abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87747801
pff Leyla moet wel wennen, gister sliep ze overdag niet goed, en nu ligt ze net een half uurtje en wil ze er weer uit... Maar ja, op deze leeftijd is doorzetten iets makkelijker dan dat je dat doet na 2,5 jaar.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87748004
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dit gaat in de excelsheet he?
yep
pi_87748067
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:10 schreef Ticootje het volgende:
En ik had mn bed wel wat strakker mogen opmaken. :P
:D
Lekker knus trouwens, de slaapplekjes van Leyla!

Hier trouwens met 5 weken ook een hoofdomtrek van 38.8 cm, groter dan gemiddeld, maar meer dan dat heeft het CB er ook niet over gezegd. Overigens heeft Ravage nog steeds een groot hoofd, en mijn mams zei dat ik als kind ook een groot hoofd had. Kind is gewoon erfelijk belast! ;)

Ik heb haar vanmorgen voor het eerst 1 van haar mt 68 pakjes aangetrokken.. Ik moet weer kleertjes shoppen, wat een straf O-)
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_87748113
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:15 schreef Ticootje het volgende:
pff Leyla moet wel wennen, gister sliep ze overdag niet goed, en nu ligt ze net een half uurtje en wil ze er weer uit... Maar ja, op deze leeftijd is doorzetten iets makkelijker dan dat je dat doet na 2,5 jaar.
Ja, was hier ook toen ze overdag naar haar eigen kamertje ging. Ik ging er gewoon bij zitten tot ze sliep, pakte d'r een boek bij. Dat werkte toen nog, daar kom ik nu niet meer mee weg denk ik :P
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_87748128
Ik heb speklap net hier thuis even gewogen, maarre 6,5 kilo :D kan iemand me even vertellen dat dat op een gegeven moment wat rustiger gaat? Ik wilde een speklap en ik kreeg er een!
pi_87748294
wow ze gaat echt hard!
floris was 2weken geleden op de weegschaal 6300, met kleren aan. en op t cb weegt ie dan iets minder (was vorige keer iig)
ze haalt m in :o ze gaan iig gelijk op geloof k
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:30:38 #132
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_87748334
Orea ook Nathan groeit nog steeds enorm goed, dus helaas kan je niets vertellen :D . Alhoewel, misschien voorbereiding voor de 4 maanden dip? ;)

Tico toffe meiden kamer! Ook ik sliep tot mn 13de samen met mn oudere zus op 1 kamer, zo gezellig! Groot bed trouwens

Nathan slaapt overdag meestal ook maar een half uur per keer. Maar tsja, hij slaapt in ieder geval en 's nachts gaat meestal heel goed.
pi_87748435
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:30 schreef pessie het volgende:
Orea ook Nathan groeit nog steeds enorm goed, dus helaas kan je niets vertellen :D . Alhoewel, misschien voorbereiding voor de 4 maanden dip? ;)

Tico toffe meiden kamer! Ook ik sliep tot mn 13de samen met mn oudere zus op 1 kamer, zo gezellig! Groot bed trouwens

Nathan slaapt overdag meestal ook maar een half uur per keer. Maar tsja, hij slaapt in ieder geval en 's nachts gaat meestal heel goed.
Ja als Leyla groter is en aan een peuterbed toe is, dus over 2 a 3 jaar dan zou ik dat ook erg leuk vinden. Maar de keuze is dan aan Jen of ze met Leyla wilt slapen. Ook als we verhuizen zou ik liever de meiden op 1 kamer hebben en 1 kamer als speelkamer, dat ik later wel een slaapkamer heb als ze dat willen.
Vroegah sliepen er wel meer kinderen samen op een kamer, soms wel met z'n 4en... Lijkt mij ook echt heel gezellig. Ik was vroeger altijd zo bang alleen, dat hebben kinderen die samen een kamer delen misschien niet.
pi_87748594
dit pak is maat 68 :') (en oke, het valt niet heel groot... maar toch, 12 weken en maat 68 :'))

Gelukkig past de rest nog gewoon maat 62!

woensdag 20 oktober 2010 @ 12:41:55 #135
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_87748762
Wat een tof pakje!
Mijn mini past nog in 50/56 :') sommige dingen 50 worden nu te kort maar in 62 past ze echt nog niet (de dingen die ik nu heb vind ik baggy/oversized niet leuk staan. Echt een mini O+ maar wel 56,5 cm lang 2 weken geleden.

Heerlijk zo'n groot bed Tico O+ En dat snugglenestje vind ik er ook zo comfi uitzien.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_87748882
Ziet er knus uit, Tico! (nu op laptop dus kan ik de foto's wat beter zien :P )
pi_87748906
Leuk pakje! O+ Die sokjes heeft Elise trouwens ook maar ik trek ze haar eigenlijk nooit aan, want de vallen altijd van haar voetjes af. Net als alle andere sokjes met zo´n badstofachtige binnenkant.
pi_87749017
Hihi, ja ik schrik soms wel van mijn reus, vooral zoals laatst, naast Anna van Tessie, wat een beertje heb ik al :D maar vind het niet erg hoor, 1 keer goed ziek en het meeste is er alweer vanaf..

Het pak is O+ écht HEMA :P ben gek op die pakken.. het staat zo leuk en zit zo lekker warm O+
De sokjes heb ik al ff, maar nog nooit aangehad, kwam ze net tegen en ze zitten nu oké :D

Hier een moe prutteltje! :D ze ligt in de box te mekkeren, dus speentje erin, aai over wang en het klonk echt mopperend achter haar speen terwijl ze heel moe & zielig keek :D en nu slaapt ze..
pi_87749111
Mijne is wel moe, maar ik ben al 10x teruggelopen om de speen terug te frotten... Echt he, GA SLAPEN!
pi_87749293
Dat heb ik 's nachts :') dan ga ik kijken omdat ze ligt te mekkeren en dan ligt ze met ogen dicht en mond open echt te wachten op haar speen :') dat vind ik prima, maar als ik dan net weer 10 minuten lig... issie er weer uit! Zal blij zijn als ze leert grijpen en het ding zelf terug kan frotten :P

Zo ligt ze nu :')

Helemaal uitgeteld, alsof ze de marathon heeft gelopen :')
pi_87749332
Ik ga weer teruglopen.. moedeloos...
pi_87749835
Toch hè, die gaten zitten niet voor niets in zo'n speen. Misschien toch maar eens 2 elastieken door doen en achter de oren haken :P is wel dé oplossing!
pi_87749937
Ik zat al aan secondelijm te denken, maar jouw oplossing is nog iets kindvriendelijker. :D
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:19:38 #144
259886 pessie
pi_87750182
Orea ik had juist verwacht dat jij al aan maat 68 toe zou zijn omdat Nathan nu echt in maat 62 is en een stuk kleiner is dan Leia. Wel is Nathan zo'n 58 cm, dus misschien ligt het daaraan? Het is ook vooral dat de mouwtjes goed zitten van maat 62.

Ik ga voedingen uitstellen. Hij kwam steeds overdag elke 2 a 2.5 uur en dronk dan weinig. Heb er nu een speen in en ga proberen er 3 uur tussen te laten overdag. Ik hoop dat hij dan wat beter drinkt.
pi_87750191
Het moet er ook nog wel een keer vanaf :P wel zo handig met eten enzo O-)
pi_87750278
Nee Leia zit nu in maat 62... Dat zit goed en soms nog te groot :) ze heeft een lekker spekkig rompje maar korte armpjes en beentjes :P 68 is echt way to groot nog, maar dit pak valt gewoon zo. Leia is nu ook een cm of 62 denk ik. 5 oktober met de prikjes was ze 60 cm en 5995 gram... dus op zich gaat ze al wat langzamer, 500 gram in 2 weken.. ipv de 800 gram in 2 weken van een tijdje terug :P
pi_87750326
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:19 schreef pessie het volgende:
Orea ik had juist verwacht dat jij al aan maat 68 toe zou zijn omdat Nathan nu echt in maat 62 is en een stuk kleiner is dan Leia. Wel is Nathan zo'n 58 cm, dus misschien ligt het daaraan? Het is ook vooral dat de mouwtjes goed zitten van maat 62.

Ik ga voedingen uitstellen. Hij kwam steeds overdag elke 2 a 2.5 uur en dronk dan weinig. Heb er nu een speen in en ga proberen er 3 uur tussen te laten overdag. Ik hoop dat hij dan wat beter drinkt.
Doe ik ook, elke 2 uur drinkt ze slecht en slaapt ze nog slechter. 3 uur ertussen heeft ze wel honger en eet ze haar buikje vol en valt dan in een diepe slaap... Meestal..

Ik ga weer teruglopen
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:26:37 #148
259886 pessie
pi_87750501
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Doe ik ook, elke 2 uur drinkt ze slecht en slaapt ze nog slechter. 3 uur ertussen heeft ze wel honger en eet ze haar buikje vol en valt dan in een diepe slaap... Meestal..

Ik ga weer teruglopen
Positieve kant: Je wilde 10 kilo afvallen toch? Genoeg beweging!

Het valt me echt op hoe fijn hij het vind om in de box te spelen met zn baby gym. Hij kan ook echt het speeltje waarin een balletje zit dat rond moet draaien, het balletje laten ronddraaien. En hij pakt soms speeltjes vast met zn beide handjes O+ .

Orea, Nathan heeft hele lange armen en redelijk lange benen, dat verklaard.
pi_87756558
oh, dat is zeker een leuk pakje Orea, hebben ze die ook in een jongensvariant? Het ziet eruit alsof het heerlijk zit!
pi_87757313
Ik heb er een jasje van, jongensvariant heb ik niet gezien.. HEMA heeft zo'n leuk spul. Heb nu weer op een slaapzakje geboden op marktplaats. Ben benieuwd..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')