Realm: Aszunequote:
Realm: Azuremystquote:
quote:
Realm: Bloodfeatherquote:
Realm: Burning Legionquote:Rolstoelvandaal
Cesjin - (A) - Mage (80)
Thorvay - (A) - Hunter (80)
Mistria - (A) - Rogue (80)
Loksie - (A) - Warlock(80)
Triptonite - (A) - Paladin (80)
Realm: Darkspearquote:
Realm: Darksorrowquote:
Realm: Emerald Dreamquote:
Realm: Grim Batolquote:
Realm: Hellfirequote:
Realm: Haomarushquote:
Realm: Kazzakquote:GlenSpey
Sial-(H)- Paladin (80)
Sawé-(H)- Rogue (80)
Austal-(H)- Priest (80)
Flamegrill-(H)- Warrior (32)
Realm: Khadgarquote:
Realm: Laughing Skullquote:
Realm: Lightnings Bladequote:SpookY22
Pipermaru-(H)- Rogue (80)
Korsakof-(H)- Death Knight (80)
Coxinator-(H)- Hunter
Slaggathore-(H)- Druid
Vanillabear-(H)- Paladin
quote:
Realm: Skullcrusherquote:
Realm: The Sha'tarquote:
Realm: Turalyonquote:
quote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:20 schreef WyriHaximus het volgende:
Cataclysm FTW:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
Cataclysm FTW:Juist ja, sexy hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
De tientallen overduidelijke bugs in 4.0.1 zien ze alleen over het hoofdquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Sexy of niet het laat blizz hun aandacht voor detail zien.
Idd, snap zelf ook niet dat 4.0.1 er zo snel uit moest. Kom zelfs de vast lopers uit de beta tegen die alleen op te lossen waren met reinstalls. Maar goed designers en programmeurs zijn ook 2 aparte divisiesquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:16 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
De tientallen overduidelijke bugs in 4.0.1 zien ze alleen over het hoofd
Cataclysm FTW:Waar is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Beter met 1 health levend dan die verschrikkelijk slome gryphonquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik had ook een bug vandaag met een graveyard. Ik had 1 hp toen ik op de graveyard stond en hoefde dus niet meer te rezzen op de plek waar ik was doodgegaan. Even later ging mijn vriendin dood (we waren op dezelfde plek), maar zij bleef wel een ghost op die graveyard.
Ik moet nog steeds hard lachen als m'n vriend er aan moet komen kakken op dat beestquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:26 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Beter met 1 health levend dan die verschrikkelijk slome gryphon
Uiteraard niet.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:45 schreef Dutchguy het volgende:
Even een vraagje over Master Riding.
Heb ik het nou goed begrepen dat als ik die skill koop op mijn main voor 5000 gold (of 4000 met rep bonus) dat je alts ook automatisch die skill van 310 krijgen?
The Lost Isles denk ik (addons werkte toen nog niet dus ook me coord tracking addon nietquote:
Zit nu op 5,5k op me 4,6k gearscore mage (ben er vorige week weer mee begonnen, nadat ik hem had laten verstoffen) in arcane spec.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:53 schreef Ulreazj het volgende:
Frost dps als mage rocks. Gaat echt goed.
Ja, zonder de eerste burrowquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:07 schreef Blistering het volgende:
Whehe, ToC10hc is lastig nu. Anub down in 1:12
.
niet zo moeilijk in principe, elke frost doet wel als spec. Geen blizzard imp doen en die replinshemnt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:39 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Zit nu op 5,5k op me 4,6k gearscore mage (ben er vorige week weer mee begonnen, nadat ik hem had laten verstoffen) in arcane spec.
Moet nog ff een leuke frost specc + rotation vinden
Net gekeken, wow!!quote:
ik wist helaas niets van deze changequote:Op zondag 17 oktober 2010 22:48 schreef Zith het volgende:
Ik zat nog op 2000 glyphs, ben dus ook aardig aan het binnen lopen met soms zelfs 150g voor 1 glyph.. haha
wtfquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:36 schreef Ferdii het volgende:
ben van deze patch gaan houden, zit alweer op de 50k gold
binnen 3 dagen iets van 20k erbij
alles is ook ineens veel duurder
Jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:56 schreef Amnistia het volgende:
Die vanishing powers verkopen ook goed op de AH
Echt? Vind jij die 99 silver die je er op Hao voor krijgt de moeite nog waard? Op mijn oude server gaan ze nog voor 3g19s de deur uitquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaDoor een tip hier ben ik ze ook gaan verkopen
kleine winsten in grote hoeveelheden zijn zon nog steeds grote bedragenquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:15 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Echt? Vind jij die 99 silver die je er op Hao voor krijgt de moeite nog waard? Op mijn oude server gaan ze nog voor 3g19s de deur uit
oh, boo-fucking-hoo....quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:00 schreef Dibble het volgende: VINDT IK HET TOCH WEL FUCKIN ONEERLIJK DAT PALA'S IN HUN AARS ZIJN GENOMEN!
ditquote:
Holy paladins zijn veel leuker geworden om te spelenquote:
Om kara zou ik me nu niet al te druk maken die gaat niet weg ZG welquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:39 schreef joyvke het volgende:
1e bag, headless horseman mount \o/.
Als ik nu ook zoveel mazzel het met de ZG tiger mount en de kara mount :").
Je kan hem nu wel vaker doen. Dus dat is wel gunstig.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Om kara zou ik me nu niet al te druk maken die gaat niet weg ZG wel
Ik heb ze voor 25 gold per 5 verkochtquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:15 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Echt? Vind jij die 99 silver die je er op Hao voor krijgt de moeite nog waard? Op mijn oude server gaan ze nog voor 3g19s de deur uit
Volgens mij is de droprate verhoogt, in mijn guild dropt hij ook erg veel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:49 schreef Blistering het volgende:
Iedereen krijgt die kut mount om mij heen. Enige waar ik hem op krijg is op een alt waar ik amper op speel. Boohoo
quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:00 schreef Isabeau het volgende:
Oh, wat ook leuk is, ik had nog de epic quiver van de level 60 Hunter Quest in mijn bank. Dat was een 24 slots quiver. Nu een 24 slots gewone (epic) bag
Ik had hem normaal wel weggedaan, maar er zat nostalgische waarde aanquote:
Een 24 slots bag weg doen? Hoe dat?quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had hem normaal wel weggedaan, maar er zat nostalgische waarde aan
Denk dat de meeste hunters het ding gewoon gedelete hebben.
Omdat je een 24 slots quiver niet draagt misschien? Omdat er veel grotere quivers waren? Omdat ik sowieso niet een hele bag ga opofferen voor iets waar je alleen ammunitie in kan doen?quote:
Ah het ging nog om de quiverquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat je een 24 slots quiver niet draagt misschien? Omdat er veel grotere quivers waren? Omdat ik sowieso niet een hele bag ga opofferen voor iets waar je alleen ammunitie in kan doen?
Nu ff,quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:12 schreef WJE11 het volgende:
Zo, nu ff de nieuwste patch downloaden en dan maar ff kijken hoe ik mijn talentpoints ga indelen op mijn shammy (enhance) en rogue (zit te twijfelen tussen assa/combat). Al schijnt assa wel beter te zijn, moet ik maar ff een 2e goede dagger fixen
Hoe bedoel je vaker? Het is toch gewoon elke 3 dagen dt die lockout reset?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:33 schreef internal het volgende:
[..]
Je kan hem nu wel vaker doen. Dus dat is wel gunstig.
Ja, dat was voor de patch toch niet? ( Ik deed ZG nooit dus als ik het fout hebquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:15 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Hoe bedoel je vaker? Het is toch gewoon elke 3 dagen dt die lockout reset?
Downloaden ging nog best snel. Nu inderdaad installeren, duurt wat langerquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:15 schreef internal het volgende:
[..]
Nu ff,Gaat niet gebeuren he. 5 GB downloaden, installeren en daarna nog een patch downloaden
Nog steeds hetzelfde hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:15 schreef Sjiznit het volgende:
Hoe bedoel je vaker? Het is toch gewoon elke 3 dagen dt die lockout reset?
Dan had ik het foutquote:
Jep.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:17 schreef GooseFM het volgende:
Meer mensen last van screen lock-ups and d/c's wanneer je een instance of BG in gaat?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:17 schreef GooseFM het volgende:
Meer mensen last van screen lock-ups and d/c's wanneer je een instance of BG in gaat?
Gz en veel plezierquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:41 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Omg eindelijk lvl 58 Outland here i come :3
Inderdaadquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gz en veel plezierAls het gaat zoals bij mij kan je nog net door de eerste 2 gebieden questen voordat je klaar bent voor Northrend
Dus nu kan je zonder druid de ravenlord halen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:04 schreef Sjiznit het volgende:
Kom er net achter dat Anzu nu niet meer gesummoned hoeft te worden door een druid maar dat hij altijd al gespawned is in Heroic Sethekk Halls. Zo eens even daar naar binnen wandelen maar.
Ja.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:07 schreef internal het volgende:
[..]
Dus nu kan je zonder druid de ravenlord halen?
Oehquote:
Mijn eerste cast in Terrokkar.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:48 schreef internal het volgende:
Heeft hier iemand trouwens al Mr. Pinchy? Ik hoorde dat die nogal lastig te vangen is en zat er aan te denken het binnenkort ook eens te proberen
15e cast ofzo en dan eerste wish, maar dit is gewoon weer een extra rng achieve. Je kan er net zo goed 1000 casts over doen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:48 schreef internal het volgende:
Heeft hier iemand trouwens al Mr. Pinchy? Ik hoorde dat die nogal lastig te vangen is en zat er aan te denken het binnenkort ook eens te proberen
pre patchquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:27 schreef internal het volgende:
[..]
Holy paladins zijn veel leuker geworden om te spelenMeer procs en spells.
TOEVALLIG dat je het zegt!quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:48 schreef internal het volgende:
Als jij voor de patch healde met FoL-spam zat je sowieso al compleet verkeerdquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:02 schreef Dibble het volgende:
Voordat jij je holy power opbouwt met shock kon ik een hele raid healen na een zware klap met FoL spam. Paladins zijn er gewoon zwaar op achteruit gegaan.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:09 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
TOEVALLIG dat je het zegt!![]()
![]()
![]()
Ik zit die grote kut krab dus al tientallen uren te vissen. Nou zat ik daar dus dinsdagavond weer te vissen, toen zag ik opeens een Mr. Pinchy in mijn loot scherm staan! Jaaaa!!Ik juichen in de guild chat, en rondrennen/springen met mijn char.
Maar toen bleek dat het zo een Bind on Pickup item is en ik dus in het lootscherm op 'Yes' had moeten klikken om te bevestigen dat ik het item wilde looten.. terwijl ik hem dus normaal op auto-loot heb staan bij items..
Ik ben er nog steeds pissed omEn de GM kan er ook geen flikker aan doen natuurlijk. En nu zit ik dus weer vastberaden elke avond een half uurtje te vissen
[..]
Als je op de grond staat Engineering parachute gebruiken, zelfde effect. Kan ook gewoon rond lopen in die animatie etc, alleen als je valt of springt en weer landt, dan gaat de parachute weg.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:52 schreef Junglebeast het volgende:
Dit gebeurde gisteren. Leuke parachute dans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |