quote:Ze wilde gewoon niets horen over teabaggen enzulks.Op donderdag 21 oktober 2010 10:26 schreef Ticootje het volgende:
Ja jullie waren vermoeiend denk ik.
quote:Of je kabouter buttplug.Op donderdag 21 oktober 2010 10:27 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ze wilde gewoon niets horen over teabaggen enzulks.
quote:
quote:Yep. M heeft m weer terug gezet op de magnetron. Ik kan er niet meer naar kijken zonder te lachen
quote:Nou dat staat ie zeker! De volgende keer dat jullie komen haal ik m weg hoorOp donderdag 21 oktober 2010 10:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
haha, hij staat wat dat betreft ook mooi in t zicht natuurlijk
quote:dat zou wat zijn ook, 8 dagen oud en 6 kgOp donderdag 21 oktober 2010 10:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
8dagen oud, nog geen 6kg
quote:en maar zeggen dat ie zo klein isOp donderdag 21 oktober 2010 12:04 schreef Cantare het volgende:
[..]
dat zou wat zijn ook, 8 dagen oud en 6 kg![]()
![]()
Elise sliep van 1.15 () tot 6:45 en toen tot 11.15
quote:Worden kindjes meestal wel heel moe van meen ik...Op donderdag 21 oktober 2010 17:47 schreef draculettetje het volgende:
ik hoop dat minidraak door jullie over het algemeen nu wel goed slapende kindjes wordt aangestoken!
Alhoewel ik vandaag niet mag klagen (overdag dan he) ze heeft nog niet 1 huilbui gehad
zou het zwemmen de oplossing zijn?
quote:ja meestal wel ja, normaal is zij dan juiist klaar wakkerOp donderdag 21 oktober 2010 17:54 schreef pessie het volgende:
[..]
Worden kindjes meestal wel heel moe van meen ik...
Nathan nu al 3.5 poepluiers, en volgens mij voelt ie zich niet zo lekker, spuugt wat. Beetje raar, geen koorts trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |