abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87410389
Het kleine babietjes topic 0-6 maanden (deel 63)

De kleine babietjes :

17 april 2010: Noortje, dochter van becky27
23 april 2010: Travis, zoon van harley
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
12 mei 2010: Marten, zoon van Libell
15 mei 2010: Lis, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
mei 2010: 'Bob', (pleeg)zoon van appelfan
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Nanique, dochter van Lieszdraaijer
12 juni 2010: Moneypenny, dochter van CrazyPrincess
12 juni 2010: naamgenootje van dochter Lijnloos, dochter van grunsfan
12 juni 2010: Siebe, zoon van Borizzz
17 juni 2010: Elin, dochter van DeLiedje
24 juni 2010: Rosanne, dochter van dolphinqueen
28 juni 2010: Sylvester, zoon van Guess
08 juli 2010: Femke, dochter van Mereltje
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
11 juli 2010: Lara, dochter van Webcrowler
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
28 juli 2010 Leia, dochter van Orea
06 augustus 2010: Yinthe, dochter van ChilllayD
***07 augustus 2010: Willem, zoon van flugeltje en Martijn_AR***
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Ylana Charlotte, dochter van Saffier en Lautie
24 augustus 2010: Elise dochter van Cantare
3 september 2010: Leyla, dochter van Ticootje
6 september 2010: 'Joop', zoon van Floria
8 september 2010: Anna, dochter van Tessie
***17 september 2010: Anne: dochter van Fannetje en Tackleberry***
21 september 2010: Aylenn, zoon van Cluijt

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
pi_87410407
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 08:29 schreef Ticootje het volgende:
Gaap!!
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 08:41 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen Tico, wou ze een beetje vannacht?

De mijne maakt d'r ochtendritme in de war geloof ik, normaal sliep ze 's nachts tot 7 uur, en dan na het voeden tot ongeveer half 11.. Gister heb ik d'r laten liggen vanaf 9 uur, ze is dan best gezellig aan het kletsen gelukkig. Nu toch maar eruit, ze vervangen bij ons de gasleiding :{ (Het was om 7 uur nog maar 14 graden op haar kamertje ;( )
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:15 schreef Orea het volgende:
Nikki en Lisa :W heeel veel plezier bij de grote babies! En tot over een maandje of 3,5 ;)

Ik heb Leia om 22:00 uur gevoed, en in haar gewone slaapzak op haar buik naast me in de wieg gelegd en ze kwam om 5 uur :Y) daarna kwam ze rond half 9, gevoed, getutteld.. even 5 minuten beneden in de box, en ze ligt nu in haar eigen bed te slapen, in een gewone slaapzak...

Waar ben ik achter, mevrouw is haar handjes aan het ontdekken! En in de Pacco gaat dat niet, ondanks dat het haar rust geeft, raakt ze gefrustreerd als ze haar speen kwijt is. Ze ligt nu in haar gewone slaapzak, heb 2 keer hoeven lopen en tis stil :P

En om nu te voorkomen dat ik elke 5 dagen iets anders probeer :') gaan we deze week alle slaapjes weer in bed doen (behalve als ik echt even weg moet, dan mag ze haar slaapje in de doek doen :P) en bij alle slaapjes slaapzak aan. (ik heb haar nu overigens niet op de buik weggelegd, als ze nog 'wakker' is werkt het niet.. dan gewoon op haar rug/zij maar 's avonds na het voeden slaapt ze toch al.. en dan slaapt ze echt veel rustiger!)

Nieuwe week, nieuwe kansen. Zul je zien, tegen 9 november zit er weer een ritme in, en dan krijgt ze weer de volgende prikken :')
Zo :P ik heb mijn goede daad weer gedaan voor vandaag! :Y)
pi_87410610
Benieuwd hoe het met jullie nacht is geweest!
hier is ze veel huilend wakker geweest en ik denk dat een draagzak dagje wordt, ze is ong vijf min vrolijk wakker geweest tot nu toe! voor de rest veel bij mij hangen of huilen
pi_87410657
Aaaaah arme mini draak... lijkt me zo sneu!
Leia had gisteren ineens een huil krijs kwartier.. echt BRULLEN! Wat een verdriet, zo ken ik haar helemaal niet ;( en ondanks dat ze genoeg geslapen leek te hebben overdag, viel ze bij 'troostborst' echt direct in een diepe slaap :? dus toch te moe ofzo... (en in combi met nog wat krampjes hier en daar..)

Maar was wel blij verrast dat ze vannacht weer redelijk sliep!
pi_87410735
VReselijk KUT!

Steeds 6 slokken willen drinken en in slaap vallen... Ging ze lopen maaien met dr handen, en hup weer wakker... Op dr handje sabbelen en dus weer willen drinken.. En zo door.

Ik heb op een gegeven moment dr hand maar vastgehouden zodat ze er niet op kon sabbelen en toen sliep ze wel door... Ik heb haar nu toch even in de puckababy gedaan, even kijken wat dat doet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87410865
Oh dat is echt balen Tico! Misschien dat de puckababy werkt voor haar! Ze kunnen zo ongecontroleerd rondmaaien.. valt me nu op bij Leia dat door de gewone slaapzak ze toch het pacco gevoel heeft ofzo, want toen ik daarstraks nog een keer speen moest ploppen, lag ze nog precies zoals ik haar had neergelegd :D terwijl ze gewoon alle kanten op kan nu, als ze wil!

Wat ik trouwens echt mooi vind om te merken is de herkenning van haar met dingen.. Ze heeft een Gino Giraffe mobiel bij haar raam hangen en die is echt THA BOMB!! 's morgens als we net wakker zijn gaat ze even in haar ledikant zodat ik kan douchen.. En dan kijkt een heel slaperig koppie heel verwachtingsvol naar Gino O+ en als ik dan aan kom lopen en alleen al zeg: zal ik hem voor je aandoen? En de eerste keer dat ding opwind, dan krijg ik de meest grooooooote glimlach die er bestaat O+ O+ en gaat ze heel hard liggen trappelen met haar voetjes O+ O+ en als ie dan gestopt is en ik doe het nog een keer, dan weer hetzelfde O+

Echt zo mooi! (pfff waar komt deze emo bui ineens vandaan? :? :D ik ben gewoon zooooo gek op mijn meisje :'( :D )
pi_87410891
Nee, ze protesteert nu echt... Ik ga ff een speen geven.

edit:

Ze wilt niet in dr wieg.. Ik leg dr in dr nestje en slaapt meteen...

Misschien dat haar wieg nog te open is voor haar.
pi_87411722
ow tico wat balen zeg! fijn dat ze nu wel slaapt! zou kunnen van de wieg natuurlijk

orea dat klinkt heerlijk verliefd!

ik denk dat ik maar uren de hond ga uitlaten tot nu toe is dat een hit! wordt flink gekletst tegen de blaadjes!
pi_87412183
Oei Tico, dat klinkt als een slechte nacht :{
En minidraakje ook al zo huilerig...
Orea, wat klink je toch heerlijk verliefd! O+

Anne had gisteren ook echt een huiluurtje, net voor haar laatste flesje. Alleen rondlopen en schommelen op de arm scheen te helpen. Ze had last van krampjes. En na de laatste fles was ze klaarwakker en was ze het er niet mee eens dat wij wilden slapen ;) Maar na het speentje er wel 10 x ingeplopt te hebben heb ik haar maar even een paar minuutjes laten huilen en toen is ze toch in slaap gevallen... en dat tot 6.00 vanmorgen! :)
pi_87412353
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:32 schreef Ticootje het volgende:
VReselijk KUT!

Steeds 6 slokken willen drinken en in slaap vallen... Ging ze lopen maaien met dr handen, en hup weer wakker... Op dr handje sabbelen en dus weer willen drinken.. En zo door.

Ik heb op een gegeven moment dr hand maar vastgehouden zodat ze er niet op kon sabbelen en toen sliep ze wel door... Ik heb haar nu toch even in de puckababy gedaan, even kijken wat dat doet.
zo te lezen gaat het leven van een jonge moeder itt wat vele denken zelden over rozen als het om kleine babys gaat. :Y Heel veel sterkte ermee.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_87414142
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 11:31 schreef rubje het volgende:

[..]

zo te lezen gaat het leven van een jonge moeder itt wat vele denken zelden over rozen als het om kleine babys gaat. :Y Heel veel sterkte ermee.
Hè das aardig! Thuis wordt ik liefkozend een chagerijnig zeikwijf genoemd. Men vindt blijkbaar dat ondanks dat je 4x wakker bent van kind 2 en 2x van kind 1 dat je en het huis op orde hebt en vervolgens stralend je man ontvangt als hij thuiskomt.
pi_87414240
Oh Tico, dat maakt het meteen nog zwaarder he? Dat je thuis niet mag klagen.. Kun je vandaag zelf een beetje bijslapen?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  maandag 11 oktober 2010 @ 12:41:13 #13
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_87414419
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:31 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hè das aardig! Thuis wordt ik liefkozend een chagerijnig zeikwijf genoemd. Men vindt blijkbaar dat ondanks dat je 4x wakker bent van kind 2 en 2x van kind 1 dat je en het huis op orde hebt en vervolgens stralend je man ontvangt als hij thuiskomt.
Jij staat toch ook klaar met zijn pantoffels, gestreken krantje, aperitiefje en daarna nog met een sexy lingeriesetje 's avonds? Niet?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_87414626
Prikdag was afgelopen vrijdag!! Ging best wel 'goed'.
Het deed wel auw auw auw ;( ooooh wat sneu ze kan zo krijsen!
1 dag slaperig geweest en toen niets meer te merken.

2 maanden, 57cm en 5010gram!
pi_87414659
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:41 schreef Saffier het volgende:

[..]

Jij staat toch ook klaar met zijn pantoffels, gestreken krantje, aperitiefje en daarna nog met een sexy lingeriesetje 's avonds? Niet?
Je vergeet het uitgebreide diner! O-)
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_87415899
Ik ga niets over de nachten zeggen, Fokwet enzo ;) Hoewel dat hier nog nooit zo is geweest, maar he, don't jinx it toch ;)

Mijn kleine mannetje is gewoon al 3 maanden vandaag...Wat gaat het hard en wat wordt ie toch leuk O+
Wat ik het meest komische vind is dat meneer helemaal fan is van zijn maxi-cosi speeltjes. Vooral het balletje is leuk! Zit ie met zn duim in de zn mond tegen dat ding aan te rammen. echt op zo'n manier van, dan denken ze dat ik het leuk vind :) mafketeltje O+
Zat vanochtend op de bank met m, en hij lag te slapen. En vond t toen zo gek dat ie er pas 3 maanden is, t lijkt al zoveel langer. En hij is zoo onwijs leuk O+

Ohw en over de pacco, heb ik dat ding gekocht (nieuw) heb k m echt een paar keer gebruikt en toen was t niet meer nodig. Toen ging ie weer goed slapen. AL denk ik wel dat t geholpen heeft om m even weer in t ritme te krijgen. Dus bewaar m gewoon tot de volgende. En nu heeft ie zn duim gevonden, dat scheelt ook een hoop. Zodra hij moe is gaat ie duimen en als ie wakker wordt krijgt ie zichzelf ook vaak wel in weer in slaap op die manier.
En t ziet er zo schattig uit O+
pi_87416050
Zo het kan wel! 3 uurtjes slaap!
pi_87417742
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:31 schreef Ticootje het volgende:
Zo het kan wel! 3 uurtjes slaap!
*G* daar wil ik best even voor jompelen

de hond uitlaten, traktatie naar werk van papa brengen heeft hier de boel ook doorbroken
minidraak is lekker bij me in slaap gevallen, heeft om 13.00 veel gedronken en gespuugd en ligt sindsdien al vrolijk naast me te kletsen in haar wipstoel
kiekeboe vind ze ook geweldig O+
pi_87418061
3 uurtjes slaap voor tico (of was je druk bezig met het diner voor je man? ;)) *O*

Floris alweer 3 maanden oud, wat gaat het snel zeg! En die periode waarin ze op dingen gaan reageren lijkt me zo leuk. Anne heeft net geleerd hoe ze heel even gericht iemand kan aankijken, dat vind ik ook al super, maar het echte reageren duurt nog wel even denk ik.

Anne heeft trouwens twee verschillende "slaaptypes", ben benieuwd of dat herkenbaar is. Als ze in diepe slaap is, is ze héél rustig en ademt ze ook heel stil. Maar 's ochtends, net voordat ze wakker wordt, en 's middags als ze in de box of kinderwagen ligt te slapen, ligt ze echt een beetje te knorren/ zacht te kreunen. Wie herkent dit?
pi_87418453
Lekker dat je toch nog ff 3 uurtjes slaap gehad hebt Tico. En wat vervelend dat er toch verwacht wordt dat je alles maar op orde hebt.
Ik heb hier helemaal niks op orde, ben al blij als ik gewoon de dag doorkom :') Als ik de afwasmachine uitruim vind ik dat al een hele prestatie hoor. De rest komt savonds wel. Of het blijft gewoon ff liggen tot later.

Anna is vandaag heel zielig, ze huilt heel veel, Volgens mij heeft ze heel veel last van haar darmpjes. Ze poept steeds maar om de 3 dagen. En dan is dag 3 dus altijd een beetje een drama en vandaag extra erg. Zo sneu :{
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_87422893
10cc in 15 minuten... flesmerk nr 4. -O-
pi_87423669
Hmm dat gaat niet lekker dus.. Kun je haar eventueel voeden met fles als ze nog half slaapt? Misschien dat dat werkt?
  maandag 11 oktober 2010 @ 17:17:29 #23
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_87424232
Tico balen dat het nog steeds niet lukt -O- .

Orea, nachten! *O*

:W Lisa, tot bij de grote baby's!

Draak, alles nu weer wat beter?

Wat is het hier toch heerlijk weer!!! Nathan geniet er ook van! Hij ligt alweer te slapen, hij begint zo makkelijk te worden. Hij geeft nu echt heel goed aan wanneer hij wil slapen, dan leg ik hem in zn bed, ligt hij eventueel nog 10 minuten rustig om zich heen te kijken en dan valt hij in slaap om 30 tot 60 minuten lekker te slapen. Hij kijkt ook graag om zich heen. Vooral de bootjes op de behangrand in zn kamer vind hij prachtig. Ook speelt hij nu echt met zn knisperboekje tegenwoordig. Verder slaapt hij nu regelmatig 's avonds in zn eigen kamer. Ik wil er nu langzamerhand naartoe werken dat ik hem om 19.30 in zn bed leg, hem om 22.00 uur nog een keer voed en dan verder zien hoe het gaat.

Het reizen met Nathan ging redelijk. De heenreis duurde echt te lang, de terugreis gin al een stuk beter. Ik heb op een gegeven moment gevoed terwijl manlief reed. Dat ging toch echt een stuk sneller. Nathan heeft best veel geslapen in de auto en als hij wakker was ging degene die niet reed er gezellig naast zitten om met hem te spelen. Ik ben blij dat ik hem vandaag niet in de maxi cosi hoef te vervoeren, ik denk dat hij wel even voldoende daarin heeft gezeten. Al met al zie ik er niet tegenop om met kerst weer heen te gaan. We hebben echt heerlijk genoten van een weekend eruit te zijn, manlief heeft van alles met mn vader gedaan op de boerderij en ik heb heerlijk met mn moeder geshopt. O.a. nieuwe gordijnen gekocht, en kleding voor Nathan gekocht bij Okaïdi/Obaïbi. Zulke leuke lieve schoentjes en overhemdjes O+ .
pi_87425227
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:03 schreef Orea het volgende:
Hmm dat gaat niet lekker dus.. Kun je haar eventueel voeden met fles als ze nog half slaapt? Misschien dat dat werkt?
Nou, ik voed haar zeg maar al als ze niet echt veel honger heeft. Van Avent snapt ze niets, krijgt ze niets uit. Van Nuby raakt ze in de war... Van Difrax gaat ze kokhalzen en nu met bibi doet ze vreselijk haar best, maar krijgt ze er dus weer niets uit. En dan heb ik al een groter gaatje genomen.

Welke merken heb je nu nog meer? Ik heb nu alles gehad denk ik. Van normaal, naar tepelspeen, van kersenspeen naar dental...

-O-
pi_87425448
Tommee Tippee?

Hier muppet die het krijsen begint uit te vinden, en vooral net als ze op bed gelegd wordt -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')