quote:Leuk dat ze dat gewoon al gewent zijn! Gewoon omdat je steeds doet, dat ze het bedje echt als rustplaats zien.
quote:uhm ja, maar na 150euro in 1week voor floris is t wel even goed...Op vrijdag 22 oktober 2010 21:52 schreef Orea het volgende:
[..]
Koopziek FAIL! jij
Al heb je niks nodig, dan nog is er zat te kopen
quote:ik heb hem ookOp vrijdag 22 oktober 2010 21:56 schreef Morretje het volgende:
Tico, dat pakje heb ik ook!Ze heeft em alleen nog niet aangehad.
quote:Ik hou mijn mond maar even denk ikOp vrijdag 22 oktober 2010 22:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
uhm ja, maar na 150euro in 1week voor floris is t wel even goed...
slecht he
quote:ik ookOp vrijdag 22 oktober 2010 22:18 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb van alles, van burberry tot zeeman. Ik koop wat ik leuk vind.
quote:Wij hebben ook die babyfoons waar je door kan praten. Als ik dat doe bij Graeme raakt ie echt volledig in paniek! Hij snapt dat echt niet volgens mij, dat ie me wel hoort maar niet ziet. Zo sneu!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:01 schreef Orea het volgende:jij snapt het Tico, qua koopziek!
![]()
Wij hebben een andere babyfoon (die we hadden had constant een ruis, goedkoop prutsding) en deze geeft streepjes als er geluid is
en we kunnen nu terug praten, en liedjes starten vanaf de bank
en net hadden we de slappe lach omdat we tegen elkaar zeiden: we kunnen nu ook heeeel hard over dat ding heen wakker worden, wakker worden van jochem myjer zingen
![]()
dát is pas slechte ouder zijn
maar we doen het niet hoor...
![]()
quote:En daar heb je misschien wel je probleemOp vrijdag 22 oktober 2010 22:50 schreef draculettetje het volgende:
boven gewoon in d'r bed en overdag of in mijn bed beneden of in d'r wipstoel
maar goed dat wordt dus weer campingbed
nu heb ik overdag niet echt problemen met slapen maar gewoon een hangerige/huilerige minidraak die veel aan het overstrekken is, s'nachts komen de slaapproblemen
quote:Net stond ik even speen terug te ploppen bij Leia, komt ineens Mart over de babyfoonOp vrijdag 22 oktober 2010 23:00 schreef tessie het volgende:
[..]
Wij hebben ook die babyfoons waar je door kan praten. Als ik dat doe bij Graeme raakt ie echt volledig in paniek! Hij snapt dat echt niet volgens mij, dat ie me wel hoort maar niet ziet. Zo sneu!
quote:ik ben ook enorm als matras gebruikt, wegleggen was er ook niet meer bij vandaar dat er toen een camping bed beneden is gekomen, alleen dat hebben we later verwaterd omdat ze weggelegd kon wordenOp vrijdag 22 oktober 2010 22:55 schreef Ticootje het volgende:
Met Leyla ben ik veel strenger met slapen dan bij jen. Jen sliep overal, vooral op me. Op het kdv sliep ze ook niet in bed, maar in een hangmat. Leyla slaapt in haar bed, en pruttelen mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |