abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87848941
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:54 schreef Orea het volgende:
:Y
Leuk dat ze dat gewoon al gewent zijn! Gewoon omdat je steeds doet, dat ze het bedje echt als rustplaats zien.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87848991
Tico, dat pakje heb ik ook! :D Ze heeft em alleen nog niet aangehad.

Draak, zoals de rest al zegt, altijd hetzelfde ritme betekent niet dat je op alles op dezelfde tijd doet! Maar dus wel in dezelfde volgorde. Dat gebeurt hier ook (meestal). En Orea stelt de juiste vraag, denk JIJ dat er misschien iets anders zou moeten? Hoe sliep ze voor het tandenleed?
En wb de mogelijke drukte in haar week, als ze er eerder geen last van had, kan het nu natuurlijk wel wat veel zijn in combinatie met haar slechte slapen.. Het blijft toch puzzelen.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_87849233
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:52 schreef Orea het volgende:

[..]

Koopziek FAIL! jij :P

Al heb je niks nodig, dan nog is er zat te kopen :P
uhm ja, maar na 150euro in 1week voor floris is t wel even goed...

slecht he
pi_87849268
_O_ jij snapt het Tico, qua koopziek! O+ :P

Wij hebben een andere babyfoon (die we hadden had constant een ruis, goedkoop prutsding :')) en deze geeft streepjes als er geluid is :D en we kunnen nu terug praten, en liedjes starten vanaf de bank :') en net hadden we de slappe lach omdat we tegen elkaar zeiden: we kunnen nu ook heeeel hard over dat ding heen wakker worden, wakker worden van jochem myjer zingen :') o|O dát is pas slechte ouder zijn :@ maar we doen het niet hoor... :D
pi_87849396
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 21:56 schreef Morretje het volgende:
Tico, dat pakje heb ik ook! :D Ze heeft em alleen nog niet aangehad.

ik heb hem ook :@ :D
pi_87849527
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 22:00 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

uhm ja, maar na 150euro in 1week voor floris is t wel even goed...

slecht he
Ik hou mijn mond maar even denk ik :@ :X
pi_87849541
Echt Hema! #hemafan.

Alleen hoe groter ze worden hoe minder leuk het wordt. Voor jen was er echt niets.
pi_87849545
Kwartet, gewoon omdat het kan! *O*
pi_87849565
Shit, verkut door Tico :'(
pi_87849609
Whaha!!!
pi_87849741
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:05 schreef Orea het volgende:

[..]

Ik hou mijn mond maar even denk ik :@ :X
kan t nog erger :o
pi_87849916
:D
Ik vind hema-spul ook leuk, maar ik vond het leuker toen er nog geen kind was.. :?
pi_87850053
wel eens met Mor, maar misschien omdat je nu een idee hebt wat bij je kind past?
pi_87850291
Ik heb van alles, van burberry tot zeeman. Ik koop wat ik leuk vind.
pi_87851046
ik vind jullie lief!:*

en ik vind hema spul ook leuk!

voor het tandenleed had ik idd hetzelfde programma, alleen was er toen nog geen dagverblijf, daar deed het ze de eerste keren trouwens ook heel goed, pas de laatste anderhalve week niet
minidraak had toen s'nachts geen problemen

met "vrij" bedoelde ze echt teveel zelf kiezen dus misschien daardoor teveel prikkels
ach we gaan in ieder geval weer in het slapen duidelijkheid heffen door haar hoe dan ook beneden in het camping bed te leggen en boven in d'r eigen bed, dat kostte me voor de vkantie toen 3 dagen om haar er aan te laten wennen, dus ook wakker wegleggen

als dat overdag goed gaat zou het s'nachts dan toch ook moeten werken? blijft even puzzelen idd,
kan nu ook van tandjes zijn, of krampjes, of prikjes die ze dinsdag heeft gehad
pi_87851373
Oh, dat zijn wel puntjes die het slechtere slapen zouden kunnen verklaren! Waar slaapt ze nu dan?

Ja, Orea, dat is het denk ik idd. Ik vind een hoop leuk, maar niet leuk genoeg voor haar..
pi_87851504
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:18 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb van alles, van burberry tot zeeman. Ik koop wat ik leuk vind.
ik ook

maar wat morretje zegt heb ik ook..nu hij er is ben ik veeeel kieskeuriger
pi_87851545
oh en hema is leukst als je korting krijgt :P
is wel even afzien na 8jaar korting :')
pi_87851573
boven gewoon in d'r bed en overdag of in mijn bed beneden of in d'r wipstoel
maar goed dat wordt dus weer campingbed

nu heb ik overdag niet echt problemen met slapen maar gewoon een hangerige/huilerige minidraak die veel aan het overstrekken is, s'nachts komen de slaapproblemen
pi_87851779
Met Leyla ben ik veel strenger met slapen dan bij jen. Jen sliep overal, vooral op me. Op het kdv sliep ze ook niet in bed, maar in een hangmat. Leyla slaapt in haar bed, en pruttelen mag.
pi_87851958
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:01 schreef Orea het volgende:
_O_ jij snapt het Tico, qua koopziek! O+ :P

Wij hebben een andere babyfoon (die we hadden had constant een ruis, goedkoop prutsding :')) en deze geeft streepjes als er geluid is :D en we kunnen nu terug praten, en liedjes starten vanaf de bank :') en net hadden we de slappe lach omdat we tegen elkaar zeiden: we kunnen nu ook heeeel hard over dat ding heen wakker worden, wakker worden van jochem myjer zingen :') o|O dát is pas slechte ouder zijn :@ maar we doen het niet hoor... :D
Wij hebben ook die babyfoons waar je door kan praten. Als ik dat doe bij Graeme raakt ie echt volledig in paniek! Hij snapt dat echt niet volgens mij, dat ie me wel hoort maar niet ziet. Zo sneu!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_87851979
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 22:50 schreef draculettetje het volgende:
boven gewoon in d'r bed en overdag of in mijn bed beneden of in d'r wipstoel
maar goed dat wordt dus weer campingbed

nu heb ik overdag niet echt problemen met slapen maar gewoon een hangerige/huilerige minidraak die veel aan het overstrekken is, s'nachts komen de slaapproblemen
En daar heb je misschien wel je probleem :)

Hier als Leia overdag amper geslapen heeft en alleen maar heeft lopen druilen, is gegarandeerd drama die nacht.. Heeft ze overdag veel geslapen (dat ik soms denk: kind, ben je nog wel eens wakker?) dan gaat het 's nachts ook super goed!! Dus overdag ook weer wat strakker zou wel eens kunnen helpen!

En heb je ook duidelijk wat je verwacht? Hier slaapt Leia namelijk bij lange na niet door 's nachts.. En dat verwacht ik ook (nog) niet.. Wel ligt ze vaak 's avonds op bed en daar ben ik al blij mee.. Dat ik de avond weer even heb.. Maar 's nachts komt ze dan ineens wel weer om de 3 uur :) (lang leve het liggend & slapend voeden ;))
pi_87852046
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 23:00 schreef tessie het volgende:

[..]

Wij hebben ook die babyfoons waar je door kan praten. Als ik dat doe bij Graeme raakt ie echt volledig in paniek! Hij snapt dat echt niet volgens mij, dat ie me wel hoort maar niet ziet. Zo sneu!
Net stond ik even speen terug te ploppen bij Leia, komt ineens Mart over de babyfoon :{w 'hoort u mij'... :')

Gelukkig kreeg ze het niet mee (en nu schiet ik erom in de lach) maar op dat moment was het niet leuk.. Maar het is wel handig om even met elkaar de communiceren ofzo.. als de één boven is en de ander beneden :P
pi_87852160
Ja, overdag een ramp = 's nachts nachtwerk.
Leyla slaapt wel door, alleen weet ik niet echt of dat goed is. Maar ik hou maar gewoon de luiers in de gaten, ze plast wel genoeg, dus ik ga er gewoon vanuit dat ze overdag voldoende voltankt dat ze de nachtvoeding niet nodig heeft. Ze slaapt gewoon megaveel, maar dat vind ik al snel want ik heb alleen jen als vergelijking.
pi_87852180
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:55 schreef Ticootje het volgende:
Met Leyla ben ik veel strenger met slapen dan bij jen. Jen sliep overal, vooral op me. Op het kdv sliep ze ook niet in bed, maar in een hangmat. Leyla slaapt in haar bed, en pruttelen mag.
ik ben ook enorm als matras gebruikt, wegleggen was er ook niet meer bij vandaar dat er toen een camping bed beneden is gekomen, alleen dat hebben we later verwaterd omdat ze weggelegd kon worden

dus overdag slapen moet weer duidelijk worden, wat orea ook zegt eigenlijk denk ik dat daar naast de tandjes het grootste probleem zit

even afkloppen, maar ze is nu goed naar bed gegaan en slaapt inmiddels alweer een half uur, afgelopen dagen sliep ze niet voor 00.00 uur en was alles onder luid protest

ik ga er zo maar ook in, nogmaals dank voor het meedenken

en nu moet ik oppassen dat ik morgen ook niet koopziek wordt/ben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')