Nog steeds hetzelfde hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:15 schreef Sjiznit het volgende:
Hoe bedoel je vaker? Het is toch gewoon elke 3 dagen dt die lockout reset?
Dan had ik het foutquote:
Jep.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:17 schreef GooseFM het volgende:
Meer mensen last van screen lock-ups and d/c's wanneer je een instance of BG in gaat?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:17 schreef GooseFM het volgende:
Meer mensen last van screen lock-ups and d/c's wanneer je een instance of BG in gaat?
Gz en veel plezierquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:41 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Omg eindelijk lvl 58 Outland here i come :3
Inderdaadquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gz en veel plezierAls het gaat zoals bij mij kan je nog net door de eerste 2 gebieden questen voordat je klaar bent voor Northrend
Dus nu kan je zonder druid de ravenlord halen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:04 schreef Sjiznit het volgende:
Kom er net achter dat Anzu nu niet meer gesummoned hoeft te worden door een druid maar dat hij altijd al gespawned is in Heroic Sethekk Halls. Zo eens even daar naar binnen wandelen maar.
Ja.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:07 schreef internal het volgende:
[..]
Dus nu kan je zonder druid de ravenlord halen?
Oehquote:
Mijn eerste cast in Terrokkar.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:48 schreef internal het volgende:
Heeft hier iemand trouwens al Mr. Pinchy? Ik hoorde dat die nogal lastig te vangen is en zat er aan te denken het binnenkort ook eens te proberen
15e cast ofzo en dan eerste wish, maar dit is gewoon weer een extra rng achieve. Je kan er net zo goed 1000 casts over doen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:48 schreef internal het volgende:
Heeft hier iemand trouwens al Mr. Pinchy? Ik hoorde dat die nogal lastig te vangen is en zat er aan te denken het binnenkort ook eens te proberen
pre patchquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:27 schreef internal het volgende:
[..]
Holy paladins zijn veel leuker geworden om te spelenMeer procs en spells.
TOEVALLIG dat je het zegt!quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:48 schreef internal het volgende:
Als jij voor de patch healde met FoL-spam zat je sowieso al compleet verkeerdquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:02 schreef Dibble het volgende:
Voordat jij je holy power opbouwt met shock kon ik een hele raid healen na een zware klap met FoL spam. Paladins zijn er gewoon zwaar op achteruit gegaan.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:09 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
TOEVALLIG dat je het zegt!![]()
![]()
![]()
Ik zit die grote kut krab dus al tientallen uren te vissen. Nou zat ik daar dus dinsdagavond weer te vissen, toen zag ik opeens een Mr. Pinchy in mijn loot scherm staan! Jaaaa!!Ik juichen in de guild chat, en rondrennen/springen met mijn char.
Maar toen bleek dat het zo een Bind on Pickup item is en ik dus in het lootscherm op 'Yes' had moeten klikken om te bevestigen dat ik het item wilde looten.. terwijl ik hem dus normaal op auto-loot heb staan bij items..
Ik ben er nog steeds pissed omEn de GM kan er ook geen flikker aan doen natuurlijk. En nu zit ik dus weer vastberaden elke avond een half uurtje te vissen
[..]
Als je op de grond staat Engineering parachute gebruiken, zelfde effect. Kan ook gewoon rond lopen in die animatie etc, alleen als je valt of springt en weer landt, dan gaat de parachute weg.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:52 schreef Junglebeast het volgende:
Dit gebeurde gisteren. Leuke parachute dans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |