Ik zou voor 'n Empella gaan. Een mooi, Nederlands topproduct.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:26 schreef Oksel het volgende:
Wat voor frame heb ik nodig voor een crosser?
Wielen heb ik al (met campa).
Gezien de staat van de Duitse fietspaden kan ik me voorstellen dat de drukke weg veiliger is dan het fietspad.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:34 schreef Klonk het volgende:
nondeju, net een heerlijk stuk door Duitsland gefietst, houd het fietspad op en mag je verder op een hele drukke weg waar 100 per mag worden gereden
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef Oksel het volgende:
Als er een Brooks op je fiets zit, mag dat ook gewoon. Het wordt dan gezien als motorfiets namelijk..
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:33 schreef Oksel het volgende:
Oh, nog zo'n Brooksheld meldt zich.
Kijk, van C_F begrijp ik het. Maar jij bent echt niet zo zwaar dat je het nodig hebt? Of ben je 1m50?Dan zou je wel wat zwaar zijn voor je lengte..
Maar als je gewoon 1m80 bent is 90kg echt niets schokkends!
Omdat het voor mij wel de oplossing was tegen irritatie aan m'n perineum en veel lichamelijk leed.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:36 schreef Five_Horizons het volgende:
Ah, een teer punt, zie ik![]()
Ik wilde het eigenlijk net vragen: ik heb een prima zadel van Fi'zi:k, maar als ik sommigen hoor is Brooks (ondanks het wat aparte uiterlijk) hét summum van fietszadels.
Waarom kiezen mensen daarvoor?
Laat maar, die is te makkelijk....quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:38 schreef SuperWeber het volgende:
Echte kerels hebben helemaal geen zadel & zadelpen nodig ...
Zo te zien heb ik een nieuwe reputatie als klein dikkertje te pakken? Ben toch echt 1.83 hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:42 schreef Oksel het volgende:
Fred;
is dit niet wat voor je?
http://link.marktplaats.nl/385953282
Ik zou het wel weten als ik nog niets had, mooi fietsje zeg..
Ik had om die reden de zadelpen ook al verwijderdquote:
Doe maar radicaalquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:57 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik had om die reden de zadelpen ook al verwijderd
Je niemandslandje... Je glijbaantje... In de VS ook wel bekend als 'the gooch'... Perineum is de netste en officiele benamingquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:05 schreef marcodej het volgende:
Ik heb even opgezocht wat een perineum is (geen idee wat het was)... Had ik beter niet kunnen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |