abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:33:37 #276
244271 WJE11
Not Arrogant, Just Better MUFC
pi_87748441
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:31 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

En een shammy die naast je stond die hem wél nodig had (lolbeastcleave) stond zeker te huilen? :P
Nah, waren maar 3 shammys mee. 1 resto, 1 ele en 1 enhance (ik dus). Ik rollde het hoogst, maar toch gaf de RL 'm eerst aan iemand anders, had het verkeerd gezien. Maar we waren alledrie geen pvp dusja.\

Legs gebruik ik ook voor PvE, zijn erg goed.
'Don't hate the player, hate the Game'
pi_87748575
Wtf gebeurt hier zeg... ik join de queue voor Headless Horseman, group gevonden en ik enter de instance. Wil op de pompoen klikken, en disconnect weer. Maar nu kan ik niet eens meer inloggen :( Het zegt: Instance server not available.

En mijn lvl 1 Orc banker is opeens in de beginplek voor de Orcs gespawned :(

EDIT: Vaag... ben nu weer in Dalaran gespawned.
pi_87748620
Die Flying Brooms zijn trouwens geweldig. Instant cast 310% mount (L)
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_87749047
Er staat nog wel bij dat je rating nodig hebt, maar je kan gewoon alle pvp gear kopen die er beschikbaar is, behalve items welke 2000 of mee rating nodig hebben. En nee, het is geen glitch.
quote:
Maar ik vraag me af of dit wel de bedoeling was, ik kan me voorstellen dat mensen die maandenlang arena hebben lopen doen om een zo'n item te kunnen kopen hier niet echt vrolijk van zullen worden nu ineens elke gek zomaar met de beste pvp gear en wapens kan gaan rondlopen.
Dat gebeurt ook al jaren in PvE.. Gear waar je toen hard voor moest raiden heb je nu niets meer aan. En je kan jezelf nu in full T10 / i264 hijsen zonder ooit ICC te hebben gedaan.. Dat is altijd al zo geweest om de game aan het einde wat meer toegankelijk te maken voor iedereen. Guilds die Lich King Heroic 25 hebben gedaan met de 5% buff hoor je ook niet klagen dat er nu andere guilds zijn die het met de 30% lukt.
pi_87749136
Iemand anders ook problemen met inloggen ? ;(
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:54:49 #281
244271 WJE11
Not Arrogant, Just Better MUFC
pi_87749267
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:51 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Iemand anders ook problemen met inloggen ? ;(
Ik
'Don't hate the player, hate the Game'
pi_87749289
Kan wel inloggen, maar zodra ik mijn char laadt zegt hij: Character not found, en dan DC ik.

Oh, en de gold cap is verhoogd van 214k naar 1 miljoen gold :7
  FOK!Babe woensdag 20 oktober 2010 @ 13:08:41 #283
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_87749774
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:55 schreef ufopiloot het volgende:
Kan wel inloggen, maar zodra ik mijn char laadt zegt hij: Character not found, en dan DC ik.

Oh, en de gold cap is verhoogd van 214k naar 1 miljoen gold :7
Daar hoef ik me gelukkig voorlopig geen zorgen over te maken :')
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:13:32 #284
194233 Friday12
Originele kloon
pi_87749939
Voor de mensen die disconnecten je moet proberen weg te lopen bij de pumpkin en er niet met je muis over hoveren dan kan je wel weer inloggen
pi_87749961
Ehm, ik ben stuck in Sethekk halls, dus het is niet alleen de HH instance..
  FOK!Babe woensdag 20 oktober 2010 @ 13:18:58 #286
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_87750150
Ik kan voorlopig niet eens inloggen. Hij gaat van het WotLK loadscreen rechtstreeks naar het inlogscherm terug :D
pi_87750302
Reins of the Raven Lord --> Raven Lord kan nu door iedereen gesummoned worden hoorde ik. Of hij is zelfs altijd aanwezig.

In hoeverre is Sethekk Halls solo te doen door Pally DPS / Tank??
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:23:50 #288
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87750386
Ik heb de title en the horseman's mount! *O*

Heb hem met een shadowpriest geduo't omdat de rest van de party disconnected was :P
pi_87750436
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:22 schreef webbyplus het volgende:
Makkelijk. Het meeste kan je skippen en de boss zelf is een makkie.
  FOK!Babe woensdag 20 oktober 2010 @ 13:25:26 #290
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_87750451
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:23 schreef Windigo het volgende:

Gefeliciteerd *O*
Ik hoef alleen nog maar even die Helmet uit een bag te trekken en dan is de titel ook mine :9
En die mount verwacht ik niet eens meer na mijn pech met Brewfest :')_!
pi_87750494
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:23 schreef Windigo het volgende:

Heb hem met een shadowpriest geduo't omdat de rest van de party disconnected was :P
Gz :)

Ik kom PVP niet in... Loading screen --> DC --> Login --> Einde loading screen --> Kick --> Deserter.

}:|
pi_87750658
Hmm wist niks van die pvp items heb geloof ik zo'n 4k liggen. Dan toch maar even 2 betere daggers voor mijn rogue halen, gezien ik nu met bloodweeper en unsharpened ice razor rondloop en niet raid dus de kans op betere is vrij klein :).

Overigens kan ook ik niet inloggen: char not found, disconnect
......
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:31:41 #293
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87750687
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:25 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Gefeliciteerd *O*
Ik hoef alleen nog maar even die Helmet uit een bag te trekken en dan is de titel ook mine :9
En die mount verwacht ik niet eens meer na mijn pech met Brewfest :')_!
Ik heb echt super geluk gehad, want ik was samen met een shadowpriest de enige van de party die over was. De rest was gedc'd, maar we hebben hem neergekregen en toen zat de mount in mn bag! :D

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=The+Sha'tar&cn=Sidhariel

Sidhariel dus, level 80 op de sha'tar
pi_87751059
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:18 schreef Hathor het volgende:
Ik kon van de week mijn ogen niet geloven toen ik zag dat alle wrathful gladiator gear en wapens bij de vendor in de Dala sewers waar je normaliter een arena rating van 1800 voor moet hebben nu gewoon te krijgen zijn met honourpoints. Ik heb nog nooit zo'n drukte gezien in de sewers zeg. :') Maar ik vraag me af of dit wel de bedoeling was, ik kan me voorstellen dat mensen die maandenlang arena hebben lopen doen om een zo'n item te kunnen kopen hier niet echt vrolijk van zullen worden nu ineens elke gek zomaar met de beste pvp gear en wapens kan gaan rondlopen. Bij de vendor waren alle items gewoon rood zoadt het lijkt of je het niet kan kopen, maar als je het gewoon naar je inventory sleurde bleek dat ineens wel het geval te zijn. Ik heb voor mijn hunter nu ineens de beste pvp chestplate die er te vinden is momenteel. Nu doe ik vrij veel battlegrounds maar arena heb ik nog nooit gedaan, en toch kan ik zo'n item met een arena rating van 1800 nu zomaar kopen, komt op mij toch een beetje vaag over hoor, maar goed vooralsnog klaag ik niet natuurlijk. :') Voor mijn lock heb ik overigens een betere wand kunenn krijgen op die manier en voor mijn pala een libram of hoe die dingen ook heten. Is er bekend of dit soms een glitch was of is dit daadwerkelijk veranderd?
Leuke glitch, maar heel erg veel schiet je er nou ook weer niet mee op. Het arena seizoen is toch al beëindigd en over anderhalve maand heb je in battlegrounds ook al niet veel meer aan die gear. Bovendien met die wachttijden voor pvp telkens zit je ook je tijd te verspillen :P
pi_87751246
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:22 schreef webbyplus het volgende:
Reins of the Raven Lord --> Raven Lord kan nu door iedereen gesummoned worden hoorde ik. Of hij is zelfs altijd aanwezig.

Heel makkelijk. Ik als Fury warrior raak op die Anzu nog niet eens 10k health kwijt en ik kan niet echt healen. Baas zelf hit nauwelijks alleen heb je twee keer een irritante onderbreking door een zooi vogels die je stunnen. Trash is wel een beetje opletten dat je niet te veel pulled dat kan nog wel pijn doen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_87751576
Wat is dit nu weer voor grap, ga ik SM in en bij het laadscherm DC ik. Probeer ik in te loggen en dan blijft i bij het laadscherm hangen en dan DC ik weer! :( :( :( dit gaat echt te ver
  Redactie Frontpage woensdag 20 oktober 2010 @ 13:57:57 #297
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87751625
Vrienden kunnen alts of mains niet inloggen en blijven dc'en :') Ik skip de HH maar vandaag :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:58:37 #298
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_87751660
PvP gear kunnen kopen is geen glitch. Is nu alleen nog een tooltip error. Confirmed door blue.

Je kunt strakt ook gewoon de shoulders kopen.
Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_87751696
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:56 schreef Skillstorm het volgende:
Wat is dit nu weer voor grap, ga ik SM in en bij het laadscherm DC ik. Probeer ik in te loggen en dan blijft i bij het laadscherm hangen en dan DC ik weer! :( :( :( dit gaat echt te ver
Ja dat had ik de eerste dag een paar keer. Bleef het laadscherm telkens op 0% hangen waardoor ik het spel opnieuw kon starten.... en als ik dan opnieuw in wilde loggen dan kreeg ik de melding dat het character met die naam al bestond :') echt vaag.
Ik heb ook al een paar keer DC's tijdens het laden van heroics gehad, heb een keer een volledige fps kill in een raid gekregen en gisteren kreeg ik tot twee keer toe een black screen middenin ToC25. Ze zijn lekker aan het kloten @ blizzard HQ.
  FOK!Babe woensdag 20 oktober 2010 @ 13:59:45 #300
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_87751697
Ik heb een beetje medelijden met de GM's op de WoW forums :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')