Op dat ilvl verslaan is nog steeds goed hoor. Al hoewel de HP pools wel anders zijn.quote:
Ja, het gaat al traag genoeg hier. Ik lees altijd dat iedereen hier duizenden k's per dag winst maakt uit de AH en ik mag blij zijn als ik een paar honderd in de plus sta op het eind van de dag. Als dat soort lui de kleine dingetjes die goed verkopen dan ook nog es gaan verpesten..quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:48 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Gast, je gooit meuk op de AH die je voor 25 silver bij een vendor kunt kopen, en dan nog zeuren ook?
Je krijgt die Squashling van de HH.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:55 schreef Rikketik het volgende:
Sinds vandaag weer begonnen na weer twee maanden (of zoiets) afwezigheid. Sinds patch 4.0.1. uit is, kriebelde het alweer een beetje, maar omdat vandaag ook Hallow's End is begonnen... Tussen het wennen aan alle veranderingen door wordt dat dus weer elk uur naar een Inn hobbelen en hopen dat het me een Sinister Squashling oplevert, de enige die ik nog moet voor Hallowed Be Thy Name op m'n ouwe main.
Al zie ik het ook wel weer gebeuren dat ik twee weken (?) lang voor niets loop te Trick or Treat'en, net als vorig jaar.
Vorig jaar werd die direct door de HH gedropt, maar zat-ie ook in Treat Bags en Crudely Wrapped Gifts. Ik lees op Wowhead dat dat dit jaar nog steeds het geval is.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:09 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Je krijgt die Squashling van de HH.
Ik heb 'm uit een Treat Bagquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:09 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Je krijgt die Squashling van de HH.
Ok, met het uizetten van al mijn addons kon ik hem dus wel inleveren (dank). Nu dus de vraag welke addon is de veroorzakerquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb je ook alle addons uitgezet? Ik kon ook een quest niet inleveren laatst, zat een addon te bokken.
Eerste keer OOIT Headless Horseman gedaan, meteen de mount te pakken![]()
Één voor één aanzetten en inloggen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:57 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ok, met het uizetten van al mijn addons kon ik hem dus wel inleveren (dank). Nu dus de vraag welke addon is de veroorzaker
bij mij was het ratingbuster...zodra ik met me cursor over gear ging werd die superlangzaam.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:57 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ok, met het uizetten van al mijn addons kon ik hem dus wel inleveren (dank). Nu dus de vraag welke addon is de veroorzaker
Encounter zelf is cake. 10mensen bij elkaar krijgen met low lvl gear is moeilijker.quote:
Ik was met vol inspanning aan het lezen, totdat ik las dat je 78 was en jij wss vol blue pvp gear en de rest level 70 in greens enz.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:38 schreef jagga het volgende:
uit pure verveling en na het lezen van de QQ over druids in BG's gisteren ook een BG's ingefiestst als resto.
Guildy pally en lock meegenomen, krijgen EotS.
was op een gegeven moment 5 alliance aan het tanken met mijn hots
De paladin op vent kon niets anders zeggen dan: OMG OP shit, nerf them druids, lol, check this shit out, INSANE !!!!
mijn grote moment: in totaal 6 mensen tegelijk die op mij inrammen, en ik zeker 2 minuten overleef in mijn uppie, totdat al mijn bg buddies eens kwamen aanschijten![]()
niet slecht voor een 78 restodruid
Zaterdag begonnen met ICC clearen, zondag verder gegaan en gister niet verder gekomen dan bloodqueen omdat de hele raid ineens tijdens de bossfight dc was en daarna was ze geresetquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:14 schreef Stekelbees het volgende:
Zijn er nog serieuze raiders hier of ehm?
Ok, dit dan:quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:59 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik was met vol inspanning aan het lezen, totdat ik las dat je 78 was en jij wss vol blue pvp gear en de rest level 70 in greens enz.
geen pvp gear. Heirlooms, questy/dungeon blue's en wat greens.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:59 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik was met vol inspanning aan het lezen, totdat ik las dat je 78 was en jij wss vol blue pvp gear en de rest level 70 in greens enz.
Dat hoef je mij niet te vertellen, heb 'm zelf ook gedaan. Vond er niet bijster veel aan, maar altijd leuk om gedaan te hebben.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:20 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Encounter zelf is cake. 10mensen bij elkaar krijgen met low lvl gear is moeilijker.
Dat hadden wij ook (maar dan bij festergut)quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:08 schreef Amnistia het volgende:
Zaterdag begonnen met ICC clearen, zondag verder gegaan en gister niet verder gekomen dan bloodqueen omdat de hele raid ineens tijdens de bossfight dc was en daarna was ze gereset![]()
Vanavond gaan we de laatste paar bosses doen + LK
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:57 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Moet er nog vijf.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:08 schreef SharQueDo het volgende:
Iemand al [A mask for every occasion]?
Niemand?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:01 schreef GlenSpey het volgende:
Kan je dat ZG baasje die de tiger kan droppen ook als caster verslaan? Ik zat met mijn balance druid constant in een silence... ik kon helemaal niks meer
Kan niet als caster nee.quote:
Ik heb er net 4, maar is ook pas het eerste jaar. Voor de rest van de achieves heb ik nu alleen nog geluk nodig. Heb die pet en helm nog nodig voor de meta en dan de mask achieve en de mount ook nog.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:23 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Moet er nog vijf.
Dit is jaar drie dat ik ermee bezig ben.
Je moet eerst 500x hier gepost hebben en 250 x zeggen dat gs sucked en dan vooral erbij posten dat jezelf boven de 6k gs zit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:56 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Leuk dat je jullie me zo negeren
Ja dat hadden wij dus ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat hadden wij ook (maar dan bij festergut)Allemaal tegelijk DC en na inloggen was alle trash terug en stonden we bij de ingang. Sowieso ging er van alles mis...mensen die in een verschillende instance terecht kwamen etc. (maar dan even later wel weer gewoon allemaal bij elkaar
)
Geen last van eigenlijk .Vastlopen wel, vooral als ik die pumpkin in SM aanklikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:30 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Hebben jullie dat ook dat sinds de nieuwe update het spel soms blijft hangen, dat het beeld schokt zeg maar. Het geluid komt niet overeen met het beeld. Ik doe bijvoorbeeld een spell en 5 seconden later hoor ik pas het geluid van die spell...
(hoe voeg ik mezelf toe in de OP? Lukt me niet)
Gast, ik weet niet eens wat gs betekentquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:09 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Je moet eerst 500x hier gepost hebben en 250 x zeggen dat gs sucked en dan vooral erbij posten dat jezelf boven de 6k gs zit.
Aan de andere kant kan je je probleem beter ff opzoeken op de wowforums ipv hier vragen. Hier is het vooral showoff en zeggen hoe makkelijk alles isToch blijft het grappig om mee te lezen
Dank voor je reactiequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen last van eigenlijk .Vastlopen wel, vooral als ik die pumpkin in SM aanklik.
In de OP voegen moet je geloof ik account aanmaken op de wiki en dan kan je de post editen.
Ik word vooral changed in kikkers en zo. Vervelend. Heb in totaal 1 mask gehad dit jaar, en dat was er een die ik al had. Maar goed, we zien wel, we hebben nog evenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:46 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik heb er net 4, maar is ook pas het eerste jaar. Voor de rest van de achieves heb ik nu alleen nog geluk nodig. Heb die pet en helm nog nodig voor de meta en dan de mask achieve en de mount ook nog.
Ik had je vraag niet gezien.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:30 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Hebben jullie dat ook dat sinds de nieuwe update het spel soms blijft hangen, dat het beeld schokt zeg maar. Het geluid komt niet overeen met het beeld. Ik doe bijvoorbeeld een spell en 5 seconden later hoor ik pas het geluid van die spell...
(hoe voeg ik mezelf toe in de OP? Lukt me niet)
Bij mij werkt CTRL + ALT + DEL gewoon. Wow afsluiten en wow opnieuw opstarten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:48 schreef Skillstorm het volgende:
Ik word echt helemaal gek van die vastlopers, nu al 3 keer gebeurd bij de SM pumpkin. Ik moet dan mijn computer helemaal opnieuw opstarten omdat ik dan niks meer kan doen, en dat duurt LANG
Ik heb het tot nu toe 5 keer zien gebeuren en telkens bij degene die naar de pumpkin loopt zodra we de dungeon in phasen, misschien even wachten voor je erop klikt!? Anders weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:48 schreef Skillstorm het volgende:
Ik word echt helemaal gek van die vastlopers, nu al 3 keer gebeurd bij de SM pumpkin. Ik moet dan mijn computer helemaal opnieuw opstarten omdat ik dan niks meer kan doen, en dat duurt LANG
Inderdaad. Ik heb precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:58 schreef lifeblind het volgende:
Ik heb 't ook de hele tijd. Ook als ik dan klaar met SM ben, dan blijft t laadscherm mooi op 0% staan daarna.. erg vervelend. Gelukkig draai ik WoW in windowed mode (maar dan wel fullscreen), dus ik kan sowieso makkelijk afsluiten dan.
en hoe wil je de HH dan summonen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:13 schreef Ulreazj het volgende:
zodra je in SM bent niet OP DE PUMPKIN KLIKKEN NIET EENS OVERHEEN gaan met de muis.
Gewoon iemand anders laten doenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:17 schreef lifeblind het volgende:
[..]
en hoe wil je de HH dan summonen?
Welke?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:06 schreef Sjiznit het volgende:
Net een tijdje lekker kunnen grinden. Nu 463 Damscale Basilisk Eyes en nog maar 881 te gaanDaarna nog 360 firewing signets en 1320 sunfury signets en ik heb er een FoS bij.
Die ben ik (nog) niet tegengekomen. Maar ik heb tot nu toe ook nog maar weinig gevochten. Ik wandel wel veel door de capitals en dan valt me op dat ik telkens (doch één keer per character) alle districts weer "herontdek".quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Iemand ook bekend met deze bug?
Dat de witte en gele cijfers die je normaal te zien krijgt als je damage doet, slechts heel sporadisch te zien zijn.
En áls ze dan te zien zijn staan ze in een rare hoek![]()
[ afbeelding ]
Heals en damage die ik krijg zijn gelukkig wel goed te zien.
Hero of shattrath dus.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:06 schreef Sjiznit het volgende:
Net een tijdje lekker kunnen grinden. Nu 463 Damscale Basilisk Eyes en nog maar 881 te gaanDaarna nog 360 firewing signets en 1320 sunfury signets en ik heb er een FoS bij.
Inderdaad, in mijn guild heeft nog niemand hem. Kwam er ook maar per toeval achter dat die uberhaupt bestondquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:20 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Hero of shattrath dus.
Weinig mensen hebben 'm maar. Was wel een leuke grind ja;)
The insane heb je al of nog in de planning?
Op mijn normale PC heb ik wel gewoon de goede floating combat texts, op mijn laptop alleen maar wat er aan mij geheald wordt maar niet de damage die ik doe, en als ie er staat, net als je screenshotquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Iemand ook bekend met deze bug?
Dat de witte en gele cijfers die je normaal te zien krijgt als je damage doet, slechts heel sporadisch te zien zijn.
En áls ze dan te zien zijn staan ze in een rare hoek![]()
[ afbeelding ]
Heals en damage die ik krijg zijn gelukkig wel goed te zien.
Bij mij is alles in orde, op de settings die ik eerst ook had althans. Die nieuwe grafische foefjes hakten er wel even flink in, maar ik heb dan ook alles behalve een goede pc.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Gewoon uit nieuwsgierigheid maar hebben jullie ook een lagere fps dan normaal? Of ben ik de enige?Kan zijn dat ik gewoon de graphics helemaal anders moet instellen aangezien die ook vernieuwd zijn... maar dat lijkt me sterk met mijn computer.
Nou mijn laptop heeft sowieso af en toe kuren... vooral als ik hem een keer in de bespaar modus heb gehad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Bij mij is alles in orde, op de settings die ik eerst ook had althans. Die nieuwe grafische foefjes hakten er wel even flink in, maar ik heb dan ook alles behalve een goede pc.
Dropt je fps trouwens meteen of pas na een tijdje? Dat had ik eerst namelijk altijd. Toen ik een maximum fps heb ingesteld, werkte alles weer prima.
Ik heb zelf ook een lvl 1 bank account en ik ben niet de enigstequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:13 schreef GlenSpey het volgende:
Volgens mij heb ik zojuist items van een goldseller gekochtwas zo'n lvl 1 female orc warlock met een vage naam die tegen een lage prijs allerlei spullen te koop had. Mooi 12 stuks cardinal ruby voor 1k G aangeschaft.... even met mijn JC bewerken en ze voor 130g per stuk op de AH zetten
/console maxfps Xquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
En over dat Max fps, waar kan je dat instellen dan?
uh... mijn fps variereerd tussen de 50 en 180.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:03 schreef Rikketik het volgende:
[..]
/console maxfps X
Waarbij X dus variabel is. Ik heb 'm op 30 staan, dus dan wordt het "/console maxfps 30". (Zonder de aanhalingstekens uiteraard.)
Al weet ik eerlijk gezegd niet of het jouw probleem zal oplossen. Ik had namelijk echt te maken met een fps die van 60 naar 10 dropte en weer terug. Toch kan het op zich geen kwaad om een maximale fps in te stellen, want zo voorkom je dat je pc energie gaat steken in het halen van een framerate waar jij als speler totaal geen profijt van hebt (veranderingen in fps zijn boven de 60 nauwelijks meer waar te nemen, als ik me niet vergis).
Heb ze beide.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:08 schreef Isabeau het volgende:
Insane en Hero of ShattrathEcht, ik heb daar geen trek in, maar leuk om te hebben!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:47 schreef jagga het volgende:
[..]
uh... mijn fps variereerd tussen de 50 en 180.
En toch kan ik de opties niet omhoog knallenalles op fair en medium terwijl ik zeker weet dat hij betere graphics aankan
. nu kan ik niet eens het mooie water oid zien ;'(
de pest is, dat ik dus niets qua settings omhoog kan zetten. Sinds de patch ziet alles er veel lelijker uit, om die reden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je fps is facking hoog en nog durf je te klagen over de hoogte van je opties. Is dit weer zo'n post van: Kijk mij eens een hoge fps hebben?
maar goed, ik heb dat max fps ding toegepast en ook tot 30 alleen daar blijft hij nu wel op maar zodra het een beetje drukker in het scherm wordt, een bos verschijnt ofzo, dan daalt hij met 10 ofzo. Kan dit komen omdat de patch net nieuw is, of ligt dit aan mijn laptop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |