abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87684595
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
nee voor in 1jaar is t te laat :P

moet er niet aan denken, beetje te snel
Kan een maandje te vroeg komen...

Ik zou echt gaan janken..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87684717
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Kan een maandje te vroeg komen...

Ik zou echt gaan janken..

nee joh, mijn baby's komen te laat..kijk maar naar floris
en bij mijn moeder was dat ook 2x zo...enmijn zwangerschap+bevalling leken op die van mijn moeder

Ik ook
pi_87685169
2 in 1 jaar zou ik tof vinden :D O+ maar dat gaat hem niet worden...
pi_87686708
Ik vond 2 in 14,5 maand al snel :D
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_87687214
Ik vond 2 jaar en drie maanden er tussen veel en 2 jaar en vier maanden weinig...
pi_87687495
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:26 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik vond 2 jaar en drie maanden er tussen veel en 2 jaar en vier maanden weinig...
grappig hoe je idee erbij veranderd :)
gefeliciteerd trouwens!
  maandag 18 oktober 2010 @ 23:11:22 #57
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_87695911
Ik hoef ook nog even niet hoor...

De 'menstruatie' van vorige keer is trouwens niet doorgebroken, een paar dagen lichtrose en toen was het weer voorbij... Het wachten is nu op de echte ongesteldheid, die binnenkort wel zal komen vermoed ik. Ik geef alleen 's ochtends nog een klein beetje BV dus daardoor zal het vast niet uitblijven.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 07:42:34 #58
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_87701735
Dat is nou iets wat ik echt niet mis he, die menstruatie. Hopelijk blijft dat nog een tijdje weg hier.

Ylana heeft gisteravond rond 19/20 uur gegeten bij me en ik verwachtte haar dus weer tegen 23.00 uur. Maar ik stortte in zo tegen 21.30. Lang verhaal kort, om 2 uur werd ik wakker van een hongerig baby'tje en om 6 uur vond ze het ook wel weer tijd. Hartstikke netjes dus!
Ik vind het een beetje engig dat ze af en toe een maaltijd laat vallen (overdag bedoel ik nu) bij Tobias was dat het begin van het einde van mijn borstvoeding nl.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_87702488
Lekker nachtje Saffier, hier soortgelijk! Van 19:00 tot 2.15, toen van 3 tot half 6 en die had langer gekund maar haar neus zat enigszins dicht en ze was haar speen er steeds aan het uittrekken en daardoor weer bleren elke 10 minuten..

Dus in bed gevoed en samen in slaap gevallen tot net! Ik ben trots en het is ook raar, 2 avonden al zonder Leia op de bank...
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:27:50 #60
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_87703027
Orea en Saffier mooie nachten!

Hier ook relaxed. Gisteravond van 19.15 tot 21.15 daarna 22.30-5.15 en 6.00-8.30 *O* . Ik was gisteravond weg dus manlief heeft heerlijk in zn boek zitten lezen met Grey's Anatomie aan ( :? , normaal kijkt hij met mij mee dus hij zal het wel heel spannend gevonden hebben).
pi_87703890
nou mijn productie wordt steeds slechter...
heb m gisteravond een fles gegeven (nadat ie bij mij gedronken had ging er nog zo 200cc in)
vannacht kwam ie om half 4 en daarna om 5 uur. om 5uur dronk ie wat, maar bleef maar op zn handjes sabbelen..dus fles gemaakt en er ging nog even 130cc in...
is niet de beste oplossing, maar vaak aanleggen heeft ook niet echt veel effevr (jezou toch denken dat die nachtvoedingen ook iets moeten doen.
en met vaak aanleggen, komt er ook weinig uit, wat k ook merk aan hoe hij drinkt (vaak loslaten, onrustig drinken)
beetje jammer, nou ja blijf m wel aanleggen en zie wel waar t schip strandt...zonder die flesjes is t ook geen doen, als ie honger heeft...plus dat ik t echt niet erg vind om er s nachts uit te moeten, maar als k om half 5 er weer in lig en om 5uur er weer uit moet tot 6uur word k ook niet vrolijker van..en das ook voor niemand leuk...

oh en nog even *O* voor alle goede nachten *O*
pi_87704853
Kan het niet zijn dat hij spruw of iets heeft? Ik snap je idee om dan een fles te geven, maar dat is wel het begin van het einde van je productie hè? En Floris is 3 maanden, dus het kan heel goed de combi 3 maanden dip + menstruatie zijn en hij gaat echt vanzelf meer eruit krijgen.. Tis even vervelend heel veel aanleggen....

Ik heb een slaapkind! Ze heeft net gegeten, ik haar aangekleed en al, en ze ligt alweer een uur te tukken in haar bedje *O* gisteren ging het ook al zo goed.. Gewoon al 2 nachten in haar eigen kamer! En overdag ook.. Kan alleen nog geen afstand nemen van die paar uurtjes 's morgens na de voeding, dat ze lekker tegen me aan bij mij in bed ligt en we samen nog even 2 of 3 uurtjes slapen O+ maar dat hoeft ook niet!
pi_87705393
spruw heeft ie niet (iig zie niks wits in zn mond). en dat loslaten enzo doet ie altijd als ie een tijdje gedronken heeft...
en dat begin van t einde snap ik...blijf m iig aanleggen en dan zie ik wel hoe en wat.
denk dat t idd een hele vervelende combinatie is...maar na bijna een week, waarin t alleen maar slechter gaat word k een klein beetje moedeloos eigenlijk

fijn dat Leia zo goed slaapt!
pi_87705523
Ja dat kan ik me heel goed voorstellen hoor, dat je er moedeloos van begint te worden... Kun je overdag nog een keer ook gaan liggen, als Floris zijn slaapje doet? Merk dat dat hier wel helpt M moest me zondag echt even dwingen, maar ik was zó niet te genieten door steeds onderbroken nachten :@ heb maar een paar uur bijgetankt maar dat maakte wel net het verschil ;)
pi_87705619
ik kan overdag dus niet slapen -O-
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:19:50 #66
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_87706015
Ik ken het gevoel Son, maar als het echt niet meer lukt heb je het in elk geval al een belangrijke tijd volgehouden... Willem ging op dezelfde manier als jij aangeeft ook steeds minder drinken in de keren dat hij nog wel BV kreeg... Gevolg hier is dat hij alleen 's ochtends vroeg nog even komt lurken, al heb ik wel het idee dat dit meer is omdat hij het gewoon fijn vind om tegen me aan te liggen nog even dan dat hij er nog iets uitkrijgt. Ik wil dat in elk geval nog zo lang mogelijk volhouden.

Hier redelijke nacht; 21.00 03.00 en 07.00

Hij is nu bij oma aan het 'proefdraaien' voor de opvang, ik liet beide partijen schaterlachend achter dus zal wel goedkomen... :P
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_87706423
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik kan overdag dus niet slapen -O-
Dat is vervelend -O-

Oh spannend Flugel!
pi_87706519
Overigens ligt mevrouw hier nog te tukken :?
Dacht net dat ze wakker was, dus dacht: mooi kan ik nog even wat was inruimen in haar kast. Lag ze een beetje te kijken en dacht :W ik doe mijn ogen weer dicht hoor!

Saai :D
pi_87707559
Son, wat vervelend zeg. Kan je niet een LK om advies vragen anders?

Orea, lekker dat het zo goed gaat met slapen!

Anna slaapt ook wel erg goed moet ik zeggen. We gaan na de laatste voeding naar bed, rond een uur of 12, en dan slaapt ze meestal tot 6 uur wel door. Heerlijk! En elke 4,5 uur voeden en kolven scheelt ook een heel stuk met elke 3 uur!
Ik wou net mijn CB afspraak verzetten naar volgende week, omdat mijn Lief dan vakantie heeft en ik niet zo'n zin heb om Grae mee te nemen (hij vraagt nogal wat aandacht, incl. driftbuien de laatste tijd) maar volgende week kunnen ze niet. Ze was ook helemaal chaga en volgens mij heeft ze niet eens echt gekeken. Dus heb ik gezegd dat ik dan wel niet kom, en kom wel een keer naar het inloopspreekuur voor wegen en de eerste prikjes. Kheb geloof ik nog een beetje last van mijn hormonen zeg. Was er helemaal pissig over :@
pi_87707761
Hier drinkt Femke nog in de ochtend en de laatste voeding in de avond. Ben benieuwd hoe lang nog, want ze is na 10 minuten er wel klaar mee. Ze ziet er verder goed uit maar echt veel kunstvoeding drinkt ze nog niet +/- 500/600 cc per dag.

Hier sliep Femke om 21.30 uur en ik moest haar vanochtend om 7.15 uur wakker maken. Om 8.45 uur waren we bij de kdv. Ik ben heel benieuwd hoe het de hele dag is gegaan. Morgen lekker vrij *O*
pi_87707891
Hier werd er wat bezorgd en ik was net Leia uit bed aan het halen. Dus ik doe de deur open met Leia op de arm, zegt ie (kijkend naar mijn buik): zooo, en alweer een kleine op komst?

:|W

Ik moet gaan afvallen, dat is duidelijk! :{
pi_87707924
:o Orea! Wat een lomperd! Je hebt toch wel gemept he ~O>
pi_87708059
Nou ja, deze vent is niet helemaal lekker volgens mij... heb alleen gezegd: deze is net 2.5 maand, dus nog maar even niet hè? En toen bleef ie raar grijnzen :?

(het was ook niet mijn vaste bezorger...)
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:56:11 #74
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_87709208
Orea, maak me meer zorgen om het feit dat je een vaste bezorger hebt( :P ), maar wel echt lomp. Hier gaat afvallen vanzelf, ben anderhalve kilo kwijt in 1 maand ofzo. En ik eet echt veel, ik laat niets staan zeg maar. Ook Nathan groeit heel goed dus het zal wel ok zijn.

Ook ik zou keihard gaan janken als ik nu zwanger blijk te zijn. Volgens mij was ik een jaar geleden voor het laatst ongesteld...
pi_87709314
Hahaha! Dat kan ik me voorstellen, dat je dat zorgen baart :P :)

Ik val niet af en ik kom niet aan. Op zich handig, maar er zitten nog steeds 7 kilo van de zwangerschap aan, en daarvoor kon er ook al zoiets nog vanaf.. Dus 15 kilo mag er zeker af.... (dan pas ik hopelijk alles wat ik nog heb in maat 38 weer, al vraag ik me af of dat nog gaat gebeuren :'))

Hier is 1 november een jaar geleden dat ik ongesteld werd.. en 17 november was de punctie en die dag is Leia verwekt O+ trip down memory lane, nu al O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')