quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:41 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen Tico, wou ze een beetje vannacht?
De mijne maakt d'r ochtendritme in de war geloof ik, normaal sliep ze 's nachts tot 7 uur, en dan na het voeden tot ongeveer half 11.. Gister heb ik d'r laten liggen vanaf 9 uur, ze is dan best gezellig aan het kletsen gelukkig. Nu toch maar eruit, ze vervangen bij ons de gasleiding(Het was om 7 uur nog maar 14 graden op haar kamertje
)
Zoquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:15 schreef Orea het volgende:
Nikki en Lisaheeel veel plezier bij de grote babies! En tot over een maandje of 3,5
Ik heb Leia om 22:00 uur gevoed, en in haar gewone slaapzak op haar buik naast me in de wieg gelegd en ze kwam om 5 uurdaarna kwam ze rond half 9, gevoed, getutteld.. even 5 minuten beneden in de box, en ze ligt nu in haar eigen bed te slapen, in een gewone slaapzak...
Waar ben ik achter, mevrouw is haar handjes aan het ontdekken! En in de Pacco gaat dat niet, ondanks dat het haar rust geeft, raakt ze gefrustreerd als ze haar speen kwijt is. Ze ligt nu in haar gewone slaapzak, heb 2 keer hoeven lopen en tis stil
En om nu te voorkomen dat ik elke 5 dagen iets anders probeergaan we deze week alle slaapjes weer in bed doen (behalve als ik echt even weg moet, dan mag ze haar slaapje in de doek doen
) en bij alle slaapjes slaapzak aan. (ik heb haar nu overigens niet op de buik weggelegd, als ze nog 'wakker' is werkt het niet.. dan gewoon op haar rug/zij maar 's avonds na het voeden slaapt ze toch al.. en dan slaapt ze echt veel rustiger!)
Nieuwe week, nieuwe kansen. Zul je zien, tegen 9 november zit er weer een ritme in, en dan krijgt ze weer de volgende prikken
zo te lezen gaat het leven van een jonge moeder itt wat vele denken zelden over rozen als het om kleine babys gaat.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:32 schreef Ticootje het volgende:
VReselijk KUT!
Steeds 6 slokken willen drinken en in slaap vallen... Ging ze lopen maaien met dr handen, en hup weer wakker... Op dr handje sabbelen en dus weer willen drinken.. En zo door.
Ik heb op een gegeven moment dr hand maar vastgehouden zodat ze er niet op kon sabbelen en toen sliep ze wel door... Ik heb haar nu toch even in de puckababy gedaan, even kijken wat dat doet.
Hè das aardig! Thuis wordt ik liefkozend een chagerijnig zeikwijf genoemd. Men vindt blijkbaar dat ondanks dat je 4x wakker bent van kind 2 en 2x van kind 1 dat je en het huis op orde hebt en vervolgens stralend je man ontvangt als hij thuiskomt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:31 schreef rubje het volgende:
[..]
zo te lezen gaat het leven van een jonge moeder itt wat vele denken zelden over rozen als het om kleine babys gaat.Heel veel sterkte ermee.
Jij staat toch ook klaar met zijn pantoffels, gestreken krantje, aperitiefje en daarna nog met een sexy lingeriesetje 's avonds? Niet?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hè das aardig! Thuis wordt ik liefkozend een chagerijnig zeikwijf genoemd. Men vindt blijkbaar dat ondanks dat je 4x wakker bent van kind 2 en 2x van kind 1 dat je en het huis op orde hebt en vervolgens stralend je man ontvangt als hij thuiskomt.
Je vergeet het uitgebreide diner!quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:41 schreef Saffier het volgende:
[..]
Jij staat toch ook klaar met zijn pantoffels, gestreken krantje, aperitiefje en daarna nog met een sexy lingeriesetje 's avonds? Niet?
quote:
Nou, ik voed haar zeg maar al als ze niet echt veel honger heeft. Van Avent snapt ze niets, krijgt ze niets uit. Van Nuby raakt ze in de war... Van Difrax gaat ze kokhalzen en nu met bibi doet ze vreselijk haar best, maar krijgt ze er dus weer niets uit. En dan heb ik al een groter gaatje genomen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:03 schreef Orea het volgende:
Hmm dat gaat niet lekker dus.. Kun je haar eventueel voeden met fles als ze nog half slaapt? Misschien dat dat werkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |