Realm: Aszunequote:
Realm: Azuremystquote:
quote:
Realm: Bloodfeatherquote:
Realm: Burning Legionquote:Rolstoelvandaal
Cesjin - (A) - Mage (80)
Thorvay - (A) - Hunter (80)
Mistria - (A) - Rogue (80)
Loksie - (A) - Warlock(80)
Triptonite - (A) - Paladin (80)
Realm: Darkspearquote:
Realm: Darksorrowquote:
Realm: Emerald Dreamquote:
Realm: Grim Batolquote:
Realm: Hellfirequote:
Realm: Haomarushquote:
Realm: Kazzakquote:GlenSpey
Sial-(H)- Paladin (80)
Sawé-(H)- Rogue (80)
Austal-(H)- Priest (80)
Flamegrill-(H)- Warrior (32)
Realm: Khadgarquote:
Realm: Laughing Skullquote:
Realm: Lightnings Bladequote:SpookY22
Pipermaru-(H)- Rogue (80)
Korsakof-(H)- Death Knight (80)
Coxinator-(H)- Hunter
Slaggathore-(H)- Druid
Vanillabear-(H)- Paladin
quote:
Realm: Skullcrusherquote:
Realm: The Sha'tarquote:
Realm: Turalyonquote:
quote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:20 schreef WyriHaximus het volgende:
Cataclysm FTW:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
Cataclysm FTW:Juist ja, sexy hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
De tientallen overduidelijke bugs in 4.0.1 zien ze alleen over het hoofdquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Sexy of niet het laat blizz hun aandacht voor detail zien.
Idd, snap zelf ook niet dat 4.0.1 er zo snel uit moest. Kom zelfs de vast lopers uit de beta tegen die alleen op te lossen waren met reinstalls. Maar goed designers en programmeurs zijn ook 2 aparte divisiesquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:16 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
De tientallen overduidelijke bugs in 4.0.1 zien ze alleen over het hoofd
Cataclysm FTW:Waar is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Beter met 1 health levend dan die verschrikkelijk slome gryphonquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik had ook een bug vandaag met een graveyard. Ik had 1 hp toen ik op de graveyard stond en hoefde dus niet meer te rezzen op de plek waar ik was doodgegaan. Even later ging mijn vriendin dood (we waren op dezelfde plek), maar zij bleef wel een ghost op die graveyard.
Ik moet nog steeds hard lachen als m'n vriend er aan moet komen kakken op dat beestquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:26 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Beter met 1 health levend dan die verschrikkelijk slome gryphon
Uiteraard niet.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:45 schreef Dutchguy het volgende:
Even een vraagje over Master Riding.
Heb ik het nou goed begrepen dat als ik die skill koop op mijn main voor 5000 gold (of 4000 met rep bonus) dat je alts ook automatisch die skill van 310 krijgen?
The Lost Isles denk ik (addons werkte toen nog niet dus ook me coord tracking addon nietquote:
Zit nu op 5,5k op me 4,6k gearscore mage (ben er vorige week weer mee begonnen, nadat ik hem had laten verstoffen) in arcane spec.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:53 schreef Ulreazj het volgende:
Frost dps als mage rocks. Gaat echt goed.
Ja, zonder de eerste burrowquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:07 schreef Blistering het volgende:
Whehe, ToC10hc is lastig nu. Anub down in 1:12
.
niet zo moeilijk in principe, elke frost doet wel als spec. Geen blizzard imp doen en die replinshemnt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:39 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Zit nu op 5,5k op me 4,6k gearscore mage (ben er vorige week weer mee begonnen, nadat ik hem had laten verstoffen) in arcane spec.
Moet nog ff een leuke frost specc + rotation vinden
Net gekeken, wow!!quote:
ik wist helaas niets van deze changequote:Op zondag 17 oktober 2010 22:48 schreef Zith het volgende:
Ik zat nog op 2000 glyphs, ben dus ook aardig aan het binnen lopen met soms zelfs 150g voor 1 glyph.. haha
wtfquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:36 schreef Ferdii het volgende:
ben van deze patch gaan houden, zit alweer op de 50k gold
binnen 3 dagen iets van 20k erbij
alles is ook ineens veel duurder
Jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:56 schreef Amnistia het volgende:
Die vanishing powers verkopen ook goed op de AH
Echt? Vind jij die 99 silver die je er op Hao voor krijgt de moeite nog waard? Op mijn oude server gaan ze nog voor 3g19s de deur uitquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaDoor een tip hier ben ik ze ook gaan verkopen
kleine winsten in grote hoeveelheden zijn zon nog steeds grote bedragenquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:15 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Echt? Vind jij die 99 silver die je er op Hao voor krijgt de moeite nog waard? Op mijn oude server gaan ze nog voor 3g19s de deur uit
oh, boo-fucking-hoo....quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:00 schreef Dibble het volgende: VINDT IK HET TOCH WEL FUCKIN ONEERLIJK DAT PALA'S IN HUN AARS ZIJN GENOMEN!
ditquote:
Holy paladins zijn veel leuker geworden om te spelenquote:
Om kara zou ik me nu niet al te druk maken die gaat niet weg ZG welquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:39 schreef joyvke het volgende:
1e bag, headless horseman mount \o/.
Als ik nu ook zoveel mazzel het met de ZG tiger mount en de kara mount :").
Je kan hem nu wel vaker doen. Dus dat is wel gunstig.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Om kara zou ik me nu niet al te druk maken die gaat niet weg ZG wel
Ik heb ze voor 25 gold per 5 verkochtquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:15 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Echt? Vind jij die 99 silver die je er op Hao voor krijgt de moeite nog waard? Op mijn oude server gaan ze nog voor 3g19s de deur uit
Volgens mij is de droprate verhoogt, in mijn guild dropt hij ook erg veel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:49 schreef Blistering het volgende:
Iedereen krijgt die kut mount om mij heen. Enige waar ik hem op krijg is op een alt waar ik amper op speel. Boohoo
quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:00 schreef Isabeau het volgende:
Oh, wat ook leuk is, ik had nog de epic quiver van de level 60 Hunter Quest in mijn bank. Dat was een 24 slots quiver. Nu een 24 slots gewone (epic) bag
Ik had hem normaal wel weggedaan, maar er zat nostalgische waarde aanquote:
Een 24 slots bag weg doen? Hoe dat?quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had hem normaal wel weggedaan, maar er zat nostalgische waarde aan
Denk dat de meeste hunters het ding gewoon gedelete hebben.
Omdat je een 24 slots quiver niet draagt misschien? Omdat er veel grotere quivers waren? Omdat ik sowieso niet een hele bag ga opofferen voor iets waar je alleen ammunitie in kan doen?quote:
Ah het ging nog om de quiverquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat je een 24 slots quiver niet draagt misschien? Omdat er veel grotere quivers waren? Omdat ik sowieso niet een hele bag ga opofferen voor iets waar je alleen ammunitie in kan doen?
Nu ff,quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:12 schreef WJE11 het volgende:
Zo, nu ff de nieuwste patch downloaden en dan maar ff kijken hoe ik mijn talentpoints ga indelen op mijn shammy (enhance) en rogue (zit te twijfelen tussen assa/combat). Al schijnt assa wel beter te zijn, moet ik maar ff een 2e goede dagger fixen
Hoe bedoel je vaker? Het is toch gewoon elke 3 dagen dt die lockout reset?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:33 schreef internal het volgende:
[..]
Je kan hem nu wel vaker doen. Dus dat is wel gunstig.
Ja, dat was voor de patch toch niet? ( Ik deed ZG nooit dus als ik het fout hebquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:15 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Hoe bedoel je vaker? Het is toch gewoon elke 3 dagen dt die lockout reset?
Downloaden ging nog best snel. Nu inderdaad installeren, duurt wat langerquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:15 schreef internal het volgende:
[..]
Nu ff,Gaat niet gebeuren he. 5 GB downloaden, installeren en daarna nog een patch downloaden
Nog steeds hetzelfde hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:15 schreef Sjiznit het volgende:
Hoe bedoel je vaker? Het is toch gewoon elke 3 dagen dt die lockout reset?
Dan had ik het foutquote:
Jep.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:17 schreef GooseFM het volgende:
Meer mensen last van screen lock-ups and d/c's wanneer je een instance of BG in gaat?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:17 schreef GooseFM het volgende:
Meer mensen last van screen lock-ups and d/c's wanneer je een instance of BG in gaat?
Gz en veel plezierquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:41 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Omg eindelijk lvl 58 Outland here i come :3
Inderdaadquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gz en veel plezierAls het gaat zoals bij mij kan je nog net door de eerste 2 gebieden questen voordat je klaar bent voor Northrend
Dus nu kan je zonder druid de ravenlord halen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:04 schreef Sjiznit het volgende:
Kom er net achter dat Anzu nu niet meer gesummoned hoeft te worden door een druid maar dat hij altijd al gespawned is in Heroic Sethekk Halls. Zo eens even daar naar binnen wandelen maar.
Ja.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:07 schreef internal het volgende:
[..]
Dus nu kan je zonder druid de ravenlord halen?
Oehquote:
Mijn eerste cast in Terrokkar.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:48 schreef internal het volgende:
Heeft hier iemand trouwens al Mr. Pinchy? Ik hoorde dat die nogal lastig te vangen is en zat er aan te denken het binnenkort ook eens te proberen
15e cast ofzo en dan eerste wish, maar dit is gewoon weer een extra rng achieve. Je kan er net zo goed 1000 casts over doen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:48 schreef internal het volgende:
Heeft hier iemand trouwens al Mr. Pinchy? Ik hoorde dat die nogal lastig te vangen is en zat er aan te denken het binnenkort ook eens te proberen
pre patchquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:27 schreef internal het volgende:
[..]
Holy paladins zijn veel leuker geworden om te spelenMeer procs en spells.
TOEVALLIG dat je het zegt!quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:48 schreef internal het volgende:
Als jij voor de patch healde met FoL-spam zat je sowieso al compleet verkeerdquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:02 schreef Dibble het volgende:
Voordat jij je holy power opbouwt met shock kon ik een hele raid healen na een zware klap met FoL spam. Paladins zijn er gewoon zwaar op achteruit gegaan.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:09 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
TOEVALLIG dat je het zegt!![]()
![]()
![]()
Ik zit die grote kut krab dus al tientallen uren te vissen. Nou zat ik daar dus dinsdagavond weer te vissen, toen zag ik opeens een Mr. Pinchy in mijn loot scherm staan! Jaaaa!!Ik juichen in de guild chat, en rondrennen/springen met mijn char.
Maar toen bleek dat het zo een Bind on Pickup item is en ik dus in het lootscherm op 'Yes' had moeten klikken om te bevestigen dat ik het item wilde looten.. terwijl ik hem dus normaal op auto-loot heb staan bij items..
Ik ben er nog steeds pissed omEn de GM kan er ook geen flikker aan doen natuurlijk. En nu zit ik dus weer vastberaden elke avond een half uurtje te vissen
[..]
Als je op de grond staat Engineering parachute gebruiken, zelfde effect. Kan ook gewoon rond lopen in die animatie etc, alleen als je valt of springt en weer landt, dan gaat de parachute weg.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:52 schreef Junglebeast het volgende:
Dit gebeurde gisteren. Leuke parachute dans.
Meldt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:48 schreef internal het volgende:
Is er een die ik ook nog moet op mn shaman, maar ik heb meer tijd in die turtle mount gestopt, had >2000 vissen uit pools en nog geen turtle :Squote:Op maandag 18 oktober 2010 16:46 schreef GooseFM het volgende:
Ik zal dan maar niet zeggen dat ik hem binnen een uurtje had?
Ik had Old Ironjaw in ongeveer 150 casts binnen. Toen zei ik al tegen die lui waarmee ik zat te vissen; zal je straks zien dat ik 2000casts nodig heb in orgrimmar. Scheelde niet veel, maar als alliance in orgrimmar vissen is toch minder ontspannendquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik vis al maandenlang elke dag braaf naar die ratZe zijn allemaal dood, ik zweer het je.
Echt ziek ja. In pvp Exorcism>Avenger shield> Crusader strike en met wat hulp Hammer of wrath = 6k critquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:18 schreef Friday12 het volgende:
Heb niemand het hier over een prot pally zien hebben en ik vind het op zich leuker dan voor de patch.
Met Hammer of Wrath hit ik 11k's en ik ben net lvl 70
Ik ging mijn neefje even laten zien hoe je kan vissen in wow. We waren in Ironforge, ik ga met hem naar het meertje daar....4 casts en hij heeft Old Ironjaw.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:21 schreef Sjiznit het volgende:
Ik had Old Ironjaw in ongeveer 150 casts binnen. Toen zei ik al tegen die lui waarmee ik zat te vissen; zal je straks zien dat ik 2000casts nodig heb in orgrimmar. Scheelde niet veel, maar als alliance in orgrimmar vissen is toch minder ontspannend
Haha, mooi is dat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ging mijn neefje even laten zien hoe je kan vissen in wow. We waren in Ironforge, ik ga met hem naar het meertje daar....4 casts en hij heeft Old Ironjaw.
Protpally is erg leuk geworden sinds de patch iddquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:18 schreef Friday12 het volgende:
Heb niemand het hier over een prot pally zien hebben en ik vind het op zich leuker dan voor de patch.
Met Hammer of Wrath hit ik 11k's en ik ben net lvl 70
2 keer in 10 minuten tijdquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik vis al maandenlang elke dag braaf naar die ratZe zijn allemaal dood, ik zweer het je.
Druid buff vervangt kings op het moment net zoals battle shout met horn of winter doet:')quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:31 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Protpally is erg leuk geworden sinds de patch idd.
Alleen heb ik het idee dat ik geen 2 blessings meer kan krijgen (jaja, wel van 2 pala's) voor de BoK blijft niet plakken
[..]
2 keer in 10 minuten tijd
quote:
Wel enigszins serieus ja. Alhoewel het geen 5 dagen per week werk is, m'n guild cleared alles op 1 avond (12/12 heroic ICC en Halion HC). Deze week ff niet though, maar dat komt door de patchquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:14 schreef Stekelbees het volgende:
Zijn er nog serieuze raiders hier of ehm?
Zie dit topic voor de eerst keer en check de armory links en zie alleen maar alts/twinks/green/blue geared crapchars eigenlijk ;/.
Ik zit in een serieus raidingguild als raider (11/12 icc 25 hc sinds forever, LK wil maar niet lukken). Hoe serieus ik zelf ben weet ik eigenlijk niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:14 schreef Stekelbees het volgende:
Zie dit topic voor de eerst keer en check de armory links en zie alleen maar alts/twinks/green/blue geared crapchars eigenlijk ;/.
Neequote:
Ik vind het absoluut leuk! Maar mijn huidige guild nodigt niet echt uit tot serieus zijnquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:21 schreef MassimO het volgende:
Ik denk als je het zelf leuk vind alle content HC te clearen , je zelf een redelijk serieuze raider mag noemen.
Ik ga niet klagen hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:19 schreef GooseFM het volgende:
Nee
Die tweede zit nog steeds in mijn bank though
Ik wel alleen door omstandigheden in de guild zijn we tijdje terug gestopt met raiden net nadat rs uitkwam.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:14 schreef Stekelbees het volgende:
Ik speel pas weer serieus zodra Cata er isquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:14 schreef Stekelbees het volgende:
Ik heb geen enkele green/blue in mn gearquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:14 schreef Stekelbees het volgende:
Alles in de expansion gecleared (ICC HC 25 en Hallion HC en alles wat daarvoor zat dus). Als het goed is staat mijn main priest erin en mijn alt priest (die ook 11/12 heroic heeft).quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:14 schreef Stekelbees het volgende:
Dt idee heb ik ook inderdaadquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Volgens mij is de Armory in het geheel niet meer ge-update sinds de patch, klopt dat?
Hunter met Heroism ?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:24 schreef Sjiznit het volgende:
Die bufs zijn nog een mooi verhaal. Tijdens ICC gisteren ineens een heroism op trash bij ons. Bleek dat een hunter de verkeerde spell had aangeklikt
Ik zou voor herbalism gaan, je kan nu 2 dingen tegelijk tracken dus lekker op elk geel stipje afvliegen dat je tegenkomt. Ik vind het heerlijk op mijn paladin om te doen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:31 schreef hans1988 het volgende:
Zit ik me lekker voor te bereiden op Cataclysm door 2 gathering-professions te levelen. Dus ik vrolijk ton veins aan het zoeken, kan ik ze opeens niet meer minen![]()
![]()
![]()
En jah ik heb mn mining pick bij me![]()
Uitloggen en weer inloggen helpt niet, het spel helemaal afsluiten en weer opstarten helpt niet, mn pc opnieuw starten helpt ook niet!![]()
![]()
![]()
Trouwens, welke andere gathering-prof zou het beste zijn naast mining? Herbalism of Skinning?
Ik dacht al, was me totaal niet opgevallen bij mijn hunter, maar het is dus met een corehound, ik heb een wolf en een cat voor pve.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:30 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
http://cata.wowhead.com/spell=90355
Mining Picks en Blacksmithing dingen hebben tegenwoordig durabilityquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:31 schreef hans1988 het volgende:
Zit ik me lekker voor te bereiden op Cataclysm door 2 gathering-professions te levelen. Dus ik vrolijk ton veins aan het zoeken, kan ik ze opeens niet meer minen![]()
![]()
![]()
En jah ik heb mn mining pick bij me![]()
Uitloggen en weer inloggen helpt niet, het spel helemaal afsluiten en weer opstarten helpt niet, mn pc opnieuw starten helpt ook niet!![]()
![]()
![]()
Trouwens, welke andere gathering-prof zou het beste zijn naast mining? Herbalism of Skinning?
Heb je ook alle addons uitgezet? Ik kon ook een quest niet inleveren laatst, zat een addon te bokken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:42 schreef Sjiznit het volgende:
Weet iemand wat ik aan het niet kunnen inleveren van quests kan doen? Kan al twee dagen niet de polar bear quest inleveren en nu ook niet de quests voor Rotten Hallow. Sommigen kan ik wel inleveren en andere random quests niet.
Aangezien mijn ticket nu al sinds gisterochtend open staat en ik nog geen respons heb van Blizzard vraag ik me af of jullie nog ideen hebben? Heb al ontelbare keren WoW opnieuw opgestart, UI herladen quests abandoned en opnieuw gedaan maar niks daarvan werkte.
DK's hebben al jaren Horn of Winterquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ja die pet buffs zijn leip.
Sommige hebben 155 agi/str, andere 5% crit etc. Wel leuk opzich. Maarja je hebt nu eigenlijk maar een paar classes nodig.
Eerder had je shamans nodig voor strength of earth, nu kunnen DK's, Warriors en Hunter pets dat. Eerder had je een paladin nodig voor kings, maar dat kunnen druids nu ook. Might is vervangen door 10% AP, wat ook door hunters kan worden gedaan.
Volgens mij zijn de enige echt unieke buffs nog Power Word: Fortitude en Arcane Intellect. Maarja misschien vervangt blood pact power word wel en arcane intellect word vervangen door de felhound, alleen dat weet ik niet zeker meer na de patch.
Zal ik morgen eens doen, nu ff WoW moequote:Op maandag 18 oktober 2010 21:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb je ook alle addons uitgezet? Ik kon ook een quest niet inleveren laatst, zat een addon te bokken.
Eerste keer OOIT Headless Horseman gedaan, meteen de mount te pakken![]()
Knap hoor om dit nu voor elkaar te krijgen!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:46 schreef ufopiloot het volgende:
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!
Herald of the Titans!!
Eerste try ging de tank in 1 seconde dood.. dat beloofde niet veel goed, omdat ik de Holy Paladin wasDe tweede try ging perfect. Onze hunter ging 2 keer dood maar we hadden 2 druids, en binnen no-time zaten we aan de 20% en hadden we hem binnen. Iedereen boven 6k+ DPS, op de hunter na. Echt geweldig
![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:21 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Knap hoor om dit nu voor elkaar te krijgen!
Nee, seriues. Ik zou geen lagere ilvls meer in mijn bag hebben. En een hele 10-man raid op deze lvl krijgen vind ik zeer knap.quote:
Gast, je gooit meuk op de AH die je voor 25 silver bij een vendor kunt kopen, en dan nog zeuren ook?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:46 schreef GlenSpey het volgende:
Ah wat is dat toch voor irritant gedrag door die lui op de AH...
Undercutten is een ding maar sommige mensen undercutten zo gruwelijk veel dat de prijs permanent omlaag valt. Zat ik gisteren nog vanishing powders voor 3g te verkopen vandaag was dat al naar 2g gedaald... en nu zojuist is alles weer undercut door iemand die het voor 89 silver erop zet. Waarom nemen dat soort retards nou niet heel even de moeite om te kijken of het er al op staat voordat ze de prijs zo negatief beinvloeden... schieten ze zelf toch ook veel meer mee op?
Op dat ilvl verslaan is nog steeds goed hoor. Al hoewel de HP pools wel anders zijn.quote:
Ja, het gaat al traag genoeg hier. Ik lees altijd dat iedereen hier duizenden k's per dag winst maakt uit de AH en ik mag blij zijn als ik een paar honderd in de plus sta op het eind van de dag. Als dat soort lui de kleine dingetjes die goed verkopen dan ook nog es gaan verpesten..quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:48 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Gast, je gooit meuk op de AH die je voor 25 silver bij een vendor kunt kopen, en dan nog zeuren ook?
Je krijgt die Squashling van de HH.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:55 schreef Rikketik het volgende:
Sinds vandaag weer begonnen na weer twee maanden (of zoiets) afwezigheid. Sinds patch 4.0.1. uit is, kriebelde het alweer een beetje, maar omdat vandaag ook Hallow's End is begonnen... Tussen het wennen aan alle veranderingen door wordt dat dus weer elk uur naar een Inn hobbelen en hopen dat het me een Sinister Squashling oplevert, de enige die ik nog moet voor Hallowed Be Thy Name op m'n ouwe main.
Al zie ik het ook wel weer gebeuren dat ik twee weken (?) lang voor niets loop te Trick or Treat'en, net als vorig jaar.
Vorig jaar werd die direct door de HH gedropt, maar zat-ie ook in Treat Bags en Crudely Wrapped Gifts. Ik lees op Wowhead dat dat dit jaar nog steeds het geval is.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:09 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Je krijgt die Squashling van de HH.
Ik heb 'm uit een Treat Bagquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:09 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Je krijgt die Squashling van de HH.
Ok, met het uizetten van al mijn addons kon ik hem dus wel inleveren (dank). Nu dus de vraag welke addon is de veroorzakerquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb je ook alle addons uitgezet? Ik kon ook een quest niet inleveren laatst, zat een addon te bokken.
Eerste keer OOIT Headless Horseman gedaan, meteen de mount te pakken![]()
Één voor één aanzetten en inloggen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:57 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ok, met het uizetten van al mijn addons kon ik hem dus wel inleveren (dank). Nu dus de vraag welke addon is de veroorzaker
bij mij was het ratingbuster...zodra ik met me cursor over gear ging werd die superlangzaam.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:57 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ok, met het uizetten van al mijn addons kon ik hem dus wel inleveren (dank). Nu dus de vraag welke addon is de veroorzaker
Encounter zelf is cake. 10mensen bij elkaar krijgen met low lvl gear is moeilijker.quote:
Ik was met vol inspanning aan het lezen, totdat ik las dat je 78 was en jij wss vol blue pvp gear en de rest level 70 in greens enz.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:38 schreef jagga het volgende:
uit pure verveling en na het lezen van de QQ over druids in BG's gisteren ook een BG's ingefiestst als resto.
Guildy pally en lock meegenomen, krijgen EotS.
was op een gegeven moment 5 alliance aan het tanken met mijn hots
De paladin op vent kon niets anders zeggen dan: OMG OP shit, nerf them druids, lol, check this shit out, INSANE !!!!
mijn grote moment: in totaal 6 mensen tegelijk die op mij inrammen, en ik zeker 2 minuten overleef in mijn uppie, totdat al mijn bg buddies eens kwamen aanschijten![]()
niet slecht voor een 78 restodruid
Zaterdag begonnen met ICC clearen, zondag verder gegaan en gister niet verder gekomen dan bloodqueen omdat de hele raid ineens tijdens de bossfight dc was en daarna was ze geresetquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:14 schreef Stekelbees het volgende:
Ok, dit dan:quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:59 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik was met vol inspanning aan het lezen, totdat ik las dat je 78 was en jij wss vol blue pvp gear en de rest level 70 in greens enz.
geen pvp gear. Heirlooms, questy/dungeon blue's en wat greens.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:59 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik was met vol inspanning aan het lezen, totdat ik las dat je 78 was en jij wss vol blue pvp gear en de rest level 70 in greens enz.
Dat hoef je mij niet te vertellen, heb 'm zelf ook gedaan. Vond er niet bijster veel aan, maar altijd leuk om gedaan te hebben.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:20 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Encounter zelf is cake. 10mensen bij elkaar krijgen met low lvl gear is moeilijker.
Dat hadden wij ook (maar dan bij festergut)quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:08 schreef Amnistia het volgende:
Zaterdag begonnen met ICC clearen, zondag verder gegaan en gister niet verder gekomen dan bloodqueen omdat de hele raid ineens tijdens de bossfight dc was en daarna was ze gereset![]()
Vanavond gaan we de laatste paar bosses doen + LK
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:57 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Moet er nog vijf.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:08 schreef SharQueDo het volgende:
Iemand al [A mask for every occasion]?
Niemand?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:01 schreef GlenSpey het volgende:
Kan je dat ZG baasje die de tiger kan droppen ook als caster verslaan? Ik zat met mijn balance druid constant in een silence... ik kon helemaal niks meer
Kan niet als caster nee.quote:
Ik heb er net 4, maar is ook pas het eerste jaar. Voor de rest van de achieves heb ik nu alleen nog geluk nodig. Heb die pet en helm nog nodig voor de meta en dan de mask achieve en de mount ook nog.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:23 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Moet er nog vijf.
Dit is jaar drie dat ik ermee bezig ben.
Je moet eerst 500x hier gepost hebben en 250 x zeggen dat gs sucked en dan vooral erbij posten dat jezelf boven de 6k gs zit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:56 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Leuk dat je jullie me zo negeren
Ja dat hadden wij dus ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat hadden wij ook (maar dan bij festergut)Allemaal tegelijk DC en na inloggen was alle trash terug en stonden we bij de ingang. Sowieso ging er van alles mis...mensen die in een verschillende instance terecht kwamen etc. (maar dan even later wel weer gewoon allemaal bij elkaar
)
Geen last van eigenlijk .Vastlopen wel, vooral als ik die pumpkin in SM aanklikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:30 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Hebben jullie dat ook dat sinds de nieuwe update het spel soms blijft hangen, dat het beeld schokt zeg maar. Het geluid komt niet overeen met het beeld. Ik doe bijvoorbeeld een spell en 5 seconden later hoor ik pas het geluid van die spell...
(hoe voeg ik mezelf toe in de OP? Lukt me niet)
Gast, ik weet niet eens wat gs betekentquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:09 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Je moet eerst 500x hier gepost hebben en 250 x zeggen dat gs sucked en dan vooral erbij posten dat jezelf boven de 6k gs zit.
Aan de andere kant kan je je probleem beter ff opzoeken op de wowforums ipv hier vragen. Hier is het vooral showoff en zeggen hoe makkelijk alles isToch blijft het grappig om mee te lezen
Dank voor je reactiequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen last van eigenlijk .Vastlopen wel, vooral als ik die pumpkin in SM aanklik.
In de OP voegen moet je geloof ik account aanmaken op de wiki en dan kan je de post editen.
Ik word vooral changed in kikkers en zo. Vervelend. Heb in totaal 1 mask gehad dit jaar, en dat was er een die ik al had. Maar goed, we zien wel, we hebben nog evenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:46 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik heb er net 4, maar is ook pas het eerste jaar. Voor de rest van de achieves heb ik nu alleen nog geluk nodig. Heb die pet en helm nog nodig voor de meta en dan de mask achieve en de mount ook nog.
Ik had je vraag niet gezien.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:30 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Hebben jullie dat ook dat sinds de nieuwe update het spel soms blijft hangen, dat het beeld schokt zeg maar. Het geluid komt niet overeen met het beeld. Ik doe bijvoorbeeld een spell en 5 seconden later hoor ik pas het geluid van die spell...
(hoe voeg ik mezelf toe in de OP? Lukt me niet)
Bij mij werkt CTRL + ALT + DEL gewoon. Wow afsluiten en wow opnieuw opstarten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:48 schreef Skillstorm het volgende:
Ik word echt helemaal gek van die vastlopers, nu al 3 keer gebeurd bij de SM pumpkin. Ik moet dan mijn computer helemaal opnieuw opstarten omdat ik dan niks meer kan doen, en dat duurt LANG
Ik heb het tot nu toe 5 keer zien gebeuren en telkens bij degene die naar de pumpkin loopt zodra we de dungeon in phasen, misschien even wachten voor je erop klikt!? Anders weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:48 schreef Skillstorm het volgende:
Ik word echt helemaal gek van die vastlopers, nu al 3 keer gebeurd bij de SM pumpkin. Ik moet dan mijn computer helemaal opnieuw opstarten omdat ik dan niks meer kan doen, en dat duurt LANG
Inderdaad. Ik heb precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:58 schreef lifeblind het volgende:
Ik heb 't ook de hele tijd. Ook als ik dan klaar met SM ben, dan blijft t laadscherm mooi op 0% staan daarna.. erg vervelend. Gelukkig draai ik WoW in windowed mode (maar dan wel fullscreen), dus ik kan sowieso makkelijk afsluiten dan.
en hoe wil je de HH dan summonen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:13 schreef Ulreazj het volgende:
zodra je in SM bent niet OP DE PUMPKIN KLIKKEN NIET EENS OVERHEEN gaan met de muis.
Gewoon iemand anders laten doenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:17 schreef lifeblind het volgende:
[..]
en hoe wil je de HH dan summonen?
Welke?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:06 schreef Sjiznit het volgende:
Net een tijdje lekker kunnen grinden. Nu 463 Damscale Basilisk Eyes en nog maar 881 te gaanDaarna nog 360 firewing signets en 1320 sunfury signets en ik heb er een FoS bij.
Die ben ik (nog) niet tegengekomen. Maar ik heb tot nu toe ook nog maar weinig gevochten. Ik wandel wel veel door de capitals en dan valt me op dat ik telkens (doch één keer per character) alle districts weer "herontdek".quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Iemand ook bekend met deze bug?
Dat de witte en gele cijfers die je normaal te zien krijgt als je damage doet, slechts heel sporadisch te zien zijn.
En áls ze dan te zien zijn staan ze in een rare hoek![]()
[ afbeelding ]
Heals en damage die ik krijg zijn gelukkig wel goed te zien.
Hero of shattrath dus.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:06 schreef Sjiznit het volgende:
Net een tijdje lekker kunnen grinden. Nu 463 Damscale Basilisk Eyes en nog maar 881 te gaanDaarna nog 360 firewing signets en 1320 sunfury signets en ik heb er een FoS bij.
Inderdaad, in mijn guild heeft nog niemand hem. Kwam er ook maar per toeval achter dat die uberhaupt bestondquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:20 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Hero of shattrath dus.
Weinig mensen hebben 'm maar. Was wel een leuke grind ja;)
The insane heb je al of nog in de planning?
Op mijn normale PC heb ik wel gewoon de goede floating combat texts, op mijn laptop alleen maar wat er aan mij geheald wordt maar niet de damage die ik doe, en als ie er staat, net als je screenshotquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Iemand ook bekend met deze bug?
Dat de witte en gele cijfers die je normaal te zien krijgt als je damage doet, slechts heel sporadisch te zien zijn.
En áls ze dan te zien zijn staan ze in een rare hoek![]()
[ afbeelding ]
Heals en damage die ik krijg zijn gelukkig wel goed te zien.
Bij mij is alles in orde, op de settings die ik eerst ook had althans. Die nieuwe grafische foefjes hakten er wel even flink in, maar ik heb dan ook alles behalve een goede pc.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Gewoon uit nieuwsgierigheid maar hebben jullie ook een lagere fps dan normaal? Of ben ik de enige?Kan zijn dat ik gewoon de graphics helemaal anders moet instellen aangezien die ook vernieuwd zijn... maar dat lijkt me sterk met mijn computer.
Nou mijn laptop heeft sowieso af en toe kuren... vooral als ik hem een keer in de bespaar modus heb gehad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Bij mij is alles in orde, op de settings die ik eerst ook had althans. Die nieuwe grafische foefjes hakten er wel even flink in, maar ik heb dan ook alles behalve een goede pc.
Dropt je fps trouwens meteen of pas na een tijdje? Dat had ik eerst namelijk altijd. Toen ik een maximum fps heb ingesteld, werkte alles weer prima.
Ik heb zelf ook een lvl 1 bank account en ik ben niet de enigstequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:13 schreef GlenSpey het volgende:
Volgens mij heb ik zojuist items van een goldseller gekochtwas zo'n lvl 1 female orc warlock met een vage naam die tegen een lage prijs allerlei spullen te koop had. Mooi 12 stuks cardinal ruby voor 1k G aangeschaft.... even met mijn JC bewerken en ze voor 130g per stuk op de AH zetten
/console maxfps Xquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
En over dat Max fps, waar kan je dat instellen dan?
uh... mijn fps variereerd tussen de 50 en 180.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:03 schreef Rikketik het volgende:
[..]
/console maxfps X
Waarbij X dus variabel is. Ik heb 'm op 30 staan, dus dan wordt het "/console maxfps 30". (Zonder de aanhalingstekens uiteraard.)
Al weet ik eerlijk gezegd niet of het jouw probleem zal oplossen. Ik had namelijk echt te maken met een fps die van 60 naar 10 dropte en weer terug. Toch kan het op zich geen kwaad om een maximale fps in te stellen, want zo voorkom je dat je pc energie gaat steken in het halen van een framerate waar jij als speler totaal geen profijt van hebt (veranderingen in fps zijn boven de 60 nauwelijks meer waar te nemen, als ik me niet vergis).
Heb ze beide.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:08 schreef Isabeau het volgende:
Insane en Hero of ShattrathEcht, ik heb daar geen trek in, maar leuk om te hebben!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:47 schreef jagga het volgende:
[..]
uh... mijn fps variereerd tussen de 50 en 180.
En toch kan ik de opties niet omhoog knallenalles op fair en medium terwijl ik zeker weet dat hij betere graphics aankan
. nu kan ik niet eens het mooie water oid zien ;'(
de pest is, dat ik dus niets qua settings omhoog kan zetten. Sinds de patch ziet alles er veel lelijker uit, om die reden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je fps is facking hoog en nog durf je te klagen over de hoogte van je opties. Is dit weer zo'n post van: Kijk mij eens een hoge fps hebben?
maar goed, ik heb dat max fps ding toegepast en ook tot 30 alleen daar blijft hij nu wel op maar zodra het een beetje drukker in het scherm wordt, een bos verschijnt ofzo, dan daalt hij met 10 ofzo. Kan dit komen omdat de patch net nieuw is, of ligt dit aan mijn laptop?
Weird, bij mij blijft-ie overal mooi op 30 zitten en anders zeker niet lager dan 28. Alleen in Dalaran heeft-ie de neiging om naar 20 terug te vallen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
maar goed, ik heb dat max fps ding toegepast en ook tot 30 alleen daar blijft hij nu wel op maar zodra het een beetje drukker in het scherm wordt, een bos verschijnt ofzo, dan daalt hij met 10 ofzo. Kan dit komen omdat de patch net nieuw is, of ligt dit aan mijn laptop?
Cool! Ik heb een avondje in Ulduar gelopen, zat op standby en dus met 9man een zooi hardmodes gedaan. Lekkere achievement spam weer. Hopelijk volgende week wel mee naar ICC aangezien ik nog Sindragosa dood moet krijgen voor ik alle bazen plat heb.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:00 schreef Blistering het volgende:
Wat een vooruitgang zeg m'n nieuwe guild. Raid leader was er vanavond niet, dus nam een andere officer het over (eentje zonder mic). LKHC oneshotted, en gelijk i284 zwaard gewonnen. Heerlijk zegEn met 24 man nog wel!
Daarna Halion HC met 23 man (iemand moest weg) maar dat was toch een stapje te hoog. Maar dat komt morgen wel goed als alles toch gereset is.
Dalaran pikt de mijne hem ook op 20. Maar ik had in the barren dat ik normaal 40 had en zodra ik op een oase afliep zakte hij naar 20-25. Ik denk dat dit misschien komt door de nieuwe water upgrade, maar ik loop nu in dragonblight en daar blijft hij tussen de 35 en 40 zitten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:27 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Weird, bij mij blijft-ie overal mooi op 30 zitten en anders zeker niet lager dan 28. Alleen in Dalaran heeft-ie de neiging om naar 20 terug te vallen.
Misschien een overbodige vraag, maar heb je alle settings wel hetzelfde als voor de patch? Ik vraag dit omdat ik voor de patch bijna alles op low had staan en WoW na de patch de boel doodleuk zelf op medium tot high knalde. Als je het dan moet doen met een bescheiden laptopje (zoals ik) dan tikt zelfs de kleinste verandering in draw distance (om maar wat te noemen) behoorlijk aan.
Hoezo kan je de settings niet veranderen dan? Of zakt hij in eens 100 fps als je een paar opties omhoog gooit?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:12 schreef jagga het volgende:
[..]
de pest is, dat ik dus niets qua settings omhoog kan zetten. Sinds de patch ziet alles er veel lelijker uit, om die reden.
En om de een of andere vage reden krijg ik die settings dus niet veranderd![]()
En nee niet zozeer om te patsen, maar kvind dit gewoon vreemd
Toen ik water en shadow op low zette en vertical sync uit schoot mijn FPS een heel flink stuk omhoog. Vooral die shadows is een killer voor mijn FPS.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:56 schreef GlenSpey het volgende:
20 fps in Dala?
Ik had vanmiddag 6 fps in Dala![]()
Toen ik met wow begon zat mijn FPS altijd netjes rond de 60, tegenwoordig komt het eigelijk nooit meer boven de 35 uit. In gebieden met dat water wat er overigens heel erg mooi uitziet is het altijd prut. Ook als ik wow net gestart heb krijg ik vaak een fps beneden de 10.
Ik zag laatst op het wow forum ook al iemand klagen dat zn fps opeens heel laag was geworden. Had ie het over 100 fps en dat vondt meneer laag
Dat dusquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:57 schreef MassimO het volgende:
Je kan nooit meer fps krijgen als je monitor refeshed , en ik neem aan dat de meeste ondertussen wel een LCD hebben. Dus meer als 60/62 fps zul je nooit krijgen.
Moet je is als prot gaanquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:34 schreef lifeblind het volgende:
Gisteren trouwens om de G.N.E.R.D. Rage achievement te halen weer eens even Arathi Basin gedaan, en wat is retri paladin leuk nu in battleground!Ik zit nog wel in mijn PvE gear overigens. Ik had normaal redelijk moeite om toch snel single target iemand neer te hoeken, maar nu met die templars verdict gaat 't echt heerlijk! Ik critte hier en daar op clothies met zo'n 20 / 25K, meteen daarna mn Hammer of Wrath erop en BOEM!
ik had gisteren een klein beetje world pvp gedaan..nouja, sort ofquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:34 schreef lifeblind het volgende:
Gisteren trouwens om de G.N.E.R.D. Rage achievement te halen weer eens even Arathi Basin gedaan, en wat is retri paladin leuk nu in battleground!Ik zit nog wel in mijn PvE gear overigens. Ik had normaal redelijk moeite om toch snel single target iemand neer te hoeken, maar nu met die templars verdict gaat 't echt heerlijk! Ik critte hier en daar op clothies met zo'n 20 / 25K, meteen daarna mn Hammer of Wrath erop en BOEM!
vaag.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:32 schreef Blistering het volgende:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kor'gall&cn=Alisier
De armory update weer![]()
Zelf overigens weinig problemen met fps. Gewoon standaard 60 fps overal. Enige keer dat ik crash is bij die pumpkin in SM, maar dat doet iedereen.
Hit cap kan je bekijken dmv mouseover in game he, ik ben hit capped iig schatquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:42 schreef jagga het volgende:
[..]
vaag.
Net effe je armory bekeken, en het eerste wat mij opviel. niet hitcapped! 250 hitrating was voor de patch niet genoeg. Ik doe mouseover staat er 8,13%Is de scaling dan veranderd ? vaag
Tevens, foei. Niet expcapped . Moet eigenlijk niet kunnen he, helemaal niet met reforgen nu
Dat is echt geniaal in BG's inderdaad xD.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:40 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Moet je is als prot gaan. Avenger shield Ftw D":
want?? dit snap ik eigenlijk even niet. Ondanks dat je unholy bent zal een attack die gedodged zal worden toch echt minder dps opleveren of ben ik het nu kwijt ?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:47 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hit cap kan je bekijken dmv mouseover in game he, ik ben hit capped iig schat![]()
En exp capped als unholy?. Expertise is nog kutter dan mastery, die stat is echt waar-de-loos geworden. Tis ook puur toeval dat ik überhaupt nog expertise heb, maar dat komt door m'n lieve wapentje die ik gister heb gewonnen
Pas als je de haste softcap hebt gehaald is expertise nuttiger dan mastery, maar eigenlijk heb je aan beide geen fuck als unholy.
17%.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:50 schreef Mister_T het volgende:
Heb een tijdje niet gespeeld op me mage..ben hem nu aan het gearen.
Wat is ook alweer de hitcap voor mages (arcane, fire en frost)?
Meeste unholy spells zijn spell damage of disease damage. Voor frost zijn hit + exp caps inderdaad prio, voor unholy niet. Nu niet, vorige patch niet etc. En ook al wordt er een keer een FeS geparried, dan gebruik je maar een andere GCD. Als je diseases droppen omdat er een FeS geparried wordt doe je sowieso iets foutquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:59 schreef jagga het volgende:
[..]
want?? dit snap ik eigenlijk even niet. Ondanks dat je unholy bent zal een attack die gedodged zal worden toch echt minder dps opleveren of ben ik het nu kwijt ?
Ik dacht dat vuistregel was voor melee: hit + exp caps, en dan pas dat wat belangrijk is voor jouw.
(uitzondering hierop kan een arms warrior zijn ivm geglyphde overpower die dan procced op dodges)
Wrong. Frost DK's scoren hun 3% nog steeds middels NoCS.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:08 schreef MassimO het volgende:
Talented hit is weg volgens mij voor alle classes , je zult het nu via gear moeten krijgen.
geen ideequote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:08 schreef MassimO het volgende:
Talented hit is weg volgens mij voor alle classes , je zult het nu via gear moeten krijgen.
M'n leven, wat doen zequote:
Lekker, kom mijn char niet meer op......blijft dc'en tijdens loading screen!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:55 schreef Mister_T het volgende:
En meteen 3dc's bij de headless horseman!
Op een andere char neem ik aan? Ik kom namelijk helemaal niet meer op mijn char :/quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:59 schreef Sjiznit het volgende:
Inderdaad, steeds een dc als ik op loading screen zit voor HH. Ach ja, dailies doen dan maar
Elemental shaman krijgen ook hit van spirit alleen gebruik je geen spirit als ele dus dat heeft veel nut(meer een resto talent)quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wrong. Frost DK's scoren hun 3% nog steeds middels NoCS.
Ik ben wezen kijken, maar moest toch echt een rating van 1800 hebben.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:18 schreef Hathor het volgende:
Ik kon van de week mijn ogen niet geloven toen ik zag dat alle wrathful gladiator gear en wapens bij de vendor in de Dala sewers waar je normaliter een arena rating van 1800 voor moet hebben nu gewoon te krijgen zijn met honourpoints. Ik heb nog nooit zo'n drukte gezien in de sewers zeg.Maar ik vraag me af of dit wel de bedoeling was, ik kan me voorstellen dat mensen die maandenlang arena hebben lopen doen om een zo'n item te kunnen kopen hier niet echt vrolijk van zullen worden nu ineens elke gek zomaar met de beste pvp gear en wapens kan gaan rondlopen. Bij de vendor waren alle items gewoon rood zoadt het lijkt of je het niet kan kopen, maar als je het gewoon naar je inventory sleurde bleek dat ineens wel het geval te zijn. Ik heb voor mijn hunter nu ineens de beste pvp chestplate die er te vinden is momenteel. Nu doe ik vrij veel battlegrounds maar arena heb ik nog nooit gedaan, en toch kan ik zo'n item met een arena rating van 1800 nu zomaar kopen, komt op mij toch een beetje vaag over hoor, maar goed vooralsnog klaag ik niet natuurlijk.
Voor mijn lock heb ik overigens een betere wand kunenn krijgen op die manier en voor mijn pala een libram of hoe die dingen ook heten. Is er bekend of dit soms een glitch was of is dit daadwerkelijk veranderd?
Same here, alleen dan bij de HH...heb al 30 min niet met me char kunnen spelen!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:25 schreef WJE11 het volgende:
Ik log in, meteen disconnect. Daarna kan ik wel weer inloggen, is laadscherm bijna klaar, weer disconnect en daarna weer een disconnect
Dan zou het best wel eens een glitch kunnen zijn geweest die inmiddels hersteld is, neemt niet weg dat iedereen die hiervan op de hoogte was, en de nodige hoeveelheid honour had, nu wel enkele kickass items heeft waar je normaal als je geen arena doet alleen maar van kan dromen. Het heeft namelijk meer als 24 uur geduurd voor zover als ik weet, en het ging als een lopend vuurtje door de chat, vandaar ook die drukte in de sewers.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:22 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ik ben wezen kijken, maar moest toch echt een rating van 1800 hebben.
ja de rating staat er nog steeds bij, maar als je genoeg honorpoints hebt en je klikt het aan om te 'kopen' krijg je het gewoon, behalve de wrath schouders. al die arme zielen die nu de hele dag niks anders dan bg's farmen. ik begon met 8.4k honor en een vriend van mij zelfs met 9.5kquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:22 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ik ben wezen kijken, maar moest toch echt een rating van 1800 hebben.
Ik had vlak voor de patch nog al mijn honour omgezet in gems voor de verkoop, daar heb ik nu dus wel effe spijt van.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:27 schreef Failatronic het volgende:
[..]
ja de rating staat er nog steeds bij, maar als je genoeg honorpoints hebt en je klikt het aan om te 'kopen' krijg je het gewoon, behalve de wrath schouders. al die arme zielen die nu de hele dag niks anders dan bg's farmen. ik begon met 8.4k honor en een vriend van mij zelfs met 9.5k
Hm ik zal best wel 2 1handers willen hebben voor mijn shammy. Wrathfulllegs heb ik al een x gewonnen in voa 25quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:27 schreef Failatronic het volgende:
[..]
ja de rating staat er nog steeds bij, maar als je genoeg honorpoints hebt en je klikt het aan om te 'kopen' krijg je het gewoon, behalve de wrath schouders. al die arme zielen die nu de hele dag niks anders dan bg's farmen. ik begon met 8.4k honor en een vriend van mij zelfs met 9.5k
En een shammy die naast je stond die hem wél nodig had (lolbeastcleave) stond zeker te huilen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:29 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Hm ik zal best wel 2 1handers willen hebben voor mijn shammy. Wrathfulllegs heb ik al een x gewonnen in voa 25
Nah, waren maar 3 shammys mee. 1 resto, 1 ele en 1 enhance (ik dus). Ik rollde het hoogst, maar toch gaf de RL 'm eerst aan iemand anders, had het verkeerd gezien. Maar we waren alledrie geen pvp dusja.\quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:31 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
En een shammy die naast je stond die hem wél nodig had (lolbeastcleave) stond zeker te huilen?
Dat gebeurt ook al jaren in PvE.. Gear waar je toen hard voor moest raiden heb je nu niets meer aan. En je kan jezelf nu in full T10 / i264 hijsen zonder ooit ICC te hebben gedaan.. Dat is altijd al zo geweest om de game aan het einde wat meer toegankelijk te maken voor iedereen. Guilds die Lich King Heroic 25 hebben gedaan met de 5% buff hoor je ook niet klagen dat er nu andere guilds zijn die het met de 30% lukt.quote:Maar ik vraag me af of dit wel de bedoeling was, ik kan me voorstellen dat mensen die maandenlang arena hebben lopen doen om een zo'n item te kunnen kopen hier niet echt vrolijk van zullen worden nu ineens elke gek zomaar met de beste pvp gear en wapens kan gaan rondlopen.
Ikquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:51 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Iemand anders ook problemen met inloggen ?
Daar hoef ik me gelukkig voorlopig geen zorgen over te makenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:55 schreef ufopiloot het volgende:
Kan wel inloggen, maar zodra ik mijn char laadt zegt hij: Character not found, en dan DC ik.
Oh, en de gold cap is verhoogd van 214k naar 1 miljoen gold![]()
Makkelijk. Het meeste kan je skippen en de boss zelf is een makkie.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:22 schreef webbyplus het volgende:
In hoeverre is Sethekk Halls solo te doen door Pally DPS / Tank??
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:23 schreef Windigo het volgende:
Ik heb de title en the horseman's mount!
Gzquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:23 schreef Windigo het volgende:
Ik heb de title en the horseman's mount!
Heb hem met een shadowpriest geduo't omdat de rest van de party disconnected was
Ik heb echt super geluk gehad, want ik was samen met een shadowpriest de enige van de party die over was. De rest was gedc'd, maar we hebben hem neergekregen en toen zat de mount in mn bag!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ik hoef alleen nog maar even die Helmet uit een bag te trekken en dan is de titel ook mine![]()
En die mount verwacht ik niet eens meer na mijn pech met Brewfest_!
Leuke glitch, maar heel erg veel schiet je er nou ook weer niet mee op. Het arena seizoen is toch al beëindigd en over anderhalve maand heb je in battlegrounds ook al niet veel meer aan die gear. Bovendien met die wachttijden voor pvp telkens zit je ook je tijd te verspillenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:18 schreef Hathor het volgende:
Ik kon van de week mijn ogen niet geloven toen ik zag dat alle wrathful gladiator gear en wapens bij de vendor in de Dala sewers waar je normaliter een arena rating van 1800 voor moet hebben nu gewoon te krijgen zijn met honourpoints. Ik heb nog nooit zo'n drukte gezien in de sewers zeg.Maar ik vraag me af of dit wel de bedoeling was, ik kan me voorstellen dat mensen die maandenlang arena hebben lopen doen om een zo'n item te kunnen kopen hier niet echt vrolijk van zullen worden nu ineens elke gek zomaar met de beste pvp gear en wapens kan gaan rondlopen. Bij de vendor waren alle items gewoon rood zoadt het lijkt of je het niet kan kopen, maar als je het gewoon naar je inventory sleurde bleek dat ineens wel het geval te zijn. Ik heb voor mijn hunter nu ineens de beste pvp chestplate die er te vinden is momenteel. Nu doe ik vrij veel battlegrounds maar arena heb ik nog nooit gedaan, en toch kan ik zo'n item met een arena rating van 1800 nu zomaar kopen, komt op mij toch een beetje vaag over hoor, maar goed vooralsnog klaag ik niet natuurlijk.
Voor mijn lock heb ik overigens een betere wand kunenn krijgen op die manier en voor mijn pala een libram of hoe die dingen ook heten. Is er bekend of dit soms een glitch was of is dit daadwerkelijk veranderd?
Heel makkelijk. Ik als Fury warrior raak op die Anzu nog niet eens 10k health kwijt en ik kan niet echt healen. Baas zelf hit nauwelijks alleen heb je twee keer een irritante onderbreking door een zooi vogels die je stunnen. Trash is wel een beetje opletten dat je niet te veel pulled dat kan nog wel pijn doen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:22 schreef webbyplus het volgende:
Reins of the Raven Lord --> Raven Lord kan nu door iedereen gesummoned worden hoorde ik. Of hij is zelfs altijd aanwezig.
In hoeverre is Sethekk Halls solo te doen door Pally DPS / Tank??
Ja dat had ik de eerste dag een paar keer. Bleef het laadscherm telkens op 0% hangen waardoor ik het spel opnieuw kon starten.... en als ik dan opnieuw in wilde loggen dan kreeg ik de melding dat het character met die naam al bestondquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:56 schreef Skillstorm het volgende:
Wat is dit nu weer voor grap, ga ik SM in en bij het laadscherm DC ik. Probeer ik in te loggen en dan blijft i bij het laadscherm hangen en dan DC ik weer!![]()
![]()
dit gaat echt te ver
Wachttijden heb ik helemaal niet op mijn realm. En de gear is zeker geen verspeelde moeite, want dat is toch weer anderhalve maand aan plezier. Ik heb nog heel veel items te gaan voor mijn holy gear maar ik loop nu rond met 1400 resilience en het is echt geweldig. Nou is het vandaag al met 20% naar beneden gebracht, maar toch blijft het super. De heals die je doet zijn echt niet normaal. Flash of Light was voorheen misschien 5-6k, nu crit je effe iemand voor 14k met een casttijd van 1 secondequote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:41 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Leuke glitch, maar heel erg veel schiet je er nou ook weer niet mee op. Het arena seizoen is toch al beëindigd en over anderhalve maand heb je in battlegrounds ook al niet veel meer aan die gear. Bovendien met die wachttijden voor pvp telkens zit je ook je tijd te verspillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |