abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87684595
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
nee voor in 1jaar is t te laat :P

moet er niet aan denken, beetje te snel
Kan een maandje te vroeg komen...

Ik zou echt gaan janken..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87684717
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Kan een maandje te vroeg komen...

Ik zou echt gaan janken..

nee joh, mijn baby's komen te laat..kijk maar naar floris
en bij mijn moeder was dat ook 2x zo...enmijn zwangerschap+bevalling leken op die van mijn moeder

Ik ook
pi_87685169
2 in 1 jaar zou ik tof vinden :D O+ maar dat gaat hem niet worden...
pi_87686708
Ik vond 2 in 14,5 maand al snel :D
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_87687214
Ik vond 2 jaar en drie maanden er tussen veel en 2 jaar en vier maanden weinig...
pi_87687495
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:26 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik vond 2 jaar en drie maanden er tussen veel en 2 jaar en vier maanden weinig...
grappig hoe je idee erbij veranderd :)
gefeliciteerd trouwens!
  maandag 18 oktober 2010 @ 23:11:22 #57
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_87695911
Ik hoef ook nog even niet hoor...

De 'menstruatie' van vorige keer is trouwens niet doorgebroken, een paar dagen lichtrose en toen was het weer voorbij... Het wachten is nu op de echte ongesteldheid, die binnenkort wel zal komen vermoed ik. Ik geef alleen 's ochtends nog een klein beetje BV dus daardoor zal het vast niet uitblijven.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 07:42:34 #58
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_87701735
Dat is nou iets wat ik echt niet mis he, die menstruatie. Hopelijk blijft dat nog een tijdje weg hier.

Ylana heeft gisteravond rond 19/20 uur gegeten bij me en ik verwachtte haar dus weer tegen 23.00 uur. Maar ik stortte in zo tegen 21.30. Lang verhaal kort, om 2 uur werd ik wakker van een hongerig baby'tje en om 6 uur vond ze het ook wel weer tijd. Hartstikke netjes dus!
Ik vind het een beetje engig dat ze af en toe een maaltijd laat vallen (overdag bedoel ik nu) bij Tobias was dat het begin van het einde van mijn borstvoeding nl.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_87702488
Lekker nachtje Saffier, hier soortgelijk! Van 19:00 tot 2.15, toen van 3 tot half 6 en die had langer gekund maar haar neus zat enigszins dicht en ze was haar speen er steeds aan het uittrekken en daardoor weer bleren elke 10 minuten..

Dus in bed gevoed en samen in slaap gevallen tot net! Ik ben trots en het is ook raar, 2 avonden al zonder Leia op de bank...
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:27:50 #60
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_87703027
Orea en Saffier mooie nachten!

Hier ook relaxed. Gisteravond van 19.15 tot 21.15 daarna 22.30-5.15 en 6.00-8.30 *O* . Ik was gisteravond weg dus manlief heeft heerlijk in zn boek zitten lezen met Grey's Anatomie aan ( :? , normaal kijkt hij met mij mee dus hij zal het wel heel spannend gevonden hebben).
pi_87703890
nou mijn productie wordt steeds slechter...
heb m gisteravond een fles gegeven (nadat ie bij mij gedronken had ging er nog zo 200cc in)
vannacht kwam ie om half 4 en daarna om 5 uur. om 5uur dronk ie wat, maar bleef maar op zn handjes sabbelen..dus fles gemaakt en er ging nog even 130cc in...
is niet de beste oplossing, maar vaak aanleggen heeft ook niet echt veel effevr (jezou toch denken dat die nachtvoedingen ook iets moeten doen.
en met vaak aanleggen, komt er ook weinig uit, wat k ook merk aan hoe hij drinkt (vaak loslaten, onrustig drinken)
beetje jammer, nou ja blijf m wel aanleggen en zie wel waar t schip strandt...zonder die flesjes is t ook geen doen, als ie honger heeft...plus dat ik t echt niet erg vind om er s nachts uit te moeten, maar als k om half 5 er weer in lig en om 5uur er weer uit moet tot 6uur word k ook niet vrolijker van..en das ook voor niemand leuk...

oh en nog even *O* voor alle goede nachten *O*
pi_87704853
Kan het niet zijn dat hij spruw of iets heeft? Ik snap je idee om dan een fles te geven, maar dat is wel het begin van het einde van je productie hè? En Floris is 3 maanden, dus het kan heel goed de combi 3 maanden dip + menstruatie zijn en hij gaat echt vanzelf meer eruit krijgen.. Tis even vervelend heel veel aanleggen....

Ik heb een slaapkind! Ze heeft net gegeten, ik haar aangekleed en al, en ze ligt alweer een uur te tukken in haar bedje *O* gisteren ging het ook al zo goed.. Gewoon al 2 nachten in haar eigen kamer! En overdag ook.. Kan alleen nog geen afstand nemen van die paar uurtjes 's morgens na de voeding, dat ze lekker tegen me aan bij mij in bed ligt en we samen nog even 2 of 3 uurtjes slapen O+ maar dat hoeft ook niet!
pi_87705393
spruw heeft ie niet (iig zie niks wits in zn mond). en dat loslaten enzo doet ie altijd als ie een tijdje gedronken heeft...
en dat begin van t einde snap ik...blijf m iig aanleggen en dan zie ik wel hoe en wat.
denk dat t idd een hele vervelende combinatie is...maar na bijna een week, waarin t alleen maar slechter gaat word k een klein beetje moedeloos eigenlijk

fijn dat Leia zo goed slaapt!
pi_87705523
Ja dat kan ik me heel goed voorstellen hoor, dat je er moedeloos van begint te worden... Kun je overdag nog een keer ook gaan liggen, als Floris zijn slaapje doet? Merk dat dat hier wel helpt M moest me zondag echt even dwingen, maar ik was zó niet te genieten door steeds onderbroken nachten :@ heb maar een paar uur bijgetankt maar dat maakte wel net het verschil ;)
pi_87705619
ik kan overdag dus niet slapen -O-
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:19:50 #66
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_87706015
Ik ken het gevoel Son, maar als het echt niet meer lukt heb je het in elk geval al een belangrijke tijd volgehouden... Willem ging op dezelfde manier als jij aangeeft ook steeds minder drinken in de keren dat hij nog wel BV kreeg... Gevolg hier is dat hij alleen 's ochtends vroeg nog even komt lurken, al heb ik wel het idee dat dit meer is omdat hij het gewoon fijn vind om tegen me aan te liggen nog even dan dat hij er nog iets uitkrijgt. Ik wil dat in elk geval nog zo lang mogelijk volhouden.

Hier redelijke nacht; 21.00 03.00 en 07.00

Hij is nu bij oma aan het 'proefdraaien' voor de opvang, ik liet beide partijen schaterlachend achter dus zal wel goedkomen... :P
pi_87706423
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik kan overdag dus niet slapen -O-
Dat is vervelend -O-

Oh spannend Flugel!
pi_87706519
Overigens ligt mevrouw hier nog te tukken :?
Dacht net dat ze wakker was, dus dacht: mooi kan ik nog even wat was inruimen in haar kast. Lag ze een beetje te kijken en dacht :W ik doe mijn ogen weer dicht hoor!

Saai :D
pi_87707559
Son, wat vervelend zeg. Kan je niet een LK om advies vragen anders?

Orea, lekker dat het zo goed gaat met slapen!

Anna slaapt ook wel erg goed moet ik zeggen. We gaan na de laatste voeding naar bed, rond een uur of 12, en dan slaapt ze meestal tot 6 uur wel door. Heerlijk! En elke 4,5 uur voeden en kolven scheelt ook een heel stuk met elke 3 uur!
Ik wou net mijn CB afspraak verzetten naar volgende week, omdat mijn Lief dan vakantie heeft en ik niet zo'n zin heb om Grae mee te nemen (hij vraagt nogal wat aandacht, incl. driftbuien de laatste tijd) maar volgende week kunnen ze niet. Ze was ook helemaal chaga en volgens mij heeft ze niet eens echt gekeken. Dus heb ik gezegd dat ik dan wel niet kom, en kom wel een keer naar het inloopspreekuur voor wegen en de eerste prikjes. Kheb geloof ik nog een beetje last van mijn hormonen zeg. Was er helemaal pissig over :@
pi_87707761
Hier drinkt Femke nog in de ochtend en de laatste voeding in de avond. Ben benieuwd hoe lang nog, want ze is na 10 minuten er wel klaar mee. Ze ziet er verder goed uit maar echt veel kunstvoeding drinkt ze nog niet +/- 500/600 cc per dag.

Hier sliep Femke om 21.30 uur en ik moest haar vanochtend om 7.15 uur wakker maken. Om 8.45 uur waren we bij de kdv. Ik ben heel benieuwd hoe het de hele dag is gegaan. Morgen lekker vrij *O*
pi_87707891
Hier werd er wat bezorgd en ik was net Leia uit bed aan het halen. Dus ik doe de deur open met Leia op de arm, zegt ie (kijkend naar mijn buik): zooo, en alweer een kleine op komst?

:|W

Ik moet gaan afvallen, dat is duidelijk! :{
pi_87707924
:o Orea! Wat een lomperd! Je hebt toch wel gemept he ~O>
pi_87708059
Nou ja, deze vent is niet helemaal lekker volgens mij... heb alleen gezegd: deze is net 2.5 maand, dus nog maar even niet hè? En toen bleef ie raar grijnzen :?

(het was ook niet mijn vaste bezorger...)
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:56:11 #74
259886 pessie
pi_87709208
Orea, maak me meer zorgen om het feit dat je een vaste bezorger hebt( :P ), maar wel echt lomp. Hier gaat afvallen vanzelf, ben anderhalve kilo kwijt in 1 maand ofzo. En ik eet echt veel, ik laat niets staan zeg maar. Ook Nathan groeit heel goed dus het zal wel ok zijn.

Ook ik zou keihard gaan janken als ik nu zwanger blijk te zijn. Volgens mij was ik een jaar geleden voor het laatst ongesteld...
pi_87709314
Hahaha! Dat kan ik me voorstellen, dat je dat zorgen baart :P :)

Ik val niet af en ik kom niet aan. Op zich handig, maar er zitten nog steeds 7 kilo van de zwangerschap aan, en daarvoor kon er ook al zoiets nog vanaf.. Dus 15 kilo mag er zeker af.... (dan pas ik hopelijk alles wat ik nog heb in maat 38 weer, al vraag ik me af of dat nog gaat gebeuren :'))

Hier is 1 november een jaar geleden dat ik ongesteld werd.. en 17 november was de punctie en die dag is Leia verwekt O+ trip down memory lane, nu al O+
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:20:31 #76
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_87710169
Ik ben bezig met het samenstellen van een dieet... Tenminste, ik wil het Dr Frankdieet doen, maar ga m'n eigen weekmenu's samenstellen. Martijn doet gewoon vrolijk mee en Willem gaat voorlopig nog niet op het vaste voedsel over dus de timing is eigenlijk wel goed nu. Voor die 2 x 5 minuten borstvoeding die ik in de ochtend nog geef hoef ik het denk ik niet te laten...

18 oktober 2010 was de start van mijn laatste menstruatie, had dus gisteren een mijlpaal :o
pi_87710263
:o leuke opmerking Orea...

Ik ben nu ongeveer even zwaar als voor de zwangerschap maar wil er graag een kilo of 4 af. Behalve minder vreten heb k alleen geen actieplan. :')
pi_87710463
Ik was een week geleden begonnen met lijnen, maar het is nog niet zo'n succes om het zacht uit te drukken :')
pi_87710484
Laatste keer dat ik ongesteld was, was 26 september vorig jaar :P Al mijn zwangerschapskilo's zijn er wel af maar moet nu echt uitkijken dat ik niet weer aankom.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:31:40 #80
259886 pessie
pi_87710593
Beweging schijnt te helpen Cantare ;) . Verder, niet iedereen valt af bij bv, sommige vrouwen komen juist aan als ze bv geven. En ik moet sowieso nog 6 kilo voor het startgewicht bij Nathan. Ach heb nog wel een half jaartje, daarna pas ik wel weer echt goed op mn eten.
pi_87710796
Laatste keer dta ik ongesteld was, was 10-09-08, op mijn trouwdag :D
pi_87710880
Ja echt lijnen is nu niet echt verstandig natuurlijk.. Moet zeggen dat ik dat ook niet trek! Moet echt wel goed eten met de borstvoeding, maar ik moet de snaai nu laten staan.

Voor mijn zwangerschap was ik een minimale eter. Gewoon ook geen trek enzo. En die eerste 3 maanden zwanger had ik me een eetlust :o echt als een bouwvakker, en dat is daarna gebleven.. nu nog wel, maar ik snaaide ook echt veel. En dat laat ik nu achterwege. En ik dronk sinds ik bevallen ben ineens mega veel sapjes :? en dat zijn me pas een suiker/calorie bommen :o dus weer over op thee en water!

Dus ipv stilstaan hoop ik nu wel heel langzaam wat kwijt te raken.. en inderdaad bewegen! Lekker met Leia in de doek op stap!
pi_87711810
ik ben jaloers op jullie nachten! Hoop dat minidraak ze snel ook weer heeft
balen sonnetje dat je overdag niet even mee kan slapen!:*

Ik merk ook dat het me echt begint op te breken, vannacht was het weer drama, en het stomme is ik ben de tanden kwijt die ik eerst duidelijk voelde :?

vanmiddag naar consultatieburo hoop dat minidraak nu wel een beetje is aangekomen anders vraag ik me echt af of ik nog voldoende voor haar heb...

ik ben inmiddels 2x echt ongesteld geweest, jeetje dat heb ik echt niet gemist
en hoe graag ik ook echt nr 2 zou willen, is het nog maar de vraag of die er uberhaupt kan komen
maar dat zien we dan wel weer
pi_87712008
Oh Draak, wat vervelend dat je mini steeds zulke drama nachten heeft ;(
Dikke knuffel! :*
pi_87712693
Ik snaai ook enorm.. En ik wil zo graag 10 kilo kwijt, maar ik heb gewoon geen discipline.

Ik heb de wieg op de kamer van Jen gezet. Dus nu is het de slaapkamer van de meiden. In de nacht slaapt ze toch bij me, dus kan ze overdag net zo goed op die kamer liggen, dan went dat alvast.

Son, balen joh van je productie. Heb je een kolf? Je zou na een voeding nog kunnen nakolven, vaak aanleggen... Hoe leger je borst hoe harder die fabriek gaat werken. Voedingen opsparen heeft geen zin.
Maar ik snap je goed dat je een fles bijgeeft hoor! Maar als je borstvoeding wilt blijven geven dan moet je nu wel je productie omhoog krijgen, anders is het echt bergafwaards.
Domperion heeft ook nog een productieverhogend effect, dus als aanleggen en leegkolven niet werkt, zou je dat nog kunnen proberen.
pi_87712766
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:04 schreef Orea het volgende:
Oh Draak, wat vervelend dat je mini steeds zulke drama nachten heeft ;(
Dikke knuffel! :*
dank!

morgen gaan we naar mn schoonouders, ik denk dat ik daar in de middag ook even op bed kruip

vanancht was het half 2 10 min huilen, drie uur tut kwijt, half 4 eten, kwart over 4 kwartier huilen, 5 uur klein hapje, 6 uur eten, 8 uur eten om wakker te blijven, kwart voor elf eten, toen om kwart voor 12 slapen
maar ach ja ze is nu in ieder geval vrolijk!
pi_87712768
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:00 schreef draculettetje het volgende:
ik ben jaloers op jullie nachten! Hoop dat minidraak ze snel ook weer heeft
balen sonnetje dat je overdag niet even mee kan slapen!:*

Ik merk ook dat het me echt begint op te breken, vannacht was het weer drama, en het stomme is ik ben de tanden kwijt die ik eerst duidelijk voelde :?

vanmiddag naar consultatieburo hoop dat minidraak nu wel een beetje is aangekomen anders vraag ik me echt af of ik nog voldoende voor haar heb...

ik ben inmiddels 2x echt ongesteld geweest, jeetje dat heb ik echt niet gemist
en hoe graag ik ook echt nr 2 zou willen, is het nog maar de vraag of die er uberhaupt kan komen
maar dat zien we dan wel weer
Als je minidraak minimaal 4 plasluiers per dag heeft, goed alert is als ze wakker is en tevreden na een voeding, kun je ervan uitgaan dat je gewoon voldoende hebt.
pi_87712857
Jeetje Draak wat een nacht! Is dat elke nacht zo??? Dat hou je toch niet vol? Ik ben heel wat gewent met Jen, maar ik hoef er hier met 2 kinderen maar 2x uit in de nacht. Nu heb ik gelukkig M. die eerder wakker is van Jen dan ik, die haalt haar dan om bij ons verder te slapen.

Is inbakeren misschien een plan voor jou? Of meer regelmaat in de dag?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:25:36 #89
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_87712975
Damn Draak, kan me voorstellen dat je het niet trekt zo...

Wat Tico zegt, kun je er al een regelmaat in ontdekken die je om kunt gaan proberen te bouwen?
pi_87713326
het is eigenlijk pas begonnen sinds ze de tandjes krijgt dus dacht eerst van de pijn
dus heb de paracetemol nu naast mn bed liggen evenals haar tand druppels

bij inbakeren doet ze het ook dus daar ligt het niet aan denk ik

ze komt nu overdag ook om de 3 uur voor voeding ipv 4 uur dus vandaar dat ik ook twijfel of ze er voldoende aan heeft, maar de 4 plasluiers haalt ze makkelijk (meestal zijn het er nog wel 6) en begint ze nu overdag ook weer steeds vrolijker te worden

het is niet elke nacht zo, maar lijkt er wel veel op, als ze wakker wordt dan is het om de 2 uur wel raak
van de week lag ze er om 23.00 in en werd toen vanaf 03.00 om de 2 uur wakker
overdag slaapt ze ong een half uur tussen de voedingen
pi_87715669
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:17 schreef Orea het volgende:
Hier werd er wat bezorgd en ik was net Leia uit bed aan het halen. Dus ik doe de deur open met Leia op de arm, zegt ie (kijkend naar mijn buik): zooo, en alweer een kleine op komst?

:|W

Ik moet gaan afvallen, dat is duidelijk! :{
Oh!!!! :( :( :(
Dan ben ej toch in staat om die vent neer te slaan zeg!
pi_87716404
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 15:25 schreef Troeta het volgende:

[..]

Oh!!!! :( :( :(
Dan ben ej toch in staat om die vent neer te slaan zeg!
Bijna wel hè ;)

Pfff mijn werk belde net... er volgen nog 2 trainingsdagen voor het nieuwe systeem.. maar dat worden er 4 (in december). Nou krijg ik het denk ik wel geregeld met M, die neemt lekker vrij om bij Leia te zijn... Maar ik heb nu al een knoop in mijn maag :'( niet om mijn werk, maar wel om niet bij mijn muppie te zijn....
pi_87717233
Jen vindt dr zusje al een stuk leuker :

Die hondjes zijn dus de knuffels van Jen, haar pipjes.
pi_87717997
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:19 schreef Ticootje het volgende:
Son, balen joh van je productie. Heb je een kolf? Je zou na een voeding nog kunnen nakolven, vaak aanleggen... Hoe leger je borst hoe harder die fabriek gaat werken. Voedingen opsparen heeft geen zin.
Maar ik snap je goed dat je een fles bijgeeft hoor! Maar als je borstvoeding wilt blijven geven dan moet je nu wel je productie omhoog krijgen, anders is het echt bergafwaards.
Domperion heeft ook nog een productieverhogend effect, dus als aanleggen en leegkolven niet werkt, zou je dat nog kunnen proberen.
ik heb eigenlijk al een beetje besloten gewoon te stoppen met de bv.
tis jammer, maar heb gewoon niet zoveel zin om koste wat het kost demoeite te doen..
ik bind het ook gewoon zielig voor floris dat ie gewoon honger heeft. slaapt ie eindelijk(aan de borst in slaap vallen, terwijl hij net daarvoor ook gegeten heeft), wordt ie na een half uur weer wakker. toen flesje gegeven en dan drinkt ie ook zo 120cc weg.
nou moet ik zeggen dat als k er de afgelopen dagen over nadacht dat ik absoluut niet wilde stoppen, maar vanmiddag toch maar de knoop doorgehakt.
ik heb zoiets van, hij heeft een goede basis gekregen, hij is er goed opgegroeid, tis mooi zo
geeft ook wel rust :)

floris is vandaag op de foto geweest, bij de albert heijn :)
ben benieuwd hoe ze geworden zijn haha
van die cliche foto's ;) wel leuk :D
pi_87718677
oh ja, ik heb laatst bedacht dat ik precies 9maanden zwanger ben geweest, van bevruchting tot bevalling :')
leuke info :P

leyla met jen dr pips O+
pi_87719300
Dan ist toch prima Son! :)

En oh nee, in zo'n mandje met schapenvel, of niet!? :D :|W
pi_87719418
ja :D
geniaal toch *lol*
Vond k leuk voor een keer haha, mijn zus had ook van dat soort foto's vsn lieke en die waren leuk toen :)
pi_87722679
ow gossie jen die d'r hondjes afgeeft O+

son :* en orea ook :* valt dan even tegen dat je toch eerder met de trainingen moet beginnen, je zou toch eigenlijk in januari weer beginnen?

ben ook benieuwd naar de (cliche) foto;s van de Ah son!

Minidraak is op zich wel goed aangekomen *G* ze blijft aan de lage kant zitten maar niet te laag!
Ze is nu 62 cm en weegt 6200 gram
ook moesten we idd het gedrag van de nachten proberen te doorbreken, op zich denkt ze niet dat minidraak te weinig binnen krijgt, maar wel dat ze door verkoudheid/tandjes in een bepaalde gewenningssituatie is gekomen
geen thee maar wel als laatste voeding een (rijstebloem)papfles en anders toch laten doorhuilen.

Nou wil ik het eerste best proberen maar doorhuilen ;( dan maar hopen dat de papfles voldoende is dan hoef ik er niet eens over na te denken!
pi_87723715
Sonnetje, idd heel cliché die foto's, maar ik zou het denk ik ook doen ;) Ben benieuwd hoe de foto's worden!
Fijn dat minidraak goed gegroeid is!

Anne's statistieken: 4360 gram en 54 cm (in het ziekenhuis gisteren 55 cm, het arme ding krimpt nu al :')) en ze zit netjes rond de middellijn van de curves.
Verder aangegeven dat ik me wat zorgen maak om het feit dat ze nog geen oogcontact maakt. Volgens de arts niet direct een reden tot bezorgdheid, zeker bij kindjes die een wat slechtere eerste week hebben gehad, maar voor de zekerheid toch over twee weken nog maar een extra controle.

Verder zijn we vandaag langsgeweest op mijn werk, de kinderen in mijn klas (vooral de meiden) vonden het helemaal geweldig, zo'n klein baby'tje. En een aantal collega's konden ook niet van haar afblijven. *trots* *)
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:14:51 #100
259886 pessie
pi_87724674
Tico nu snap ik eindelijk wat een snuggle nestje is!
Schattig hoe Jen haar knuffels geeft.

Fannetje, leuk zulke reacties!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')