abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87719826
Net een tijdje lekker kunnen grinden. Nu 463 Damscale Basilisk Eyes en nog maar 881 te gaan :D Daarna nog 360 firewing signets en 1320 sunfury signets en ik heb er een FoS bij.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_87720036
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 17:06 schreef Sjiznit het volgende:
Net een tijdje lekker kunnen grinden. Nu 463 Damscale Basilisk Eyes en nog maar 881 te gaan :D Daarna nog 360 firewing signets en 1320 sunfury signets en ik heb er een FoS bij.
Welke?
pi_87721208
Iemand ook bekend met deze bug?
Dat de witte en gele cijfers die je normaal te zien krijgt als je damage doet, slechts heel sporadisch te zien zijn.
En áls ze dan te zien zijn staan ze in een rare hoek :')

Heals en damage die ik krijg zijn gelukkig wel goed te zien.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_87721222
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:55:38 #205
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_87721781
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 17:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat de witte en gele cijfers die je normaal te zien krijgt als je damage doet, slechts heel sporadisch te zien zijn.

[ afbeelding ]

Die ben ik (nog) niet tegengekomen. Maar ik heb tot nu toe ook nog maar weinig gevochten. Ik wandel wel veel door de capitals en dan valt me op dat ik telkens (doch één keer per character) alle districts weer "herontdek".
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:20:44 #206
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_87722712
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 17:06 schreef Sjiznit het volgende:
Hero of shattrath dus.

Weinig mensen hebben 'm maar. Was wel een leuke grind ja;)

The insane heb je al of nog in de planning?
Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_87722978
Hero of Shatt moet ik ook nog een x farmen.. Maar komt nog wel een keertje.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_87723084
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 18:20 schreef Stekelbees het volgende:

[..]

Hero of shattrath dus.

Weinig mensen hebben 'm maar. Was wel een leuke grind ja;)

The insane heb je al of nog in de planning?
Inderdaad, in mijn guild heeft nog niemand hem. Kwam er ook maar per toeval achter dat die uberhaupt bestond :P Toen maar bedacht dat het wel mooi is om te doen met dit pokke weer.

The Insane heb ik nog niet, wel in de planning. Ten minste ik wil em wel nog een keer doen maar dat komt nog wel. Gok dat ik er in Cata ooit wel aan ga beginnen. Ben nu vooral bezig met mijn Wintergrasp meta afmaken aangezien ik denk dat die redelijk lastig wordt om te halen in Cataclysm.
  † In Memoriam † dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:33:53 #209
159966 lifeblind
pi_87723192
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 17:40 schreef MeraViglioSa het volgende:

[ afbeelding ]

Op mijn normale PC heb ik wel gewoon de goede floating combat texts, op mijn laptop alleen maar wat er aan mij geheald wordt maar niet de damage die ik doe, en als ie er staat, net als je screenshot
pi_87724446
Insane en Hero of Shattrath _O_ Echt, ik heb daar geen trek in, maar leuk om te hebben!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_87724600
Volgens mij heb ik zojuist items van een goldseller gekocht :') was zo'n lvl 1 female orc warlock met een vage naam die tegen een lage prijs allerlei spullen te koop had. Mooi 12 stuks cardinal ruby voor 1k G aangeschaft.... even met mijn JC bewerken en ze voor 130g per stuk op de AH zetten :D
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:13:00 #212
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_87724601
Gewoon uit nieuwsgierigheid maar hebben jullie ook een lagere fps dan normaal? Of ben ik de enige? :P Kan zijn dat ik gewoon de graphics helemaal anders moet instellen aangezien die ook vernieuwd zijn... maar dat lijkt me sterk met mijn computer. :P
pi_87725562
Zal ik weer een prepaid kaart halen na een half jaar niet gespeeld te hebben?

De verleiding is zo groot om mijn level 48 te gaan trainen. Alleen is 20 euro weer zoveel...
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
pi_87726236
22 euro voor 2 maanden veel vinden :')?
Ga dan niet spelen.

Paladin inmiddels 60 in een 2 uur ofzo :'), nu paar questjes doen voor wat leuke items en dan weer dungeons.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:53:51 #215
171357 Rikketik
pi_87726306
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Gewoon uit nieuwsgierigheid maar hebben jullie ook een lagere fps dan normaal? Of ben ik de enige? :P Kan zijn dat ik gewoon de graphics helemaal anders moet instellen aangezien die ook vernieuwd zijn... maar dat lijkt me sterk met mijn computer. :P
Bij mij is alles in orde, op de settings die ik eerst ook had althans. Die nieuwe grafische foefjes hakten er wel even flink in, maar ik heb dan ook alles behalve een goede pc.

Dropt je fps trouwens meteen of pas na een tijdje? Dat had ik eerst namelijk altijd. Toen ik een maximum fps heb ingesteld, werkte alles weer prima.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:39:23 #216
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_87728317
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:53 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Bij mij is alles in orde, op de settings die ik eerst ook had althans. Die nieuwe grafische foefjes hakten er wel even flink in, maar ik heb dan ook alles behalve een goede pc.

Dropt je fps trouwens meteen of pas na een tijdje? Dat had ik eerst namelijk altijd. Toen ik een maximum fps heb ingesteld, werkte alles weer prima.
Nou mijn laptop heeft sowieso af en toe kuren... vooral als ik hem een keer in de bespaar modus heb gehad. :P maar als ik vandaag inlogde kwam ik op 30 fps, waar ik normaal 35-40 had ofzo, en hij zakte naar 20-25. Maar ik keek zo naar die graphics en ik zie dat alles wel is aangepast qua graphic niveau.

En over dat Max fps, waar kan je dat instellen dan?

Bovendien is mijn WoW Launcher nu weer die update aan het downloaden... dus kan zijn dat ik hem te vroeg heb gestart de vorige keer. Even afwachten dus.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:00:20 #217
194233 Friday12
Originele kloon
pi_87729135
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:13 schreef GlenSpey het volgende:
Volgens mij heb ik zojuist items van een goldseller gekocht :') was zo'n lvl 1 female orc warlock met een vage naam die tegen een lage prijs allerlei spullen te koop had. Mooi 12 stuks cardinal ruby voor 1k G aangeschaft.... even met mijn JC bewerken en ze voor 130g per stuk op de AH zetten :D
Ik heb zelf ook een lvl 1 bank account en ik ben niet de enigste :P

PS gs sucks :Y
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:03:18 #218
171357 Rikketik
pi_87729269
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
En over dat Max fps, waar kan je dat instellen dan?
/console maxfps X

Waarbij X dus variabel is. Ik heb 'm op 30 staan, dus dan wordt het "/console maxfps 30". (Zonder de aanhalingstekens uiteraard.)

Al weet ik eerlijk gezegd niet of het jouw probleem zal oplossen. Ik had namelijk echt te maken met een fps die van 60 naar 10 dropte en weer terug. Toch kan het op zich geen kwaad om een maximale fps in te stellen, want zo voorkom je dat je pc energie gaat steken in het halen van een framerate waar jij als speler totaal geen profijt van hebt (veranderingen in fps zijn boven de 60 nauwelijks meer waar te nemen, als ik me niet vergis).
pi_87730073

We zijn d'r biiiiiiiijna, we zijn d'r biiiiiiijna :D
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:47:22 #220
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_87731328
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:03 schreef Rikketik het volgende:

[..]

/console maxfps X

Waarbij X dus variabel is. Ik heb 'm op 30 staan, dus dan wordt het "/console maxfps 30". (Zonder de aanhalingstekens uiteraard.)

Al weet ik eerlijk gezegd niet of het jouw probleem zal oplossen. Ik had namelijk echt te maken met een fps die van 60 naar 10 dropte en weer terug. Toch kan het op zich geen kwaad om een maximale fps in te stellen, want zo voorkom je dat je pc energie gaat steken in het halen van een framerate waar jij als speler totaal geen profijt van hebt (veranderingen in fps zijn boven de 60 nauwelijks meer waar te nemen, als ik me niet vergis).
uh... mijn fps variereerd tussen de 50 en 180.

En toch kan ik de opties niet omhoog knallen :( alles op fair en medium terwijl ik zeker weet dat hij betere graphics aankan :(. nu kan ik niet eens het mooie water oid zien ;'(
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:50:25 #221
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_87731464
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:08 schreef Isabeau het volgende:
Insane en Hero of Shattrath _O_ Echt, ik heb daar geen trek in, maar leuk om te hebben!
Heb ze beide.

Alsook 51 exalted factions.

nerd!
Ja, nou ja, best stekelig dus.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:49:37 #222
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_87734416
Een filmpje wat ik effe snel gemaakt heb om te laten hoe debiel restodruids eigenlijk zijn in BG's

Kben lvl 78, geen pvp gear, ik maak veel fouten, en toch..

moet je maar eens opletten hoeveel man er op mij te knallen staat :D _O-

Uhm halverwege gaat er iets fout in de editing en cba om het te fixen. :P
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_87734834
Wat een vooruitgang zeg m'n nieuwe guild. Raid leader was er vanavond niet, dus nam een andere officer het over (eentje zonder mic). LKHC oneshotted, en gelijk i284 zwaard gewonnen. Heerlijk zeg *O* En met 24 man nog wel!

Daarna Halion HC met 23 man (iemand moest weg) maar dat was toch een stapje te hoog. Maar dat komt morgen wel goed als alles toch gereset is.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:02:41 #224
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_87734894
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:47 schreef jagga het volgende:

[..]

uh... mijn fps variereerd tussen de 50 en 180.

En toch kan ik de opties niet omhoog knallen :( alles op fair en medium terwijl ik zeker weet dat hij betere graphics aankan :(. nu kan ik niet eens het mooie water oid zien ;'(
:') Je fps is facking hoog en nog durf je te klagen over de hoogte van je opties. Is dit weer zo'n post van: Kijk mij eens een hoge fps hebben?

maar goed, ik heb dat max fps ding toegepast en ook tot 30 alleen daar blijft hij nu wel op maar zodra het een beetje drukker in het scherm wordt, een bos verschijnt ofzo, dan daalt hij met 10 ofzo. Kan dit komen omdat de patch net nieuw is, of ligt dit aan mijn laptop?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:12:08 #225
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_87735195
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:

[..]

:') Je fps is facking hoog en nog durf je te klagen over de hoogte van je opties. Is dit weer zo'n post van: Kijk mij eens een hoge fps hebben?

maar goed, ik heb dat max fps ding toegepast en ook tot 30 alleen daar blijft hij nu wel op maar zodra het een beetje drukker in het scherm wordt, een bos verschijnt ofzo, dan daalt hij met 10 ofzo. Kan dit komen omdat de patch net nieuw is, of ligt dit aan mijn laptop?
de pest is, dat ik dus niets qua settings omhoog kan zetten. Sinds de patch ziet alles er veel lelijker uit, om die reden.

En om de een of andere vage reden krijg ik die settings dus niet veranderd :(

En nee niet zozeer om te patsen, maar kvind dit gewoon vreemd ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')