28 #163
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87875230
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:12 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

4 verdiepingen is toch gauw een meter of 15! O-)
[..]

:Y
[..]

Nope.....'k heb in de bouw gewerkt, met stalen constructies, je hebt gewoon geen voorstelling
hoeveel er in dat gebouw zat aan materiaal.
Kijk alleen al eens is naar dat ene paneel, wat in WTC 7 is ingeslagen....daar zat ruim 100.000 vierkante
meter van in.....'per gebouw'.
[..]

Da's waar _O_

:)
Onikaan ni ov dovah
pi_87878745
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:45 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2010 21:54:49 ]
  zondag 24 oktober 2010 @ 03:14:37 #165
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_87886397
maar DarthHouse , waar doel je nou op dan ? dat er staal mysterieus is verdwenen ofzo? hebben ze blokken staal uit het WTC gezaagd en deze stiekum in de laadbak van een busje weggereden? misschien is het daarom ingestort! :')
  zondag 24 oktober 2010 @ 08:08:10 #166
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_87887788
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 03:14 schreef Elusive het volgende:
maar DarthHouse , waar doel je nou op dan ? dat er staal mysterieus is verdwenen ofzo? hebben ze blokken staal uit het WTC gezaagd en deze stiekum in de laadbak van een busje weggereden? misschien is het daarom ingestort! :')
Demolition Inc. ... de balken waren zo kapot gemaakt door de CD, dat ze alle nagenoeg netjes op de trailer konden van de aannemer . De chauffeurs hadden strikte routes. Wie afweek of te veel pauze nam wordt afgemaakt. Het staal werd linea recta verpatst aan India en China. Niks geen onderzoek.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_87890495
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 08:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Demolition Inc. ... de balken waren zo kapot gemaakt door de CD, dat ze alle nagenoeg netjes op de trailer konden van de aannemer . De chauffeurs hadden strikte routes. Wie afweek of te veel pauze nam wordt afgemaakt. Het staal werd linea recta verpatst aan India en China. Niks geen onderzoek.
Heb je enig bewijs voor het intimideren of vermoorden van chauffeurs, of verzin je dat weer omdat het je uit komt?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  zondag 24 oktober 2010 @ 11:49:58 #168
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_87890637
Lambiekje, fact-free since donderdag 3 april 2003 @ 22:37.
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:04:32 #169
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_87891015
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 10:51 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Of er nou 70 verdiepingen op 30 knallen, of 60 op 40, volgens mij is in beide gevallen de vrij komende kinetische energie zo overdadig veel dat de vernieling onderaan hetzelfde is qua grootte van de puindeeltjes. Natuur/bouwkundigen kunnen het je beter voorrekenen, maar dat rapport geloof je volgens mij niet?

En WTC7, net als de 2 torens, stortte recht op in elkaar, omdat de constructie verzwakt was, de impact van een vliegtuig was gemodelleerd voor de twin towers, en daar waren ze dus ook tegen bestand. (ze zijn niet door de klap omgevallen of ingestort) Grootste gemene deler voor alle 3 is de interne branden die gewoed hebben, en waarvan aangetoond is dat ze heet genoeg waren om stalen bouwdelen te verzwakken. ;)
Volgens controlled demolition stort een gebouw niet recht en volledig in mekaar, als de onderkant niet verzwakt wordt.Waarom verzwakken ze anders het fundament van een gebouw vóórdat van boven naar benden de verdiepingen worden opgeblazen tijdens een controlled demolition ? Hoe de neuk kan de onderkant van de twin-towers dan verzwakt zijn als bovenin de twin-towers vliegtuigen een gat boorden?

[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 24-10-2010 12:12:01 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:08:02 #170
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_87891110
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 11:45 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Heb je enig bewijs voor het intimideren of vermoorden van chauffeurs, of verzin je dat weer omdat het je uit komt?
Elke truck werd in de gaten gehouden via GPS overzien door FBI. Alsof ze bang waren dat er mensen zijn die verpulverd oud pijn en stalen balken wilden jatten :+

En voor moorden uitgevoerd door een overheid is natuurlijk nooit bewijs. Niet direkt uiteraard.

Maar de van van de torens is technisch. Die hele politiek om 9/11 heen is voor mij meer dan voldoende bewijs dat 9/11 een inside job is geweest.

[ Bericht 11% gewijzigd door Schenkstroop op 24-10-2010 12:14:44 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:42:27 #171
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_87892166
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 12:08 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Elke truck werd in de gaten gehouden via GPS overzien door FBI. Alsof ze bang waren dat er mensen zijn die verpulverd oud pijn en stalen balken wilden jatten :+
Daar waren ze idd bevreesd voor, zeker omdat het ook gebeurde:
quote:
In late September of 2001, only weeks after the World Trade Center disaster, officials uncovered a criminal scheme to divert sheet metal beams from the Ground Zero rubble to Long Island and New Jersey. In late October, some 250 tons of scrap metal were found at unofficial dump sites in both those areas.

On November 26, the city initiated use of an in-vehicle GPS tracking system to monitor locations of trucks hired to haul the debris to Fresh Kills, the official dump site on Staten Island.
http://securitysolutions.com/ar/security_gps_job_massive/
Uit hetzelfde artikel, speciaal voor Lambiekje die van mening is dat de CD-mannetjes zo klantvriendelijk waren dat ze de balken op maat hebben opgeblazen zodat ze direct op diepladers geladen konden worden:
quote:
All outbound trucks needed to be washed, wetted, and covered to prevent dust from flying into surrounding neighborhoods. Steel beams from the WTC's twin towers had to be sliced into manageable pieces. With plenty of heavy equipment and overtime, the costs of the recovery operation became extremely high; Shalmon says.
quote:
En voor moorden uitgevoerd door een overheid is natuurlijk nooit bewijs. Niet direkt uiteraard.
Dat is anders niet wat ik de hele tijd in de 9/11 topics lees.
quote:
Maar de van van de torens is technisch. Die hele politiek om 9/11 heen is voor mij meer dan voldoende bewijs dat 9/11 een inside job is geweest.
Dan heb je toch een andere maatstaf voor bewijs dan ik daar ik van mening ben dat de politiek omtrent 9/11 juist aantoont dat het géén inside job is.
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:21:07 #172
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_87893563
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 12:42 schreef Terecht het volgende:

Dat is anders niet wat ik de hele tijd in de 9/11 topics lees.
Verdenkingen zijn natuurlijk nooit bewijs genoeg in een rechtszaal. Maar alles, van impact in the twin-towers tot de handelen en politiek erna. Zoveel toeval en rarigeheden van begin tot eind. Dat kan geen toeval meer zijn.

Tuurlijk mis je hard bewijs. Of verdenkingen/sporen worden gewoonweg genegeerd en niets mee gedaan. Zoals het geval is met Col. Anthony Schafer. Sporen over pre-knowledge en CIA dat samenwerkt met Al Qaeda tot en met 9/11, zou meer opeveren als er wat mee werd gedaan. Als dat werd uitgediept. In plaats daarvan werd hij ondergeschoven. En naar het land der çonspiracies impostorous!' verwezen. Dat is de backup techniek van mensen zoals jij toch? Conspiracies! -> ONZ!

quote:
Dan heb je toch een andere maatstaf voor bewijs dan ik daar ik van mening ben dat de politiek omtrent 9/11 juist aantoont dat het géén inside job is.
"De politiek toont aan" :') Jij vertrouwt de politiek?

[ Bericht 17% gewijzigd door Schenkstroop op 24-10-2010 13:26:45 ]
pi_87893866
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 12:42 schreef Terecht het volgende:

:')

Diezelfde politiek die keer op keer false flag operaties gebruikten om hun doelen te bereiken.
Je lijkt wel zon mafkees van de Pinkstergemeente met hun blinde geloof.

Clinton:"I did not have sexual relation with that woman"

[ Bericht 29% gewijzigd door Wijze_appel op 24-10-2010 13:33:07 ]
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:56:06 #174
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_87894868
of deze dat uiteenlegt hoe Obama op dit moment liegt en draait. En deze zelfde politiek en gelieg wordt wereldwijd gehanteerd. Ook hier in Nederland.. 'Terecht' vertrouwt de politiek omg.

pi_87895289
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 13:56 schreef Schenkstroop het volgende:
of deze dat uiteenlegt hoe Obama op dit moment liegt en draait. En deze zelfde politiek en gelieg wordt wereldwijd gehanteerd. Ook hier in Nederland.. 'Terecht' vertrouwt de politiek omg.

Veel erger is:

- Pigs Bay
- de aardbeving van San Francisco 1906, die ze verkochten als "grote brand" waarbij mensen die de stad ontvluchten en de waarheid wilden vertellen, werden neergeschoten.
- Watergate
- En dat de USA zijn krijgsgevangen liet verrekken in Japan (WWII) in ruil voor medische resultaten (die Jappen waren net zo erg als de nazi's)

Om maar een paar zaken te noemen.
Politiek heeft lak aan mensen, ook eigen burgers, als hun agenda verwezenlijkt moet worden. En daar is de USA erg goed in omdat sinds heugenis de Amerikaanse politiek voornamelijk bestaat uit vriendjespolitiek in het bedrijfsleven. Money. Lots of it.

Op zich ook wel begrijpelijk. Ik ben zon hufter die wel inziet dat sommige zaken nodig zijn. Maar nu opeens doen alsof die Amerikaanse politiek een moraal heeft, met Rumsfeld en Chenye notabene, is van de pot gerukt.

Vandaar dat ik Terecht aan de Pinkstergemeente koppel. Zij oogkleppen lijken erg op die van die extreme christenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')