Ik zou voor 'n Empella gaan. Een mooi, Nederlands topproduct.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:26 schreef Oksel het volgende:
Wat voor frame heb ik nodig voor een crosser?
Wielen heb ik al (met campa).
Gezien de staat van de Duitse fietspaden kan ik me voorstellen dat de drukke weg veiliger is dan het fietspad.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:34 schreef Klonk het volgende:
nondeju, net een heerlijk stuk door Duitsland gefietst, houd het fietspad op en mag je verder op een hele drukke weg waar 100 per mag worden gereden
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef Oksel het volgende:
Als er een Brooks op je fiets zit, mag dat ook gewoon. Het wordt dan gezien als motorfiets namelijk..
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:33 schreef Oksel het volgende:
Oh, nog zo'n Brooksheld meldt zich.
Kijk, van C_F begrijp ik het. Maar jij bent echt niet zo zwaar dat je het nodig hebt? Of ben je 1m50?Dan zou je wel wat zwaar zijn voor je lengte..
Maar als je gewoon 1m80 bent is 90kg echt niets schokkends!
Omdat het voor mij wel de oplossing was tegen irritatie aan m'n perineum en veel lichamelijk leed.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:36 schreef Five_Horizons het volgende:
Ah, een teer punt, zie ik![]()
Ik wilde het eigenlijk net vragen: ik heb een prima zadel van Fi'zi:k, maar als ik sommigen hoor is Brooks (ondanks het wat aparte uiterlijk) hét summum van fietszadels.
Waarom kiezen mensen daarvoor?
Laat maar, die is te makkelijk....quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:38 schreef SuperWeber het volgende:
Echte kerels hebben helemaal geen zadel & zadelpen nodig ...
Zo te zien heb ik een nieuwe reputatie als klein dikkertje te pakken? Ben toch echt 1.83 hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:42 schreef Oksel het volgende:
Fred;
is dit niet wat voor je?
http://link.marktplaats.nl/385953282
Ik zou het wel weten als ik nog niets had, mooi fietsje zeg..
Ik had om die reden de zadelpen ook al verwijderdquote:
Doe maar radicaalquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:57 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik had om die reden de zadelpen ook al verwijderd
Je niemandslandje... Je glijbaantje... In de VS ook wel bekend als 'the gooch'... Perineum is de netste en officiele benamingquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:05 schreef marcodej het volgende:
Ik heb even opgezocht wat een perineum is (geen idee wat het was)... Had ik beter niet kunnen doen.
Ik wou dat ik hier wat mee kon..nou ja ik kan er wat mee maar dat wordt pot/ketel balk/splinter werk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:19 schreef Oksel het volgende:
ik zit met dezelfde stats en ik ben niet dik.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik wou dat ik hier wat mee kon..nou ja ik kan er wat mee maar dat wordt pot/ketel balk/splinter werk.
Maar je zal niet snel voor Ethiopiër worden aangezien.
I know...Ik heb aanleg voor drama-queen. Maar de familiegeschiedenis geeft me weinig reden tot optimisme. Ben wat nerveus omdat het in een paar weken flink is verergerd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:51 schreef Yankee het volgende:
Zonder lullig te willen gaan doen, maar je gaat wel van zo ongeveer het ergste uit......wacht nou eerst even dat bezoekje af, daarna kun je wel weer verder zien
Ik heb dat altijd met m'n fiets. Als er iets mis is word ik chagerijnig, kan ik slecht slapen en is m'n vrouw blij als ik naar m'n werk ben.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:51 schreef Yankee het volgende:
Zonder lullig te willen gaan doen, maar je gaat wel van zo ongeveer het ergste uit......wacht nou eerst even dat bezoekje af, daarna kun je wel weer verder zien
Dat wil ik nog wel jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:50 schreef SuperWeber het volgende:
Gewoon een tijdritstuur monteren
[ afbeelding ]
Kan je zelf doen, Fok!Wiki ofzoquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:05 schreef SuperWeber het volgende:
Owja, mijn fiets moet nu natuurlijk aangepast worden in de op. Cube Agree SL
Wie deed dat ook alweer?
Ik ga binnenkort (of over een jaar) een fixie maken. Nu wil ik wel 'n hip ding maken, maar zonder de historie van 't frame te vernaggelen (mits ik een mooi frame vind). Denk dat daar dan wel 'n Brooks op komt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:43 schreef Oksel het volgende:
Brooks is voor mensen die of HEUL lang fietsen (Ivo) of voor mensen dat wat zwaarder zijn (C_F) of voor mensen die gewoon geen ziteelt durven te kweken..
Ik heb m'n vriendin op een crosser gezet, ze heeft 't nu nergens anders meer over zo leuk vindt ze 'tquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:00 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ga kijken of ik ergens een mtb of een cyclocross fiets kan lenen en ga ik eens meetrainen voor het veldrijden. Als het bevalt ga ik zelf een fietsje aanschaffen. Wil toch wat anders proberen.
De baan is gewoon te ver weg voor mij. En veldrijden lijkt mij veel leuker.
ik ben ook van plan een fixie te gaan bouwen. wordt voor mij ook pas de volgende winter ofzo.quote:[b]Op maandag 18 oktober 2010 15:46 schreef Tommeke het volgende
[..]
Ik ga binnenkort (of over een jaar) een fixie maken. Nu wil ik wel 'n hip ding maken, maar zonder de historie van 't frame te vernaggelen (mits ik een mooi frame vind). Denk dat daar dan wel 'n Brooks op komt.
Ik zou dan de clubwedstrijdjes willen rijden. Maar eerst even zeker zien of ik het wel leuk vind.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:48 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik heb m'n vriendin op een crosser gezet, ze heeft 't nu nergens anders meer over zo leuk vindt ze 't
Als je een leuk parcours cq. stuk bos kan vinden is het zo leuk om te doen!
Make up your mind womanquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:11 schreef Oksel het volgende:
Ik wil ook een crosser, maar heb net een ATB gekocht. Die staat alweer op MP..Wie weet.
Dikke banden zijn eng.quote:
Dat dus ja. Je zal sneller wegzakken, wegklappen en onderuitgaan als de wegen slechter worden. Je gaat wel harder (en harder op je muil dus).quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:18 schreef Oksel het volgende:
Dikke banden zijn eng.
Wanneer is een crosser eigenlijk in 't nadeel? Groot voordeel heb je op stevige paden natuurlijk. Wanneer heb je dan echt nadeel? Als het heel erg blubberig is?
Daar moet je niet over discussieren, dat moet je gewoon doen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:55 schreef Freddeh het volgende:
Discussiepuntje hier thuis is of ik wel of niet de 75km Ronde van Vlaanderen ga doen in 2011...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |