abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 oktober 2010 @ 09:36:06 #51
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_87662148
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 09:08 schreef GooseFM het volgende:

[..]

oh, boo-fucking-hoo.... :'(
dit :D

ik heb een 76 restodruid en man man, wat een OPness :D :')

Voor de patch ging ik al niet oom, maar nu niet helemaal niet meer :)

rejuv + wildgrowth. swiftmend (effloresence (ofzoiets).

Meer doe ik niet momenteel. Ik ben geloof ik nog niet 1 keer beneden 60% mana gedropped, en ik heb al een heleboel schijttanks gehad :D ^O^
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  † In Memoriam † maandag 18 oktober 2010 @ 09:46:54 #52
159966 lifeblind
pi_87662327
Ik heb trouwens gisteren ook nog even een half uurtje op mn lvl 51 disc priest gespeeld... kweenie waarom,. maar healen lijkt ineens nog simpeler geworden daarop :') Sowieso vind ik Penance wel tof om iemand heel snel vol te healen, heerlijk! :P
pi_87663707
Oh god :') ik lees net het vorige topic even door. Die googolplexian is wel een behoorlijke zeikerd. Mijn dps in shadow spec is er juist enorm op vooruit gegaan.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_87663743
1e bag, headless horseman mount \o/.

Als ik nu ook zoveel mazzel het met de ZG tiger mount en de kara mount :").
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_87665031
Helaas, in mijn 2e bag op al mn chars niks. Ik geloof er al niet meer in. Blizzards rng haat me :P
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_87665115
Ja, gewoon dezelfde shit als met Brewfest, de kans is best wel toegenomen omdat je nu 1 bag krijgt in plaats van 5 kills, en op de een of andere manier pakt dat toch gelukkiger uit. Gisteravond (ja :') ) heb ik hem op 4 chars gedaan, en 3 keer een pet gekregen :') En 2 guildies hadden de mount bij de eerste kill, op mains/alts.

Die mount komt wel goed denk ik, ik moet alleen nog een heleboel van die Flimsy Masks.. maar dat is echt zo'n fucking random achievement. Als je ELK uur van de event met de innkeeper zou praten, heb je 64% kans ofzo om de achievement te halen. Dus 24 keer per dag.. Ik kom misschien gemiddeld aan 4 of 5? Dan was de kans gelijk 10 keer zo klein :') Kut achievement.

En over Holy Paladin, gisteren bij Lich King stond ik gewoon in de top healing. Wel dankzij Light of Dawn bij infest, maar het is verder niet zo moeilijk. FoL moet je niet spammen nee, het is niet voor niets je ineffectieve heal. Die spell vreet 3-4% van je mana op met 1 cast.

Je hebt als Holy Paladin nu toch een soort van rotation. Holy Shock houd je op cooldown (altijd), dan doe je daar twee keer een HL/DL achteraan, en Word of Glory gebruiken wanneer je kan. Als je aan het tankhealen bent stackt je holy power enorm (omdat je de beacon healt) en kan je er enorm veel van die Word of Glory / Holy Shock instant casts uitgooien. Daarbij heb je in de prot tree nog een talent waardoor je Word of Glory een kans heeft om geen holy power te gebruiken. Dat heb ik soms 3-4 keer achter elkaar gehad :') En als je dan flink kan holy shocken/word of glory kan doen, verbruik je ook heel weinig mana.

Dan heb je ook nog de waardoor je Holy Shock geen cooldown krijgt (Daybreak), en na elke holy shock wordt de casting time van je andere healing spells met 0,5 seconde verkort. Tevens is er nog een talent na holy shock crits waarbij de cast van je holy light met 1,5 seconde wordt verkort, waardoor holy light nog zo slecht niet is dan, met ~0,7 sec cast time :P

Kortom allemaal procs/spells om in de gaten te houden.

En tja, Holy Light is niet meer wat het is geweest. Die gebruik je puur om maar wat te casten als er niets te healen valt om wat holy power of procs op te bouwen, of te casten als je de buff hebt waardoor hij 1,5 seconde sneller is. Hij healt namelijk voor geen ene klote, en als je holy light aan het spammen bent krijgt je er alleen maar mana bij. Dat is toch wel een behoorlijke hint dat het en kutspell is geworden :D Flash of Light gebruik ik alleen als een iemand een paar flinke hits krijgt.

De healing is wel minder ja, en moeilijker, en de mana regen van paladins is kut.. maar damn, het is wel vet om te doen :D Is denk ik ook een kwestie van wennen. Ik vind het met mijn mana ook nog erg onwennig. Tijdens LK bijvoorbeeld zat ik best snel onder 50%, maar uiteindelijk zonder problemen tot het einde gehaald, zonder dat ik voor mijn gevoel iets anders heb gedaan of zuiniger heb gehealed. Het verschil tussen holy light en de andere heals is nog heel erg groot.

Ik ga trouwens ook mijn druid maar eens gearen. Ik was balance, maar dat vind ik nog dommer geworden dan voor de patch. Nu maar eens resto speccen :7 Tot nu toe Paladin, DK, Shaman en Druid uitgeprobeerd. DK en Shaman heb ik wel weer gezien nu, die hebben vind ik niet zoveel interessants om mee te werken. Misschien dat resto druid wel leuk wordt om ook even in de T10 te hijsen :)

Waarom update mijn armory van mijn chars trouwens niet? Bij anderen zie ik wel de talents en activity, bij mijn chars niet. Is bij veel guildies ook zo..

[ Bericht 5% gewijzigd door ufopiloot op 18-10-2010 11:30:59 ]
pi_87665190
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:24 schreef ufopiloot het volgende:
-Wall of text-
Holy paladins zijn veel leuker geworden om te spelen :P Meer procs en spells.
  maandag 18 oktober 2010 @ 11:31:01 #58
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_87665290
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 10:39 schreef joyvke het volgende:
1e bag, headless horseman mount \o/.

Als ik nu ook zoveel mazzel het met de ZG tiger mount en de kara mount :").
Om kara zou ik me nu niet al te druk maken die gaat niet weg ZG wel :X
phluphy for president!
pi_87665366
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:31 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Om kara zou ik me nu niet al te druk maken die gaat niet weg ZG wel :X
Je kan hem nu wel vaker doen. Dus dat is wel gunstig.
pi_87665787
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:15 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Echt? Vind jij die 99 silver die je er op Hao voor krijgt de moeite nog waard? Op mijn oude server gaan ze nog voor 3g19s de deur uit :)
Ik heb ze voor 25 gold per 5 verkocht :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_87665830
En vannacht de mount gekregen *O* Dit zou mijn derde jaar dagelijks proberen worden, maar n u heb ik hem al O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_87665955
Iedereen krijgt die kut mount om mij heen. Enige waar ik hem op krijg is op een alt waar ik amper op speel. Boohoo :(
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_87666272
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:49 schreef Blistering het volgende:
Iedereen krijgt die kut mount om mij heen. Enige waar ik hem op krijg is op een alt waar ik amper op speel. Boohoo :(
Volgens mij is de droprate verhoogt, in mijn guild dropt hij ook erg veel.
pi_87666322
Oh, wat ook leuk is, ik had nog de epic quiver van de level 60 Hunter Quest in mijn bank. Dat was een 24 slots quiver. Nu een 24 slots gewone (epic ;) ) bag :o
pi_87666340
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:00 schreef Isabeau het volgende:
Oh, wat ook leuk is, ik had nog de epic quiver van de level 60 Hunter Quest in mijn bank. Dat was een 24 slots quiver. Nu een 24 slots gewone (epic ;) ) bag :o
:o Lucky.
pi_87666430
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:01 schreef internal het volgende:
:o Lucky.
Ik had hem normaal wel weggedaan, maar er zat nostalgische waarde aan _O-
Denk dat de meeste hunters het ding gewoon gedelete hebben.
pi_87666519
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had hem normaal wel weggedaan, maar er zat nostalgische waarde aan _O-
Denk dat de meeste hunters het ding gewoon gedelete hebben.
Een 24 slots bag weg doen? Hoe dat? :P
pi_87666644
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:06 schreef internal het volgende:
Een 24 slots bag weg doen? Hoe dat? :P
Omdat je een 24 slots quiver niet draagt misschien? Omdat er veel grotere quivers waren? Omdat ik sowieso niet een hele bag ga opofferen voor iets waar je alleen ammunitie in kan doen?
pi_87666661
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat je een 24 slots quiver niet draagt misschien? Omdat er veel grotere quivers waren? Omdat ik sowieso niet een hele bag ga opofferen voor iets waar je alleen ammunitie in kan doen?
Ah het ging nog om de quiver :P Dan had ik hem gewoon op de bank gezet.
  maandag 18 oktober 2010 @ 12:12:04 #70
244271 WJE11
Not Arrogant, Just Better MUFC
pi_87666739
Zo, nu ff de nieuwste patch downloaden en dan maar ff kijken hoe ik mijn talentpoints ga indelen op mijn shammy (enhance) en rogue (zit te twijfelen tussen assa/combat). Al schijnt assa wel beter te zijn, moet ik maar ff een 2e goede dagger fixen :P
'Don't hate the player, hate the Game'
pi_87666853
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:12 schreef WJE11 het volgende:
Zo, nu ff de nieuwste patch downloaden en dan maar ff kijken hoe ik mijn talentpoints ga indelen op mijn shammy (enhance) en rogue (zit te twijfelen tussen assa/combat). Al schijnt assa wel beter te zijn, moet ik maar ff een 2e goede dagger fixen :P
Nu ff, ;( Gaat niet gebeuren he. 5 GB downloaden, installeren en daarna nog een patch downloaden :P
pi_87666860
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:33 schreef internal het volgende:

[..]

Je kan hem nu wel vaker doen. Dus dat is wel gunstig.
Hoe bedoel je vaker? Het is toch gewoon elke 3 dagen dt die lockout reset?
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_87666887
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:15 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Hoe bedoel je vaker? Het is toch gewoon elke 3 dagen dt die lockout reset?
Ja, dat was voor de patch toch niet? ( Ik deed ZG nooit dus als ik het fout heb O-) )
  maandag 18 oktober 2010 @ 12:17:20 #74
244271 WJE11
Not Arrogant, Just Better MUFC
pi_87666919
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:15 schreef internal het volgende:

[..]

Nu ff, ;( Gaat niet gebeuren he. 5 GB downloaden, installeren en daarna nog een patch downloaden :P
Downloaden ging nog best snel. Nu inderdaad installeren, duurt wat langer :P . Ga nu wel ff fifa'en ;)
'Don't hate the player, hate the Game'
  maandag 18 oktober 2010 @ 12:17:35 #75
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_87666926
Meer mensen last van screen lock-ups and d/c's wanneer je een instance of BG in gaat? -O-
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')