abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87788951
Wat goed van Leyla, Nathan en Ylana! *O*
En sonnetje, handig hè, een zus met oudere kindjes? Ik heb ook veel spulletjes gehad, al vind ik niet alles even leuk ;)

Anne was gisteren een uur eerder wakker en dus schoven alle flessen ook een uurtje naar voren op. De laatste fles was dus al om 21.30 en ik was benieuwd of ze vannacht nu om 4.00 al zou komen. Uiteindelijk heb ik haar om half zeven wakker moeten maken, toen sliep mevrouwtje dus nog! :o
pi_87789023
He het slapen is weer in!!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87789282
fannetje,mijn zus en ik hebben redelijk dezelfde smaak :)
maar ik vind niet alles even leuk om aan te doen, omdat mijn neefje 11weken ouder is.
pi_87789710
Ik vind het een nadeel dat de dochters van mijn zus al wat ouder zijn (bijna 7 en 3), waardoor veel kleertjes er echt een beetje oud uitzien, zeker de kleertjes die mijn oudste nichtje ook al heeft aangehad. Maar ja, dat is ook wel logisch. Ik snap ook wel dat je niet alles aantrekt van een neefje wat maar 11 weken ouder is, dat herkennen mensen dan nog te goed ;)

Sommige dingen zijn nog wel heel leuk en die trek ik Anne ook gerust aan :)
pi_87789789
Rosanne heeft ook veel aan van haar buurmeisje. Veelal dezelfde smaak (dat scheelt enorm) ;)
pi_87800855
ik hoop dat minidraak door jullie over het algemeen nu wel goed slapende kindjes wordt aangestoken!

Alhoewel ik vandaag niet mag klagen (overdag dan he) ze heeft nog niet 1 huilbui gehad
zou het zwemmen de oplossing zijn?
  donderdag 21 oktober 2010 @ 17:54:49 #182
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_87801077
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 17:47 schreef draculettetje het volgende:
ik hoop dat minidraak door jullie over het algemeen nu wel goed slapende kindjes wordt aangestoken!

Alhoewel ik vandaag niet mag klagen (overdag dan he) ze heeft nog niet 1 huilbui gehad
zou het zwemmen de oplossing zijn?
Worden kindjes meestal wel heel moe van meen ik...

Nathan nu al 3.5 poepluiers, en volgens mij voelt ie zich niet zo lekker, spuugt wat. Beetje raar, geen koorts trouwens.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:23:31 #183
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_87802166
Wij komen ons ook eens melden.
Het gaat goed! Jasmin heeft geen last gehad van de diabetes en doet het nu ook prima.
Ondanks dat ik bv wilde gaan proberen, heb ik na een dag besloten te stoppen. Jasmin pakte absoluut niet, niet eens en beetje, kolven bracht de nachtmerrie van de vorige keer boven en ik zat meteen op tegen de voedingen van Jasmin. Dat gaan we niet herhalen, zoals met Yade, dus kunstvoeding for the win! Ze zit nu op 7 x 40 en dat gaat prima. Heb wel enorme stuwing nu. Auw. -.-

Ze slaapt super veel, kleine slaapkop, alleen had ze steeds krampjes 's nachts dus meer dan een uur achtereen deed ze niet. Wij ook niet. :+ Vandaag lijkt ze nergens last van te hebben dus misschien kunnen we wel 2 en een half uur achter elkaar slapen. Woohoo.
pi_87802543
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 17:54 schreef pessie het volgende:

[..]

Worden kindjes meestal wel heel moe van meen ik...

Nathan nu al 3.5 poepluiers, en volgens mij voelt ie zich niet zo lekker, spuugt wat. Beetje raar, geen koorts trouwens.
ja meestal wel ja, normaal is zij dan juiist klaar wakker
maar vandaag voor de eerste keer weer 2x 4 uur tussen de voedingen!

wat vervelend dat nathan zich niet zo lekker voelt, hopelijk knapt ie snel weer op
pi_87802589
Hai en welkom slimarwen!

Fijn dat het met Jasmin goed gaat!
Jammer dat de bv niet wilde maar als jullie zo maar tevreden zijn toch?! :*
pi_87802957
Leyla moet geopereerd worden. Het ruisje in haar hart is een gaatje waardoor de longen extra worden belast. Nu gaat het nog goed, maar haar groei zal gaan afnemen en dat wordt het teken dat er geopereerd gaat worden. Doen we niets dan wordt ze heel erg ziek. We zijn doorverwezen naar het Juliana kinderziekenhuis, en komen dus onder behandeling van een cardioloog.
Flink kut dus.
pi_87803042
Welkom hier Silmarwen, je klinkt goed zeg!!
En groot gelijk met die voedingen, al is het jammer dat BV niet lukt, het flesje geeft zo'n rust voor het hele gezin.

Wooh, heftig Tico!! Gaat het een beetje met je?
pi_87803057
Oh bah Tico, dat is inderdaad flink kut... :{

Op welke termijn moet ze geopereerd worden?

Silmarwen: Welkom!
pi_87803104
Valt niets over te zeggen nog. Kan volgende maand zijn kan ook nog even duren.
pi_87803673
Dat meen je! :{
Dat is idd flink kut zeg!
pi_87803724
ach gatsie nee toch tico!
:*
pi_87804598
Jeetje Tico, sterkte meid :{

Silmarwen welkom hier :W

Hier vandaag is voor de tweede dag naar de kdv geweest. Femke slaapt in een babyhuisje (Lutje Potje)buiten. Goed voor de aanmaak van de vitamine D, frisse lucht, geluid van vogeltjes. Schijnt iets typisch Gronings te zijn. Ze heeft zo'n 5 uur geslapen daar :Z :Z

(niet achter mekaar hoor)
  donderdag 21 oktober 2010 @ 20:11:59 #194
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_87806747
Tico wat schrikken! Sterkte.

Silmarwen, welkom!

Mereltje, ik zie ook regelmatig bij het kdv bij ons in de wijk (Selwerd) babyhuisjes buiten staan O+ ).

Nathan had nóg een poepluier :? . En hij is chagrijnig. -O-
pi_87806986
Tico en Leyla :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 20:19:40 #196
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_87807101
Och jemig Tico, getverderire..... sterkte :*
pi_87808146
Mereltje dat hebben ze bij het kdv waar een vriendin ban mij werkt ook.
dat kdv zit bij een verzorgingshuis en de bewoners daar vinden t net konijnenhokken :D
fijn dat ze daar zo lekker slaapt!

floris heeft vandaag 5uur tussen 2 voedingen gelaten...hij wilde niet eten na 4uur...hij was helemaal overstuur. uurtje later ging t goed.
heb m ook niet meer aangelegd. merk dat t beter gaat met voedingen als hij gewoon alleen flesjes krijgt. gisteren ook nog 1 met afgekolfde melk.en hij ligt nu lekker te slapen O+
pi_87808334
Tico, wat schrikken. :*

Mereltje, hier hebben ze die dingen ook (Zuid Holland). Net konijnenhokken. :+ Maar wel heel goed voor de kindjes!
pi_87808936
Och jeetje Tico, wat rot :{ Op wat voor termijn verwachten ze te moeten opereren?
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 06:44:54 #200
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_87819924
Jees Tico dat is schrikken zeg :{
Kan ze er nog 'overheen' groeien? :*

Ik wilde komen jubelen over doorslapen maar dat vind ik dan ineens zo irrelevant.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')