abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87842744
sterkte tico :* hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid over alles!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_87845351
even een vraagje omdat ik nogal in twijfel ben gebracht:
wie van jullie houdt echt ritme en regelmaat aan in voeden en slapen
en wie van jullie heeft daar geen vaste tijden in?
pi_87846091
Dracu, wel het ritme, dus steeds hetzelfde riedeltje als ze wakker is. Maar niet strak op tijd, babies kunnen geen klok kijken ;).
Ook voedingen rekken tot 3 uur ertussen durf ik nu niet meer. Maar dat is puur onze situatie. Ik merk wel dat ze beter drinkt als ze echt honger heeft, als ze binnen 2 uur weer wilt drinken dan is dat een halve slok, dus heb ik liever dat ze gewoon een goede voeding drinkt en daarna goed slaapt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87846179
Ik heb er geen vaste tijden in.. als ik nu weer had moeten werken zou dat er misschien meer inkomen, maar hier is het ritme meer: als ze moe is gaat ze slapen... Na het slapen is het schone broek, de borst, samen spelen, zelf spelen, en vaak is ze dan alweer moe. En dat stuk tussen wakker worden en weer moe worden is verschillend.. Soms ligt ze er na een uur alweer op, soms pas na 2 of 3 uur :)

Dus ritme in de zin van steeds dezelfde dingen, maar op tijd? Nee.. vind ik haar ook nog veel te jong voor! :Y
pi_87846396
Dus wakker worden - ontbakeren - drinken - verschonen - drinken - boeren - spelen/kletsen met mama - even spelen in de box - inbakeren - slapen.

In de nacht valt uiteraard het spelen weg.
pi_87846683
Maar hoezo ben je in twijfel gebracht, draak??

Tico, wat stom dat jullie 's nachts niet spelen :P
pi_87846818
ik doe maar wat :)
ik hou meer t ritme aan van slapen, eten, spelen aan, maar niet op tijd
pi_87846826
nou ja in dat opzicht hebben wij ook wel een ritme
wakker worden, aankleden, drinken, hond uitlaten, zelf spelen, met mij spelen, (ga nu dan weer slaapzak aan) drinken en slapen

was vandaag bij de huisarts, die dacht dat ze snachts zo aan het spoken is omdat ze overdag te "vrij" zou worden gelaten, vond dus vaste tijden eten en slapen
maar wat is dan voeden op verzoek? en wanneer ze niet moe is heeft op bed leggen toch ook geen zin?

en verder is dinsdag middag en vrijdag ochtend dagverblijf, woensdag hele of halve dag bij schoonouders (samen) en donderdagochtend zwemmen, zou dat teveel zijn?
eerder had ze in het zelfde ritme nergens last van, sinds de tanden (waarvan overigens nog geen nieuwe zichtbaar) is ze zo gaan spoken
en ik hoefde niet naar de huisarts, ze wilde mezelf zien omdat ik even een andere vraag had

en nu zit ik dus de hele tijd met een rot gevoel dat ik een slechte moeder ben en nu voel ik me daar weer stom over omdat dit nergens over gaat en ik het voor tico allemaal zo vervelend vind ik met dit geneuzel kom ;( :@
pi_87846982
nee hier niet :) als ie niet moe is kan je op je kop gaan staan, maar gaat ie nirt slapen
pi_87847490
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 21:19 schreef draculettetje het volgende:
nou ja in dat opzicht hebben wij ook wel een ritme
wakker worden, aankleden, drinken, hond uitlaten, zelf spelen, met mij spelen, (ga nu dan weer slaapzak aan) drinken en slapen

was vandaag bij de huisarts, die dacht dat ze snachts zo aan het spoken is omdat ze overdag te "vrij" zou worden gelaten, vond dus vaste tijden eten en slapen
maar wat is dan voeden op verzoek? en wanneer ze niet moe is heeft op bed leggen toch ook geen zin?

en verder is dinsdag middag en vrijdag ochtend dagverblijf, woensdag hele of halve dag bij schoonouders (samen) en donderdagochtend zwemmen, zou dat teveel zijn?
eerder had ze in het zelfde ritme nergens last van, sinds de tanden (waarvan overigens nog geen nieuwe zichtbaar) is ze zo gaan spoken
en ik hoefde niet naar de huisarts, ze wilde mezelf zien omdat ik even een andere vraag had

en nu zit ik dus de hele tijd met een rot gevoel dat ik een slechte moeder ben en nu voel ik me daar weer stom over omdat dit nergens over gaat en ik het voor tico allemaal zo vervelend vind ik met dit geneuzel kom ;( :@
Och Draakje toch! :*

Ten eerste: dit staat los van Ticoo en Leyla haar ding! Dus voel je daar niet schuldig over, dit topic is voor ons allemaal ;)

Ten tweede is het niet niks, want het zit je dwars :) ik denk dat je huisarts stom bezig is met die 'goed bedoelde' adviezen..

Volg je gevoel! Heb jij het gevoel dat er iets moet veranderen? (buiten het feit om dat je hoopt dat ze beter gaat slapen?) Zijn er andere dingen die veranderd zijn waardoor ze onrustiger is? Komt ze bijv. ook vaker voor voeding?

Je bent geen slechte moeder, want je wilt het beste voor je meisje! :*
pi_87847745
draak :*
stomme ha!
en verder wat orea zegt!
een slechte moeder ben je iig niet!
pi_87847939
en verder voor sommige mensen/kinderenwerkt een strak ritme, voor anderen niet. lijkt mij als het altijd gewoon goed ging dat dat nu ook niet uit moet maken...
een strak ritme en voeden op tijd zou hier iig niet werken. simpelweg omdat ik nooit op dezelfde tijd ga slapen, wakker word, eet enz. floris heeft dat dus ook
bij mijn schoonzus werkt t wel, omdat die veel meer op tijd leven..
pi_87848043
He, voel je niet schuldig. Echt niet doen hoor!

Hmmz, te vrij? Bedoelde hij niet te veel prikkels?
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:41:27 #239
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_87848141
Tico een hele dikke knuffel voor jullie allevijf en heel veel sterkte voor in de toekomst.
pi_87848196
Jen was wel echt gebaat bij een heel superstrak ritme. Haar rondje duurde steeds 2 uur. Hele slecht slaper... 1 uur wakker , 1 uur slapen. Op het kdv stonden ze verbaasd hoe rustig ze werd als ze haar strakke ritme aanhielden.
Jen is nog steeds iemand die houdt van voorspelbaar, vaste tijden enz.
pi_87848331
Ik kwam eigenlijk vertellen dat Leyla het Hema pakje heeft gekregen en ik een leuke trui had gekocht. We hebben het ongeveer een uur aangehad :'). Kwam een golfje.
pi_87848449
welk hema pakje?

ik wil ook iets kopen voor floris maar heb niets nodig, dus koop maar niets -O-
pi_87848502
Die in dit topic staat, het boevenpakje in de meisjes uitvoering. Hij is zo lief!
pi_87848546
Ik heb ook niets nodig, maar troostshoppen for the win. En een rookworst uiteraard.
pi_87848705
Die is echt leuk, dat pakje!!! :Y

Ik vind het grappig om te merken, als ik haar moeheidssignalen niet meteen oppak, dan gaat ze bléren, huilen, moelijk doen... meestal als ik denk: wat is er toch? :? dan heb ik het niet gezien en als ik haar dan weg leg slaapt ze praktisch meteen... :)
pi_87848730
die is leuk ja O+
pi_87848744
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 21:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
welk hema pakje?

ik wil ook iets kopen voor floris maar heb niets nodig, dus koop maar niets -O-
Koopziek FAIL! jij :P

Al heb je niks nodig, dan nog is er zat te kopen :P
pi_87848831
Hier ook orea! Gapen is naar bed. Maar als ik dan ff sta te strijken en ik zie dat niet omdat ze in de box ligt dan gaat ze jengelen en dan denk ik wat is er nou toch. Dan krijg ik haar ook niet rustig in m'n armen. Leg ik haar op bed, in dr zakje en dan slaapt ze binnen no-time. Ze wilt gewoon naar bed dan. Rustig liggen.
pi_87848866
:Y
pi_87848878
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:52 schreef Orea het volgende:

[..]

Koopziek FAIL! jij :P

Al heb je niks nodig, dan nog is er zat te kopen :P
Kopen doe je niet omdat je het nodig hebt, dat doe je omdat het kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')