Ik had hem normaal wel weggedaan, maar er zat nostalgische waarde aanquote:
Een 24 slots bag weg doen? Hoe dat?quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had hem normaal wel weggedaan, maar er zat nostalgische waarde aan
Denk dat de meeste hunters het ding gewoon gedelete hebben.
Omdat je een 24 slots quiver niet draagt misschien? Omdat er veel grotere quivers waren? Omdat ik sowieso niet een hele bag ga opofferen voor iets waar je alleen ammunitie in kan doen?quote:
Ah het ging nog om de quiverquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat je een 24 slots quiver niet draagt misschien? Omdat er veel grotere quivers waren? Omdat ik sowieso niet een hele bag ga opofferen voor iets waar je alleen ammunitie in kan doen?
Nu ff,quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:12 schreef WJE11 het volgende:
Zo, nu ff de nieuwste patch downloaden en dan maar ff kijken hoe ik mijn talentpoints ga indelen op mijn shammy (enhance) en rogue (zit te twijfelen tussen assa/combat). Al schijnt assa wel beter te zijn, moet ik maar ff een 2e goede dagger fixen
Hoe bedoel je vaker? Het is toch gewoon elke 3 dagen dt die lockout reset?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:33 schreef internal het volgende:
[..]
Je kan hem nu wel vaker doen. Dus dat is wel gunstig.
Ja, dat was voor de patch toch niet? ( Ik deed ZG nooit dus als ik het fout hebquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:15 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Hoe bedoel je vaker? Het is toch gewoon elke 3 dagen dt die lockout reset?
Downloaden ging nog best snel. Nu inderdaad installeren, duurt wat langerquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:15 schreef internal het volgende:
[..]
Nu ff,Gaat niet gebeuren he. 5 GB downloaden, installeren en daarna nog een patch downloaden
Nog steeds hetzelfde hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:15 schreef Sjiznit het volgende:
Hoe bedoel je vaker? Het is toch gewoon elke 3 dagen dt die lockout reset?
Dan had ik het foutquote:
Jep.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:17 schreef GooseFM het volgende:
Meer mensen last van screen lock-ups and d/c's wanneer je een instance of BG in gaat?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:17 schreef GooseFM het volgende:
Meer mensen last van screen lock-ups and d/c's wanneer je een instance of BG in gaat?
Gz en veel plezierquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:41 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Omg eindelijk lvl 58 Outland here i come :3
Inderdaadquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gz en veel plezierAls het gaat zoals bij mij kan je nog net door de eerste 2 gebieden questen voordat je klaar bent voor Northrend
Dus nu kan je zonder druid de ravenlord halen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:04 schreef Sjiznit het volgende:
Kom er net achter dat Anzu nu niet meer gesummoned hoeft te worden door een druid maar dat hij altijd al gespawned is in Heroic Sethekk Halls. Zo eens even daar naar binnen wandelen maar.
Ja.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:07 schreef internal het volgende:
[..]
Dus nu kan je zonder druid de ravenlord halen?
Oehquote:
Mijn eerste cast in Terrokkar.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:48 schreef internal het volgende:
Heeft hier iemand trouwens al Mr. Pinchy? Ik hoorde dat die nogal lastig te vangen is en zat er aan te denken het binnenkort ook eens te proberen
15e cast ofzo en dan eerste wish, maar dit is gewoon weer een extra rng achieve. Je kan er net zo goed 1000 casts over doen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:48 schreef internal het volgende:
Heeft hier iemand trouwens al Mr. Pinchy? Ik hoorde dat die nogal lastig te vangen is en zat er aan te denken het binnenkort ook eens te proberen
pre patchquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:27 schreef internal het volgende:
[..]
Holy paladins zijn veel leuker geworden om te spelenMeer procs en spells.
TOEVALLIG dat je het zegt!quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:48 schreef internal het volgende:
Als jij voor de patch healde met FoL-spam zat je sowieso al compleet verkeerdquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:02 schreef Dibble het volgende:
Voordat jij je holy power opbouwt met shock kon ik een hele raid healen na een zware klap met FoL spam. Paladins zijn er gewoon zwaar op achteruit gegaan.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:09 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
TOEVALLIG dat je het zegt!![]()
![]()
![]()
Ik zit die grote kut krab dus al tientallen uren te vissen. Nou zat ik daar dus dinsdagavond weer te vissen, toen zag ik opeens een Mr. Pinchy in mijn loot scherm staan! Jaaaa!!Ik juichen in de guild chat, en rondrennen/springen met mijn char.
Maar toen bleek dat het zo een Bind on Pickup item is en ik dus in het lootscherm op 'Yes' had moeten klikken om te bevestigen dat ik het item wilde looten.. terwijl ik hem dus normaal op auto-loot heb staan bij items..
Ik ben er nog steeds pissed omEn de GM kan er ook geen flikker aan doen natuurlijk. En nu zit ik dus weer vastberaden elke avond een half uurtje te vissen
[..]
Als je op de grond staat Engineering parachute gebruiken, zelfde effect. Kan ook gewoon rond lopen in die animatie etc, alleen als je valt of springt en weer landt, dan gaat de parachute weg.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:52 schreef Junglebeast het volgende:
Dit gebeurde gisteren. Leuke parachute dans.
Meldt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:48 schreef internal het volgende:
Is er een die ik ook nog moet op mn shaman, maar ik heb meer tijd in die turtle mount gestopt, had >2000 vissen uit pools en nog geen turtle :Squote:Op maandag 18 oktober 2010 16:46 schreef GooseFM het volgende:
Ik zal dan maar niet zeggen dat ik hem binnen een uurtje had?
Ik had Old Ironjaw in ongeveer 150 casts binnen. Toen zei ik al tegen die lui waarmee ik zat te vissen; zal je straks zien dat ik 2000casts nodig heb in orgrimmar. Scheelde niet veel, maar als alliance in orgrimmar vissen is toch minder ontspannendquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik vis al maandenlang elke dag braaf naar die ratZe zijn allemaal dood, ik zweer het je.
Echt ziek ja. In pvp Exorcism>Avenger shield> Crusader strike en met wat hulp Hammer of wrath = 6k critquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:18 schreef Friday12 het volgende:
Heb niemand het hier over een prot pally zien hebben en ik vind het op zich leuker dan voor de patch.
Met Hammer of Wrath hit ik 11k's en ik ben net lvl 70
Ik ging mijn neefje even laten zien hoe je kan vissen in wow. We waren in Ironforge, ik ga met hem naar het meertje daar....4 casts en hij heeft Old Ironjaw.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:21 schreef Sjiznit het volgende:
Ik had Old Ironjaw in ongeveer 150 casts binnen. Toen zei ik al tegen die lui waarmee ik zat te vissen; zal je straks zien dat ik 2000casts nodig heb in orgrimmar. Scheelde niet veel, maar als alliance in orgrimmar vissen is toch minder ontspannend
Haha, mooi is dat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ging mijn neefje even laten zien hoe je kan vissen in wow. We waren in Ironforge, ik ga met hem naar het meertje daar....4 casts en hij heeft Old Ironjaw.
Protpally is erg leuk geworden sinds de patch iddquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:18 schreef Friday12 het volgende:
Heb niemand het hier over een prot pally zien hebben en ik vind het op zich leuker dan voor de patch.
Met Hammer of Wrath hit ik 11k's en ik ben net lvl 70
2 keer in 10 minuten tijdquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik vis al maandenlang elke dag braaf naar die ratZe zijn allemaal dood, ik zweer het je.
Druid buff vervangt kings op het moment net zoals battle shout met horn of winter doet:')quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:31 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Protpally is erg leuk geworden sinds de patch idd.
Alleen heb ik het idee dat ik geen 2 blessings meer kan krijgen (jaja, wel van 2 pala's) voor de BoK blijft niet plakken
[..]
2 keer in 10 minuten tijd
quote:
Wel enigszins serieus ja. Alhoewel het geen 5 dagen per week werk is, m'n guild cleared alles op 1 avond (12/12 heroic ICC en Halion HC). Deze week ff niet though, maar dat komt door de patchquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:14 schreef Stekelbees het volgende:
Zijn er nog serieuze raiders hier of ehm?
Zie dit topic voor de eerst keer en check de armory links en zie alleen maar alts/twinks/green/blue geared crapchars eigenlijk ;/.
Ik zit in een serieus raidingguild als raider (11/12 icc 25 hc sinds forever, LK wil maar niet lukken). Hoe serieus ik zelf ben weet ik eigenlijk niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:14 schreef Stekelbees het volgende:
Zie dit topic voor de eerst keer en check de armory links en zie alleen maar alts/twinks/green/blue geared crapchars eigenlijk ;/.
Neequote:
Ik vind het absoluut leuk! Maar mijn huidige guild nodigt niet echt uit tot serieus zijnquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:21 schreef MassimO het volgende:
Ik denk als je het zelf leuk vind alle content HC te clearen , je zelf een redelijk serieuze raider mag noemen.
Ik ga niet klagen hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:19 schreef GooseFM het volgende:
Nee
Die tweede zit nog steeds in mijn bank though
Ik wel alleen door omstandigheden in de guild zijn we tijdje terug gestopt met raiden net nadat rs uitkwam.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:14 schreef Stekelbees het volgende:
Ik speel pas weer serieus zodra Cata er isquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:14 schreef Stekelbees het volgende:
Ik heb geen enkele green/blue in mn gearquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:14 schreef Stekelbees het volgende:
Alles in de expansion gecleared (ICC HC 25 en Hallion HC en alles wat daarvoor zat dus). Als het goed is staat mijn main priest erin en mijn alt priest (die ook 11/12 heroic heeft).quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:14 schreef Stekelbees het volgende:
Dt idee heb ik ook inderdaadquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Volgens mij is de Armory in het geheel niet meer ge-update sinds de patch, klopt dat?
Hunter met Heroism ?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:24 schreef Sjiznit het volgende:
Die bufs zijn nog een mooi verhaal. Tijdens ICC gisteren ineens een heroism op trash bij ons. Bleek dat een hunter de verkeerde spell had aangeklikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |