quote:Willem is ook een menneke he, en z'n pa en ma zijn ook zo stevig... Maar hij wil die tijger van jou zo hebben hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 09:41 schreef Keshet het volgende:
Tico, wat een narigheid zeg! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen!![]()
Is het een open ductus of juist iets anders? Wordt ze pas geopereerd als de groei af gaat nemen? Dat is ook lekker onzeker zeg. *knufs*![]()
![]()
![]()
![]()
Soms is het best confronterend om hier te zijn voor mij trouwens. Willem is zo heerlijk gegroeid!![]()
Hij is alleen wel groter en zwaarder dan Emma, die nu ruim 8 maanden is.
quote:Ons KDV heeft ze ook, liggen ze inderdaad ook in de winter buiten. (geen uren hoor) Hebben ze speciale thermoslaapzakken voor...Op vrijdag 22 oktober 2010 10:04 schreef Troeta het volgende:
Maar slapen die kindjes dan altijd buiten? Ook in de winter?
quote:Ik weet nog zo weinig.. Daarom heb ik gewoon niet op iedereen antwoord, ik heb zelf ook 1000 vragen over hoe en wat.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:41 schreef Keshet het volgende:
Tico, wat een narigheid zeg! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen!![]()
Is het een open ductus of juist iets anders? Wordt ze pas geopereerd als de groei af gaat nemen? Dat is ook lekker onzeker zeg. *knufs*![]()
![]()
![]()
![]()
Soms is het best confronterend om hier te zijn voor mij trouwens. Willem is zo heerlijk gegroeid!![]()
Hij is alleen wel groter en zwaarder dan Emma, die nu ruim 8 maanden is.
quote:Ik moest eventjes terug lezen, maar wat naar zeg !! Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe.Op donderdag 21 oktober 2010 18:40 schreef Ticootje het volgende:
Leyla moet geopereerd worden. Het ruisje in haar hart is een gaatje waardoor de longen extra worden belast. Nu gaat het nog goed, maar haar groei zal gaan afnemen en dat wordt het teken dat er geopereerd gaat worden. Doen we niets dan wordt ze heel erg ziek. We zijn doorverwezen naar het Juliana kinderziekenhuis, en komen dus onder behandeling van een cardioloog.
Flink kut dus.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 12:52 schreef flugeltje het volgende:
Gatver Tico, hoop dat je snel antwoord krijgt op je vragen...
quote:Op het kdv waar ik stage loop slapen de kindjes in de wagens buiten, tot -10 graden. Is niet in NL overigens. Ze hbben goede warme kleding aan en slapen als een roosOp vrijdag 22 oktober 2010 10:04 schreef Troeta het volgende:
Maar slapen die kindjes dan altijd buiten? Ook in de winter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |