abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:31:49 #201
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_87955218
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 14:31 schreef Terecht het volgende:

[..]

Je snapt het niet. Ik heb het niet over vertrouwen als in 'het goede doen' maar over vertrouwen als in 'kundig'. Er op vertrouwen dat de overheid altijd het goede zal doen is dwaas, er in vertrouwen dat de overheid zo kundig is als truthers haar toedichten is zo mogelijk nog dwazer.
Ah op die manier. Neem als voorbeeld de hervormde zorgstelsel hier in Nederland. De poltiek bracht het als "om de stijgende kosten te drukken was dit nodig". dus.. het zou een sociaal en algemeen goed dienen. Dat moesten de burgers geloven. Is dat nu ook echt het geval? Velen geloven nogsteeds van wel.

Maar ik zag gelijk dat het kartelvorming was. verzekerings-corporaties die per wet, met behulp van politici en overheid, de burger als melkkoe gebruiken en juist alle concurentie minimaliseren onderling. Niks vrije markt, Dit is een gereguleerde markt. Niks concurentie. En nu zie je de prijzen alleen maar stijgen. Dat basis-bedrag/pakket geeft het al weg. Kwa prijs verschillen ze helemaal niet.

En ondertussen gooit zelfs de politiek het op marktwerking, das onzin, er is geen marktwerking. Dus de overheid is naar mijn mening wel zo doortrapt. Het gaat niet altijd perfect maar ze zijn wel doortrapt. Mischien nieteens expres/bewust.

quote:
Maar is daarmee ook gezegd dat de hele wereld er bij gebaat is dat het 'spook' bin Laden in stand wordt gehouden? Dat lijkt me allerminst het geval, er zijn m.i. een hoop landen en volkeren die er bij gebaat zijn als bin Laden ontmaskerd wordt als instrument/handpop van de Amerikaanse overheid. En als dat zo zou zijn, dat bin Laden een handpop van de CIA is, waarom heeft de CIA bin Laden dan niet geinstrueerd direct de verantwoordelijkheid voor de aanslagen op te eisen? Daar heb je nog steeds geen antwoord op gegeven.
Jawel daar heb ik wel antwoord op gegeven. En burgers zijn er niet gebaat bij, eilten wel. Ik moet eerlijk zijn dat ik niet weet wie die eliten precies zijn, Maar de oorlogs-industrie is er bij gebaat, de banken zijn er bij gebaat, De fed is heel erg gebaat bij economische crisis (rente, her-financieren van schuld, meer schuld, afhankelijkheid, meer rente).

Gezien de aanname van het bestaan van een One World Govt dat landen moeten samenwerken. Degene die NWO als doel hebben zijn niet gebaat bij het ontmaskeren van Bin Laden. Zij zijn gebaat bij het instandhouden van angst. Allerlei angsten, voor terreur angst voor virussen, computer virussen, alles. Je ziet dat landen op intl niveau sterk samenwerken (mexicaanse griep bijv.). Mischien in de toekomst als OBL niet meer nodig is. En ik denk dat dat ook zou kunnen, OBL is niet het enige dat angst kan inboezemen. Maar nu, de laatste 10 jaar gedijt de NWO heel erg bij angst.

Alles wijst op 1world govt, Obama's handelen, de wereldwijde aanslagen, co-operatie met "het bestrijden van" .. onnatuurlijk ontstane situaties. Ik denk dat deze One World facistsiche overheid haar handelen basseert op vrees. Zij creeren zelf de angsten en dan staan ze klaar met een "oplossing". Alle aspecten dat een mensenleven raakt van economie tot gezondheid wordt nu zwaar onder vuur gezet. En dan komt de overheid met "een oplossing". Het is geen gek idee als je mensen eronder wilt houden. Zo heb je controle. Doortrapt. Machiavelli enzo.

[ Bericht 8% gewijzigd door Schenkstroop op 25-10-2010 22:10:45 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_87957810
Ik gooi ze ook maar ff hier neer, gezien het hier over "het puin" gaat :P

FEMA foto's van Ground Zero...(afgezien van de teksten natuurlijk :+ )

Kom toch op mensen, die achtergronden zien er toch gewoon fake uit? :{

maandag 25 oktober 2010 @ 22:59:50 #203
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87959721
Wat vind je er dan zo fake aan? Ik ben bang dat ik het niet zie.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_87959960
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:59 schreef ATuin-hek het volgende:
Het is net wat iemand er in wil zien idd. Wat zeker ook niet meehelpt bij deze foto's zijn de 'grappige' teksten die erbij gezet zijn en of je niet weet of die site waar ze staan niet zelf die foto's bewerkt heeft.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  maandag 25 oktober 2010 @ 23:04:30 #205
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_87959970
Ik ook eigenlijk ook niet :@
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_87959976
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:59 schreef ATuin-hek het volgende:
De achtergronden zijn andere foto's waar de voorgrond als layer overheen ligt.

Zie de achtergrond én voorgrond op deze foto bijvoorbeeld... Mooi he ;)

Of deze... de outlines van de linker man op de voorgrond.. en ook gewoon weer die achtergrond. Zie ook de stapel puin als achtergrond bij de groep brandweermannen...

Valt je ook niet op dat sommigen hun masker op hebben en anderen er doodleuk zonder staan.. _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2010 23:09:49 ]
pi_87960299
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 23:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

Valt je ook niet op dat sommigen hun masker op hebben en anderen er doodleuk zonder staan.. _O-
Dat zegt niks... die ene die in beweging is op die tweede foto, komt misschien wel van rechts uit een gedeelte met veel stof ofzo... Maar dat zal jij wel een te makkelijke verklaring vinden.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_87960303
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 23:04 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Het is net wat iemand er in wil zien idd. Wat zeker ook niet meehelpt bij deze foto's zijn de 'grappige' teksten die erbij gezet zijn en of je niet weet of die site waar ze staan niet zelf die foto's bewerkt heeft.
Die foto's komen van FEMA. ;)

quote:
Op maandag 25 oktober 2010 23:10 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Dat zegt niks... die ene die in beweging is op die tweede foto, komt misschien wel van rechts uit een gedeelte met veel stof ofzo... Maar dat zal jij wel een te makkelijke verklaring vinden.
Veel te makkelijk idd, want het is imho overduidelijk te zien dat dit 100% fake is. :P

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2010 23:13:44 ]
pi_87960993
Voorbeeldje van iemand die deze man op foto 1 even in 2 minuten werk verplaatst heeft om te laten zien hoe simpel het is om dergelijke foto's te manipuleren:

2 minuten later, na wat geklooi met de path tool incl. background synthesis. Verder met Gimp de "affected areas" bewerkt. Rood voor bron en groen voor doel.

Origineel uit de Kurt Sonnenfeld collage

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2010 23:26:52 ]
pi_87961720
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 23:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die foto's komen van FEMA. ;)
De foto's wel, die teksten vast niet...

quote:
[..]

Veel te makkelijk idd, want het is imho overduidelijk te zien dat dit 100% fake is. :P
Jij wil dat het fake is... ;)
pi_87961804
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 23:41 schreef bas-beest het volgende:

[..]

De foto's wel, die teksten vast niet...
Dat had ik er al bij gezegd ;)

quote:
Jij wil dat het fake is... ;)
Jij wilt het niet :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2010 23:44:15 ]
pi_87962110

Perspectief zeker? :+

FEMA photo fucked the world O-)

Bron: Andrea Booher/FEMA News Photo

www.flickr.com/photos/32610356@N02

En dan hier nog een zip-file die zowel de FEMA news foto's als de foto's van Kurt Sonnenfeld bevat:

http://files.abovetopsecret.com/images/WTC-Photos.zip

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2010 00:30:27 ]
pi_87964804
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Voorbeeldje van iemand die deze man op foto 1 even in 2 minuten werk verplaatst heeft om te laten zien hoe simpel het is om dergelijke foto's te manipuleren:

[ afbeelding ]

2 minuten later, na wat geklooi met de path tool incl. background synthesis. Verder met Gimp de "affected areas" bewerkt. Rood voor bron en groen voor doel.

[ afbeelding ]

Origineel uit de Kurt Sonnenfeld collage
Die vent rijdt op rolschaatsen joh. Doet FEMA en de brandweer wel vaker. :+
pi_87965466
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 01:00 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Die vent rijdt op rolschaatsen joh. Doet FEMA en de brandweer wel vaker. :+
Even serieus please .. o|O

Wat denk je van de foto's die hier door mij zijn gepost?
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 07:49:59 #215
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_87967299
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 15:45 schreef Terecht het volgende:

[..]

In de zin dat jij ook de politiek vertrouwt dat je er haar motieven uit af kunt leiden - de politiek bewijst nl volgens jou dat 9/11 een inside job is nietwaar? Dat jij en anderen er van maken dat ik blind vertrouwen heb in de politiek is veelzeggend voor jullie beperkte denkkader.

- Als 9/11 een inside job zou zijn dan hadden ze wel een link met Saddam gefabriceerd. De Bush administration heeft nl jarenlang tevergeefs verwoede pogingen gedaan Saddam aan de aanslagen te linken, mocht het werkelijk een inside job zijn geweest dan hadden ze die link wel in het complot ingepast.
Dat hadden ze .. OBL heeft ons aangevallen en dus gaan we Irak binnenvallen want die heeft WMDs.
Dat er vervolgens 900+ leugens verkondigd zijn doet daar niet aan af. Dat was hun motivatie.

quote:
- Als 9/11 een inside job zou zijn dan hadden ze de motieven voor de aanslagen die het Witte Huis en bin Laden gaven wel overeen laten komen. Het Witte Huis beweerde dat de aanslagen waren gepleegd vanwege de vrijheden waar de VS voor staat terwijl bin Laden een heel ander verhaal afstak, nl over de sancties tegen Irak, militaire aanwezigheid in het Arabische Schiereiland en de onvoorwaardelijke steun aan Israel.
Dat bleek pas achteraf. Ons is verteld dat het ging omdat zij niet tegen het het 'vrije' westen konden verkroppen.

quote:
- Als 9/11 een inside job zou zijn dan hadden de cover-ups die door truthers aangezien worden als aanwijzingen dan wel bewijzen voor een inside job helemaal niet hoeven plaatsvinden. Als de complotteurs werkelijk in staat waren de dingen te doen die truthers aan hen toeschrijven als ware het James Bond schurken, dan zouden ze wel met een superieurder plan op de proppen zijn gekomen. De echte kwade genius weet namelijk wel beter dan zich te gedragen als een James Bond schurk, hij zal ervoor zorgen dat zijn plot helemaal geen cover-up nodig heeft door simpelweg een beter, simpeler plan te bedenken.

Hier maak ik uit op dat de politiek zeer opportuun te werk gaat, wat op zich geen verrassing mag heten.
Nee. Zij voelen zich zo boven ons gesteld dat ze een regel hebben dat het zo in to the face is. Ze moeten volgens hun eigen regels het zo open en duidelijk verkondigen dat ze iets gaan doen. Maar de intellectuele westerling is zo walgelijk naief en overheidsgezind dat deze groepen lafaards de open-secret niet zien en willen zien.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 07:59:52 #216
52357 Lambiekje
pi_87967354
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:39 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dus liet men bin Laden toe deze pijnpunten aan te snijden en daar is hij zo succesvol in geweest dat door zijn toedoen de VS genoodzaakt zag afstand te doen van haar basissen in Saoedie-Arabie. Juist.

Als bin Laden een handpop van de CIA is waarom zou hij daags na de aanslagen betrokkenheid hebben ontkend? Als bin Laden inmiddels al jaren dood is waarom komt niemand van zijn voormalige vertrouwelingen naar buiten met dat nieuws, en slaat er de VS mee om de oren? Als de Amerikaanse overheid bin Laden voor schuldig houdt waarom is de FBI volgens truthers dan kennelijk helemaal niet overtuigd van zijn schuld? Bin Laden als onderdeel van het complot zien roept veel meer vragen en tegenstrijdigheden op dan het oplost.
[..]
Osama is al 30 keer dood gerapporteerd in allerlei kranten. Maar keer op keer komt het ohzo betrouwbare Pentagon van nee meneer leeft nog. Ze willen gewoon ondanks wat het 'Sinterklaas' verhaal vast houden.
Je denkt toch niet echt dat ie Pakistan zit?!

quote:
Dit is veel te simplistisch gesteld, een weinig toereikend en m.i nogal gemakzuchtig excuus. Je zei zelf al dat PNAC aanhangers goed vertegenwoordigd waren in het Witte Huis en het is geen geheim dat hun doelstelling regime change in Irak was. Waarom hebben ze dan geen belastende link met Saddam gefabriceerd?
dat hebben ze wel. Alleen was dat die doorzichtige photoshop-wmds.

quote:
Het is niet omdat ze er niet aan gedacht hebben, men was vlak nadat men in het pluche gezeteld was al begonnen met het treffen van voorbereidingen om de oorlog in Irak te rechtvaardigen. Het is niet omdat ze dachten dat het er te dik bovenop zou liggen, aangezien ze zelf overal waar mogelijk een link met Saddam hebben geimpliceerd.
[..]

De schurk die de truthers portretteren heeft anders verdacht veel weg van de schurken waar James Bond het tegen moet opnemen. Zij gedragen zich nl ook als volslagen idioten, die, ondanks de macht en de middelen die zij tot hun beschikking hebben, altijd veel te ingewikkelde plannetjes bedenken die zo vol met gaten zitten dat ze James Bond iedere keer weer in staat stellen de wereld van de ondergang te behoeden, alsof het een soort verborgen verlangen van die schurken is.

Het is niet waarschijnlijk dat een echte kwade genius zich zal gedragen als een karikatuur uit een film, het is zelfs onlogisch. De schurken uit James Bond delven nl uiteindelijk altijd het onderspit, dat wil de echte kwade genius natuurlijk zien te voorkomen. Dit kan eenvoudig verholpen worden door een veel geslepener en eenvoudiger complot te bedenken, wat niet zo moeilijk is als je naar de oliedomme scenario's kijkt die truthers voorstellen. Een prachtvoorbeeld hiervan is de zgn nanothermietpaper die een volslagen krankzinnige sloopmethode opvoert.
[..]
De officiele slootmethode opvoering is krankzinnig. He wat nog krankzinniger is is dat lui zoals jij daar in trapt. Dat kan ik echt niet bij ...

quote:
Dat gebeurde ook pas nadat al-Qaida haar eerste aanslagen al had gepleegd. Ik denk dat ik de zaken niet zozeer omdraai als wel dat jij een doelredenering toepast.
Maar wie stuurt Al-Qaeda aan?? Het een een CIA-opgericht theekransje.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:02:14 #217
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87967377
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 01:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Even serieus please .. o|O

Wat denk je van de foto's die hier door mij zijn gepost?
Ze zien er gephotoshopped uit, los van de teksten :)
The truth was in here.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:07:26 #218
52357 Lambiekje
pi_87967424
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:13 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Je kan een hoop gillen, maar je weet wel dat gebouwen die vroeger werden gebouwd een stuk steviger waren?
Tegenwoordig worden ze zo licht mogelijk gemaakt, zo min mogelijk materiaal. Zo goedkoop mogelijk. Alles wordt berekend om aan een bouwbesluit te voldoen, en vaak niet meer (of de amerikaanse equivalent).

Daarnaast vind ik denken dat het een inside job is nog mogelijk, maar holografische vliegtuigen, verdwenen staal en iedereen omleggen die anders denkt? :').
A holografisch projectie bestaat. Staal is voór dat er een onderzoek gestart is verpatst.
En ja wie anders denkt wordt omgelegd.

Zelf (micro)biologen worden omgelegd omdat ze anders denken over de mexgriep.

quote:
1) Mensen denken altijd anders. Bij alles zijn er wel conspiraties. Dus die omleggen valt nog meer op dan ze laten blaten.
2) Leugens zijn het best wanneer ze op waarheid gebaseerd zijn. Hoe moeilijker het word, hoe groter de kans dat iemand zijn mond voorbij lult.
The bigger the lie the more they will believe it.

quote:
Dus _als_ het al een inside job is. Waarom dan holografische vliegtuigen etc. ipv gewoon een vliegtuig te kapen en dat het gebouw in te rammen?
De kans dat bijvoorbeeld een windvlaag het vliegtuig uit koers brengt was te groot. WTC1+2 moest hoe dan ook kapot. a) Vanwege een Patriot Act, dat al opgesteld was, maar moest nog een rede hebben om geratificeerd te worden. b) asbest/galvanisch corrosie onderhoudsbeurt beide torens.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:16:40 #219
52357 Lambiekje
pi_87967498
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:31 schreef Terecht het volgende:

[..]

Je snapt het niet. Ik heb het niet over vertrouwen als in 'het goede doen' maar over vertrouwen als in 'kundig'. Er op vertrouwen dat de overheid altijd het goede zal doen is dwaas, er in vertrouwen dat de overheid zo kundig is als truthers haar toedichten is zo mogelijk nog dwazer.
[..]

Maar is daarmee ook gezegd dat de hele wereld er bij gebaat is dat het 'spook' bin Laden in stand wordt gehouden? Dat lijkt me allerminst het geval, er zijn m.i. een hoop landen en volkeren die er bij gebaat zijn als bin Laden ontmaskerd wordt als instrument/handpop van de Amerikaanse overheid. En als dat zo zou zijn, dat bin Laden een handpop van de CIA is, waarom heeft de CIA bin Laden dan niet geinstrueerd direct de verantwoordelijkheid voor de aanslagen op te eisen? Daar heb je nog steeds geen antwoord op gegeven.
[..]
Meen je dat echt van OBL?! _O-

Dan mag jij ons uitgaan leggen waarom ze hem NIET kunnen vinden maar wel keer op keer een reactienieuwsbericht weten te publiceren dat hij WEL leeft als een Franse krant, een egyptische krant een Pakistaanse krant rapporteert dat de nierdialyse-patiënt is overleden.

quote:
Volgens de truthers zelf doen de gekken die zij verdenken van 9/11 hun ding helemaal niet openlijk aangezien zij volgens hen massaal bewijsmateriaal hebben verdoezeld, de media op grote schaal hebben gemanipuleerd en onderzoeken hebben gedwarsboomd om hun stoute plannetjes maar geheim te kunnen houden. Dit is onlogisch. Immers, als ze in staat waren zo'n omvangrijke en geraffineerde cover-up te regisseren dan hadden ze in de eerste plaats al die moeite niet hoeven doen en het risico niet hoeven lopen door simpelweg een doortrapter plan te bedenken. Een plan waarbij ook Saddam of Irak betrokken is bijvoorbeeld, op die opmerking heb je nl helemaal niet geantwoord.
[..]

PNAC heeft helemaal nooit geschreven dat ze behoefte hadden aan nieuwe Pearl Harbor. Dat jij die wens er in meent te lezen is begrijpelijk maar zij noemden in de basis gewoon een historisch feit op. Stel het was wel een wens, waarom zou je zo'n 'red flag' willen achterlaten?
tjezus. Meen je het echt. ... zelfs WIKI heeft het over en New Pearl Harbor.
En google vult het zelfs aan voor je als je PNAC in typt.
je bent echt lachwekkend.!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:25:12 #220
52357 Lambiekje
pi_87967563
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 23:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De achtergronden zijn andere foto's waar de voorgrond als layer overheen ligt.

Zie de achtergrond én voorgrond op deze foto bijvoorbeeld... Mooi he ;)

[ afbeelding ]

Of deze... de outlines van de linker man op de voorgrond.. en ook gewoon weer die achtergrond. Zie ook de stapel puin als achtergrond bij de groep brandweermannen...

[ afbeelding ]

Voor- en achtergrond is scherp. Wat voor lenzen gebruiken ze.
pi_87967626
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 23:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En dan hier nog een zip-file die zowel de FEMA news foto's als de foto's van Kurt Sonnenfeld bevat:

Wat is nou het probleem, 2 foto's die op verschillende tijden en vanuit verschillende plekken genomen zijn, verschillen? :?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_87967687
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 08:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Voor- en achtergrond is scherp. Wat voor lenzen gebruiken ze.
Een spiegelreflex, met een goede lens? Ik zou toch eens langs de pearle gaan als jij die achtergrond van de 2e foto scherp noemt. :|W
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  † In Memoriam † dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:05:23 #223
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_87968002
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 23:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Deze twee foto's bewijzen één ding: van perpectief snap jij de ballen. In de tijd dat de man in de beige tuinbroek zich omdraaide is de fotograaf een paar stappen naar rechts gelopen en voila, alles valt op z'n plek.

Of die "let's call a spade a spade serie": in de tijd dat de stoom verschijnt loopt man met schop vier meter, neemt de schop in z'n andere hand en is een andere man op de eerste plek komen te staan. Heb jij enig idee hoe lang er tussen zat? Kan je daarom hard maken dat die stoom niet in die tijd heeft kunnen ontsnappen?

Wat betreft die andere foto's, die lijken me bewerkt qua verzadiging en helderheid maar ik kan er, ondanks de suggestieve teksten, niets in ontdekken wat niet kan.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_87968679
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 09:05 schreef Barbaaf het volgende:

Deze twee foto's bewijzen één ding: van perpectief snap jij de ballen. In de tijd dat de man in de beige tuinbroek zich omdraaide is de fotograaf een paar stappen naar rechts gelopen en voila, alles valt op z'n plek.
Dus als jij uiterst links voor je iets in beeld hebt (de C) en je doet een paar stappen naar rechts, dan staat de C ineens uiterst rechts van je? Daarnaast is D dan amper gedraaid? Knap hoor.

quote:
Of die "let's call a spade a spade serie": in de tijd dat de stoom verschijnt loopt man met schop vier meter, neemt de schop in z'n andere hand en is een andere man op de eerste plek komen te staan. Heb jij enig idee hoe lang er tussen zat? Kan je daarom hard maken dat die stoom niet in die tijd heeft kunnen ontsnappen?
Nee, dat heb ik niet maar de setting er omheen is nogal van heroic Hollywood niveau, vindt je niet?

quote:
Wat betreft die andere foto's, die lijken me bewerkt qua verzadiging en helderheid maar ik kan er, ondanks de suggestieve teksten, niets in ontdekken wat niet kan.
Kijk eens goed naar de "lunar spade".

Buiten dat... waarom zou een FEMA in godsnaam foto's moeten bewerken om ze er spectaculairder uit te moeten laten zien? Dat is niet haar taak namelijk...

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2010 09:52:32 ]
pi_87969388
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 09:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dus als jij uiterst links voor je iets in beeld hebt (de C) en je doet een paar stappen naar rechts, dan staat de C ineens uiterst rechts van je? Daarnaast is D dan amper gedraaid? Knap hoor.
[..]

Nee, dat heb ik niet maar de setting er omheen is nogal van heroic Hollywood niveau, vindt je niet?
[..]

Kijk eens goed naar de "lunar spade".

Buiten dat... waarom zou een FEMA in godsnaam foto's moeten bewerken om ze er spectaculairder uit te moeten laten zien? Dat is niet haar taak namelijk...
Maar waarom? Waarom zouden ze het op die manier in scene zetten? Hologrammen, gephotoshopte fotos, etc etc.

Is het dan niet makkelijker om "gewoon" een vliegtuig te kapen en dat het gebouw in te slaan.

Die conspiracies nemen vaak de moeilijkste weg 8)7 Het slaat nergens op. Allemaal decors die gemaakt moeten worden, dingen die geshopped moeten worden. Dat kost zo belachelijk veel man dat het nooit geheim kan blijven.

Terwijl twee mensen een toren in te laten vliegen relatief weinig moeite kost.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')