Wrong. Frost DK's scoren hun 3% nog steeds middels NoCS.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:08 schreef MassimO het volgende:
Talented hit is weg volgens mij voor alle classes , je zult het nu via gear moeten krijgen.
geen ideequote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:08 schreef MassimO het volgende:
Talented hit is weg volgens mij voor alle classes , je zult het nu via gear moeten krijgen.
M'n leven, wat doen zequote:
Lekker, kom mijn char niet meer op......blijft dc'en tijdens loading screen!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:55 schreef Mister_T het volgende:
En meteen 3dc's bij de headless horseman!
Op een andere char neem ik aan? Ik kom namelijk helemaal niet meer op mijn char :/quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:59 schreef Sjiznit het volgende:
Inderdaad, steeds een dc als ik op loading screen zit voor HH. Ach ja, dailies doen dan maar
Elemental shaman krijgen ook hit van spirit alleen gebruik je geen spirit als ele dus dat heeft veel nut(meer een resto talent)quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wrong. Frost DK's scoren hun 3% nog steeds middels NoCS.
Ik ben wezen kijken, maar moest toch echt een rating van 1800 hebben.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:18 schreef Hathor het volgende:
Ik kon van de week mijn ogen niet geloven toen ik zag dat alle wrathful gladiator gear en wapens bij de vendor in de Dala sewers waar je normaliter een arena rating van 1800 voor moet hebben nu gewoon te krijgen zijn met honourpoints. Ik heb nog nooit zo'n drukte gezien in de sewers zeg.Maar ik vraag me af of dit wel de bedoeling was, ik kan me voorstellen dat mensen die maandenlang arena hebben lopen doen om een zo'n item te kunnen kopen hier niet echt vrolijk van zullen worden nu ineens elke gek zomaar met de beste pvp gear en wapens kan gaan rondlopen. Bij de vendor waren alle items gewoon rood zoadt het lijkt of je het niet kan kopen, maar als je het gewoon naar je inventory sleurde bleek dat ineens wel het geval te zijn. Ik heb voor mijn hunter nu ineens de beste pvp chestplate die er te vinden is momenteel. Nu doe ik vrij veel battlegrounds maar arena heb ik nog nooit gedaan, en toch kan ik zo'n item met een arena rating van 1800 nu zomaar kopen, komt op mij toch een beetje vaag over hoor, maar goed vooralsnog klaag ik niet natuurlijk.
Voor mijn lock heb ik overigens een betere wand kunenn krijgen op die manier en voor mijn pala een libram of hoe die dingen ook heten. Is er bekend of dit soms een glitch was of is dit daadwerkelijk veranderd?
Same here, alleen dan bij de HH...heb al 30 min niet met me char kunnen spelen!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:25 schreef WJE11 het volgende:
Ik log in, meteen disconnect. Daarna kan ik wel weer inloggen, is laadscherm bijna klaar, weer disconnect en daarna weer een disconnect
Dan zou het best wel eens een glitch kunnen zijn geweest die inmiddels hersteld is, neemt niet weg dat iedereen die hiervan op de hoogte was, en de nodige hoeveelheid honour had, nu wel enkele kickass items heeft waar je normaal als je geen arena doet alleen maar van kan dromen. Het heeft namelijk meer als 24 uur geduurd voor zover als ik weet, en het ging als een lopend vuurtje door de chat, vandaar ook die drukte in de sewers.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:22 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ik ben wezen kijken, maar moest toch echt een rating van 1800 hebben.
ja de rating staat er nog steeds bij, maar als je genoeg honorpoints hebt en je klikt het aan om te 'kopen' krijg je het gewoon, behalve de wrath schouders. al die arme zielen die nu de hele dag niks anders dan bg's farmen. ik begon met 8.4k honor en een vriend van mij zelfs met 9.5kquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:22 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ik ben wezen kijken, maar moest toch echt een rating van 1800 hebben.
Ik had vlak voor de patch nog al mijn honour omgezet in gems voor de verkoop, daar heb ik nu dus wel effe spijt van.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:27 schreef Failatronic het volgende:
[..]
ja de rating staat er nog steeds bij, maar als je genoeg honorpoints hebt en je klikt het aan om te 'kopen' krijg je het gewoon, behalve de wrath schouders. al die arme zielen die nu de hele dag niks anders dan bg's farmen. ik begon met 8.4k honor en een vriend van mij zelfs met 9.5k
Hm ik zal best wel 2 1handers willen hebben voor mijn shammy. Wrathfulllegs heb ik al een x gewonnen in voa 25quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:27 schreef Failatronic het volgende:
[..]
ja de rating staat er nog steeds bij, maar als je genoeg honorpoints hebt en je klikt het aan om te 'kopen' krijg je het gewoon, behalve de wrath schouders. al die arme zielen die nu de hele dag niks anders dan bg's farmen. ik begon met 8.4k honor en een vriend van mij zelfs met 9.5k
En een shammy die naast je stond die hem wél nodig had (lolbeastcleave) stond zeker te huilen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:29 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Hm ik zal best wel 2 1handers willen hebben voor mijn shammy. Wrathfulllegs heb ik al een x gewonnen in voa 25
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |