Sonnetje:quote:Ik zou het erop gokken.
Lijkt mij soms heel confronterend dat je mam er niet meer is orea. Wat zou je af en toe graag het gezeur over vroeger horen dan! Maar ook van hoe deed jij dat nou mam?
pessie:quote:lastig oreawat de goeie keuze is...
ik gs gewoon zo slapen en dan zie k wel hoe laat hij wakker wordt. ben toch al nachten om 4/5 uur wakker
Even de laatste post in een nieuw topic. Nu ga ik echt slapen.quote:Commentaar van mijn moeder is dat Nathan om de dag in bad gaat. Ze vind dat baby's elke dag in bad moeten terwijl de kraam het had over 2 a 3 keer per week. Ik doe dus 3 a 4 keer. Maar goed, ik heb uitgelegd dat met flanellen luiers een baby inderdaad gaat stinken, pampers nemen zo goed op, ik vind niet dat Nathan stinkt. Als hij zou stinken zou hij vaker in bad gaan.
Wanneer hij zichzelf heeft ondergepoept gaat hij 's avonds nog mee onder de douche.
En Son ik snap ook niet goed waarom jullie de babykamer op zolder hebben. Ik dacht dat dat was omdat jullie op jullie eigen verdieping 1 slaapkamer hebben. Kennelijk verkeerd begrepen?
Tico, Jen en mamamelk .
Nathan ligt in zn bed, ging poepen net nadat hij zn nachtluier incl sudo om had. Kon meteen verschoont wil niet dat hij gaat slapen met een vieze luier als hij er de rest van de nacht nog mee moet doen. Ik duik er ook in. Welterusten!
Pyjama vanaf dag 1. Gewoon omdat het onderdeel is van "naar bed gaan" is. Soms is het niet meer dan dan makkelijke broek aan doen, omdat je in een spijkerbroek zelf ook niet fijn slaapt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:21 schreef Fannetje het volgende:
Hier sliep mevrouw van 23.15 tot 5.45 en om 6.30 lag ze weer in bed en slaapt nu nog
Ik ben wel 20 keer wakker geweest, moet nog erg wennen aan het feit dat ze op haar eigen kamertje slaapt en dat ik niks meer hoor, behalve als ze huilt dan. Maar dat zal wel goedkomen
Anne gaat ook om de dag in bad, ze krijgt wel elke dag schone kleren aan. Ze slaapt trouwens nog gewoon in haar gewone kleding. Wanneer zijn jullie overgestapt op pyjama's?
Vanmiddag moeten we op controle bij de kinderarts, in principe vanwege het geel zien waar ze dus in de eerste week voor behandeld is. Ben benieuwd of ze ook nog andere dingen gaan controleren. En morgen moeten we voor het eerst naar het CB.
Ja t gaat steeds beter.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:12 schreef pessie het volgende:
Prikjesniet leuk, zowel voor ouder als voor kind...
Fluugs, Willem ook al zo goed geslapen! Heerlijk!
Tico verwarming vol was. Goed gegaan met bed schoon houden vannacht?
Ik maak ze inderdaad vol die 18 weken... Of eigenlijk 20 omdat ik er nog vakantie aan geplakt heb...quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:19 schreef Ticootje het volgende:
Mijn verlof duurt nog bijna 6 weken... In totaal heb ik bijna 18 weken, voordeel van overtijd lopen.
Alles wat je anders dan melk geeft is bijvoeden, en richtlijnen zijn in principe niet bijvoeden voor 6 maanden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:46 schreef draculettetje het volgende:
ow ik wilde nog even vragen (misschien beter in BV of rapley topic?)
minidraak jat dus nu mn thee uit mijn glas als ik dat drink en ze kan erbij
ik wil haar best zelf wat rooibosthee geven, maar kan dat gewoon met de borstvoeding?
ik dacht van wel maar in schema van de rapley interpeteer ik als niet
kijk dat is een helder antwoord! dank daarvoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Alles wat je anders dan melk geeft is bijvoeden, en richtlijnen zijn in principe niet bijvoeden voor 6 maanden.
Water, thee enzo, wat je daarvan bijgeeft zal je minidraak niet bij jou drinken, dus minder melk binnen, minder voedingsstoffen. In thee en water zit niets, dus wel een vol maagje maar geen voedingswaarde.
Vanaf 6 maanden kun je eens wat anders aanbieden dan alleen moedermelk, maar tot een jaar blijft melk toch de hoofdbron van voedingsstoffen.
En dit is niet lullig bedoeld: Maar je minidraak is nog geen 6 maanden oud, je kan mij niet vertellen dat zij naar de tafel toe kruipt, zich optrekt en je theeglas pakt en vervolgens je thee pikt. Jij bent degene die de keuze maakt om thee te geven.
Verder ieder zijn eigen keuze, als jij thee wilt geven, dan moet je dat doen.
denk wel dat het scheelt idd flesvoeding of borstquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:25 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb van de huisarts het advies gekregen om de flessen aan te maken met rooibosthee als Willem erg veel last heeft van krampjes draak. Ik vermoed dus dat het geen kwaad kan...
Nu is het bij mij natuurlijk anders omdat Willem nooit volledig op BV heeft gezeten, als ik z'n fles aanmaak met rooibos krijgt hij daar niet minder voedingsstoffen uit de melk van binnen....
@Orea en Draak; het is idd soms lastig maar in het dagelijks leven heb ik er eigenlijk minder last van dan je zou verwachten. Wat draak ook zegt eigenlijk. Het komt in vlagen, het gemis... En het is na de geboorte van Willem net als bij jullie weer even opgevlamd...
Ik laat het idd maar even groeien met die oom en als we vaak genoeg langsgaan kunnen we daar best een handje bij helpen natuurlijk
Balen Son!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:15 schreef Sonnetje85 het volgende:
oke, floris regelt niet, maar ik ben ongesteld geworden, vandaar de gebroken nachten en dus de mindere productie
misschien ook wel in combinatie met regeldagen.
heb nu wel meer last van mn knip. die is af en toe wel gevoelig, maar nu is t echt vervelend...
cantare wat is Elise goed gegroeid zeg!
Yep, leuk joh, 2 kindjes in 1 jaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |