abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 00:38:16 #126
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_87856066
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 00:25 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

poeh poeh that says it all 'terecht-style' !
check deze: even more coincidences.. but please do ignore :')

Hmm? Ik geef je godverdomme gelijk in je veronderstelling dat het geen toeval is dat de regering Bush vergeven was van PNAC auteurs. Joetjoepfilmpjes kijk ik overigens niet.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 00:45:01 #127
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_87856290
quote:
8.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 00:38 schreef Terecht het volgende:

[..]

Hmm? Ik geef je godverdomme gelijk in je veronderstelling dat het geen toeval is dat de regering Bush vergeven was van PNAC auteurs. Joetjoepfilmpjes kijk ik overigens niet.
Normaal betekent jouw 'Nee', Nu niet -> Onz
Terecht, kerol, vanwaar deze ommezwaai :D
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_87860895
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:44 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Ik begrijp je wel, maar die verklaring gaat gewoon niet op voor 30+ verdiepingen eronder.
Die zijn ingestort omdat er 70+ verdiepingen aan gewicht in 1x op knalde, die kinetische energie kunnen die 30 resterende verdiepingen nooit houden. Zie het zo, jij kan mij wel op je nek dragen, maar als ik me van zeg 30 a 40 centimeter op je schouders laat vallen, zak jij door je knieën heen. ;)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 10:48:09 #129
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_87860968
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 00:38 schreef Terecht het volgende:

[..]

waarom zou je niet naar YouTube kijken. Het platform staat toch compleet los van de inhoud.
Dus een presidential speech wordt onzin op het moment dat het op youtube beschikbaar is?!

Het is wel een erg kortzichtige statement.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_87861019
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:51 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

architects for 9/11 truth disagrees.

iik weet niet of het perspcectief is. maar het lijkt dat de ene vliegtuig in toren A lager het gebouw invloog dan de vliegtuig in toren B. Toch storten beiden torens op een zelfde manier in mekaar. iets zegt mij dat een van de twee gebouwen meer over zou moeten houden na instorting dan de ander. Omdat bij de ene toren bovenin meer gewicht was dat op de onderliggende verdiepingen zou inrammen (als je uitgaat dat de verdieoingen boven impact op een gegeven moment naar beneden vielen op de rest van het gebouw) En dan 7. die stortte in op dezelfde manier als 1 en 2, maar geen vliegtuig.
Of er nou 70 verdiepingen op 30 knallen, of 60 op 40, volgens mij is in beide gevallen de vrij komende kinetische energie zo overdadig veel dat de vernieling onderaan hetzelfde is qua grootte van de puindeeltjes. Natuur/bouwkundigen kunnen het je beter voorrekenen, maar dat rapport geloof je volgens mij niet?

En WTC7, net als de 2 torens, stortte recht op in elkaar, omdat de constructie verzwakt was, de impact van een vliegtuig was gemodelleerd voor de twin towers, en daar waren ze dus ook tegen bestand. (ze zijn niet door de klap omgevallen of ingestort) Grootste gemene deler voor alle 3 is de interne branden die gewoed hebben, en waarvan aangetoond is dat ze heet genoeg waren om stalen bouwdelen te verzwakken. ;)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_87861686
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 10:43 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Die zijn ingestort omdat er 70+ verdiepingen aan gewicht in 1x op knalde, die kinetische energie kunnen die 30 resterende verdiepingen nooit houden. Zie het zo, jij kan mij wel op je nek dragen, maar als ik me van zeg 30 a 40 centimeter op je schouders laat vallen, zak jij door je knieën heen. ;)
Allemaal leuk en aardig die "pancake" theorie.
Maar hoe vaak je dit ook herhaald: je moet bij een theorie als deze de effecten aan de buitenwand kunnen waarnemen.

Als je namelijk beweert dat de buitenwand daar sterk genoeg voor was om in tact te blijven van die 70 verdiepingen die erop drukken en de vloeren nu net niet, dan vraag ik me af waarom 1. de vliegtuigen erin konden vliegen alsof het van kaas was, en 2 waarom op het punt van begin collapse die buitenwanden het wel begaven. En niet een klein stukkie maar de hele buitenwand op die verdiepingen rondom. Tegelijk. Alsof de hele buitenwand op die verdieping een afspraak had van :"Kom op, nu gaan we donderen".

Dat kan nooit vriend. Hoe mooi je verhaal ook is, dat kun je niet verklaren.
pi_87861818
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 10:51 schreef fruityloop het volgende:
En WTC7, net als de 2 torens, stortte recht op in elkaar, omdat de constructie verzwakt was, de impact van een vliegtuig was gemodelleerd voor de twin towers, en daar waren ze dus ook tegen bestand. (ze zijn niet door de klap omgevallen of ingestort) Grootste gemene deler voor alle 3 is de interne branden die gewoed hebben, en waarvan aangetoond is dat ze heet genoeg waren om stalen bouwdelen te verzwakken. ;)
Dat je dit gelooft.
In heel de geschiedenis heeft dit nog nooit voor gedaan terwijl het toen in gebouwen voorkwamen die technisch slechter waren dat die hele WTC groep omdat die uit eerdere tijden stamden.

Daarbij, er zijn ook wetenschappers en technici die aantonen dat het niet kan. Je hebt dus 2 officiële verhalen. Waarvan de ene meer officieel lijkt omdat die niet aan de kant geschoven worden. Nu moet je nog je eigen logica gebruiken en leren van de geschiedenis.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:00:22 #133
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_87862364
als ik me even in jou rare gedachtes kronkel heh, kan je me dan de volgende vragen beantwoorden?

-waarom hebben ze WTC7 dan niet gelijkertijd met WTC1 en 2 laten in storten? :')
-waarom vloog er geen "CGI plane" in WTC7 om het "geloofwaardiger" te maken
-waarom zijn de filmpjes van het instorten van WTC7 niet gedelete
-waarom leven alle ooggetuigen nog ? ;(
-waarom zijn er geen explosieven zichtbaar of HOORBAAR rondom de collapse ?
-wat is het praktisch nut om WTC7 te laten doen instorten ?
zo kan ik nog wel doorgaan :P
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:07:08 #134
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_87862506
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 00:45 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Normaal betekent jouw 'Nee', Nu niet -> Onz
Terecht, kerol, vanwaar deze ommezwaai :D
Niks geen ommezwaai. Waar we denk ik van mening over verschillen is de consequenties die dat heeft gehad, maar aan het feit zelf valt wmb weinig af te doen. Bush' vader kende vanuit zijn periode als CIA directeur Donald Rumsfeld en Dick Cheney al, vele PNAC-leden hebben ook gediend onder Bush sr, George Bush' broer Jeb Bush was een warm supporter van PNAC, enz. De hele vertrouwenskring rondom George Bush jr was kortom vergeven van PNAC-supporters, niet zo gek ook dan dat er een heleboel een machtspositie kregen toebedeeld onder Bush jr.
pi_87862539
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 12:00 schreef Elusive het volgende:
als ik me even in jou rare gedachtes kronkel heh, kan je me dan de volgende vragen beantwoorden?

-waarom hebben ze WTC7 dan niet gelijkertijd met WTC1 en 2 laten in storten? :')

Doe maar niet. Het niveau is nogal aan de lage kant... om het voorzichtig uit te drukken.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:10:26 #136
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_87862604
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 10:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

waarom zou je niet naar YouTube kijken. Het platform staat toch compleet los van de inhoud.
Dus een presidential speech wordt onzin op het moment dat het op youtube beschikbaar is?!

Het is wel een erg kortzichtige statement.
Het platform staat helemaal niet compleet los van de inhoud. Als iemand naar de site van Alex Jones linkt kun je er zeker van op aan dat je gemanipuleerde BS voorgeschoteld krijgt. Daarnaast vind ik het linken naar joetjoepfilmpjes zonder er een uiteenzetting bij te geven gemakzuchtig. Joetjoep ter ondersteuning van je argument is wmb prima, maar aan joetjoep als argument aanbrengen heb ik een broertje dood. Dat is voor idioten die geen benul hebben waar ze over praten.
pi_87862748
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 12:10 schreef Terecht het volgende:

[..]

Het platform staat helemaal niet compleet los van de inhoud. Als iemand naar de site van Alex Jones linkt kun je er zeker van op aan dat je gemanipuleerde BS voorgeschoteld krijgt.
Sja... zo kortzichtig ben ik zelfs niet.
Maar goed, het onderstreept je manier van discussiëren wel.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:23:24 #138
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_87862903
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 12:16 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Sja... zo kortzichtig ben ik zelfs niet.
Maar goed, het onderstreept je manier van discussiëren wel.
Ik zou het ervaring noemen. Zoals ik linkjes naar stormfront en indymedia niet serieus neem, wantrouw ik ook Alex Jones. Als het werkelijk significant en betrouwbaar nieuws betreft zul je het ook bij andere media aantreffen maar dan zonder de spin die AJ er aan geeft.

Dimlicht.
pi_87863160
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 12:00 schreef Elusive het volgende:

Omdat er geen vliegtuig is in gedoken?
quote:
Wellicht was dat ook het plan, maar is het plan ergens mis gegaan, weet jij het?
quote:
Dat kon dus niet meer...veel te veel mensen die het op hebben kunnen nemen.
quote:
Leven?
http://barryjenningsmystery.blogspot.com/
quote:
Hierom...
http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/wtc7.html?q=wtc7.html

quote:
http://letsrollforums.com(...)ificance-t16930.html
quote:
Het verhaal ook hoor, je zegt het maar...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_87863506
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 12:23 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik zou het ervaring noemen.
Kan.
Maar dat is het niet.

quote:
Dimlicht.
Geen licht.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:03:57 #141
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_87863894
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 12:50 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Kan.
Maar dat is het niet.
[..]

Geen licht.
Pathetisch.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:13:09 #142
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87864100
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 11:30 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Maar hoe vaak je dit ook herhaald: je moet bij een theorie als deze de effecten aan de buitenwand kunnen waarnemen.

Als je namelijk beweert dat de buitenwand daar sterk genoeg voor was om in tact te blijven van die 70 verdiepingen die erop drukken en de vloeren nu net niet, dan vraag ik me af waarom 1. de vliegtuigen erin konden vliegen alsof het van kaas was, en 2 waarom op het punt van begin collapse die buitenwanden het wel begaven. En niet een klein stukkie maar de hele buitenwand op die verdiepingen rondom. Tegelijk. Alsof de hele buitenwand op die verdieping een afspraak had van :"Kom op, nu gaan we donderen".

Mss moet je nog eens goed kijken naar de aflevering van BBC Horizon over hoe de torens zijn gevallen. Daar bekijken ze het begin in detail, inc hoog kwaliteit beelden. Daar kan je zien dat het niet overal tegelijk begon.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_87864418
quote:

[..]

Wel eens van het fenomeen knik gehoord? De binnenvloeren geven steun aan de buitenwand. Kniklengte is één verdiepingshoogte (ruwweg gezien). Als de vloeren nu door de brand zwaar verzwakken (waren maar dunne staalprofielen) dan bezwijken ze. De vloer valt naar beneden op de vloer eronder, deze bezwijkt ook, etc.
De buitenkolommen hebben dan geen steun meer van de vloeren, dus de kniklengte wordt 2, 3 of zelfs 4 keer zo groot. De kracht die een kolom kan hebben staat in kwadratische verhouding tot de kniklengte. Dus als de kniklengte 2 keer zo groot is wordt de kracht die deze kolom kan hebben voordat deze knikt 4 keer zo klein.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:01:54 #144
52357 Lambiekje
pi_87865259
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 12:00 schreef Elusive het volgende:

Dat was waarschijnlijk ook de bedoeling. Vandaar ook dat het al voortijdig bekend was gemaakt dat het ingestort was.

Niet alles is vlekkeloos verlopen.

quote:
Er is toch ook geen CGI bij Pentagon.
quote:
Iets deleten van Internet als het eenmaal opgepakt is door een bot,feed of weet ik veel. Is een schier onmogelijke zaak.

quote:
De gebruikte ooggetuigen waren/zijn familieleden,acteurs en buren van de tv-station-medewerkers.
Veel van de getuigen die een andere mening bedeelt waren dan de officiële verklaring zijn (mond)dood.

quote:
Is wel zichtbaar, de squibs. CD experts zijn van mening dat het een CD is.

quote:
Op de 23ste ultra-reinforced verdieping was het Command Center. Plus dat het Enron-schandaal data 'vernietigd' is. Virtually elke overheids instituut was gevestigd in dat gebouw.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 23-10-2010 14:11:41 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:05:15 #145
52357 Lambiekje
pi_87865347
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 12:10 schreef Terecht het volgende:

[..]

Het platform staat helemaal niet compleet los van de inhoud. Als iemand naar de site van Alex Jones linkt kun je er zeker van op aan dat je gemanipuleerde BS voorgeschoteld krijgt. Daarnaast vind ik het linken naar joetjoepfilmpjes zonder er een uiteenzetting bij te geven gemakzuchtig. Joetjoep ter ondersteuning van je argument is wmb prima, maar aan joetjoep als argument aanbrengen heb ik een broertje dood. Dat is voor idioten die geen benul hebben waar ze over praten.
Je kortzichtigheid is wel erg duidelijk.

NEE!!! Alex Jones staat weer los van het platform YouTube.
Als er iets gemanipuleerd is dan is het overheids speeches e.d. Kranten artikelen. Denk dat AJ meer de waarheid spreekt dan dat jij wil dat de waarheid is.
pi_87865381
quote:

[..]

De buitenwanden bleven niet intact, de vliegtuigen vlogen er immers in/doorheen? Dat schreef ik ook niet, lees het nog maar eens. Wat ik zeg, is dat dié klap niet voldoende was om de torens in te laten storten, en het feit dát ze bleven staan na de impact lijkt me daar genoeg bewijs van? Er was bij de bouw ook rekening gehouden met dat soort impacts, en de gevolgen er van op de constructie van de torens. De daar op volgende branden waren daarentegen heet genoeg om het constructiestaal van de centrale kolom te doen bezwijken (niet smelten) onder de last van de verdiepingen erboven, en door die vallende massa aan verdiepingen bezweek de rest van de verdiepingen onder het punt waar de vliegtuigen er in vlogen.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:07:30 #147
52357 Lambiekje
pi_87865400
quote:

[..]

Ik zou het ervaring noemen. Zoals ik linkjes naar stormfront en indymedia niet serieus neem, wantrouw ik ook Alex Jones. Als het werkelijk significant en betrouwbaar nieuws betreft zul je het ook bij andere media aantreffen maar dan zonder de spin die AJ er aan geeft.

Dimlicht.
Als er belangerijk nieuws te melden valt. Dan is er wel weer een Joran actie waardoor de voorkant van de kranten zich daar op kunnen storten en niet op dat de wereldeconomie op klappen staat. Let er maar op. Flauwekul nieuws domineert als er belangerijke EU-wetten sneaky worden ingevoerd.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:09:23 #148
52357 Lambiekje
pi_87865442
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Mss moet je nog eens goed kijken naar de aflevering van BBC Horizon over hoe de torens zijn gevallen. Daar bekijken ze het begin in detail, inc hoog kwaliteit beelden. Daar kan je zien dat het niet overal tegelijk begon.
nee, vast en daarom kwam NIST ook met de pancake theory op de proppen in eerste instantie. En toen met de trusses-theory.

De overheidnepwetenschappers hadden niet verwacht dat het wij het volk hun quatsch niet accepteren.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:14:39 #149
52357 Lambiekje
pi_87865548
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:26 schreef _VoiD_ het volgende:

[..]

Wel eens van het fenomeen knik gehoord? De binnenvloeren geven steun aan de buitenwand. Kniklengte is één verdiepingshoogte (ruwweg gezien). Als de vloeren nu door de brand zwaar verzwakken (waren maar dunne staalprofielen) dan bezwijken ze. De vloer valt naar beneden op de vloer eronder, deze bezwijkt ook, etc.
De buitenkolommen hebben dan geen steun meer van de vloeren, dus de kniklengte wordt 2, 3 of zelfs 4 keer zo groot. De kracht die een kolom kan hebben staat in kwadratische verhouding tot de kniklengte. Dus als de kniklengte 2 keer zo groot is wordt de kracht die deze kolom kan hebben voordat deze knikt 4 keer zo klein.
Het zal allemaal best. Maar dat is niet op de WTC torens van toepassing.
Ik mis het 0,2micron verpulvering in het verhaal.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:15:52 #150
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87865576
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee, vast en daarom kwam NIST ook met de pancake theory op de proppen in eerste instantie. En toen met de trusses-theory.

De overheidnepwetenschappers hadden niet verwacht dat het wij het volk hun quatsch niet accepteren.
Heb je er goed naar gekeken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')