Nikki en Lisa

heeel veel plezier bij de grote babies! En tot over een maandje of 3,5

Ik heb Leia om 22:00 uur gevoed, en in haar gewone slaapzak op haar buik naast me in de wieg gelegd en ze kwam om 5 uur

daarna kwam ze rond half 9, gevoed, getutteld.. even 5 minuten beneden in de box, en ze ligt nu in haar eigen bed te slapen, in een gewone slaapzak...
Waar ben ik achter, mevrouw is haar handjes aan het ontdekken! En in de Pacco gaat dat niet, ondanks dat het haar rust geeft, raakt ze gefrustreerd als ze haar speen kwijt is. Ze ligt nu in haar gewone slaapzak, heb 2 keer hoeven lopen en tis stil

En om nu te voorkomen dat ik elke 5 dagen iets anders probeer

gaan we deze week alle slaapjes weer in bed doen (behalve als ik echt even weg moet, dan mag ze haar slaapje in de doek doen

) en bij alle slaapjes slaapzak aan. (ik heb haar nu overigens niet op de buik weggelegd, als ze nog 'wakker' is werkt het niet.. dan gewoon op haar rug/zij maar 's avonds na het voeden slaapt ze toch al.. en dan slaapt ze echt veel rustiger!)
Nieuwe week, nieuwe kansen. Zul je zien, tegen 9 november zit er weer een ritme in, en dan krijgt ze weer de volgende prikken