abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87350191
Hier 2 uur en 4 uur en 6 uur. Dat was gister ook al.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 09:47:14 #252
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_87350332
Hier nog geen tandjes voor Siebe. Al kwijlt hij wel veel maar volgens mij is dat nog geen voorteken dat tandjes gaan doorbreken. Vanaf hoeveel maanden kan dit komen? Mijn zoontje is nu bijna 4 maanden...

Siebe slaapt trouwens al wel goed door. Om 20.30 ongeveer nog een fles, dan om 12 uur en vervolgens meld hij zich weer rond 7.30 uur!

Wat ook erg leuk is dat hij nu een beetje terugpraat en dingetjes begint aan te pakken met zijn handjes! En dan direct door naar zijn mond natuurlijk. Kortom: Siebe is een heerlijk lief mannetje waar we erg van genieten. Op het CB deze week woog hij 5130g, en dat is bijna het dubbele ten opzichte van zijn geboortegewicht.

Mijn vrouw is deze week ook weer begonnen met haar werk. Dit vraagt om een iets ander ritme en dat is nog even wennen.

Orea: slaapknopje teruggevonden? :P
kloep kloep
pi_87350669
Nee! Maar ze is ook de boel aan het leegdrinken nu (dag :W voorraad opslaan :D) dus wellicht ook een beetje regelen...

Ze ligt nu wel te pitten naast me, dus kan ik even mooi douchen zo ;)
pi_87350761
Oi, dat slaapknopje is wel fijn.. Jammer dat Leia 'm niet gevonden had vannacht.

Mijn mopper werd om 5 uur wakker ( :O ) en toen ik ging kijken, lag ze helemaal bovenin het ledikant, en een kwartslag gedraaid. Tja, en dan heb je het koud, slaapzak aan of niet. Dus na het voeden een extra grote slaapzak aangedaan, en het einde bij het matras in gestopt, en om 10 uur lag ze nog zo :6 Rups O+
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_87350849
de mijne werd om 10uur wakker. iig toen kwam er wat geluid uit de babyfoon en toen k ging kijken had ie zn ogen open.

dus nu ligt ie lekker re drinken.
en heeft hij een maffe outfit aan, maattechnisch dan. romper 50/57 (stretch dus kan blijkbaar langer), een broek 62 die nog te groot is en een vest 68 dat precies goed zit :?
pi_87355443
Leyla heeft haar joggingbroek aan. :D ;)
pi_87355717
:D en mama ook?

wij hebben vandaag een keuveldagje, heerlijk. Ik zit te lezen als floris.slaapt, R is met de mediacenter bezig.
Ik heb net gezellig met floris op t speelkleed gespeeld. we zijn net een echt gezin :P
pi_87356047
Hier heeft Femke ook haar joggingbroek aan maar wat is zo'n sweater met capuchon een onding zeg, die heb ik maar weer uitgedaan. Ik heb alweer heerlijk getennist en heb mijn joggingbroek alweer uit :P
pi_87360559
Weet er iemand nog een winkel (webshop) waar ze nog zonnehoedjes verkopen? Isabel d'r hoofd is bovengemiddeld groot en ze past dus ook niet meer d'r hoedje.. Maar de zon is nog wel fel genoeg, zeker in de doek..
Ben al in de hema, zeeman en onze eigen dorpse babywinkel geweest... :N
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:55:48 #260
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_87361946
Hoi!
Dit was helaas alweer de laatste dag. Morgen gaan we weer naar huis -O- . Op zich wel goed voor Nathan om thuis straks weer in zn eigen ritme te zitten. Ik onderneem hier nogal wat (vandaag naar een grote jaarmarkt geweest) maar Nathan weigert te slapen als hij ergens anders is. Hij wil alles zien en alles meemaken. Nieuwsgierig aagje O+ . Ik heb hem nu net in bed en verwacht dat hij slaapt totdat ik hem om 22.30 wakker maak, daarna weer slapen tot morgenochtend.

Vannacht werd hij pas om 6.15 wakker voor voeding :o *O* .

Ik reageer maandag wel weer wat uitgebreider.

edit: gisteren was het hier 27 graden en vandaag 24 :o . Nathan hoeft geen jas aan :s)
pi_87363682
Mor, heb je al bij de H&M gekeken (en dan niet de webshop :P) of bijv. deze of deze of deze

Die site heeft er nog meer :P is het ongeveer wat je zoekt? En als het echt voor nog even is, ik heb gewoon een hydrofiel verknipt tot bandana! Overigens heeft rainbowbabies geloof ik ook fijne bandana's!

Pessie, goede reis terug :)
Femke en Leyla in joggingbroek :P Leia zit nu in camping smoking :P (joggingbroek van de H&M die zijn echt superfijn!)

Leia was echt super tof aangekleed vandaag O+ we gingen hier naar het dorp, en toen wij een broodje aten hoorde ik al aan haar gekreun dat er een broek in aantocht was (en dat mocht ook wel dinsdag voor het laatst..) en ze was lekker aan het lachen en aan het grijnzen!

Wij weer naar huis, want we gingen op kraamvisite bij Tessie en Anna O+ en ik haal haar thuis uit de maxi cosi om nog even te eten voor dat we die kant op gingen, alles onder :X haar witte maillot was niet meer wit :X haar witte romper nog minder, en haar luier had gewoon losgelaten zó vol zattie :X

Maar ik snapte ineens waarom ze zo lekker aan het lachen en doen was :D wat een opluchting moet dat geweest zijn!

En Anna is in het echt echt nog veeeel leuker dan op de foto O+ ! Wat is mijn kind al een reus :o
pi_87363684
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:03 schreef Morretje het volgende:
Weet er iemand nog een winkel (webshop) waar ze nog zonnehoedjes verkopen? Isabel d'r hoofd is bovengemiddeld groot en ze past dus ook niet meer d'r hoedje.. Maar de zon is nog wel fel genoeg, zeker in de doek..
Ben al in de hema, zeeman en onze eigen dorpse babywinkel geweest... :N
Splash about.
pi_87364066
zo klinkt heftig orea!

en dat reuzengevoel ken k, had k gisteren met leyla. floris kan nooit zo klein geweest zijn (voor mijn gevoel)

echt vaag trouwens, de hele dag slaapt floris goed, iig hij gaat slapen als k m op bed lig, behalve voor de nacht.
echt iedere avond zit k een tijd op zn kamer te voeden tot ie helemaal knockout is..
vind t niet erg, want heb tegenwoordig tijd voor mezelf s avonds ;) maar vind t zo apart
pi_87364855
Ja dat herken ik helemaal Son! Echt als ik foto's terug kijk van net 10 weken terug... wat een hompje mens :o ze lijkt gevoelsmatig al verdubbeld ofzo :D

Ze begint nu hele verhalen te houden.. en soms denk je oh jee, ze gaat miepen! En dan komt er een gil uit! :D gevolgd door een mega brede grijns, zo van 'hoor mij eens!'... O+ Ik vind die ontwikkelingen zo leuk!! O+ *; het wordt echt met de dag leuker gewoon!

Lastig van Floris! Ik hoop hier dat Leia 's nachts weer iets langer gaat tukken :P alhoewel, deze week is gewoon niet zo representatief ivm de prikjes. Vind ik! (daar had ik ook zo lekker bij nagedacht vannacht, door haar op eigen kamer te doen.. tis gewoon een gekke week, niet gek dat het kind uit haar ritme is.. Vanaf maandag maar weer eens de boel strak aanhouden :))
pi_87366203
Hij is echt zoveel groter geworden:
kijk dan wat een frummeltje hij 13 weken geleden was O+

en dit was vandaag

pi_87366490
O+ O+
pi_87366660
Leuk is ie he O+
al zeg k t zelf :D

alleen moet ie een keer lachen op de foto haha
hij vindt dat gevaarte zo interessant dat ie heel serieus gaat kijken ernaar
pi_87367482
Het is echt al zo'n verschil met Leyla, ze zijn zo snel groot.
pi_87367779
ja echt he
hadden eigenlijk een foto van die 2 moeten maken, leuk voor t vergelijken :)
pi_87367864
De 20e zien we elkaar toch weer?
pi_87367908
ja das waar :)
moeten we dan even foto's maken, das leuk (vind ik)
pi_87368203
Ik heb altijd m'n telefoon bij me, maar ik zat vast aan m'n kind gister.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 22:50:53 #273
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_87368561
Wat gaat dat hard he in een paar weken. Echt ongelooflijk.
Wat een opluchting zo'n volle broek :o
Klopt het dat de 1e prikjes met een week of 8 worden gegeven? Ik dacht me te herinneren van Tobias dat hij 3 maanden was.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_87368710
2 maanden saffier.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 22:59:05 #275
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_87368842
Dan gaan we dat deze keer mooi een stukje uitstellen. Het gaat sinds een week pas echt lekker met Ylana en ik heb echt geen zin om dat eventueel teniet te doen (nu al) met prikjes.
Ylana
pi_87368890
Dat mag je zelf weten, wij enten ook anders. Prima vond de wvk. Wij doen geen gecombineerde prikken. 1 per keer, minimaal 2 weken tussen de prikken.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 23:03:11 #277
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_87368938
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 23:01 schreef Ticootje het volgende:
Dat mag je zelf weten, wij enten ook anders. Prima vond de wvk. Wij doen geen gecombineerde prikken. 1 per keer, minimaal 2 weken tussen de prikken.
Hmm klinkt ook erg fijn.
Op de een of andere manier voelt prikken nu helemaal niet prettig terwijl ik er bij Tobias een prima gevoel over had.
De prikken apart (of elke ziekte apart?) moet je dat van te voren aangeven?
Ylana
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 23:04:16 #278
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_87368974
Wel zo netjes natuurlijk om dat even aan te geven :')
Ylana
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 23:05:34 #279
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_87369005
Tijd voor bed, morgen eens goed over nadenken en dan maandag naar de cb arts.
Ylana
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 23:05:50 #280
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_87369016
*O* eindelijk kwartet :P
Ylana
pi_87377015
Elke ziekte apart kan niet, polio en tetanus wel maar de andere zitten volgens mij alleen in een cocktail. Net als bmr. Maar dus dktp en pneu niet tegelijk, maar eerst pneu en na 2 weken dktp.
pi_87377035
Echt die piep krampjes! Half 4 was het.. Ze verkrampte gewoon. Heb haar een halve zetpil gegeven, vond het wel even goed. Zonder bakerding op haar buik naast me in de wieg gelegd en ze slaapt nog.. :O
pi_87377109
4x en steeds een halve slok. Stom.
pi_87377131
Oe, er wordt een luier volgemaakt.
pi_87378872
Anne had gisteren ook enorm last van krampjes, ze was echt even ontroostbaar. Zo zielig! :'(
Na de laatste fles wilde ze niet gaan slapen, ik heb de speen wel 10x in haar mond moeten stoppen. Voordeel was wel dat ze vanmorgen pas om half zeven (!) wakker werd :)

Ik vind het trouwens best typisch dat ze de eerste fles van de dag niet leegdrinkt, dan zou ze toch juist honger moeten hebben?
pi_87381389
tandje 2 is nu ook helemaal door dus hopelijk keert hier de nachtrust weer terug
vanmorgen hebben we papa laten uitslapen en zijn met zn tweetjes gaan slapen

een dikke knuffel voor alle krampjes heus echt niet fijn :*
pi_87382139
Jeetje Draak, tandje 2 alweer! Ik hoop ook dat jullie fijnere nachten gaan krijgen!
Je zou het wel denken Fannetje, en later op de ochtend, tankt ze dan wel goed bij?

Hier een hang/slaapdagje O+ echt knus! Leia ligt tussen ons in op de bank op haar voedingskussen en die ligt me een partij te slapen :D en tussendoor steeds even proberen haar duim naar binnen te proppen! We zouden eigenlijk gaan wandelen met de nieuwe Bondolino, maar we hangen zo lekker.. misschien later op de middag nog even...
pi_87387667
lekker hangen kan ook fijn zijn!

wij hebben rondje bussloo gedaan met de hond, bondoline heeft meer als slaapzak gediend
pi_87387769
Ah wat lief Floris en wat is hij al gegroeid en verandert zeg O+

Draculettetje tandjes, hopelijk snel weer fijne nachten :)

Ticootje 2 weken tussen de prikken :? volgens mij wel 4 weken want wij mochten de prikjes laatst niet (1e prikje was 10 september en 5 oktober gingen we weer heen).

Wij zijn even naar de 4 mijl (hardloopwedstrijd) in de stad geweest in de draagzak. Uurtje en toen vond ze het wel best met al die mensen en luidsprekers enzo.
pi_87387878
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:56 schreef Mereltje het volgende:
Ah wat lief Floris en wat is hij al gegroeid en verandert zeg O+

Draculettetje tandjes, hopelijk snel weer fijne nachten :)

Ticootje 2 weken tussen de prikken :? volgens mij wel 4 weken want wij mochten de prikjes laatst niet (1e prikje was 10 september en 5 oktober gingen we weer heen).

Wij zijn even naar de 4 mijl (hardloopwedstrijd) in de stad geweest in de draagzak. Uurtje en toen vond ze het wel best met al die mensen en luidsprekers enzo.
Nee, niet als je gecombineerd prikt.. Tussen 2 entingen moet een maand zitten... Maar als je alleen PNEU ent, dan mag je 2 weken later DKTP enten.. Tussen de 2 PNEU en de 2 DKTP moet wel weer een maand zitten.
pi_87387980
Bijsluiter DKTP:
Wisselwerkingen (= interacties) o.a.

Andere vaccins
Algemeen

Na een eerdere vaccinatie met inactief vaccin moet minstens 2 weken worden geacht met deze vaccinatie.

Na een eerdere vaccinatie met verzwakt levend vaccin moet minstens 4 weken worden geacht met deze vaccinatie.
pi_87388480
En toen was Lisa ineens alweer 6 maanden oud! Tijd om afscheid te nemen van de kleine baby's...
Tjee, het is alsweer zes maanden geleden dat onze kleine meid werd geboren.
Wat wordt ze al groot. Het is zo'n heerlijke kleine ondernemende lachebek. Ik geniet echt van elke seconde samen met haar. O+ 6 maanden geleden had ik echt niet verwacht dat het zó ontzettend leuk zou zijn.

Iedereen hier bedankt voor de goede adviezen en leuke ervaringen die wij met jullie en jullie met ons gedeeld hebben. Veel plezier nog bij de kleine babies en tot over een tijdje bij de grote babies!

Van dit kleine meisje dat net geboren was:

Naar deze kleine nieuwsgierigerd toen ze 2 maanden was:

Naar deze kleine lachebek met 3 maanden:

En dit poppetje met 5 maanden:

Tot deze kleine vrolijke deugniet die dol op alle beestjes is (dit was gisteren op de kinderboerderij):

:W allemaal, het was heel leuk hier, maar nu is het echt tijd om naar de grote babies te gaan!

Tot snel! :*
pi_87392838
Dag mooie lisa! een half jaar alweer! tot gauw bij de grote kleine baby's :*
pi_87393572
Dag Nikki en Lisa.. tot heel snel (minder dan 3 weken, dan moeten/mogen wij ook verhuizen.. belachelijk hoe snel dit gaat)

Lars heeft gister z'n allereerste groentehapje op! Moet zeggen dat het redelijk goed ging; hij had meer moeite met het 'happen van een lepeltje' (en dat terwijl we dat al een week of twee 'oefenen' met pap van een lepeltje), dan met de smaak/textuur van worteltjes. 't arme kereltje heeft alleen nu wel elke luier een poepluier. Z'n billetjes zijn er al helemaal rood van...

En morgen gaan we op vakantie!!! Mijn eerste vakantie in een jaar of twee ofzo.. Het kwam er maar niet van, en toen werd ik zwanger, en toen was de baby nog te klein etc etc.. maar nu gaan we ëcht. Heel simpel een midweekje Centerparcs, maar ik heb er zõ'n zin in! Lekker spetteren in het zwembad enzo.
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:25:27 #295
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_87397950
Dag Nikki! Tot ziens in het grote babytjes topic. Wat is Lisa al een grote meid geworden in zes maanden zeg!

Draculettetje: met hoeveel maanden begonnen bij jullie de tandjes? Bij Siebe zien we nog niet zoveel, maar bij bijt lekker hard op mijn vinger en kwijlt ook.

Orea: hoe gaat het nu met slapen? Knopje weer bovenwater? :P
kloep kloep
pi_87398952
Verdorie, elk uur willen drinken na het avondeten. Ik denk mooi tank je maar vol dan kom je vannacht misschien maar 1x. Mooi dat ze de hele lading eruit gooit. Op mijn bed!
pi_87403382
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:25 schreef Borizzz het volgende:
Dag Nikki! Tot ziens in het grote babytjes topic. Wat is Lisa al een grote meid geworden in zes maanden zeg!

Draculettetje: met hoeveel maanden begonnen bij jullie de tandjes? Bij Siebe zien we nog niet zoveel, maar bij bijt lekker hard op mijn vinger en kwijlt ook.

Orea: hoe gaat het nu met slapen? Knopje weer bovenwater? :P
haar eertse tand was met 4 mnd echt door en nu nr 2 bijna 5mnd
ze is wel een maand lang echt bezig geweest met enorm kwijlen, de laatste 2 weken a 1 week aan het bijten voor ik door had dat tand 1 in zicht was

Tico, balen dat ze toch alles weer eruit gegooid heeft, hopelijk toch een goede nacht

shandaly goede vakantie!
pi_87408493
Gaap!!
pi_87408625
Goedemorgen Tico, wou ze een beetje vannacht?

De mijne maakt d'r ochtendritme in de war geloof ik, normaal sliep ze 's nachts tot 7 uur, en dan na het voeden tot ongeveer half 11.. Gister heb ik d'r laten liggen vanaf 9 uur, ze is dan best gezellig aan het kletsen gelukkig. Nu toch maar eruit, ze vervangen bij ons de gasleiding :{ (Het was om 7 uur nog maar 14 graden op haar kamertje ;( )
pi_87410332
Nikki en Lisa :W heeel veel plezier bij de grote babies! En tot over een maandje of 3,5 ;)

Ik heb Leia om 22:00 uur gevoed, en in haar gewone slaapzak op haar buik naast me in de wieg gelegd en ze kwam om 5 uur :Y) daarna kwam ze rond half 9, gevoed, getutteld.. even 5 minuten beneden in de box, en ze ligt nu in haar eigen bed te slapen, in een gewone slaapzak...

Waar ben ik achter, mevrouw is haar handjes aan het ontdekken! En in de Pacco gaat dat niet, ondanks dat het haar rust geeft, raakt ze gefrustreerd als ze haar speen kwijt is. Ze ligt nu in haar gewone slaapzak, heb 2 keer hoeven lopen en tis stil :P

En om nu te voorkomen dat ik elke 5 dagen iets anders probeer :') gaan we deze week alle slaapjes weer in bed doen (behalve als ik echt even weg moet, dan mag ze haar slaapje in de doek doen :P) en bij alle slaapjes slaapzak aan. (ik heb haar nu overigens niet op de buik weggelegd, als ze nog 'wakker' is werkt het niet.. dan gewoon op haar rug/zij maar 's avonds na het voeden slaapt ze toch al.. en dan slaapt ze echt veel rustiger!)

Nieuwe week, nieuwe kansen. Zul je zien, tegen 9 november zit er weer een ritme in, en dan krijgt ze weer de volgende prikken :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')