Op dat ilvl verslaan is nog steeds goed hoor. Al hoewel de HP pools wel anders zijn.quote:
Ja, het gaat al traag genoeg hier. Ik lees altijd dat iedereen hier duizenden k's per dag winst maakt uit de AH en ik mag blij zijn als ik een paar honderd in de plus sta op het eind van de dag. Als dat soort lui de kleine dingetjes die goed verkopen dan ook nog es gaan verpesten..quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:48 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Gast, je gooit meuk op de AH die je voor 25 silver bij een vendor kunt kopen, en dan nog zeuren ook?
Je krijgt die Squashling van de HH.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:55 schreef Rikketik het volgende:
Sinds vandaag weer begonnen na weer twee maanden (of zoiets) afwezigheid. Sinds patch 4.0.1. uit is, kriebelde het alweer een beetje, maar omdat vandaag ook Hallow's End is begonnen... Tussen het wennen aan alle veranderingen door wordt dat dus weer elk uur naar een Inn hobbelen en hopen dat het me een Sinister Squashling oplevert, de enige die ik nog moet voor Hallowed Be Thy Name op m'n ouwe main.
Al zie ik het ook wel weer gebeuren dat ik twee weken (?) lang voor niets loop te Trick or Treat'en, net als vorig jaar.
Vorig jaar werd die direct door de HH gedropt, maar zat-ie ook in Treat Bags en Crudely Wrapped Gifts. Ik lees op Wowhead dat dat dit jaar nog steeds het geval is.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:09 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Je krijgt die Squashling van de HH.
Ik heb 'm uit een Treat Bagquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:09 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Je krijgt die Squashling van de HH.
Ok, met het uizetten van al mijn addons kon ik hem dus wel inleveren (dank). Nu dus de vraag welke addon is de veroorzakerquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb je ook alle addons uitgezet? Ik kon ook een quest niet inleveren laatst, zat een addon te bokken.
Eerste keer OOIT Headless Horseman gedaan, meteen de mount te pakken![]()
Één voor één aanzetten en inloggen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:57 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ok, met het uizetten van al mijn addons kon ik hem dus wel inleveren (dank). Nu dus de vraag welke addon is de veroorzaker
bij mij was het ratingbuster...zodra ik met me cursor over gear ging werd die superlangzaam.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:57 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ok, met het uizetten van al mijn addons kon ik hem dus wel inleveren (dank). Nu dus de vraag welke addon is de veroorzaker
Encounter zelf is cake. 10mensen bij elkaar krijgen met low lvl gear is moeilijker.quote:
Ik was met vol inspanning aan het lezen, totdat ik las dat je 78 was en jij wss vol blue pvp gear en de rest level 70 in greens enz.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:38 schreef jagga het volgende:
uit pure verveling en na het lezen van de QQ over druids in BG's gisteren ook een BG's ingefiestst als resto.
Guildy pally en lock meegenomen, krijgen EotS.
was op een gegeven moment 5 alliance aan het tanken met mijn hots
De paladin op vent kon niets anders zeggen dan: OMG OP shit, nerf them druids, lol, check this shit out, INSANE !!!!
mijn grote moment: in totaal 6 mensen tegelijk die op mij inrammen, en ik zeker 2 minuten overleef in mijn uppie, totdat al mijn bg buddies eens kwamen aanschijten![]()
niet slecht voor een 78 restodruid
Zaterdag begonnen met ICC clearen, zondag verder gegaan en gister niet verder gekomen dan bloodqueen omdat de hele raid ineens tijdens de bossfight dc was en daarna was ze geresetquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:14 schreef Stekelbees het volgende:
Zijn er nog serieuze raiders hier of ehm?
Ok, dit dan:quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:59 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik was met vol inspanning aan het lezen, totdat ik las dat je 78 was en jij wss vol blue pvp gear en de rest level 70 in greens enz.
geen pvp gear. Heirlooms, questy/dungeon blue's en wat greens.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:59 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik was met vol inspanning aan het lezen, totdat ik las dat je 78 was en jij wss vol blue pvp gear en de rest level 70 in greens enz.
Dat hoef je mij niet te vertellen, heb 'm zelf ook gedaan. Vond er niet bijster veel aan, maar altijd leuk om gedaan te hebben.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:20 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Encounter zelf is cake. 10mensen bij elkaar krijgen met low lvl gear is moeilijker.
Dat hadden wij ook (maar dan bij festergut)quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:08 schreef Amnistia het volgende:
Zaterdag begonnen met ICC clearen, zondag verder gegaan en gister niet verder gekomen dan bloodqueen omdat de hele raid ineens tijdens de bossfight dc was en daarna was ze gereset![]()
Vanavond gaan we de laatste paar bosses doen + LK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |