Ja, gewoon dezelfde shit als met Brewfest, de kans is best wel toegenomen omdat je nu 1 bag krijgt in plaats van 5 kills, en op de een of andere manier pakt dat toch gelukkiger uit. Gisteravond (ja

) heb ik hem op 4 chars gedaan, en 3 keer een pet gekregen

En 2 guildies hadden de mount bij de eerste kill, op mains/alts.
Die mount komt wel goed denk ik, ik moet alleen nog een heleboel van die Flimsy Masks.. maar dat is echt zo'n fucking random achievement. Als je ELK uur van de event met de innkeeper zou praten, heb je 64% kans ofzo om de achievement te halen. Dus 24 keer per dag.. Ik kom misschien gemiddeld aan 4 of 5? Dan was de kans gelijk 10 keer zo klein

Kut achievement.
En over Holy Paladin, gisteren bij Lich King stond ik gewoon in de top healing. Wel dankzij Light of Dawn bij infest, maar het is verder niet zo moeilijk. FoL moet je niet spammen nee, het is niet voor niets je ineffectieve heal. Die spell vreet 3-4% van je mana op met 1 cast.
Je hebt als Holy Paladin nu toch een soort van rotation. Holy Shock houd je op cooldown (altijd), dan doe je daar twee keer een HL/DL achteraan, en Word of Glory gebruiken wanneer je kan. Als je aan het tankhealen bent stackt je holy power enorm (omdat je de beacon healt) en kan je er enorm veel van die Word of Glory / Holy Shock instant casts uitgooien. Daarbij heb je in de prot tree nog een talent waardoor je Word of Glory een kans heeft om geen holy power te gebruiken. Dat heb ik soms 3-4 keer achter elkaar gehad

En als je dan flink kan holy shocken/word of glory kan doen, verbruik je ook heel weinig mana.
Dan heb je ook nog de waardoor je Holy Shock geen cooldown krijgt (Daybreak), en na elke holy shock wordt de casting time van je andere healing spells met 0,5 seconde verkort. Tevens is er nog een talent na holy shock crits waarbij de cast van je holy light met 1,5 seconde wordt verkort, waardoor holy light nog zo slecht niet is dan, met ~0,7 sec cast time

Kortom allemaal procs/spells om in de gaten te houden.
En tja, Holy Light is niet meer wat het is geweest. Die gebruik je puur om maar wat te casten als er niets te healen valt om wat holy power of procs op te bouwen, of te casten als je de buff hebt waardoor hij 1,5 seconde sneller is. Hij healt namelijk voor geen ene klote, en als je holy light aan het spammen bent krijgt je er alleen maar mana bij. Dat is toch wel een behoorlijke hint dat het en kutspell is geworden

Flash of Light gebruik ik alleen als een iemand een paar flinke hits krijgt.
De healing is wel minder ja, en moeilijker, en de mana regen van paladins is kut.. maar damn, het is wel vet om te doen

Is denk ik ook een kwestie van wennen. Ik vind het met mijn mana ook nog erg onwennig. Tijdens LK bijvoorbeeld zat ik best snel onder 50%, maar uiteindelijk zonder problemen tot het einde gehaald, zonder dat ik voor mijn gevoel iets anders heb gedaan of zuiniger heb gehealed. Het verschil tussen holy light en de andere heals is nog heel erg groot.
Ik ga trouwens ook mijn druid maar eens gearen. Ik was balance, maar dat vind ik nog dommer geworden dan voor de patch. Nu maar eens resto speccen

Tot nu toe Paladin, DK, Shaman en Druid uitgeprobeerd. DK en Shaman heb ik wel weer gezien nu, die hebben vind ik niet zoveel interessants om mee te werken. Misschien dat resto druid wel leuk wordt om ook even in de T10 te hijsen

Waarom update mijn armory van mijn chars trouwens niet? Bij anderen zie ik wel de talents en activity, bij mijn chars niet. Is bij veel guildies ook zo..
[ Bericht 5% gewijzigd door ufopiloot op 18-10-2010 11:30:59 ]