Sonnetje:quote:Ik zou het erop gokken.
Lijkt mij soms heel confronterend dat je mam er niet meer is orea. Wat zou je af en toe graag het gezeur over vroeger horen dan! Maar ook van hoe deed jij dat nou mam?
pessie:quote:lastig oreawat de goeie keuze is...
ik gs gewoon zo slapen en dan zie k wel hoe laat hij wakker wordt. ben toch al nachten om 4/5 uur wakker
Even de laatste post in een nieuw topic. Nu ga ik echt slapen.quote:Commentaar van mijn moeder is dat Nathan om de dag in bad gaat. Ze vind dat baby's elke dag in bad moeten terwijl de kraam het had over 2 a 3 keer per week. Ik doe dus 3 a 4 keer. Maar goed, ik heb uitgelegd dat met flanellen luiers een baby inderdaad gaat stinken, pampers nemen zo goed op, ik vind niet dat Nathan stinkt. Als hij zou stinken zou hij vaker in bad gaan.
Wanneer hij zichzelf heeft ondergepoept gaat hij 's avonds nog mee onder de douche.
En Son ik snap ook niet goed waarom jullie de babykamer op zolder hebben. Ik dacht dat dat was omdat jullie op jullie eigen verdieping 1 slaapkamer hebben. Kennelijk verkeerd begrepen?
Tico, Jen en mamamelk .
Nathan ligt in zn bed, ging poepen net nadat hij zn nachtluier incl sudo om had. Kon meteen verschoont wil niet dat hij gaat slapen met een vieze luier als hij er de rest van de nacht nog mee moet doen. Ik duik er ook in. Welterusten!
Pyjama vanaf dag 1. Gewoon omdat het onderdeel is van "naar bed gaan" is. Soms is het niet meer dan dan makkelijke broek aan doen, omdat je in een spijkerbroek zelf ook niet fijn slaapt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:21 schreef Fannetje het volgende:
Hier sliep mevrouw van 23.15 tot 5.45 en om 6.30 lag ze weer in bed en slaapt nu nog
Ik ben wel 20 keer wakker geweest, moet nog erg wennen aan het feit dat ze op haar eigen kamertje slaapt en dat ik niks meer hoor, behalve als ze huilt dan. Maar dat zal wel goedkomen
Anne gaat ook om de dag in bad, ze krijgt wel elke dag schone kleren aan. Ze slaapt trouwens nog gewoon in haar gewone kleding. Wanneer zijn jullie overgestapt op pyjama's?
Vanmiddag moeten we op controle bij de kinderarts, in principe vanwege het geel zien waar ze dus in de eerste week voor behandeld is. Ben benieuwd of ze ook nog andere dingen gaan controleren. En morgen moeten we voor het eerst naar het CB.
Ja t gaat steeds beter.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:12 schreef pessie het volgende:
Prikjesniet leuk, zowel voor ouder als voor kind...
Fluugs, Willem ook al zo goed geslapen! Heerlijk!
Tico verwarming vol was. Goed gegaan met bed schoon houden vannacht?
Ik maak ze inderdaad vol die 18 weken... Of eigenlijk 20 omdat ik er nog vakantie aan geplakt heb...quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:19 schreef Ticootje het volgende:
Mijn verlof duurt nog bijna 6 weken... In totaal heb ik bijna 18 weken, voordeel van overtijd lopen.
Alles wat je anders dan melk geeft is bijvoeden, en richtlijnen zijn in principe niet bijvoeden voor 6 maanden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:46 schreef draculettetje het volgende:
ow ik wilde nog even vragen (misschien beter in BV of rapley topic?)
minidraak jat dus nu mn thee uit mijn glas als ik dat drink en ze kan erbij
ik wil haar best zelf wat rooibosthee geven, maar kan dat gewoon met de borstvoeding?
ik dacht van wel maar in schema van de rapley interpeteer ik als niet
kijk dat is een helder antwoord! dank daarvoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Alles wat je anders dan melk geeft is bijvoeden, en richtlijnen zijn in principe niet bijvoeden voor 6 maanden.
Water, thee enzo, wat je daarvan bijgeeft zal je minidraak niet bij jou drinken, dus minder melk binnen, minder voedingsstoffen. In thee en water zit niets, dus wel een vol maagje maar geen voedingswaarde.
Vanaf 6 maanden kun je eens wat anders aanbieden dan alleen moedermelk, maar tot een jaar blijft melk toch de hoofdbron van voedingsstoffen.
En dit is niet lullig bedoeld: Maar je minidraak is nog geen 6 maanden oud, je kan mij niet vertellen dat zij naar de tafel toe kruipt, zich optrekt en je theeglas pakt en vervolgens je thee pikt. Jij bent degene die de keuze maakt om thee te geven.
Verder ieder zijn eigen keuze, als jij thee wilt geven, dan moet je dat doen.
denk wel dat het scheelt idd flesvoeding of borstquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:25 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb van de huisarts het advies gekregen om de flessen aan te maken met rooibosthee als Willem erg veel last heeft van krampjes draak. Ik vermoed dus dat het geen kwaad kan...
Nu is het bij mij natuurlijk anders omdat Willem nooit volledig op BV heeft gezeten, als ik z'n fles aanmaak met rooibos krijgt hij daar niet minder voedingsstoffen uit de melk van binnen....
@Orea en Draak; het is idd soms lastig maar in het dagelijks leven heb ik er eigenlijk minder last van dan je zou verwachten. Wat draak ook zegt eigenlijk. Het komt in vlagen, het gemis... En het is na de geboorte van Willem net als bij jullie weer even opgevlamd...
Ik laat het idd maar even groeien met die oom en als we vaak genoeg langsgaan kunnen we daar best een handje bij helpen natuurlijk
Balen Son!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:15 schreef Sonnetje85 het volgende:
oke, floris regelt niet, maar ik ben ongesteld geworden, vandaar de gebroken nachten en dus de mindere productie
misschien ook wel in combinatie met regeldagen.
heb nu wel meer last van mn knip. die is af en toe wel gevoelig, maar nu is t echt vervelend...
cantare wat is Elise goed gegroeid zeg!
Yep, leuk joh, 2 kindjes in 1 jaar.quote:
Kan een maandje te vroeg komen...quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
nee voor in 1jaar is t te laat
moet er niet aan denken, beetje te snel
nee joh, mijn baby's komen te laat..kijk maar naar florisquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kan een maandje te vroeg komen...
Ik zou echt gaan janken..
grappig hoe je idee erbij veranderdquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:26 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik vond 2 jaar en drie maanden er tussen veel en 2 jaar en vier maanden weinig...
dank!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:04 schreef Orea het volgende:
Oh Draak, wat vervelend dat je mini steeds zulke drama nachten heeft![]()
Dikke knuffel!
Als je minidraak minimaal 4 plasluiers per dag heeft, goed alert is als ze wakker is en tevreden na een voeding, kun je ervan uitgaan dat je gewoon voldoende hebt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:00 schreef draculettetje het volgende:
ik ben jaloers op jullie nachten! Hoop dat minidraak ze snel ook weer heeft
balen sonnetje dat je overdag niet even mee kan slapen!:*
Ik merk ook dat het me echt begint op te breken, vannacht was het weer drama, en het stomme is ik ben de tanden kwijt die ik eerst duidelijk voelde![]()
vanmiddag naar consultatieburo hoop dat minidraak nu wel een beetje is aangekomen anders vraag ik me echt af of ik nog voldoende voor haar heb...
ik ben inmiddels 2x echt ongesteld geweest, jeetje dat heb ik echt niet gemist
en hoe graag ik ook echt nr 2 zou willen, is het nog maar de vraag of die er uberhaupt kan komen
maar dat zien we dan wel weer
Oh!!!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:17 schreef Orea het volgende:
Hier werd er wat bezorgd en ik was net Leia uit bed aan het halen. Dus ik doe de deur open met Leia op de arm, zegt ie (kijkend naar mijn buik): zooo, en alweer een kleine op komst?
![]()
Ik moet gaan afvallen, dat is duidelijk!
Bijna wel hèquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:25 schreef Troeta het volgende:
[..]
Oh!!!!![]()
![]()
![]()
Dan ben ej toch in staat om die vent neer te slaan zeg!
ik heb eigenlijk al een beetje besloten gewoon te stoppen met de bv.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:19 schreef Ticootje het volgende:
Son, balen joh van je productie. Heb je een kolf? Je zou na een voeding nog kunnen nakolven, vaak aanleggen... Hoe leger je borst hoe harder die fabriek gaat werken. Voedingen opsparen heeft geen zin.
Maar ik snap je goed dat je een fles bijgeeft hoor! Maar als je borstvoeding wilt blijven geven dan moet je nu wel je productie omhoog krijgen, anders is het echt bergafwaards.
Domperion heeft ook nog een productieverhogend effect, dus als aanleggen en leegkolven niet werkt, zou je dat nog kunnen proberen.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:21 schreef YPPY het volgende:
Ik moet zo werken, maar wil even kwijt dat ylana zo'n moppie is!
Goed zeg, 6,5 uur!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:30 schreef Noa24 het volgende:
Isabelle heeft geslapen van 20.30 tot 03.00 en toen van 03.30 tot 06.00![]()
Hmm... Elises hoofdomtrek was met 4 weken 38.5 cm. Dat was ruim bovengemiddeld (bij een gemiddelde lengte, 53.5 cm), maar er werd verder niets van gezegd.quote:Gisteren zijn we voor het eerst naar het consultatiebureau geweest en ze is nu 54 cm en weegt 4150 gram. Wat alleen wel opviel was dat haar hoofdomvang aan de grote kant is. 38.8 cm. De arts zei dat we dat een beetje in de gaten moesten houden..ik maak me nu dus wel een beetje zorgen
Dit gaat in de excelsheet he?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
tss en dan wel commentaar op mij leveren
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:10 schreef Ticootje het volgende:
En ik had mn bed wel wat strakker mogen opmaken.
Ja, was hier ook toen ze overdag naar haar eigen kamertje ging. Ik ging er gewoon bij zitten tot ze sliep, pakte d'r een boek bij. Dat werkte toen nog, daar kom ik nu niet meer mee weg denk ikquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:15 schreef Ticootje het volgende:
pff Leyla moet wel wennen, gister sliep ze overdag niet goed, en nu ligt ze net een half uurtje en wil ze er weer uit... Maar ja, op deze leeftijd is doorzetten iets makkelijker dan dat je dat doet na 2,5 jaar.
Ja als Leyla groter is en aan een peuterbed toe is, dus over 2 a 3 jaar dan zou ik dat ook erg leuk vinden. Maar de keuze is dan aan Jen of ze met Leyla wilt slapen. Ook als we verhuizen zou ik liever de meiden op 1 kamer hebben en 1 kamer als speelkamer, dat ik later wel een slaapkamer heb als ze dat willen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:30 schreef pessie het volgende:
Orea ook Nathan groeit nog steeds enorm goed, dus helaas kan je niets vertellen. Alhoewel, misschien voorbereiding voor de 4 maanden dip?
![]()
Tico toffe meiden kamer! Ook ik sliep tot mn 13de samen met mn oudere zus op 1 kamer, zo gezellig! Groot bed trouwens
Nathan slaapt overdag meestal ook maar een half uur per keer. Maar tsja, hij slaapt in ieder geval en 's nachts gaat meestal heel goed.
Doe ik ook, elke 2 uur drinkt ze slecht en slaapt ze nog slechter. 3 uur ertussen heeft ze wel honger en eet ze haar buikje vol en valt dan in een diepe slaap... Meestal..quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:19 schreef pessie het volgende:
Orea ik had juist verwacht dat jij al aan maat 68 toe zou zijn omdat Nathan nu echt in maat 62 is en een stuk kleiner is dan Leia. Wel is Nathan zo'n 58 cm, dus misschien ligt het daaraan? Het is ook vooral dat de mouwtjes goed zitten van maat 62.
Ik ga voedingen uitstellen. Hij kwam steeds overdag elke 2 a 2.5 uur en dronk dan weinig. Heb er nu een speen in en ga proberen er 3 uur tussen te laten overdag. Ik hoop dat hij dan wat beter drinkt.
Positieve kant: Je wilde 10 kilo afvallen toch? Genoeg beweging!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Doe ik ook, elke 2 uur drinkt ze slecht en slaapt ze nog slechter. 3 uur ertussen heeft ze wel honger en eet ze haar buikje vol en valt dan in een diepe slaap... Meestal..
Ik ga weer teruglopen
quote:Ze wilde gewoon niets horen over teabaggen enzulks.Op donderdag 21 oktober 2010 10:26 schreef Ticootje het volgende:
Ja jullie waren vermoeiend denk ik.
quote:Of je kabouter buttplug.Op donderdag 21 oktober 2010 10:27 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ze wilde gewoon niets horen over teabaggen enzulks.
quote:
quote:Yep. M heeft m weer terug gezet op de magnetron. Ik kan er niet meer naar kijken zonder te lachen
quote:Nou dat staat ie zeker! De volgende keer dat jullie komen haal ik m weg hoorOp donderdag 21 oktober 2010 10:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
haha, hij staat wat dat betreft ook mooi in t zicht natuurlijk
quote:dat zou wat zijn ook, 8 dagen oud en 6 kgOp donderdag 21 oktober 2010 10:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
8dagen oud, nog geen 6kg
quote:en maar zeggen dat ie zo klein isOp donderdag 21 oktober 2010 12:04 schreef Cantare het volgende:
[..]
dat zou wat zijn ook, 8 dagen oud en 6 kg![]()
![]()
Elise sliep van 1.15 () tot 6:45 en toen tot 11.15
quote:Worden kindjes meestal wel heel moe van meen ik...Op donderdag 21 oktober 2010 17:47 schreef draculettetje het volgende:
ik hoop dat minidraak door jullie over het algemeen nu wel goed slapende kindjes wordt aangestoken!
Alhoewel ik vandaag niet mag klagen (overdag dan he) ze heeft nog niet 1 huilbui gehad
zou het zwemmen de oplossing zijn?
quote:ja meestal wel ja, normaal is zij dan juiist klaar wakkerOp donderdag 21 oktober 2010 17:54 schreef pessie het volgende:
[..]
Worden kindjes meestal wel heel moe van meen ik...
Nathan nu al 3.5 poepluiers, en volgens mij voelt ie zich niet zo lekker, spuugt wat. Beetje raar, geen koorts trouwens.
quote:Willem is ook een menneke he, en z'n pa en ma zijn ook zo stevig... Maar hij wil die tijger van jou zo hebben hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 09:41 schreef Keshet het volgende:
Tico, wat een narigheid zeg! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen!![]()
Is het een open ductus of juist iets anders? Wordt ze pas geopereerd als de groei af gaat nemen? Dat is ook lekker onzeker zeg. *knufs*![]()
![]()
![]()
![]()
Soms is het best confronterend om hier te zijn voor mij trouwens. Willem is zo heerlijk gegroeid!![]()
Hij is alleen wel groter en zwaarder dan Emma, die nu ruim 8 maanden is.
quote:Ons KDV heeft ze ook, liggen ze inderdaad ook in de winter buiten. (geen uren hoor) Hebben ze speciale thermoslaapzakken voor...Op vrijdag 22 oktober 2010 10:04 schreef Troeta het volgende:
Maar slapen die kindjes dan altijd buiten? Ook in de winter?
quote:Ik weet nog zo weinig.. Daarom heb ik gewoon niet op iedereen antwoord, ik heb zelf ook 1000 vragen over hoe en wat.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:41 schreef Keshet het volgende:
Tico, wat een narigheid zeg! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen!![]()
Is het een open ductus of juist iets anders? Wordt ze pas geopereerd als de groei af gaat nemen? Dat is ook lekker onzeker zeg. *knufs*![]()
![]()
![]()
![]()
Soms is het best confronterend om hier te zijn voor mij trouwens. Willem is zo heerlijk gegroeid!![]()
Hij is alleen wel groter en zwaarder dan Emma, die nu ruim 8 maanden is.
quote:Ik moest eventjes terug lezen, maar wat naar zeg !! Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe.Op donderdag 21 oktober 2010 18:40 schreef Ticootje het volgende:
Leyla moet geopereerd worden. Het ruisje in haar hart is een gaatje waardoor de longen extra worden belast. Nu gaat het nog goed, maar haar groei zal gaan afnemen en dat wordt het teken dat er geopereerd gaat worden. Doen we niets dan wordt ze heel erg ziek. We zijn doorverwezen naar het Juliana kinderziekenhuis, en komen dus onder behandeling van een cardioloog.
Flink kut dus.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 12:52 schreef flugeltje het volgende:
Gatver Tico, hoop dat je snel antwoord krijgt op je vragen...
quote:Op het kdv waar ik stage loop slapen de kindjes in de wagens buiten, tot -10 graden. Is niet in NL overigens. Ze hbben goede warme kleding aan en slapen als een roosOp vrijdag 22 oktober 2010 10:04 schreef Troeta het volgende:
Maar slapen die kindjes dan altijd buiten? Ook in de winter?
quote:Och Draakje toch!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:19 schreef draculettetje het volgende:
nou ja in dat opzicht hebben wij ook wel een ritme
wakker worden, aankleden, drinken, hond uitlaten, zelf spelen, met mij spelen, (ga nu dan weer slaapzak aan) drinken en slapen
was vandaag bij de huisarts, die dacht dat ze snachts zo aan het spoken is omdat ze overdag te "vrij" zou worden gelaten, vond dus vaste tijden eten en slapen
maar wat is dan voeden op verzoek? en wanneer ze niet moe is heeft op bed leggen toch ook geen zin?
en verder is dinsdag middag en vrijdag ochtend dagverblijf, woensdag hele of halve dag bij schoonouders (samen) en donderdagochtend zwemmen, zou dat teveel zijn?
eerder had ze in het zelfde ritme nergens last van, sinds de tanden (waarvan overigens nog geen nieuwe zichtbaar) is ze zo gaan spoken
en ik hoefde niet naar de huisarts, ze wilde mezelf zien omdat ik even een andere vraag had
en nu zit ik dus de hele tijd met een rot gevoel dat ik een slechte moeder ben en nu voel ik me daar weer stom over omdat dit nergens over gaat en ik het voor tico allemaal zo vervelend vind ik met dit geneuzel kom![]()
![]()
quote:Koopziek FAIL! jijOp vrijdag 22 oktober 2010 21:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
welk hema pakje?
ik wil ook iets kopen voor floris maar heb niets nodig, dus koop maar niets
quote:Kopen doe je niet omdat je het nodig hebt, dat doe je omdat het kan.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:52 schreef Orea het volgende:
[..]
Koopziek FAIL! jij
Al heb je niks nodig, dan nog is er zat te kopen
quote:Leuk dat ze dat gewoon al gewent zijn! Gewoon omdat je steeds doet, dat ze het bedje echt als rustplaats zien.
quote:uhm ja, maar na 150euro in 1week voor floris is t wel even goed...Op vrijdag 22 oktober 2010 21:52 schreef Orea het volgende:
[..]
Koopziek FAIL! jij
Al heb je niks nodig, dan nog is er zat te kopen
quote:ik heb hem ookOp vrijdag 22 oktober 2010 21:56 schreef Morretje het volgende:
Tico, dat pakje heb ik ook!Ze heeft em alleen nog niet aangehad.
quote:Ik hou mijn mond maar even denk ikOp vrijdag 22 oktober 2010 22:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
uhm ja, maar na 150euro in 1week voor floris is t wel even goed...
slecht he
quote:ik ookOp vrijdag 22 oktober 2010 22:18 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb van alles, van burberry tot zeeman. Ik koop wat ik leuk vind.
quote:Wij hebben ook die babyfoons waar je door kan praten. Als ik dat doe bij Graeme raakt ie echt volledig in paniek! Hij snapt dat echt niet volgens mij, dat ie me wel hoort maar niet ziet. Zo sneu!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:01 schreef Orea het volgende:jij snapt het Tico, qua koopziek!
![]()
Wij hebben een andere babyfoon (die we hadden had constant een ruis, goedkoop prutsding) en deze geeft streepjes als er geluid is
en we kunnen nu terug praten, en liedjes starten vanaf de bank
en net hadden we de slappe lach omdat we tegen elkaar zeiden: we kunnen nu ook heeeel hard over dat ding heen wakker worden, wakker worden van jochem myjer zingen
![]()
dát is pas slechte ouder zijn
maar we doen het niet hoor...
![]()
quote:En daar heb je misschien wel je probleemOp vrijdag 22 oktober 2010 22:50 schreef draculettetje het volgende:
boven gewoon in d'r bed en overdag of in mijn bed beneden of in d'r wipstoel
maar goed dat wordt dus weer campingbed
nu heb ik overdag niet echt problemen met slapen maar gewoon een hangerige/huilerige minidraak die veel aan het overstrekken is, s'nachts komen de slaapproblemen
quote:Net stond ik even speen terug te ploppen bij Leia, komt ineens Mart over de babyfoonOp vrijdag 22 oktober 2010 23:00 schreef tessie het volgende:
[..]
Wij hebben ook die babyfoons waar je door kan praten. Als ik dat doe bij Graeme raakt ie echt volledig in paniek! Hij snapt dat echt niet volgens mij, dat ie me wel hoort maar niet ziet. Zo sneu!
quote:ik ben ook enorm als matras gebruikt, wegleggen was er ook niet meer bij vandaar dat er toen een camping bed beneden is gekomen, alleen dat hebben we later verwaterd omdat ze weggelegd kon wordenOp vrijdag 22 oktober 2010 22:55 schreef Ticootje het volgende:
Met Leyla ben ik veel strenger met slapen dan bij jen. Jen sliep overal, vooral op me. Op het kdv sliep ze ook niet in bed, maar in een hangmat. Leyla slaapt in haar bed, en pruttelen mag.
quote:zo gebruiken wij de terug spreek functie ook!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:02 schreef Orea het volgende:
[..]
Net stond ik even speen terug te ploppen bij Leia, komt ineens Mart over de babyfoon'hoort u mij'...
Gelukkig kreeg ze het niet mee (en nu schiet ik erom in de lach) maar op dat moment was het niet leuk.. Maar het is wel handig om even met elkaar de communiceren ofzo.. als de één boven is en de ander beneden
quote:ook dat is zo, ga er ook niet vanuit dat morgen meteen weer alles koek en ei is en dat we moeten vol gaan houden!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:10 schreef Ticootje het volgende:
Dracu, ze is natuurlijk ook wat ouder. Om haar weer te laten wennen aan gewoon haar bed kan ze natuurlijk meer tegengas geven dan onze kleintjes. Babies kun je niet verwennen, maar wel aanwennen.
Leyla heeft gewoon pech als ze alleen maar pruttelt, dan hoef ik meestal maar een paar keer terug te lopen om haar speen terug te frotten. Jen houdt het makkelijk 4 uur vol om te gillen dat ze niet in bed wilt slapen.
quote:Kan ook tijdelijk zijn hè.. Maar snap wel dat je extra alert bent nu.. Leia heeft ook een tijd behoorlijk doorgeslapen (van 22:00 tot 5 á 6 uur 's morgens) en ineens is dat weer om.. Aan de andere kant, het komt vaker voor dat borstvoedingskindjes niet doorslapen, dan welOp vrijdag 22 oktober 2010 23:05 schreef Ticootje het volgende:
Ja, overdag een ramp = 's nachts nachtwerk.
Leyla slaapt wel door, alleen weet ik niet echt of dat goed is. Maar ik hou maar gewoon de luiers in de gaten, ze plast wel genoeg, dus ik ga er gewoon vanuit dat ze overdag voldoende voltankt dat ze de nachtvoeding niet nodig heeft. Ze slaapt gewoon megaveel, maar dat vind ik al snel want ik heb alleen jen als vergelijking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |