Kan een maandje te vroeg komen...quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
nee voor in 1jaar is t te laat
moet er niet aan denken, beetje te snel
nee joh, mijn baby's komen te laat..kijk maar naar florisquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kan een maandje te vroeg komen...
Ik zou echt gaan janken..
grappig hoe je idee erbij veranderdquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:26 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik vond 2 jaar en drie maanden er tussen veel en 2 jaar en vier maanden weinig...
dank!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:04 schreef Orea het volgende:
Oh Draak, wat vervelend dat je mini steeds zulke drama nachten heeft![]()
Dikke knuffel!
Als je minidraak minimaal 4 plasluiers per dag heeft, goed alert is als ze wakker is en tevreden na een voeding, kun je ervan uitgaan dat je gewoon voldoende hebt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:00 schreef draculettetje het volgende:
ik ben jaloers op jullie nachten! Hoop dat minidraak ze snel ook weer heeft
balen sonnetje dat je overdag niet even mee kan slapen!:*
Ik merk ook dat het me echt begint op te breken, vannacht was het weer drama, en het stomme is ik ben de tanden kwijt die ik eerst duidelijk voelde![]()
vanmiddag naar consultatieburo hoop dat minidraak nu wel een beetje is aangekomen anders vraag ik me echt af of ik nog voldoende voor haar heb...
ik ben inmiddels 2x echt ongesteld geweest, jeetje dat heb ik echt niet gemist
en hoe graag ik ook echt nr 2 zou willen, is het nog maar de vraag of die er uberhaupt kan komen
maar dat zien we dan wel weer
Oh!!!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:17 schreef Orea het volgende:
Hier werd er wat bezorgd en ik was net Leia uit bed aan het halen. Dus ik doe de deur open met Leia op de arm, zegt ie (kijkend naar mijn buik): zooo, en alweer een kleine op komst?
![]()
Ik moet gaan afvallen, dat is duidelijk!
Bijna wel hèquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:25 schreef Troeta het volgende:
[..]
Oh!!!!![]()
![]()
![]()
Dan ben ej toch in staat om die vent neer te slaan zeg!
ik heb eigenlijk al een beetje besloten gewoon te stoppen met de bv.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:19 schreef Ticootje het volgende:
Son, balen joh van je productie. Heb je een kolf? Je zou na een voeding nog kunnen nakolven, vaak aanleggen... Hoe leger je borst hoe harder die fabriek gaat werken. Voedingen opsparen heeft geen zin.
Maar ik snap je goed dat je een fles bijgeeft hoor! Maar als je borstvoeding wilt blijven geven dan moet je nu wel je productie omhoog krijgen, anders is het echt bergafwaards.
Domperion heeft ook nog een productieverhogend effect, dus als aanleggen en leegkolven niet werkt, zou je dat nog kunnen proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |